abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_53411612
me broer had me gevraagd of ik ze weg wilde brengen naar skopje(beilen) zodat ze daar uit konden gaan. geen probleem broer, pak wel jou auto want mijn kentekenbewijs ligt nog op postkantoor.

tot zover geen probleem.

toen ik ze op ging halen had me broer voor 150euri's drank achterover geslagen dus was knetterlam. we zaten in totaal met 5man in zijn auto (peugeot 206). terugreis was ie supervervelend. en ook tegen meid die bij ons in de auto zat. enfijn, het viel nog mee....de eerste 30km.
toen moest ie pissen. en toen hij uit de auto was vroeg dat meisje of de jongen die voorin zat naast der wilde zitten omdat ze me broer niet meer naast der wilde hebben.

toen me broer was klaar met pissen, terug kwam en zag dat die jongen achterin zat ging ie al helemaal uit zijn dak. dus hij kwaad voorin zitten. en deed zijn schoenen uit. en wilde zijn gordel niet omdoen.

als iemand bij mij in de auto zit of als ik de bestuurder en de enigste die nuchter is, doet ie verplicht zijn gordel om, of hij stapt maar weer uit. helemaal zoals gisteren toen het supermistig was. naja dat wilde hij niet en begon tegen mij te schreeuwen. dus ik zei dat ie moest kappen anders zette ik hem er gewoon uit.

dus hij helemaal flippe, dus ik van de n33 af. en stop bij rolde, van stap maar uit. (met de bedoeling dan koelt ie wel weer af...) naja hij helemaal trippen dus flikkert zijn schoenen naar buiten.. stapt uit. en smijt 1schoen knetterhard tegen zijn auto aan (als mensen pics willen dan post ik ze wel).
ik schrok en had geen zin dat ie zijn auto ging slopen, dus reed stukje bij hem vandaan dat ie uit kon tieren..

toen hoorde ik ook van die meid die in de auto zat dat ie in skopje ook heel raar tegen haar deed toen ze met iemand anders danste, dat ie spuugbewegingen maakte.

naja na 10min naar hem teruggereden en daarna verder naar huis,.. hij hield zich wel koest de rest van de reis.

HIER!! begint het stuk van TT

toen we thuis aankwamen liep ik voorop, ik had me spullen in de handen(portemenee, tomtom, telefoon en sleutels) en hij loopt dreigend achter mij aan.. in de buurt van de keuken valt die gore straatjostie me in 1x in de rug aan met ze zotte kop. maja ik heb al me spullen nog in me handen. dus die werp ik meer of min op tafel en begin me te verdedigen tegen de klappe die ik ontvang van hem. hij was helemaal door het dolle heen. kameraad van hem die bleef bij ons thuis pitten, en sprong er gelijk tussen en duwde me broer bij me vandaan. toen wilde hij zijn kameraad slaan. naja ik zag kans om me spullen te pakken. deur uit te gaan. toen me ouders die op vakantie waren maar ff gebelt van hoe en wat. naja me ouders gaven het advies om naar hun toe te gaan, omdat me broer helemaal geflipt was. dus toen ik boven spullen ging pakken wilde hij me weer slaan, dus die kameraad sloeg um bij me weg. en volgens me broer was het allemaal mijn schuld want ik was gestressed. naja me spullen gepakt, naar me ouders gaan. en om half 8 kon ik slapen.

samenvatting: broer (die tevens bij landmacht zit) slaat jongere broertje neer met zijn zotte kop, en beschadigd zijn auto nog eens.
wat drank allemaal niet met je kan doen.
en waarom ik niet terugvocht, omdat het van kwaad tot erger gaat + hij is veel sterker en ik was er niet op voorbereid.
heb er tevens maar 1zichtbare schram aan overgehouden, maar heb al wel hele dag koppijn.
pi_53411697
foto van die auto?

OT: best een domme broer heb je dan
Op donderdag 3 september 2009 23:06 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
niet? En je hebt er nooit werk van gemaakt? Of vind je haar er niet leuk uitzien.
Op donderdag 3 september 2009 23:10 schreef The_Dean het volgende:
Het is mijn zus, gast.
pi_53411710
--
Aan ts:

Ik zou dus gewoon je broer als ie nuchter is aanspreken en als ie niet met excuses aankomt, zou ik dus aangifte doen. Hij verliest dan ook zijn baan. Hij heeft dat niet te doen. Zeker niet als ie ook nog voor de landmacht werkt. Hij zal waarschijnlijk wel terugkrabbelen en als ie dat niet doet, dan heb jij de troeven in handen. Geen medelijden hebben, ook al is het je broer. Hij moet weten wat respect is.

[ Bericht 14% gewijzigd door Janetje op 23-09-2007 19:01:18 ]
  zondag 23 september 2007 @ 18:35:39 #4
27167 SuperWeber
Heeft de afslag gemist...
pi_53411724
Pics...
3,1415926535 8979323846 2643383279 5028841971 6939937510 5820974944 5923078164 0628620899
pi_53411726
Maar hoe is je broer als die nuchter is? Is hij dan ook een agressief ventje?
pi_53411739
Jezelf in elkaar laten slaan door je eigen broer SAD!
Oh ik had niet zoveel prei moeten eten vanochtend!1!!:d:d;d
pi_53411743
Wat een triest figuur die broer van je. Hij kan duidelijk niet tegen drank. Weet je gelijk dat je volgende keer niks meer voor hem hoeft te doen.
pi_53411757
Wat een lamlul
pi_53411768
kunnen ze hem niet naar irak sturen? Dergelijk hersenloos volk hebben we hier niet nodig...

Nooit meer mee laten uitgaan, als hij nog een lift wil betaalt hij maar een taxi
eerst Vlaming, dan pas belg
Op zaterdag 8 september 2007 19:59 schreef Elixabete het volgende:
En belgen zijn altijd nog beter dan Nederlanders
pi_53411792
[ ] geschikt
[x] ongeschikt
pi_53411812
1 schram..
Dat is het niet waard om een topic over te openen, als je nou nu met een laptop op schoot in het ziekenhuis lag...
  zondag 23 september 2007 @ 18:40:20 #12
56387 Bob-B
In Bob we trust
pi_53411827
Je hebt helemaal gelijk, als hij bij de NS had gewerkt was het veul minder erg geweest....
pi_53411830
Damn, wat kut voor je TS. En mensen die nu zo 'grappig' lopen te doen, lees gewoon de OP!
pi_53411845
Oja en pics
In Nomine Patris, Et Filii, Et Spiritus Sancti.
  zondag 23 september 2007 @ 18:41:49 #15
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_53411854
pics idd..

en wat een jostie is het.. zou meteen de laatste keer zijn dat ik iets voor 'm deed zeg..
Huilen dan.
pi_53411860
pics
blablablablablablablablablablablablablabla
  zondag 23 september 2007 @ 18:43:03 #17
47819 vbmot
Are those my feet?
pi_53411877
Militairen Kanonnenvlees

Gewoon aangifte doen, dan kan 'ie ook meteen z'n 'baan' vergeten.
Looking for hotspots: wardriving or whoredriving?
Personal spam: http://www.kenya2ndhand.com
  zondag 23 september 2007 @ 18:43:09 #18
56387 Bob-B
In Bob we trust
pi_53411879
quote:
Op zondag 23 september 2007 18:40 schreef Magereheinus het volgende:
Damn, wat kut voor je TS. En mensen die nu zo 'grappig' lopen te doen, lees gewoon de OP!
TT: Half in elkaar gerost
Werkelijk: schrammetje...nou nou nou
ja TS is een huilie
pi_53411909
Van dat dit soort mensen ons land verdedigen. Hersenloze malloten die niet weten wanneer ze genoeg gedronken hebben. Wanneer gaat ie naar Irak?
Too lazy to be an evil genius..
PSN ID: Cheironnl
pi_53411910
quote:
Op zondag 23 september 2007 18:29 schreef garnage-patrick het volgende:

samenvatting: broer (die tevens bij landmacht zit)
  PR/Manusje van alles zondag 23 september 2007 @ 18:44:41 #21
148800 crew  Surveillance-Fiets
Toezicht is gezond!
pi_53411922
Lekker dan
Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
Beste nieuwsbericht ooit op de FOK!frontpage!
  zondag 23 september 2007 @ 18:46:02 #22
165512 MASD
Music is dead.
pi_53411960
150 euro hoe kun je in godsnaam zoveel drinken?
Long live music.
pi_53411981
quote:
Op zondag 23 september 2007 18:46 schreef MASD het volgende:
de drank was heel duur
pi_53412000
Familie drama's zijn altijd een gevoelig onderwerp.
Don't judge a duck by its brother
  zondag 23 september 2007 @ 18:48:06 #25
138258 LasTeR
Run for your life.
pi_53412006
Held
Elk huis z’n kruiswoordraadsels
Iedereen z'n plaats aan tafel
Maar ik kom wat later, ik kom wat later
  zondag 23 september 2007 @ 18:49:19 #26
135452 spanishgirl
**El amor no hace promesas**
pi_53412036
Leuk zeg, Stank voor dank!!

Die breng je dus ook nooit meer naar een feest..
**El amor es como una roca, no se borra con el viento; sino con el tiempo**
pi_53412057
quote:
Op zondag 23 september 2007 18:46 schreef MASD het volgende:
2 flesjes champagne & je zit daar hoor.

Alleen denk ik dat iemand die in de landmacht zit gewoon uitrekent in welke drank er het meeste alcohol zit voor het minste geld (als ze al kunnen rekenen)
pi_53412064
Is ie al op uitzending geweest?
*BAMBAMBAMBAMBAMBAMBAMBAMBAMBAMBAMBAM*
  zondag 23 september 2007 @ 18:54:28 #29
108725 e-wok
niet mokken, lekker fokken
pi_53412157
quote:
Op zondag 23 september 2007 18:35 schreef Integrity het volgende:
Ik zou dus gewoon je broer als ie nuchter is aanspreken [...]Geen medelijden hebben, ook al is het je broer. Hij moet weten wat respect is.
x2

Laat em maar eens goed uitleggen idd

edit: ik zie dat ik de hele quote overnam.. aangifte bij de politie lijkt een beetje overdone...
  Moderator zondag 23 september 2007 @ 18:59:06 #30
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_53412259
Wat een ernstige lul die broer

Had hem lekker zijn eigen auto kapot laten slaan. Kan-ie weer gaan werken voor een nieuwe.
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
  zondag 23 september 2007 @ 19:02:32 #31
94492 freddygonzales
Tieten en kittelaars!
pi_53412331
Je hebt in principe goed gehandelt TS, als je mee was gaan knokken was het allemaal veel erger geweest. Ik zou echter wel excuses eisen van hem en anders dreigen met politie en baan..........
Aan het einde van m'n geld houd ik altijd een stuk maand over.
pi_53412363
quote:
Op zondag 23 september 2007 18:35 schreef Integrity het volgende:
--
Aan ts:

Ik zou dus gewoon je broer als ie nuchter is aanspreken en als ie niet met excuses aankomt, zou ik dus aangifte doen. Hij verliest dan ook zijn baan. Hij heeft dat niet te doen. Zeker niet als ie ook nog voor de landmacht werkt. Hij zal waarschijnlijk wel terugkrabbelen en als ie dat niet doet, dan heb jij de troeven in handen. Geen medelijden hebben, ook al is het je broer. Hij moet weten wat respect is.
Wat ben jij voor kneus dan..
Je gaat je eigen broer toch niet aangeven..
Kijk als hij het nou deed toen hij nuchter was kan je er iets voor zeggen.
maar hij was zich zelf niet.
Nou ja en als hij zijn excuses niet aanbied is dat zo erg?
sjonge jonge je zal jou broer zijn...
"Stories happen only to those who are able to tell them."
pi_53412376
aangifte doen en foto's maken van je verwondingen
pi_53412486
Die toevoeging dat die bij de Landmacht zit vind ik dan wel weer een beetje onnodig. Alsof je iets wilt insinueren.
  Moderator zondag 23 september 2007 @ 19:11:24 #35
145080 crew  SwJ
Het boegbeeld van FOK!
pi_53412532
Wie opent er even een lemming?
F.K.A. SuperwormJim
pi_53412533
quote:
Op zondag 23 september 2007 19:04 schreef bhm het volgende:

[..]

Nee, inderaad. Hij was dronken, dus dan kun je dat soort dingen zomaar doen zonder consequenties

Ik zou dus echt wel even een flink woord met 'm spreken, bij voorkeur met je ouders er bij (aangezien jullie ook nog thuis wonen en zij ook al van de situatie weten).
Aangifte doen gaat misschien wel ver, maar je zou het er wel met hem over kunnen hebben dat het niet kan dat hij zich zo gedraagt, ook niet t.o.v. het werk wat hij doet (maar eigenlijk sowieso niet).
The world has three kinds of people: those who make things happen, those who watch what happens, and those who wonder what happened (George Bernard Shaw).
Sieraden en meer, Gingerfantasies.
pi_53412722
quote:

[..]

Dus als jouw vriendin/vriend in een dronken bui je broer/zus neukt is dat allemaal prima want hij/zij was zichzelf niet?

Jaja...

Als je niet tegen drank kan moet je niet zo dom veel zuipen!
pi_53412751
@ iedereen,

ja hijs op uitzending geweest naar bosnie, hij gaat over paar maand naar afganistan. en nee nuchter is ie normaal nooit zo. dronken ook nooit. dit was voor iedereen nieuw.
hij is alweer weg naar kazerne, hij wilde weer doen of alles weer normaal was maar hij kreeg geen antwoord van me toen ie gedag zei.

ik laat het eerst aan me ouders over, die gaan a.s. weekend met hem spreken. dat het zo niet langer kan.

ik ga hem niet aangeven, de landmacht is zijn lust. zo een ben ik ook weer niet. en over die ene schram. ik heb het niet goed neergezet. er is 1zichtbare schram, was bij me slaap. andere butsen zitten onder me hoofdhaar en op me schouders en nek enz.

foto komt eraan met paar min.

@ baracuda, ik hoor van meer mensen dat hij zijn grens niet meer kent met drinken, en baart me zorgen, en mijn ouders ook.
pi_53412756
quote:
Op zondag 23 september 2007 19:09 schreef Lightning_NL het volgende:
Die toevoeging dat die bij de Landmacht zit vind ik dan wel weer een beetje onnodig. Alsof je iets wilt insinueren.
Die mensen weten meestal wel hoe ze moeten vechten dus ook al was hij ladderzat en waren zijn reflexen nietmeer het van het, militair vs burger is meestal niet eerlijk...

Hoop voor je dat hij zich schaamt en er zijn lessen uit trekt (nietmeer teveel drinken)... iets anders zal toch niet helpen...
pi_53412776
quote:
Who cares? Je bent altijd verantwoordelijk voor je daden vind ik, niemand heeft hem namelijk verplicht om zoveel te drinken. Als hij zichzelf volledig lam wil zuipen doet hij maar, maar hij moet dan ook niet verschieten dat het eventueel gevolgen kan hebben. Verliest hij daarmee zijn job, dan zou me dat geen fluit kunnen schelen; als hij de volwassenheid nog niet heeft om aan 22 jaar nog niet eens te kunnen stoppen met drinken op een bepaald punt, dan is hij het zeker niet waard om in het leger te zitten (hoewel, dat is misschien de snelste manier om van hem af te raken )

Half nederland (en België ook wel) loopt te zeiken dat er veel te weinig en te strenge straffen gegeven worden als er iets gebeurt; maar als het erop aan komt dan zou bij de broer een goede vriendschappelijke babbel wel volstaan? Gewoon verantwoordelijk laten zijn voor zijn daden, als je gefrustreerd bent reageer je dat maar op een andere manier af dan door geweld te gebruiken. Dat hij misschien nog niet tot een stadium gekomen is dat hij door heeft dat je ook kan praten ipv te beginnen slaan is dan zijn probleem.

Als het zo'n hersenloos geval is dat als hij teveel gedronken heeft toch maar aggressief wordt, dan mag hij voor mijn part in afghanistan blijven, zowel boven als onder de grond.
pi_53412825
heeft iemand btw ff imageloader.

ik gebruik altijd imageshack, maar dat werkt niet met fok.
  zondag 23 september 2007 @ 19:27:04 #42
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_53412877
Zo, nu eerst een Bavaria.
Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
Planning:
-
pi_53412926
quote:
Op zondag 23 september 2007 19:24 schreef garnage-patrick het volgende:

www.xs.to
  zondag 23 september 2007 @ 19:30:15 #44
128976 dubidub
Fritür ist krieg!
pi_53412956
quote:
Op zondag 23 september 2007 19:24 schreef garnage-patrick het volgende:

www.xs.to

heftig topic trouwens.
pi_53412963
Op dinsdag 22 september 2009 19:25 schreef Adelante het volgende:
Met jou als KLB vriend hebben we geen vijanden meer nodig nee :')
pi_53413046

het zijn meer of min vouwen in het blik, en als dat van een losse schoen komt, kan je je bedenken dat die hard is gegooit.
  zondag 23 september 2007 @ 19:35:29 #47
128976 dubidub
Fritür ist krieg!
pi_53413073
fixed, laat maar
pi_53413096
quote:
Op zondag 23 september 2007 19:35 schreef dubidub het volgende:

[..]

Hmm, probeer tinypic maar, die foto's van je werken niet. Als je op de link klikt, staat er '404 file not found'
nu werken ze wel.
pi_53413144
Ondanks dat je broer gaar is, vind ik het toch vreemd om dit soort aangelegenheden op een forum te posten.
Those people who tell you not to take chances, they are all missing on what life's about
pi_53413223
foto's werken prima. Dat is nog een flinke deuk van een schoen zeg
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')