idd, voor de prijs van een breezertje kan je vaak al en cocktail krijgen.quote:Op maandag 24 september 2007 16:36 schreef Joekl het volgende:
[..]
Breezers zijn nog altijd vrij prijzig in het uitgaanscircuit meen ik.
Waarom niet? Als je in de stad door iemand tijdens het uitgaan in elkaar wordt geslagen dan mag je er ook van uit gaan dat die knul zat was tijdens het in elkaar slaan. Daar doe je toch ook aangifte van?quote:Op maandag 24 september 2007 16:10 schreef colourAgga het volgende:
[..]
Aangifte doen tegen wat je broer uitgehaald heeft toen ie zat was![]()
Eens. Komt ook bij dat TS een mietje is. Zelfs iemand die sterker is dan je zelf bent kan niet tegen een schop in zijn ballen.quote:Op maandag 24 september 2007 17:23 schreef Croli het volgende:
[..]
Waarom niet? Als je in de stad door iemand tijdens het uitgaan in elkaar wordt geslagen dan mag je er ook van uit gaan dat die knul zat was tijdens het in elkaar slaan. Daar doe je toch ook aangifte van?
Nee niet meppen... schoppen.quote:Op maandag 24 september 2007 18:47 schreef garnage-patrick het volgende:
@ beelz, ik ga me broer zowiezo niet terugmeppen, daar had ik ook geen zin in. en het had niets opgelost. was er alleen maar erger door geworden!
maarja, ik ben zowiezo geen vechtersbaas.![]()
Als iemand waar ik van houd domme dingen doet probeer ik hem te beschermen voor de gevolgen. Dat zijn broer in een dronken bui agressief wordt is niet goed te praten natuurlijk, maar wat een rat ben je als je hem daarvoor z'n hele carrierre wil afpakken. Dat geldt niet alleen voor familie trouwens, ook voor vrienden. Die ga ik echt niet aangeven als ze een stommiteit uithalen, daar zijn het namelijk familie en vrienden voor.quote:Op dinsdag 25 september 2007 12:53 schreef Blue-eagle het volgende:
Broer of niet, misdaden (letterlijk: daden die wettelijk niet in orde zijn) worden afgestraft via de legale weg. Je familie beschermen tegen het onredelijke aan is het meest trieste kampergedrag wat je kan verzinnen
Zeg maar de moeder van een moordenaar/verkrachter: "Dat doet mijn lieve zoontje nooit!"
Als mijn broertje, dronken of niet, wie dan ook zou aanvallen zonder goede reden, mag hij zijn roes uitslapen op het politiebureau. Aan de hand van zijn excuses zien we dan wel of hij blijvende gevolgen gaat ondervinden.
Maar ff serieus... knuffel je broer gewoon een keer, DAN KOMT ALLES GOED!
Dat soort agressieve lui heb je niet nodig in het leger.
Jij bent echt mijn Internetheld van de dag...quote:Op dinsdag 25 september 2007 12:53 schreef Blue-eagle het volgende:
Broer of niet, misdaden (letterlijk: daden die wettelijk niet in orde zijn) worden afgestraft via de legale weg. Je familie beschermen tegen het onredelijke aan is het meest trieste kampergedrag wat je kan verzinnen
Zeg maar de moeder van een moordenaar/verkrachter: "Dat doet mijn lieve zoontje nooit!"
Als mijn broertje, dronken of niet, wie dan ook zou aanvallen zonder goede reden, mag hij zijn roes uitslapen op het politiebureau. Aan de hand van zijn excuses zien we dan wel of hij blijvende gevolgen gaat ondervinden.
Maar ff serieus... knuffel je broer gewoon een keer, DAN KOMT ALLES GOED!
Dat soort agressieve lui heb je niet nodig in het leger.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |