Volgens mij heeft iedereen zo'n fotoquote:Op woensdag 3 oktober 2007 10:33 schreef PM-girl het volgende:
Gelukkig Rockabella! Wij hebben ook zo'n foto, even kijken...
Hij krijgt volgens mij voldoende binnen. Alleen komt hij niet aan zijn dagelijkse melkquotum en iets anders wil hij op dit moment niet drinken. Dat wordt resoluut de box uit gelanceerd...quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 14:24 schreef PM-girl het volgende:
Rock, het kan best dat Brent nog aan het bijkomen is? Maar zolang hij nog goed drinkt en plast, lijkt me er weinig mis (insert disclaimer enzo)
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 21:20 schreef chacama het volgende:
Dat is rap Jayden...Maud zit nog steeds in de Maxicosi. En daar zal ze als ze 1 is waarschijnlijk ook nog wel inzitten.
Gaat trouwens goed met de gup hier. Papa...papa....papa. Als ze wakker wordt, als ze thuis komt, als ze naar bed gaat.
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 13:16 schreef snoopy het volgende:
Bij de nacontrole heb ik beide keren een uitdraai gevraagd van mijn bevallingsverslag. Dat vond ik toch wel fijn, dan kan je eens lezen hoe alles is verlopen.
Ja, duh! Wat denk jij?quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 13:03 schreef PM-girl het volgende:
Moonah en Bass Miss, genieten jullie nog even van jullie kleine (!) babietjes!![]()
Bij de beval-info-avond van de vk praktijk vorige week vertelden ze dat moeders van eerste kindjes gemiddeld zo'n 2 uur persen. Althans, dat dat iig niet vreemd was. Om zo'n gemiddelde te krijgen zal het er ook vast wel eens overheen zijn.quote:Op zondag 7 oktober 2007 12:16 schreef Kersjes het volgende:
Moonah, 2,5 uur persen![]()
Mij gaven ze op een gegeven moment nog 10 minuten om het zelf te doen.
Na 5 minuten kwamen ze echter al met de vacuumpomp aanzetten en werd ik ingeknipt omdat ik finaal OP was en volledig aan het ijlen was van de koorts.
Uiteindelijk 2 uur en 10 minuten geperst.
Wat is het maximum vraag ik me af?
Ik hoorde over een vrouw die, in het ziekenhuis, maar liefst 4 uur bezig geweest is, maar weet niet of ik dat moet geloven![]()
En veel plezier op de fiets!
Wij gaan nu ook lekker naar buiten.
Dat moet dan wel ja, aangezien ik hier in 5 minuten klaar was met persen (en dan heb ik ook nog moeten wegpuffen van de vk aangezien het te snel ging). Ik moet er niet aan denken dat ik er langer dan 2 uur over gedaan zou hebben, want ik verwacht dat de pijn er niet minder door wordt.quote:Op maandag 8 oktober 2007 10:24 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Bij de beval-info-avond van de vk praktijk vorige week vertelden ze dat moeders van eerste kindjes gemiddeld zo'n 2 uur persen. Althans, dat dat iig niet vreemd was. Om zo'n gemiddelde te krijgen zal het er ook vast wel eens overheen zijn.
Klinkt bekend, zo trekt en friemelt Devin steeds aan zijn oortje. We hebben maar even gecontroleerd, maar denken niet dat hij oorpijn heeft. Gewoon een friemeltje dus, net als zijn mamaquote:Op maandag 8 oktober 2007 15:27 schreef Deepfreeze het volgende:
Chris heeft vandaag zijn neus ontdekt. zit af en toe echt zijn neus te bevoelen.
quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 11:33 schreef Deepfreeze het volgende:
... Vraag me af of het een voorbode is van echt doorslapen...
Haha! Herkenbaar!quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 11:33 schreef Deepfreeze het volgende:
We liggen nu af en toe het eind van de nacht te wachten tot hij komt, maar dat doet hij dan pas een uur of 2 later..
quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 11:33 schreef Deepfreeze het volgende:
En nog even een vraagje:
Hoe zijn jullie kinderen door gaan slapen? zijn ze steeds minder gaan drinken tijdens hun nachtflesjes, of lieten ze langere pauzes tussen de nachtvoeding(en)?
Chris is wat aan het rommelen met die nachtvoedingen. Soms komt hij optijd, maar drinkt dan minder. Of hij laat grotere gaten vallen, en drinkt dan veel in de ochtend. Vraag me af of het een voorbode is van echt doorslapen.. We liggen nu af en toe het eind van de nacht te wachten tot hij komt, maar dat doet hij dan pas een uur of 2 later..
Toen ze voorbij de 5 kg was... dat was na ongeveer 8 weken...quote:Op maandag 8 oktober 2007 17:18 schreef Sidn3y het volgende:
Ik kan me trouwens niet herinneren wanneer wij de verkleiner eruit hebben gehaald. Toen Elises hoofd klem zat hierin, maar na hoeveel tijd dat was... geen idee.
Moet jij niet werken?quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 15:24 schreef Watje5 het volgende:
[..]
Toen ze voorbij de 5 kg was... dat was na ongeveer 8 weken...
(dus niet omdat haar hoofdje klem zat)
In de instructiefilm van MC zie ik ook iets over een hendeltje onderin.. In de gebruiksaanwijzing staat er niks over.. en ik zie ook geen hendeltjequote:Op dinsdag 9 oktober 2007 16:30 schreef Sidn3y het volgende:
[..]
Moet jij niet werken?![]()
Volgens mij was die 5 kg toen dat hendeltje onderin om mocht, maar was de verkleiner er toen al uit (of heb ik nou nogsteeds last van zwangerschapsdementie?).
quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 12:56 schreef Moonah het volgende:
...
Momenteel ben ik aan het wachten op mijn ruggenprik.
...
Wij hebben ook een cabriofix dacht ik (iemand vroeg of iedereen een originele heeft, ja wij hebben een originele maxi-cosi, overgenomen van schoonzus). Aan de onderkant vooraan, zo'n 15 cm onder dat riempje waarmee je de gordels aantrekt zit een hendeltje. Daarmee kan je de maxi-cosi van binnen iets minder in een kuil maken zodat kleine babietjes niet zo diep wegzakken (tenminste, dacht dat het daarvoor was).quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 17:03 schreef E.T. het volgende:
In de instructiefilm van MC zie ik ook iets over een hendeltje onderin.. In de gebruiksaanwijzing staat er niks over.. en ik zie ook geen hendeltje(Cabriofix) Weet ook niet goed waar ik naar moet kijken eigenlijk..
Please enlighten me!
dat zit hier duidelijk nietquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 20:02 schreef Sidn3y het volgende:
[..]
Wij hebben ook een cabriofix dacht ik (iemand vroeg of iedereen een originele heeft, ja wij hebben een originele maxi-cosi, overgenomen van schoonzus). Aan de onderkant vooraan, zo'n 15 cm onder dat riempje waarmee je de gordels aantrekt zit een hendeltje. Daarmee kan je de maxi-cosi van binnen iets minder in een kuil maken zodat kleine babietjes niet zo diep wegzakken (tenminste, dacht dat het daarvoor was).
Als je wil wil ik wel een foto maken, maar als je het niet ziet dat zal het er wel niet op zitten lijkt me. Er staat trouwens een plaatje naast met een babietje en 5 kg ofzo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |