abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_53705190
Pffff ik was echt uit mijn stekker geschoten daar hoor kersjes, wat een belachelijk gedoe!

Ik heb pepijn vandaag na de babymassage even laten meten en wegen. En meneer is nu 6160 gram en 62 cm.
Groeit keurig in een recht lijntje.
Ben benieuwd naar dinsdag, dan moeten we voor het echie naar het CB.

Hier meten ze trouwens niet bij ieder bezoek, bij de eerste afspraak met 1 maand wel, daarna met 2 maanden niet, en met 3 maanden weer wel.
  donderdag 4 oktober 2007 @ 23:13:53 #227
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_53708059
Gats Kersjes... Ik zou ze daar niet eens meer serieus kunnen nemen als me zoiets zou overkomen.
I'm so glamourous I piss glitter!
  vrijdag 5 oktober 2007 @ 09:19:43 #228
1762 YPPY
Yppiaans
pi_53713185
Nou ja Kersjes, echt absurd.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
  vrijdag 5 oktober 2007 @ 11:08:00 #229
190853 RockabeIIa
pi_53715608
Brent is flink opgeknapt. In vergelijk met het vaatdoekje dat ie een paar dagen geleden was is het een beer! Maar hij eet en drinkt nog steeds de helft van wat ie eerder binnen kreeg. Vocht krijgt ie wel genoeg (dan maar vaker een fruithapje). Misschien toch nog even geduld hebben?
pi_53716721
Ik heb het zo druk dat ik geen tijd heb om te Fokken

Hier gaat alles goed! Jet groeid als kool en ze is erg vrolijk en ze kletst veel

Vanmiddag terug voor controle naar de kinderarts, ben erg benieuwd!

Kersjes wat erg!!
Jouw kleine handje grijpt
mijn grote vinger vast
mooi toch dat mijn vinger
zo in jouw handje past
pi_53717423
Wat een mutsen bij het CB zeg. Dat geeft je vertrouwen voor de volgende keer (NOT )
Ze zouden zich meer zorgen over zichzelf moeten maken, dan om Devin, als ik dit zo hoor..
En natuurlijk fijn dat Devin netjes is aangekomen. 350 gram klinkt als heel netjes voor 2 weken.
  vrijdag 5 oktober 2007 @ 14:24:03 #232
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_53720640
Rock, het kan best dat Brent nog aan het bijkomen is? Maar zolang hij nog goed drinkt en plast, lijkt me er weinig mis (insert disclaimer enzo)
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
pi_53721145
Kersjes wat een $%*#&^(#$ bureau zeg, die sporen voor geen meter
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
  vrijdag 5 oktober 2007 @ 14:59:23 #234
190853 RockabeIIa
pi_53721552
quote:
Op vrijdag 5 oktober 2007 14:24 schreef PM-girl het volgende:
Rock, het kan best dat Brent nog aan het bijkomen is? Maar zolang hij nog goed drinkt en plast, lijkt me er weinig mis (insert disclaimer enzo)
Hij krijgt volgens mij voldoende binnen. Alleen komt hij niet aan zijn dagelijkse melkquotum en iets anders wil hij op dit moment niet drinken. Dat wordt resoluut de box uit gelanceerd...
  vrijdag 5 oktober 2007 @ 15:18:55 #235
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_53721980
Kersjes, zit jouw cb in Middenhoven? *kijkt angstig*
Inderdaad raar verhaal!!

@Rock, fijn dat het beter lijkt te gaan met Brent (raar om Brent als baby te zien ipv mijn vader ) (En als ik m even nergens mee wil bemoeien, ik vond je vorige avatar leuker )
@Marit, sterkte! Je was toch net ongesteld geworden? Sterkte in ieder geval! Oeps, verkeerde topic

Hier gaat het allemaal zijn gangetje. 5 weken alweer! Bijna 6 weken Dat betekent afspraak maken met vlos, ha en beginnen met afgekolfde melk in flesje aanbieden Mijn kleine man wordt al groot!!
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
  vrijdag 5 oktober 2007 @ 20:52:13 #236
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_53729739
Zijn jullie eigenlijk allemaal naar die 6-weken controle bij de verloskundige geweest?
Ik namelijk niet. Ik vond het zo raar dat er nooit meer over die gebroken vliezen/urineverlies gesproken is (Bij de bevalling bleek dat ik al 5 dagen met gebroken vliezen liep terwijl de verloskundige dacht dat het urineverlies was). Ik had echt geen nederige excuses verwacht ofzo maar gewoon even een gesprekje erover tijdens een van de controles in de kraamtijd. Maar helemaal niks dus... Nu vraag ik me alleen dus af of ik echt iets misloop zonder die controles. Voel me eigenlijk prima dus medisch lijkt alles in orde...
  vrijdag 5 oktober 2007 @ 21:45:27 #237
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_53731042
Nee, ik ben ook niet op de 6 weken controle geweest. Volgens mij alleen als je dat perse wilde om het een of ander te bespreken. Had ik nu wel gegaan, was mijn verkleving waarschijnlijk eerder ontdekt. Maar lees daarover alles in het 'Hoe gaat het met de moeders'-topic.
Ik vond het ook wel een beetje vreemd: je bent bevallen, ze komen nog een paar keer langs voor nazorg en that's it.
Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.
pi_53731338
tsja, maar daar is die 6-weken controle natuurlijk eigenlijk voor, als laatste na-controle en om die hele begeleidingsperiode af te sluiten. jammer dat dat niet meer standaard is.
  vrijdag 5 oktober 2007 @ 21:55:13 #239
141023 ik80
leer het mij zelf te doen
pi_53731340
Ik ben wel geweest, maar ook om nog even met Lotte te pronken, en te bedanken voor de goede zorgen.
Ook om nog even naar de hechtingen te laten kijken want dat irriteerde een beetje (wat daar ook verholpen is)

Over melk drinken ga ik me geen zorgen meer maken, volgens CB werd dat steeds minder, nou dast is echt zo. We gaven nog maar twee flessen, maar die laatste dronk ze al slecht. Nu ook de tweede niet meer gegeven, en gaat ze de eerste slecht drinken. Cb heeft ons wel aangeraden om vitamine d extra te geven. En ik zorg er verder voor dat ze voldoende binnen krijgt aan vocht. Honger zal ze niet snel krijgen, ze wil alles proeven wat wij eten hahahaha, alleen avondeten samen met ons lukt niet wij eten altijd te laat voor haar.
pi_53738658
Ik moest na 6 weken weer naar de gyn, waar ze toen een achter gebleven placentarest ontdekten.
De vk kwam in de kraamweek thuis 3 keer langs en zei dat er geen stukje placenta kon zijn achter gebleven....grrrrr maar goed, dit is een kleine babietjes topic

Hier is alles oke, Meike ligt even lekker te slapen. Gisteravond op visite geweest, Meike mee, slapen in het campingbedje en om 23.30 uur weer mee naar huis. Thuis zonder 1 kik verder slapen! HEERLIJK!!!!
Ik vind dat we gewoon een fantastisch kind hebben!
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_53738689
Hier ook naar 6weken controle geweest, maar toen niet onderzocht!
een evt. verkleving hadden ze toen dus ook niet ontdekt Memmel!
Wel werd toen Hb geprikt.

Karin, heerlijk dat het zo goed ging met Meike!
Hier ook een fantasisch kindje, wat alleen (lastig voor ons) erg wisselend drinkt.
Soms maar 60cc bij een voeding!
Nouja, ze blijft vrolijk dus het zal voor haar wel geen probleem zijn.
  zaterdag 6 oktober 2007 @ 10:20:24 #242
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_53738827
Karin, wat fijn dat Meike zich niet gek liet maken en gewoon doorsliep!
Geeft goede hoop voor de toekomst.
En natuurlijk heb je een fantastisch kind, die heb ik hier ook
Alleen niet als het op slapen aankomt, hij is al de hele week hopeloos 's nachts.
Jengelen, zeuren, huilen en als je hem niet op tijd vastpakt gewoon op vol volume krijsen.
En dat dan gemiddeld 5 keer per nacht, ik ben werkelijk gesloopt
Ik dacht dat het door mijn antibiotica-kuur kwam en daar ben ik sinds donderdag klaar mee. Kan dat nog steeds effect hebben? Of is dit de nieuwe trend?
Hijzelf lijkt er geen last van te hebben en is overdag lekker vrolijk. Stopt echt ALLES in zijn mond dat hij tegenkomt (lichaamsdelen van hemzelf of anderen, kleding die hij aanheeft, speeltjes) en kwijlt alles onder.
En hij stopt zijn speen zelf weer terug in zijn mond! Achterstevoren weliswaar, het schildje dus, maar het begin is er!
.... met gevoel voor drama....
pi_53738893
hahaha, het begin is er inderdaad

Ik las ergens (hier?) een mooie spreuk:
een kind ontwikkelt zo snel, dat geen enkele nieuwe gewoonte er in blijft!

zo ook met die nachten...het lijkt nu nieuwe trend,
maar gelukkig blijft hij ontwikkelen en zal er snel weer een andere gewoonte qua slapen komen!
  zaterdag 6 oktober 2007 @ 11:59:10 #244
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_53740125
Kersjes, komt wel weer goed met slapen hoor. Kan ineens weer normaal zijn.
Anna kwijlt ook de hele dag door. Kan wel 4 droge shirtjes bij me steken, maar ze zijn ook zo weer nat!

Zo,het is lekker weer, ga zo eens lekker met Anna op sjouw. Manlief is net weg om te trainen. Wij gaan lekker boodschapjes doen!
Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.
pi_53740767
zeker 4 per dag ook hier!!
  zaterdag 6 oktober 2007 @ 13:03:04 #246
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_53741336
Ik vind de nacontrole ook goed om de bevalling nog eens door te nemen. Vaak heeft de vk weer een heel ander beeld, wat weer voor aanvulling kan zorgen. Lichamelijk onderzoek werd aangeboden, maar vond ik zelf niet nodig.

Moonah en Bass Miss, genieten jullie nog even van jullie kleine (!) babietjes!
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
pi_53741593
Bij de nacontrole heb ik beide keren een uitdraai gevraagd van mijn bevallingsverslag. Dat vond ik toch wel fijn, dan kan je eens lezen hoe alles is verlopen.
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
  zaterdag 6 oktober 2007 @ 21:07:18 #248
19529 Fendy
True Spirit
pi_53750512
n'avond

Jayden is alweer uit zijn eerste autostoeltje gegroeid Het gaat zo snel...
Nu zit ie prinsheerlijk vooruit te kijken in zijn nieuwe stoeltje en vlot optrekken vindt ie tof
Op dinsdag 21 december 2010 13:44 schreef Houniet het volgende:
Je hebt gelijk Fen.
  zaterdag 6 oktober 2007 @ 21:20:24 #249
144006 chacama
Ondernemend!
pi_53750821
Dat is rap Jayden...Maud zit nog steeds in de Maxicosi. En daar zal ze als ze 1 is waarschijnlijk ook nog wel inzitten.

Gaat trouwens goed met de gup hier. Papa...papa....papa. Als ze wakker wordt, als ze thuis komt, als ze naar bed gaat.
  zaterdag 6 oktober 2007 @ 21:39:38 #250
19529 Fendy
True Spirit
pi_53751212
quote:
Op zaterdag 6 oktober 2007 21:20 schreef chacama het volgende:
Dat is rap Jayden...Maud zit nog steeds in de Maxicosi. En daar zal ze als ze 1 is waarschijnlijk ook nog wel inzitten.

Gaat trouwens goed met de gup hier. Papa...papa....papa. Als ze wakker wordt, als ze thuis komt, als ze naar bed gaat.

Haha ja...het stoeltje dat wij hebben (HTS Besafe Izisleep) zou geschikt moeten zijn tot 12 maanden / 13 kilo, nou...mijn grote kleine ventje zit met zijn schoudertjes klem en kan alleen zijn armpjes nog naar voren steken, niet eens meer naast zich leggen (nadert nu 8 maanden, rond de 10 kilo ofzo)

Dus nu maar een 9-18 kilo stoeltje gekocht, beter! Het arme ventje moest huilen als hij in de babystoel moest...

[ Bericht 1% gewijzigd door Fendy op 06-10-2007 21:58:46 ]
Op dinsdag 21 december 2010 13:44 schreef Houniet het volgende:
Je hebt gelijk Fen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')