quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 11:33 schreef Deepfreeze het volgende:
... Vraag me af of het een voorbode is van echt doorslapen...
Haha! Herkenbaar!quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 11:33 schreef Deepfreeze het volgende:
We liggen nu af en toe het eind van de nacht te wachten tot hij komt, maar dat doet hij dan pas een uur of 2 later..
quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 11:33 schreef Deepfreeze het volgende:
En nog even een vraagje:
Hoe zijn jullie kinderen door gaan slapen? zijn ze steeds minder gaan drinken tijdens hun nachtflesjes, of lieten ze langere pauzes tussen de nachtvoeding(en)?
Chris is wat aan het rommelen met die nachtvoedingen. Soms komt hij optijd, maar drinkt dan minder. Of hij laat grotere gaten vallen, en drinkt dan veel in de ochtend. Vraag me af of het een voorbode is van echt doorslapen.. We liggen nu af en toe het eind van de nacht te wachten tot hij komt, maar dat doet hij dan pas een uur of 2 later..
Toen ze voorbij de 5 kg was... dat was na ongeveer 8 weken...quote:Op maandag 8 oktober 2007 17:18 schreef Sidn3y het volgende:
Ik kan me trouwens niet herinneren wanneer wij de verkleiner eruit hebben gehaald. Toen Elises hoofd klem zat hierin, maar na hoeveel tijd dat was... geen idee.
Moet jij niet werken?quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 15:24 schreef Watje5 het volgende:
[..]
Toen ze voorbij de 5 kg was... dat was na ongeveer 8 weken...
(dus niet omdat haar hoofdje klem zat)
In de instructiefilm van MC zie ik ook iets over een hendeltje onderin.. In de gebruiksaanwijzing staat er niks over.. en ik zie ook geen hendeltjequote:Op dinsdag 9 oktober 2007 16:30 schreef Sidn3y het volgende:
[..]
Moet jij niet werken?![]()
Volgens mij was die 5 kg toen dat hendeltje onderin om mocht, maar was de verkleiner er toen al uit (of heb ik nou nogsteeds last van zwangerschapsdementie?).
quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 12:56 schreef Moonah het volgende:
...
Momenteel ben ik aan het wachten op mijn ruggenprik.
...
Wij hebben ook een cabriofix dacht ik (iemand vroeg of iedereen een originele heeft, ja wij hebben een originele maxi-cosi, overgenomen van schoonzus). Aan de onderkant vooraan, zo'n 15 cm onder dat riempje waarmee je de gordels aantrekt zit een hendeltje. Daarmee kan je de maxi-cosi van binnen iets minder in een kuil maken zodat kleine babietjes niet zo diep wegzakken (tenminste, dacht dat het daarvoor was).quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 17:03 schreef E.T. het volgende:
In de instructiefilm van MC zie ik ook iets over een hendeltje onderin.. In de gebruiksaanwijzing staat er niks over.. en ik zie ook geen hendeltje(Cabriofix) Weet ook niet goed waar ik naar moet kijken eigenlijk..
Please enlighten me!
dat zit hier duidelijk nietquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 20:02 schreef Sidn3y het volgende:
[..]
Wij hebben ook een cabriofix dacht ik (iemand vroeg of iedereen een originele heeft, ja wij hebben een originele maxi-cosi, overgenomen van schoonzus). Aan de onderkant vooraan, zo'n 15 cm onder dat riempje waarmee je de gordels aantrekt zit een hendeltje. Daarmee kan je de maxi-cosi van binnen iets minder in een kuil maken zodat kleine babietjes niet zo diep wegzakken (tenminste, dacht dat het daarvoor was).
Als je wil wil ik wel een foto maken, maar als je het niet ziet dat zal het er wel niet op zitten lijkt me. Er staat trouwens een plaatje naast met een babietje en 5 kg ofzo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |