quote:Op dinsdag 25 september 2007 08:07 schreef Jarno het volgende:
Ah. De iMac G5 is daar aangekondigd in 2004 lees ik op wiki. En PB G4 upgrades van 2003. Er kan dus wel degelijk iets leuks gebeuren van de week.
Jup. de iMac G5 in 2004 en PowerBook upgrades in 2003 (die laatste weet ik niet zeker)quote:Op dinsdag 25 september 2007 08:03 schreef Jarno het volgende:
Er is toch wel eens een Mac aangekondigd op de Expo oid?
quote:Op dinsdag 25 september 2007 08:07 schreef Jarno het volgende:
Ah. De iMac G5 is daar aangekondigd in 2004 lees ik op wiki. En PB G4 upgrades van 2003. Er kan dus wel degelijk iets leuks gebeuren van de week.
ik ben ook ziek...quote:Op dinsdag 25 september 2007 08:17 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
We gaan er gewoon voor zitten tussen het kotsen door.
Ja ik ben ziek... ach ende wee
quote:Op dinsdag 25 september 2007 09:13 schreef Jarno het volgende:
'ohja er is ook nog een expo in paris, spain'
Het verbaasd mij dat jou OpenGL het beter doet? Je hebt toch zo'n Intel GMA ding?quote:Op maandag 24 september 2007 18:13 schreef Swetsenegger het volgende:
Vage test trouwens.
Mijn macbookje iscoort op alle punten beter dan Anthraxx' imac. Alleen zijn schijf is sneller (waarschijnlijk 7200 tegen 5400 rpm) en daardoor is het algemene resultaat 18 punten beter.
Misschien omdat Swets meer geheugen heeft? De Intel GMA videochips zijn best wel memory-hungry, na mijn 512MB > 2048MB upgrade kon ik spreken van een verdubbeling in FPS (OpenGL)quote:Op dinsdag 25 september 2007 11:00 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Het verbaasd mij dat jou OpenGL het beter doet? Je hebt toch zo'n Intel GMA ding?
Hier zit zo'n Radeon in
Verder snap ik het deels wel. Jij hebt een Intel Core 2 Duo, ik een Intel Core Duo. Daar zat best significant verschil tussen qua performance. Dit alles heeft er dan ook wel mee te maken dat je threading beter (of sneller) werkt en er is misschien ook het 1 en ander beter aan het aanspreken van het geheugen ofzo.
Alleen de videochip begrijp ik niet.
Onherstelbare schade my ass.quote:Apple: komende update kan simlockvrije iPhone waardeloos maken
Door Dimitri Reijerman, dinsdag 25 september 2007 11:28
Bron: Redactie Tweakers.net, views: 167
Apple heeft in een verklaring bekendgemaakt dat iPhones waarvan de simlock is verwijderd, na de eerstvolgende update mogelijk niet meer zullen werken. Een nieuwe firmware voor de smartphone zou nog deze week uitkomen.
Volgens Apple zorgen de diverse unlock-programma's die op internet circuleren voor 'onherstelbare schade' aan de software van het toestel. Daarnaast stelt de fabrikant dat gebruikers die de iPhone toch willen ontdoen van het simlock de sla overtreden en daardoor hun garantie verliezen.
Tegenover persbureau AP ontkent Phil Schiller van Apple dat het bedrijf met de aangekondigde firmware-update gekraakte of simlock-vrije iPhones bewust wil uitschakelen: 'Helaas kunnen sommige programma's de iPhone-software beschadigen, daarom is Apple niet verantwoordelijk voor de gevolgen van dergelijke software.' Met de update krijgen gebruikers onder andere toegang tot de iTunes Wi-Fi Music Store.
Hoewel sommige hackers de verklaring van Apple afdoen als fud en stellen dat een bricked toestel vrij eenvoudig weer tot leven is te wekken, zien collega-krakers dat anders. Sommigen kiezen eieren voor hun geld en besluiten hun iPhone weer te locken. Erica Sadun, programmeur van een gui voor een gratis unlocktool, stelt dat vooral niet-Amerikanen die een iPhone in de VS hebben gekocht het nodige risico lopen: 'Apple heeft nu eigenlijk tegen hen gezegd: sorry, we kunnen niets meer voor je doen.'
quote:Op dinsdag 25 september 2007 11:00 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Het verbaasd mij dat jou OpenGL het beter doet? Je hebt toch zo'n Intel GMA ding?
Hier zit zo'n Radeon in
Alsof ik gelijk de firmware ga updatenquote:Op dinsdag 25 september 2007 11:37 schreef Jarno het volgende:
Goed nieuws, Walter..
[..]
Onherstelbare schade my ass..
quote:Op dinsdag 25 september 2007 11:51 schreef Jarno het volgende:
Ja, wat ís dat toch met KPN/Planet en die sites?.
DNS-dingetje bij Planet/KPN/Hetnet waarschijnlijk. Het zijn allemaal dezelfde DNS servers namelijk, vul anders handmatig even een DNS in van Xs4all..quote:Op dinsdag 25 september 2007 11:54 schreef Guppyfriend het volgende:
geen idee... ik heb al jaren planet en er zijn nog nooit van dit soort dingen geweest... en nu is het alweer de derde keer in korte tijd.
quote:Op dinsdag 25 september 2007 12:13 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Oh, mijn iMac ook
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 25 september 2007 12:09 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
[..]
DNS-dingetje bij Planet/KPN/Hetnet zijn allemaal dezelfde DNS servers namelijk, vul anders handmatig even een DNS in van Xs4all..
194.109.6.66, 194.109.9.99 of 194.109.104.104.
Zul je zien dat het dan weer wel werkt.
quote:Op dinsdag 25 september 2007 12:13 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Oh, mijn iMac ook
[afbeelding]
Ook met deze tool?quote:Op dinsdag 25 september 2007 12:20 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Mijn OpenGL test is lekker sneller.
Deze loopt trouwens wel een stuk langzamer dan XBench.quote:CINEBENCH R10
Number of CPUs : 2
Operating System : OS X 32 BIT 10.4.9
Graphics Card : ATI Radeon X1600 OpenGL Engine
Rendering (Single CPU): 1782 CB-CPU
Rendering (Multiple CPU): 3285 CB-CPU
Multiprocessor Speedup: 1.84
Shading (OpenGL Standard) : 2797 CB-GFX
Oh, er staan hier wel 12 applicaties open. Ik zal straks nog 's een testje runnen dan.quote:Op dinsdag 25 september 2007 12:22 schreef JoMo0 het volgende:
[afbeelding]
Een wel heel klein verschil tussen de C2E en de C2D iMac. 144 t.o.v. 142.
quote:Op dinsdag 25 september 2007 12:23 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ook met deze tool?
[..]
Deze loopt trouwens wel een stuk langzamer dan XBench.
Ik denk dat XBench alleen software matig test eigenlijk.quote:Op dinsdag 25 september 2007 12:32 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ik heb alleen openGL gedraaid en kom op 1068
mja, ik kijk het nog wel even aan. hotmail heb ik nu toch even niet nodig.quote:Op dinsdag 25 september 2007 12:19 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Let wel op dat je recursieve DNS'en gebruikt (dus die het ook met andere providers doen dan die waar ze voor bedoeld zijn).
Als je een alternatieve dns server wil gebruiken, heb je hier een perfect lijstje.
alleen jammer dat hij het nu niet doet
quote:Op dinsdag 25 september 2007 12:35 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ik denk dat XBench alleen software matig test eigenlijk.
maatschappelijk belang niet... handig wel.quote:Op dinsdag 25 september 2007 12:44 schreef Mr.Noodle het volgende:
Toch grappig dat mensen notabene "Hotmail" als een "Maatschappelijk belang" zien..
Ik dacht dat MSN dat altijd was
Heb nu een paar OpenGL-testjes gedaan met XBench, maar het wordt er niet sneller op.quote:Op dinsdag 25 september 2007 12:46 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Dan verwacht ik toch zeker dat Walters iMac sneller is.
quote:Op dinsdag 25 september 2007 13:19 schreef Guppyfriend het volgende:
gelukkig heb ik nog een mailadres, dat zit wel in Mac.app
kijk, op zich wil ik wel overstappen, maar het is zo'n gedoe he. net als wanneer je opeens na jaren een nieuw mobiel nummer hebt, dat moet je overal doorgeven en zo... niet zo'n zin in....
Ik dacht gelijk aan Home, Business en Ultimatequote:Mac-gebruikers kunnen in het eerste kwartaal van volgend jaar drie versies van Office 2008 tegemoet zien. Naast een standaardeditie komt het kantoorpakket in een thuis- en studentenversie en een Special Media Edition.
Te duur voor een pakket dat ik met tegenzin gebruik.quote:Op dinsdag 25 september 2007 14:35 schreef Mr.Noodle het volgende:
¤80 student edition waarschijnlijk...
Door ze in iTunes - tv shows te zetten, in plaats van in de Movies map.quote:Op dinsdag 25 september 2007 12:52 schreef Steve-O het volgende:
Iemand een idee hoe ik mijn afleveringen Prison break en Heroes in de Tv show library krijg ipv van de Movie Library?
Al gedaanquote:Op dinsdag 25 september 2007 15:07 schreef Mr.Noodle het volgende:
[handleiding] Windows pimpen
Ik zal maar niet reageren
Met "DVD Player.app". File > Open Media > "Choose a VIDEO_TS or HVDVD_TS folder to play".quote:Op dinsdag 25 september 2007 15:03 schreef TwyLight het volgende:
Hoi
Hoe speel je HD-DVD af onder OS X? (een ADV_OBJ en een HVDVD_TS folder dus).
Really?quote:Op dinsdag 25 september 2007 15:17 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Met "DVD Player.app". File > Open Media > "Choose a VIDEO_TS or HVDVD_TS folder to play".
quote:Op dinsdag 25 september 2007 15:07 schreef Mr.Noodle het volgende:
[handleiding] Windows pimpen
Ik zal maar niet reageren
Ja, for God Sakes, Waarom zou je Windows helemaal om willen bouwen tot het uiterlijk van OS X, koop dan gewoon een Mac of je download een aangepaste OS X X86, versie. Maar ga niet je systeem "pimpen", zodat het nog trager en onstabieler wordt...quote:Op dinsdag 25 september 2007 15:21 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
We worden langzamerhand wel een irritant groepje in dit soort topics
quote:Op dinsdag 25 september 2007 15:22 schreef Jarno het volgende:
'Worden', Swets?
Apple knokploeg.quote:Op dinsdag 25 september 2007 15:21 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
We worden langzamerhand wel een irritant groepje in dit soort topics
Time to feed the trolls!quote:Op dinsdag 25 september 2007 15:27 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ik zeg dat hij voor 4'en helemaal uit zijn stekker gaat in dat topic.
Ja, en hier ook trol-king.quote:Op dinsdag 25 september 2007 15:27 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Lol, die bosmongool komt ook weer 's kijken.
Oh, GMTA![]()
Ruime schatting.quote:Op dinsdag 25 september 2007 15:27 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ik zeg dat hij voor 4'en helemaal uit zijn stekker gaat in dat topic.
Hmmm, telt dít topic ook Swets?quote:Op dinsdag 25 september 2007 15:28 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, en hier ook trol-king.
Nok daar dan ook met je gekut...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |