Te duur voor een pakket dat ik met tegenzin gebruik.quote:Op dinsdag 25 september 2007 14:35 schreef Mr.Noodle het volgende:
¤80 student edition waarschijnlijk...
Door ze in iTunes - tv shows te zetten, in plaats van in de Movies map.quote:Op dinsdag 25 september 2007 12:52 schreef Steve-O het volgende:
Iemand een idee hoe ik mijn afleveringen Prison break en Heroes in de Tv show library krijg ipv van de Movie Library?
Al gedaanquote:Op dinsdag 25 september 2007 15:07 schreef Mr.Noodle het volgende:
[handleiding] Windows pimpen
Ik zal maar niet reageren
Met "DVD Player.app". File > Open Media > "Choose a VIDEO_TS or HVDVD_TS folder to play".quote:Op dinsdag 25 september 2007 15:03 schreef TwyLight het volgende:
Hoi
Hoe speel je HD-DVD af onder OS X? (een ADV_OBJ en een HVDVD_TS folder dus).
Really?quote:Op dinsdag 25 september 2007 15:17 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Met "DVD Player.app". File > Open Media > "Choose a VIDEO_TS or HVDVD_TS folder to play".
quote:Op dinsdag 25 september 2007 15:07 schreef Mr.Noodle het volgende:
[handleiding] Windows pimpen
Ik zal maar niet reageren
Ja, for God Sakes, Waarom zou je Windows helemaal om willen bouwen tot het uiterlijk van OS X, koop dan gewoon een Mac of je download een aangepaste OS X X86, versie. Maar ga niet je systeem "pimpen", zodat het nog trager en onstabieler wordt...quote:Op dinsdag 25 september 2007 15:21 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
We worden langzamerhand wel een irritant groepje in dit soort topics
quote:Op dinsdag 25 september 2007 15:22 schreef Jarno het volgende:
'Worden', Swets?
Apple knokploeg.quote:Op dinsdag 25 september 2007 15:21 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
We worden langzamerhand wel een irritant groepje in dit soort topics
Time to feed the trolls!quote:Op dinsdag 25 september 2007 15:27 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ik zeg dat hij voor 4'en helemaal uit zijn stekker gaat in dat topic.
Ja, en hier ook trol-king.quote:Op dinsdag 25 september 2007 15:27 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Lol, die bosmongool komt ook weer 's kijken.
Oh, GMTA![]()
Ruime schatting.quote:Op dinsdag 25 september 2007 15:27 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ik zeg dat hij voor 4'en helemaal uit zijn stekker gaat in dat topic.
Hmmm, telt dít topic ook Swets?quote:Op dinsdag 25 september 2007 15:28 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, en hier ook trol-king.
Nok daar dan ook met je gekut...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |