Nee het stukje van SZW gaat over onkostenvergoeding bij vrijwilligerswerk. En in het geval van Beatrix Balkenende of de directeur van Philips: daarbij wordt gekeken naar een reele verhouding met het loon en moet een onkostenvergoeding bovenop de vaste onkostenvergoeding aannemelijk gemaakt worden door middel van facturen. En een chauffeur kost best veel centjes waar ook nog een rekening van te overleggen is.quote:Op zaterdag 29 september 2007 15:19 schreef Roquefort het volgende:
[..]
Dat gaat over een vaste onkostenvergoeding, vast - naast het salaris voor je vaste baan bij je werkgever dus.
Appels, peren...
Je denkt toch ook niet dat de onkostenvergoeding van Beatrix, Balkenende of de directeur van philips 150 euro maximaal is?
bronquote:Onze Gouden Kooi-vamp wil emigreren naar Italië. En zie: communisten en kapitalisten, moslims en moslimhaters, voetbalhooligans en brildragers – iedereen verenigt zich. In drie uur tijd stromen honderden reacties binnen op onze website en niet één zegt: blijf. Allemaal willen ze helpen met pakken, ticket betalen (enkele reis) en paspoort verbranden.
Dat uitgerekend jij, zo uitgekotst op je zoektocht naar roem, ons symbool van nationale eenheid zou worden. Het kan gek lopen, hè Natas? Je lijkt wel oorlog.
quote:GOUDEN KOOI NATASIA BEDREIGT ZIJONLINE HOOFDREDACTEUR MET DE DOOD!
ZIJonline hoofdredacteur Leo van Rooijen is zondagavond door voormalig Gouden Kooi-bewoonster Natasia (telefonisch) en door haar adviseur Matt Hoorn (via de mail) met de dood bedreigd! Zelfbenoemde diva Natasia liet Van Rooijen weten dat hij binnenkort bezoek zou krijgen van twee Albanezen die hem tussen twee betonnen platen zouden metselen om hem vervolgens in de rivier te gooien! De zich jurist noemende adviseur van Natasia, Matt Hoorn, mailde de hoofdredacteur van ZIJonline o.a. "dan zoeken we je op en heb je er zelf voor gekozen dat je gezin ongewild betrokken wordt in jouw fratsen omdat wij je aan je huisadres zullen aanspreken." Aanleiding tot de onverholen bedreigingen zijn de verhalen op ZIJonline waarin werd onthuld dat Natasia afgelopen week door de beveiliging uit de Gouden Kooi is verwijderd en dat de vrouw, die zegt een relatie met een miljonair te hebben, zich vorige week bij de gemeente Almere heeft gemeld om een WW-uitkering aan te vragen.
Ex Gouden Kooi-bewoonster Natasia heeft haar ware aard laten zien! De vrouw, die na een verblijf van een jaar vrijwillig vertrok uit De Gouden Kooi en die nu beweert een verhouding te hebben met een miljonair, kan het maar moeilijk verkroppen als de waarheid aan het licht komt.
De onthullingen van ZIJonline dat Natasia vorige week bij haar bezoek aan De Gouden Kooi door de beveiliging van de miljonairsvilla buiten de deur is gezet nadat zij bewoonster Lieke bedreigde en haar gericht keukengerei naar het hoofd smeet waarna er een knokpartij uitbrak in de villa gevolgd door het verhaal dat de miljonair die zij beweert aan de haak te hebben geslagen waarschijnlijk een verzinsel is, deden de stoppen bij de zelfbenoemde diva zondagavond doorslaan.
Rond half elf zondagavond belde Natasia Van Rooijen. De ZIJonline-hoofdredacteur: "Ze ging meteen los. Ze zou twee Albanezen naar me toe sturen die me van kant zouden maken en tussen twee betonnen platen zouden metselen om me vervolgens in de rivier te gooien. Ik had overigens niet de indruk dat ze de verhalen over haar op de site gelezen had, maar het via, via gehoord had. Ze bleef maar razen en tieren. Uiteindelijk gaf ze de hoorn over aan een man, die aan zijn stem te horen van Surinaamse afkomst was, en die de bedreigingen herhaalde. Toen k de man vroeg waarover hij het had zei hij slecht: om een site om vervolgens de hoorn op de haak te gooien."
Voorafgaand aan het telefoongesprek met Natasia ontving de redactie van ZIJonline van Fantasia’s adviseur, de zichzelf jurist noemende Matt Hoorn, al via de mail soortgelijke bedreigingen. Hoorn in zijn mail: ""We zoeken je op en heb je er zelf voor gekozen dat je gezin ongewild betrokken wordt in jouw fratsen omdat wij je aan je huisadres zullen aanspreken."
Nadat de hoofdredacteur Van Rooijen Natasia's adviseur middels de mail op de hoogte had gebracht van het feit dat er aangifte van bedreiging zou worden gedaan kreeg de redactie van ZIJonline opnieuw een mail van Hoorn. In de tweede mail schrijft hij: "Je doet je best maar. Je bent meer dan eens gewaarschuwd en nu ben je aan de beurt met je smaad en laster praktijken. Antwerpen zit zoals je weet vol met mijn soort cq. familie. Ik zal je dermate fysiek en mentaal afmatten dat je jouw rotgeintjes voortaan uit je hoofd laat."
In een derde mail, valk voor middernacht, schrijft Hoorn: "Leo kon het weer eens niet laten en heeft nu een hele ploeg tegen zich met allerlei verschillende etnische achtergronden, waarvan het niemand ondertussen het meer uitmaakt of hij nou wel of niet met het dunne in zijn broekspijpen naar de politie rent. Eer en trots gaat bij ons al duizenden jaren voor alles."
Op de website Sterrenstek ontkent Natasia overigens Van Rooijen met de dood bedreigd te hebben. Wel geeft zij toe de ZIJonline-hoofdredacteur gisterenavond gebeld te hebben.
quote:'Natasia bedreigt journalist met de dood'
Uitgegeven: 1 oktober 2007 13:06
AMSTERDAM - Voormalig Gouden Kooi-bewoonster Natasia heeft zondag een journalist met de dood bedreigd. Ze belde Leo van Rooijen thuis op om hem te vertellen wat hem te wachten zou staan.
ANP
"Er zouden twee Albanezen bij me langskomen die me uiteindelijk tussen twee betonnen platen zouden metselen om me daarna in de rivier te gooien", vertelt de freelance journalist van Privé en eigenaar van website ZIJ Online aan de website Sterrenstek.
Natasia zou woedend zijn over zaken die Van Rooijen op zijn website had gepubliceerd. ZIJ Online onthulde in een artikel dat de nieuwe vriend van Natasia, die miljonair zou zijn, niet zou bestaan. Ook meldde de site dat haar aanvraag voor een uitkering zou zijn geweigerd.
Op een gegeven moment nam een onbekende man de telefoon over van Natasia. Hij herhaalde de bedreiging. "Toen ik de man vroeg waar dit allemaal over ging, gooide hij de hoorn op de haak", vertelt de journalist. "Ik zou het allemaal binnenkort wel gaan merken."
Angifte
Leo van Rooijen deed zondagavond nog aangifte van bedreiging. "Dit gaat me allemaal te ver om het te laten lopen", zegt Van Rooijen. Natasia bevestigt in een reactie dat zij Van Rooijen heeft gebeld, maar ontkent dat ze hem heeft bedreigd.
"Hij heeft een aantal nare dingetjes over mij geschreven en op het internet gezet en daar heb ik gewoon genoeg van", briest de Almeerse. "Ik heb gezegd dat hij alles over mij van het internet moet halen, meer niet."
Zat
Ook Natasia heeft aangifte gedaan bij de politie. "Ik ben het gewoon zat", zegt ze. "Alles wat er bijvoorbeeld uitgelekt is over mijn ex en mijn kinderen komt bij hem vandaan. Hij haalt voortdurend mensen door het slijk. Ik heb van dit alles bewijzen. Daar is de politie nog steeds mee bezig en dat heb ik hem in het telefoongesprek ook verteld. Genoeg is genoeg".
quote:Ook Natasia heeft aangifte gedaan bij de politie. "Ik ben het gewoon zat", zegt ze. "Alles wat er bijvoorbeeld uitgelekt is over mijn ex en mijn kinderen komt bij hem vandaan. Hij haalt voortdurend mensen door het slijk. Ik heb van dit alles bewijzen. Daar is de politie nog steeds mee bezig en dat heb ik hem in het telefoongesprek ook verteld. Genoeg is genoeg".
quote:Op maandag 1 oktober 2007 14:14 schreef Anneloortje het volgende:
Zonder haar is het saai in de kooi. Ze was zo ontzettend grappig.
Omdat een Diva niet met zich laat sollen.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 15:44 schreef avonne het volgende:
Ik snap niet waarom Natasia bedreigingen zou uiten (nah, ze is gek als een deur, natuurlijk) want alle informatie wisten we toch al? Ze zegt en schrijft het zelf.
quote:Het volgende filmpje willen wij jullie toch niet onthouden. Deze kwam via Egidius binnen via email. Dit zijn beelden die volgens mij nog nergens vertoond zijn. Dus kijken en huiver. Natasia haalt vol uit op het gezicht van Lieke. Hoe en waar deze beelden vandaan komen is ons onduidelijk, maar het blijkt toch wel dat Natasia echt een agressieve vrouw is. Eigenlijk is dit nieuws..
quote:Op zondag 7 oktober 2007 19:32 schreef schatje het volgende:
NowLive schijnt overbelast te zijn omdat iedereen het volgende filmpje wilt zien, Natasia geeft Lieke een klap in de masterbedroom: http://www.youtube.com/watch?v=6McdD1kcaVc&eurl=
quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 19:55 schreef ilona-scuderia het volgende:
Triest voor die 2 kids, die zien hun moeder nu ook als een gestoord monster...
quote:Op zondag 7 oktober 2007 19:51 schreef cindy10 het volgende:
tis een vies,goor,smerig,haatdragend wijf!
heb zelden dat ik iemand haat,maar haar zou ik graag een uurtje treffen in een afgesloten kamer![]()
quote:Op zondag 7 oktober 2007 19:56 schreef Kombucha het volgende:
mirror filmpje Natasia: http://home.wanadoo.nl/aletta.kerkhof/Natasia
openen met VLC media player
quote:Op zondag 7 oktober 2007 19:54 schreef Kinga het volgende:
Ik heb het filmpje maar ff opgenomen van YT. Gaat niet verloren deze![]()
quote:Op zondag 7 oktober 2007 20:03 schreef Kinga het volgende:
Ongelooflijk eigenlijk... en zo'n gestoorde laten ze gewoon terug die villa in. Maar echt respect voor Lieke hoor, wat die meid heeft moeten doorstaan door dat kut programma.
Zo'n klap in het gezicht had ik echt niet verwacht, dat gooien met die beker vond ik al te ver gaan.
quote:Op zondag 7 oktober 2007 20:11 schreef avonne het volgende:
[..]
En die "lieve" tante Astrid waar ze logeerden, heeft ook al losse handjes.
quote:Op zondag 7 oktober 2007 20:16 schreef coldstar het volgende:
Volgens horen zeggen heeft Natasia van te voren gemeld aan de redactie dat ze niets zou pikken. Dus de redactie had in kunnen schatten dat het echt niet pluis zat. Ze konden van te voren inschatte dat Natasia bloed rook. Ik sta versteld van Jaap, wat een angsthaas, wat valt dat me tegen. Ik moest eigenlijk om zijn lullige gedrag nog lachen ook. De enige die er nog tussen staat is Dennis. Die Jaap had Natasia toch gelijk beet moeten pakken, wat een droppie zeg.
quote:Op zondag 7 oktober 2007 20:16 schreef coldstar het volgende:
Ik sta versteld van Jaap, wat een angsthaas, wat valt dat me tegen. Ik moest eigenlijk om zijn lullige gedrag nog lachen ook. De enige die er nog tussen staat is Dennis. Die Jaap had Natasia toch gelijk beet moeten pakken, wat een droppie zeg.
quote:
Ja, die zes seconde is dan ook nog 's inclusief slow motion herhaling?quote:Op zondag 7 oktober 2007 20:16 schreef Kinga het volgende:
Jammer dat het filmpje niet langer is...
Dat kan ik niet terug zien op het filmpje. Het enige wat ik gezien heb is, dat hij (jaap) als een gek, beveiliging, beveiliging, riep en als een drol in een pispot rondliep. Jonge, jonge, daar zal je de oorlog mee moeten winnen dan ben je mooi in de aap gelogeerd.quote:Op zondag 7 oktober 2007 20:18 schreef Kinga het volgende:
[..]
Wat een bullshit, de enige die echt vastgehouden moest worden, heeft ie vastgehouden. Huub.
quote:Op zondag 7 oktober 2007 19:42 schreef Kinga het volgende:
Wel apart natuurlijk dat zo'n filmpje opeens op YT komt terwijl het niet op de streams te zien was.
quote:Op zondag 7 oktober 2007 20:21 schreef noekje het volgende:
[..]
Ik heb je verkeerd begrepen. Ik meende dat Tante Astrid haar handen los had zitten bij de kinderen.
Minachten?quote:Op zondag 7 oktober 2007 20:22 schreef Nostalgist het volgende:
Haat is een te klein woord. Verschrikkelijk.
quote:Op zondag 7 oktober 2007 20:22 schreef coldstar het volgende:
[..]
Dat kan ik niet terug zien op het filmpje. Het enige wat ik gezien heb is, dat hij (jaap) als een gek, beveiliging, beveiliging, riep en als een drol in een pispot rondliep. Jonge, jonge, daar zal je de oorlog mee moeten winnen dan ben je mooi in de aap gelogeerd.
Ik denk niet dat we dat ooit nog te zien krijgen. Ik verbaasde mezelf dat Huub helemaal niets deed toen hij een optater van die zus Van Natasia kreeg. Ik denk toch dat ze allemaal enigzins bang waren voor die twee. Stom, stom , stom......quote:Op zondag 7 oktober 2007 20:20 schreef Kinga het volgende:
Zou me niks verbazen als ze Huub ook een klap heeft verkocht nou... maar dat zien we morgen wel dan.
Juist, en om de beveiliging vragen lijkt me ook niets mis mee.quote:Op zondag 7 oktober 2007 20:26 schreef avonne het volgende:
[..]
Kijk nog een keertje, zou ik zeggen.
Hou houdt heel duidelijk Huub tegen die over het bed wil vliegen.
![]()
Ik denk dat de zus van Natasia niet het spel uit geflikkerd kan worden wegens fysiek geweld en Huub wel.quote:Op zondag 7 oktober 2007 20:26 schreef coldstar het volgende:
[..]
Ik denk niet dat we dat ooit nog te zien krijgen. Ik verbaasde mezelf dat Huub helemaal niets deed toen hij een optater van die zus Van Natasia kreeg. Ik denk toch dat ze allemaal enigzins bang waren voor die twee. Stom, stom , stom......
quote:Op zondag 7 oktober 2007 20:23 schreef Nostalgist het volgende:
Heeft iemand kunnen ontcijferen wat Huub eigenlijk roept ?
quote:Op zondag 7 oktober 2007 20:23 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik heb nog geen antwoord gezien op deze vraag. Inderdaad zéér opmerkelijk. Hoe kan dit filmpje nu openbaar zijn terwijl het tijdens een streamlock gebeurde? Heeft iemand van het Talpa team de beelden naar buiten weten te brengen??
Als je het mij vraagt is dit "gelekt" zodat de kijkers zich er heel erg over op kunnen winden en fanatieker het spel gaan volgen.quote:Op zondag 7 oktober 2007 20:31 schreef noekje het volgende:
[..]
Dat vroeg ik me dus ook gelijk af. Er is geen enkele streamer die beschikking had over die beelden. Dat moet toch een soort van lek zijn?
quote:Op zondag 7 oktober 2007 20:31 schreef noekje het volgende:
[..]
Dat vroeg ik me dus ook gelijk af. Er is geen enkele streamer die beschikking had over die beelden. Dat moet toch een soort van lek zijn?
Nee daar is inderdaad niets mis mee, maar ik denk als kerel dat je dan in ieder geval de gene beet pakt die slaat, als je tenminste een beetje lef hebt. En ik denk dat niemand eruit gezet had geworden als ze voor Lieke in de bres gesprongen waren. Ik denk dat de redactie dit echt niet had kunnen maken.quote:Op zondag 7 oktober 2007 20:27 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Juist, en om de beveiliging vragen lijkt me ook niets mis mee.
quote:Op zondag 7 oktober 2007 20:30 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
"Voor Friesland!"![]()
![]()
Ik verstond eerlijk gezegd de eerste keer: "Oh, vieze slet".
quote:Op zondag 7 oktober 2007 20:33 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Als je het mij vraagt is dit "gelekt" zodat de kijkers zich er heel erg over op kunnen winden en fanatieker het spel gaan volgen.
Sorry maar ik vind dit totale fucking bullshit.quote:Op zondag 7 oktober 2007 20:35 schreef coldstar het volgende:
[..]
Nee daar is inderdaad niets mis mee, maar ik denk als kerel dat je dan in ieder geval de gene beet pakt die slaat, als je tenminste een beetje lef hebt. En ik denk dat niemand eruit gezet had geworden als ze voor Lieke in de bres gesprongen waren. Ik denk dat de redactie dit echt niet had kunnen maken.
quote:Op zondag 7 oktober 2007 20:23 schreef Nostalgist het volgende:
Heeft iemand kunnen ontcijferen wat Huub eigenlijk roept ?
quote:Op zondag 7 oktober 2007 20:40 schreef avonne het volgende:
JAAAAAAAAA HOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOR
This video has been removed due to terms of use violation
Ik wens ze veel sterkte.quote:Op zondag 7 oktober 2007 20:40 schreef avonne het volgende:
quote:Op zondag 7 oktober 2007 20:40 schreef avonne het volgende:
This video has been removed due to terms of use violation.quote:Op zondag 7 oktober 2007 19:48 schreef avonne het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=6McdD1kcaVc
ik kan hem nog zien, hoor.
De laatste zin bevalt me niet zo van je. Dit is nou echt weer zo'n typische gedachte die je alleen maar weer van een Huub fan kan verwachten. Ik zou het prettig vinden als je voor jezelf denkt en niet voor mij. Ik heb nergens geschreven dat ik hiermee ook maar enigzinds bedoel dat ik hiermee Dennis een echte kerel vind.quote:Op zondag 7 oktober 2007 20:38 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Sorry maar ik vind dit totale fucking bullshit.
Jaap stond tussen Lieke en Huub in?
Lieke was zojuist gemept.
Dennis had Natasia vast.
Huub doet een poging over het bed bij Natasia te komen.
Huub tegenhouden was correct bovendien was Jaap duidelijk een weinig verrast door het hele gebeuren dus is het eigenlijk erg knap dat hij niet enkel stom verbaasd toe bleef kijken.
ps. volgens jouw "echte kerel" theorie is Dennis dus de held?
Mehehe.quote:Op zondag 7 oktober 2007 20:45 schreef coldstar het volgende:
[..]
De laatste zin bevalt me niet zo van je. Dit is nou echt weer zo'n typische gedachte die je alleen maar weer van een Huub fan kan verwachten. Ik zou het prettig vinden als je voor jezelf denkt en niet voor mij. Ik heb nergens geschreven dat ik hiermee ook maar enigzinds bedoel dat ik hiermee Dennis een echte kerel vind.![]()
quote:Op zondag 7 oktober 2007 20:48 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Mehehe.
Jij zei dat een echte kerel degene die slaat vast zou pakken.
Dat doet Dennis.
Als je verder liever niet op mijn echte argumenten in wil gaan vind ik dat prima.
Maar je kan een discussie uiteraard proberen te winnen door mij als Huub groupie af te schilderen.
ps. Huubfanboys kan je overigens in de COS vinden.
Niet mij een Huubgroupie noemen.quote:Op zondag 7 oktober 2007 20:50 schreef Kinga het volgende:
[..]
Heej heej, niet de cossers afvallen he![]()
Ik heb geschreven dat Dennis er tussen in stond. Ik probeer niets te winnen, dat heeft immers weinig nut. Als ik je Verkeerd als een Huub groupie hebt afgeschildered, Sorry, dat was niet de bedoeling.quote:Op zondag 7 oktober 2007 20:48 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Mehehe.
Jij zei dat een echte kerel degene die slaat vast zou pakken.
Dat doet Dennis.
Als je verder liever niet op mijn echte argumenten in wil gaan vind ik dat prima.
Maar je kan een discussie uiteraard proberen te winnen door mij als Huub groupie af te schilderen.
ps. Huubfanboys kan je overigens in de COS vinden.
quote:Op zondag 7 oktober 2007 21:00 schreef coldstar het volgende:
[..]
Ik heb geschreven dat Dennis er tussen in stond. Ik probeer niets te winnen, dat heeft immers weinig nut. Als ik je Verkeerd als een Huub groupie hebt afgeschildered, Sorry, dat was niet de bedoeling.![]()
quote:Op zondag 7 oktober 2007 21:19 schreef Gert het volgende:
Het verontrustende vind ik wèl, dat Natasia met dit soort gedrag gevoelens oproept die je haar juist verwijt.
quote:Op zondag 7 oktober 2007 21:35 schreef Py het volgende:
Is er ook iemand in staat om een mp3 te maken van Jaap's Beveiliging! Beveiliging!![]()
Ik wil m als ringtone![]()
thnx![]()
quote:Op zondag 7 oktober 2007 21:35 schreef Py het volgende:
Is er ook iemand in staat om een mp3 te maken van Jaap's Beveiliging! Beveiliging!![]()
Ik wil m als ringtone![]()
thnx![]()
quote:Op zondag 7 oktober 2007 21:41 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ik heb de mp3. Je moet nog wel even editten. Twee keer "beveiliging" en dan een keer "be..."
Waar kun je dat uploaden?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |