Dat kan ik niet terug zien op het filmpje. Het enige wat ik gezien heb is, dat hij (jaap) als een gek, beveiliging, beveiliging, riep en als een drol in een pispot rondliep. Jonge, jonge, daar zal je de oorlog mee moeten winnen dan ben je mooi in de aap gelogeerd.quote:Op zondag 7 oktober 2007 20:18 schreef Kinga het volgende:
[..]
Wat een bullshit, de enige die echt vastgehouden moest worden, heeft ie vastgehouden. Huub.
quote:Op zondag 7 oktober 2007 19:42 schreef Kinga het volgende:
Wel apart natuurlijk dat zo'n filmpje opeens op YT komt terwijl het niet op de streams te zien was.
quote:Op zondag 7 oktober 2007 20:21 schreef noekje het volgende:
[..]
Ik heb je verkeerd begrepen. Ik meende dat Tante Astrid haar handen los had zitten bij de kinderen.
Minachten?quote:Op zondag 7 oktober 2007 20:22 schreef Nostalgist het volgende:
Haat is een te klein woord. Verschrikkelijk.
quote:Op zondag 7 oktober 2007 20:22 schreef coldstar het volgende:
[..]
Dat kan ik niet terug zien op het filmpje. Het enige wat ik gezien heb is, dat hij (jaap) als een gek, beveiliging, beveiliging, riep en als een drol in een pispot rondliep. Jonge, jonge, daar zal je de oorlog mee moeten winnen dan ben je mooi in de aap gelogeerd.
Ik denk niet dat we dat ooit nog te zien krijgen. Ik verbaasde mezelf dat Huub helemaal niets deed toen hij een optater van die zus Van Natasia kreeg. Ik denk toch dat ze allemaal enigzins bang waren voor die twee. Stom, stom , stom......quote:Op zondag 7 oktober 2007 20:20 schreef Kinga het volgende:
Zou me niks verbazen als ze Huub ook een klap heeft verkocht nou... maar dat zien we morgen wel dan.
Juist, en om de beveiliging vragen lijkt me ook niets mis mee.quote:Op zondag 7 oktober 2007 20:26 schreef avonne het volgende:
[..]
Kijk nog een keertje, zou ik zeggen.
Hou houdt heel duidelijk Huub tegen die over het bed wil vliegen.
![]()
Ik denk dat de zus van Natasia niet het spel uit geflikkerd kan worden wegens fysiek geweld en Huub wel.quote:Op zondag 7 oktober 2007 20:26 schreef coldstar het volgende:
[..]
Ik denk niet dat we dat ooit nog te zien krijgen. Ik verbaasde mezelf dat Huub helemaal niets deed toen hij een optater van die zus Van Natasia kreeg. Ik denk toch dat ze allemaal enigzins bang waren voor die twee. Stom, stom , stom......
quote:Op zondag 7 oktober 2007 20:23 schreef Nostalgist het volgende:
Heeft iemand kunnen ontcijferen wat Huub eigenlijk roept ?
quote:Op zondag 7 oktober 2007 20:23 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik heb nog geen antwoord gezien op deze vraag. Inderdaad zéér opmerkelijk. Hoe kan dit filmpje nu openbaar zijn terwijl het tijdens een streamlock gebeurde? Heeft iemand van het Talpa team de beelden naar buiten weten te brengen??
Als je het mij vraagt is dit "gelekt" zodat de kijkers zich er heel erg over op kunnen winden en fanatieker het spel gaan volgen.quote:Op zondag 7 oktober 2007 20:31 schreef noekje het volgende:
[..]
Dat vroeg ik me dus ook gelijk af. Er is geen enkele streamer die beschikking had over die beelden. Dat moet toch een soort van lek zijn?
quote:Op zondag 7 oktober 2007 20:31 schreef noekje het volgende:
[..]
Dat vroeg ik me dus ook gelijk af. Er is geen enkele streamer die beschikking had over die beelden. Dat moet toch een soort van lek zijn?
Nee daar is inderdaad niets mis mee, maar ik denk als kerel dat je dan in ieder geval de gene beet pakt die slaat, als je tenminste een beetje lef hebt. En ik denk dat niemand eruit gezet had geworden als ze voor Lieke in de bres gesprongen waren. Ik denk dat de redactie dit echt niet had kunnen maken.quote:Op zondag 7 oktober 2007 20:27 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Juist, en om de beveiliging vragen lijkt me ook niets mis mee.
quote:Op zondag 7 oktober 2007 20:30 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
"Voor Friesland!"![]()
![]()
Ik verstond eerlijk gezegd de eerste keer: "Oh, vieze slet".
quote:Op zondag 7 oktober 2007 20:33 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Als je het mij vraagt is dit "gelekt" zodat de kijkers zich er heel erg over op kunnen winden en fanatieker het spel gaan volgen.
Sorry maar ik vind dit totale fucking bullshit.quote:Op zondag 7 oktober 2007 20:35 schreef coldstar het volgende:
[..]
Nee daar is inderdaad niets mis mee, maar ik denk als kerel dat je dan in ieder geval de gene beet pakt die slaat, als je tenminste een beetje lef hebt. En ik denk dat niemand eruit gezet had geworden als ze voor Lieke in de bres gesprongen waren. Ik denk dat de redactie dit echt niet had kunnen maken.
quote:Op zondag 7 oktober 2007 20:23 schreef Nostalgist het volgende:
Heeft iemand kunnen ontcijferen wat Huub eigenlijk roept ?
quote:Op zondag 7 oktober 2007 20:40 schreef avonne het volgende:
JAAAAAAAAA HOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOR
This video has been removed due to terms of use violation
Ik wens ze veel sterkte.quote:Op zondag 7 oktober 2007 20:40 schreef avonne het volgende:
JAAAAAAAAA HOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOR
This video has been removed due to terms of use violation
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |