quote:Op zondag 7 oktober 2007 19:51 schreef cindy10 het volgende:
tis een vies,goor,smerig,haatdragend wijf!
heb zelden dat ik iemand haat,maar haar zou ik graag een uurtje treffen in een afgesloten kamer![]()
quote:Op zondag 7 oktober 2007 19:56 schreef Kombucha het volgende:
mirror filmpje Natasia: http://home.wanadoo.nl/aletta.kerkhof/Natasia
openen met VLC media player
quote:Op zondag 7 oktober 2007 19:54 schreef Kinga het volgende:
Ik heb het filmpje maar ff opgenomen van YT. Gaat niet verloren deze![]()
quote:Op zondag 7 oktober 2007 20:03 schreef Kinga het volgende:
Ongelooflijk eigenlijk... en zo'n gestoorde laten ze gewoon terug die villa in. Maar echt respect voor Lieke hoor, wat die meid heeft moeten doorstaan door dat kut programma.
Zo'n klap in het gezicht had ik echt niet verwacht, dat gooien met die beker vond ik al te ver gaan.
quote:Op zondag 7 oktober 2007 20:11 schreef avonne het volgende:
[..]
En die "lieve" tante Astrid waar ze logeerden, heeft ook al losse handjes.
quote:Op zondag 7 oktober 2007 20:16 schreef coldstar het volgende:
Volgens horen zeggen heeft Natasia van te voren gemeld aan de redactie dat ze niets zou pikken. Dus de redactie had in kunnen schatten dat het echt niet pluis zat. Ze konden van te voren inschatte dat Natasia bloed rook. Ik sta versteld van Jaap, wat een angsthaas, wat valt dat me tegen. Ik moest eigenlijk om zijn lullige gedrag nog lachen ook. De enige die er nog tussen staat is Dennis. Die Jaap had Natasia toch gelijk beet moeten pakken, wat een droppie zeg.
quote:Op zondag 7 oktober 2007 20:16 schreef coldstar het volgende:
Ik sta versteld van Jaap, wat een angsthaas, wat valt dat me tegen. Ik moest eigenlijk om zijn lullige gedrag nog lachen ook. De enige die er nog tussen staat is Dennis. Die Jaap had Natasia toch gelijk beet moeten pakken, wat een droppie zeg.
quote:
Ja, die zes seconde is dan ook nog 's inclusief slow motion herhaling?quote:Op zondag 7 oktober 2007 20:16 schreef Kinga het volgende:
Jammer dat het filmpje niet langer is...
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |