quote:Op zondag 7 oktober 2007 20:40 schreef avonne het volgende:
JAAAAAAAAA HOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOR
This video has been removed due to terms of use violation
This video has been removed due to terms of use violation.quote:Op zondag 7 oktober 2007 19:48 schreef avonne het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=6McdD1kcaVc
ik kan hem nog zien, hoor.
De laatste zin bevalt me niet zo van je. Dit is nou echt weer zo'n typische gedachte die je alleen maar weer van een Huub fan kan verwachten. Ik zou het prettig vinden als je voor jezelf denkt en niet voor mij. Ik heb nergens geschreven dat ik hiermee ook maar enigzinds bedoel dat ik hiermee Dennis een echte kerel vind.quote:Op zondag 7 oktober 2007 20:38 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Sorry maar ik vind dit totale fucking bullshit.
Jaap stond tussen Lieke en Huub in?
Lieke was zojuist gemept.
Dennis had Natasia vast.
Huub doet een poging over het bed bij Natasia te komen.
Huub tegenhouden was correct bovendien was Jaap duidelijk een weinig verrast door het hele gebeuren dus is het eigenlijk erg knap dat hij niet enkel stom verbaasd toe bleef kijken.
ps. volgens jouw "echte kerel" theorie is Dennis dus de held?
Mehehe.quote:Op zondag 7 oktober 2007 20:45 schreef coldstar het volgende:
[..]
De laatste zin bevalt me niet zo van je. Dit is nou echt weer zo'n typische gedachte die je alleen maar weer van een Huub fan kan verwachten. Ik zou het prettig vinden als je voor jezelf denkt en niet voor mij. Ik heb nergens geschreven dat ik hiermee ook maar enigzinds bedoel dat ik hiermee Dennis een echte kerel vind.![]()
quote:Op zondag 7 oktober 2007 20:48 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Mehehe.
Jij zei dat een echte kerel degene die slaat vast zou pakken.
Dat doet Dennis.
Als je verder liever niet op mijn echte argumenten in wil gaan vind ik dat prima.
Maar je kan een discussie uiteraard proberen te winnen door mij als Huub groupie af te schilderen.
ps. Huubfanboys kan je overigens in de COS vinden.
Niet mij een Huubgroupie noemen.quote:Op zondag 7 oktober 2007 20:50 schreef Kinga het volgende:
[..]
Heej heej, niet de cossers afvallen he![]()
Ik heb geschreven dat Dennis er tussen in stond. Ik probeer niets te winnen, dat heeft immers weinig nut. Als ik je Verkeerd als een Huub groupie hebt afgeschildered, Sorry, dat was niet de bedoeling.quote:Op zondag 7 oktober 2007 20:48 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Mehehe.
Jij zei dat een echte kerel degene die slaat vast zou pakken.
Dat doet Dennis.
Als je verder liever niet op mijn echte argumenten in wil gaan vind ik dat prima.
Maar je kan een discussie uiteraard proberen te winnen door mij als Huub groupie af te schilderen.
ps. Huubfanboys kan je overigens in de COS vinden.
quote:Op zondag 7 oktober 2007 21:00 schreef coldstar het volgende:
[..]
Ik heb geschreven dat Dennis er tussen in stond. Ik probeer niets te winnen, dat heeft immers weinig nut. Als ik je Verkeerd als een Huub groupie hebt afgeschildered, Sorry, dat was niet de bedoeling.![]()
quote:Op zondag 7 oktober 2007 21:19 schreef Gert het volgende:
Het verontrustende vind ik wèl, dat Natasia met dit soort gedrag gevoelens oproept die je haar juist verwijt.
quote:Op zondag 7 oktober 2007 21:35 schreef Py het volgende:
Is er ook iemand in staat om een mp3 te maken van Jaap's Beveiliging! Beveiliging!![]()
Ik wil m als ringtone![]()
thnx![]()
quote:Op zondag 7 oktober 2007 21:35 schreef Py het volgende:
Is er ook iemand in staat om een mp3 te maken van Jaap's Beveiliging! Beveiliging!![]()
Ik wil m als ringtone![]()
thnx![]()
quote:Op zondag 7 oktober 2007 21:41 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ik heb de mp3. Je moet nog wel even editten. Twee keer "beveiliging" en dan een keer "be..."
Waar kun je dat uploaden?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |