Zou mooi zijn, maar Brain schijt in zijn broek voor haar, dus hij zal haar zeker niet negeren.quote:Op zaterdag 22 september 2007 18:11 schreef Bardy het volgende:
Ik zou het heel gaaf vinden wanneer alle bewoners haar totaal gaan negeren en doen als of zij lucht is.
Het is lekker maar éven.quote:
Ik kan niet eens streams kijken, vind het gewoon leuk dat de COS-meute helemaal gek wordt.quote:
O, zo.quote:Op zaterdag 22 september 2007 22:45 schreef APK het volgende:
[..]
Ik kan niet eens streams kijken, vind het gewoon leuk dat de COS-meute helemaal gek wordt.
Hoho geen doodsverwensingen hier hè.quote:
sterv, hoeah!quote:Op zaterdag 22 september 2007 23:12 schreef Gert het volgende:
[..]
Hoho geen doodsverwensingen hier hè.![]()
Doot moed ze!![]()
Hahaha pas jij maar een beetje op, anders sta je ineens weer in een ranzig roddelblaadje.quote:
Er staat nu in het artikel van nu.nl dat ze "misschien ook wel een nachtje blijft slapen. Of twee. Of drie. "quote:Op zondag 23 september 2007 11:21 schreef Clank het volgende:
Het enige lichtpuntje dat ik zie aan het bezoek van Natasia is de reactie van Jaap. Gisteren sprak hij nog uit hoe ontzettend blij hij was dat Natasia uit de Kooi was. Als ze Jaap het idee geeft dat ze een lange tijd gaat blijven rent hij ws gillend de poort uit!!
Ja, de aversie tegen Natasia is ook echt iets van de laatste tijd.quote:Op maandag 24 september 2007 19:45 schreef APK het volgende:
Hmmz, misschien toch maar weer eens een maandje streams kopen.![]()
Wat is dat hier met jullie?
Altijd maar zeiken dat het zo saai is en dan komt er een keer actie en dan is het weer niet goed. [afbeelding]
Dat gaat ze 103 keer zeggen. Achter elkaar.quote:Op maandag 24 september 2007 20:45 schreef easy-going het volgende:
Ik hoorde haar vanmiddag op de radio bij 538.
Ze gaat tegen Jaap zeggen dat hij net zo lelijk is als hij groot is.
en 1000 keer "dat het hééééél goed gaat met haar kindjesquote:Op maandag 24 september 2007 20:50 schreef Gert het volgende:
[..]
Dat gaat ze 103 keer zeggen. Achter elkaar.
En tegen Huub 246 keer "JE MOEDER!"
En tegen Lieke: "GA NAAR HUIS SLIKO". 52 keer.
Ja dat wordt weer lachen met Natasia.![]()
volgens mij heb jij het topic waar je nu in post, niet gelezenquote:Op maandag 24 september 2007 21:30 schreef cddb het volgende:
volgens mij ben ik de ennigste die het leuk vind dat ze terugkomt hahahaha
ik had moeten zeggen misschien ben ik 1 van de weinige die het leuk vind dat ze terug komtquote:Op maandag 24 september 2007 22:45 schreef Gert het volgende:
[..]
volgens mij heb jij het topic waar je nu in post, niet gelezen
En daar heb je denk ik gelijk in.quote:Op maandag 24 september 2007 22:58 schreef cddb het volgende:
[..]
ik had moeten zeggen misschien ben ik 1 van de weinige die het leuk vind dat ze terug komt
Hmmm... ja, Jaaps paniek is misschien wel errug grappig!quote:Op zondag 23 september 2007 11:21 schreef Clank het volgende:
Het enige lichtpuntje dat ik zie aan het bezoek van Natasia is de reactie van Jaap. Gisteren sprak hij nog uit hoe ontzettend blij hij was dat Natasia uit de Kooi was. Als ze Jaap het idee geeft dat ze een lange tijd gaat blijven rent hij ws gillend de poort uit!!
quote:Op maandag 24 september 2007 22:09 schreef ruby het volgende:
En als dat gekke wijf straks weer de villa verlaat, gaan Bwian, Mannie, Skattie en Baboe weer heel dramatisch janken en op "haar" bed liggen met hun sneue sombere gezichten alsof er iemand overleden is.![]()
En dan ook nog vertellen hoeveel ze van elkaar houden.
wie is baboe? Heb het lang niet meer gevolgd maar ik ben er weerquote:Op maandag 24 september 2007 22:09 schreef ruby het volgende:
En als dat gekke wijf straks weer de villa verlaat, gaan Bwian, Mannie, Skattie en Baboe weer heel dramatisch janken en op "haar" bed liggen met hun sneue sombere gezichten alsof er iemand overleden is.![]()
En dan ook nog vertellen hoeveel ze van elkaar houden.
quote:Op woensdag 26 september 2007 07:29 schreef Poezewoes het volgende:
Leuke weetjes van Natasia bij nowlive
http://www.nowlive.eu/algemeen/nieuws.php?id=2548
![]()
quote:ivm met drukte is nowlive alleen beschikbaar voor leden. Ben je nog geen lid meld je dan gratis aan.
fucking lowlifesquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |