Zou mooi zijn, maar Brain schijt in zijn broek voor haar, dus hij zal haar zeker niet negeren.quote:Op zaterdag 22 september 2007 18:11 schreef Bardy het volgende:
Ik zou het heel gaaf vinden wanneer alle bewoners haar totaal gaan negeren en doen als of zij lucht is.
Het is lekker maar éven.quote:
Ik kan niet eens streams kijken, vind het gewoon leuk dat de COS-meute helemaal gek wordt.quote:
O, zo.quote:Op zaterdag 22 september 2007 22:45 schreef APK het volgende:
[..]
Ik kan niet eens streams kijken, vind het gewoon leuk dat de COS-meute helemaal gek wordt.
Hoho geen doodsverwensingen hier hè.quote:
sterv, hoeah!quote:Op zaterdag 22 september 2007 23:12 schreef Gert het volgende:
[..]
Hoho geen doodsverwensingen hier hè.![]()
Doot moed ze!![]()
Hahaha pas jij maar een beetje op, anders sta je ineens weer in een ranzig roddelblaadje.quote:
Er staat nu in het artikel van nu.nl dat ze "misschien ook wel een nachtje blijft slapen. Of twee. Of drie. "quote:Op zondag 23 september 2007 11:21 schreef Clank het volgende:
Het enige lichtpuntje dat ik zie aan het bezoek van Natasia is de reactie van Jaap. Gisteren sprak hij nog uit hoe ontzettend blij hij was dat Natasia uit de Kooi was. Als ze Jaap het idee geeft dat ze een lange tijd gaat blijven rent hij ws gillend de poort uit!!
Ja, de aversie tegen Natasia is ook echt iets van de laatste tijd.quote:Op maandag 24 september 2007 19:45 schreef APK het volgende:
Hmmz, misschien toch maar weer eens een maandje streams kopen.![]()
Wat is dat hier met jullie?
Altijd maar zeiken dat het zo saai is en dan komt er een keer actie en dan is het weer niet goed. [afbeelding]
Dat gaat ze 103 keer zeggen. Achter elkaar.quote:Op maandag 24 september 2007 20:45 schreef easy-going het volgende:
Ik hoorde haar vanmiddag op de radio bij 538.
Ze gaat tegen Jaap zeggen dat hij net zo lelijk is als hij groot is.
en 1000 keer "dat het hééééél goed gaat met haar kindjesquote:Op maandag 24 september 2007 20:50 schreef Gert het volgende:
[..]
Dat gaat ze 103 keer zeggen. Achter elkaar.
En tegen Huub 246 keer "JE MOEDER!"
En tegen Lieke: "GA NAAR HUIS SLIKO". 52 keer.
Ja dat wordt weer lachen met Natasia.![]()
volgens mij heb jij het topic waar je nu in post, niet gelezenquote:Op maandag 24 september 2007 21:30 schreef cddb het volgende:
volgens mij ben ik de ennigste die het leuk vind dat ze terugkomt hahahaha
ik had moeten zeggen misschien ben ik 1 van de weinige die het leuk vind dat ze terug komtquote:Op maandag 24 september 2007 22:45 schreef Gert het volgende:
[..]
volgens mij heb jij het topic waar je nu in post, niet gelezen
En daar heb je denk ik gelijk in.quote:Op maandag 24 september 2007 22:58 schreef cddb het volgende:
[..]
ik had moeten zeggen misschien ben ik 1 van de weinige die het leuk vind dat ze terug komt
Hmmm... ja, Jaaps paniek is misschien wel errug grappig!quote:Op zondag 23 september 2007 11:21 schreef Clank het volgende:
Het enige lichtpuntje dat ik zie aan het bezoek van Natasia is de reactie van Jaap. Gisteren sprak hij nog uit hoe ontzettend blij hij was dat Natasia uit de Kooi was. Als ze Jaap het idee geeft dat ze een lange tijd gaat blijven rent hij ws gillend de poort uit!!
quote:Op maandag 24 september 2007 22:09 schreef ruby het volgende:
En als dat gekke wijf straks weer de villa verlaat, gaan Bwian, Mannie, Skattie en Baboe weer heel dramatisch janken en op "haar" bed liggen met hun sneue sombere gezichten alsof er iemand overleden is.![]()
En dan ook nog vertellen hoeveel ze van elkaar houden.
wie is baboe? Heb het lang niet meer gevolgd maar ik ben er weerquote:Op maandag 24 september 2007 22:09 schreef ruby het volgende:
En als dat gekke wijf straks weer de villa verlaat, gaan Bwian, Mannie, Skattie en Baboe weer heel dramatisch janken en op "haar" bed liggen met hun sneue sombere gezichten alsof er iemand overleden is.![]()
En dan ook nog vertellen hoeveel ze van elkaar houden.
quote:Op woensdag 26 september 2007 07:29 schreef Poezewoes het volgende:
Leuke weetjes van Natasia bij nowlive
http://www.nowlive.eu/algemeen/nieuws.php?id=2548
![]()
quote:ivm met drukte is nowlive alleen beschikbaar voor leden. Ben je nog geen lid meld je dan gratis aan.
fucking lowlifesquote:
hoi erikquote:Op woensdag 26 september 2007 18:53 schreef scanman01 het volgende:
Dat wordt dus weer vooral een grote scheldpartij richting Lieke en Huub.
Skattie en baboe zijn koosnaamjes van Nadia en Dennix die ze voor elkaar hebben. Heel eng dus.quote:Op dinsdag 25 september 2007 18:56 schreef robert2006 het volgende:
[..]
wie is baboe? Heb het lang niet meer gevolgd maar ik ben er weer
Mannie ken ik wel want dat is PRINSES AMANDAATJE!!!!!!
Hallo Amanda![]()
dus dennis is baboe, wat een giller, zou je eerder een tulbandfiguur bij denkenquote:Op woensdag 26 september 2007 20:21 schreef ruby het volgende:
[..]
Skattie en baboe zijn koosnaamjes van Nadia en Dennix die ze voor elkaar hebben. Heel eng dus.![]()
quote:Op donderdag 27 september 2007 00:33 schreef Vivi het volgende:
Arme kindjes..je zal de kut van die engerd maar om je nek hebben gehad
Ik ga ook niet kijken, maar hou het wel in de gaten. Een filmpje waarin ze op d'r bek wordt getimmerd en het huis wordt uitgesjgopt, wil ik niet missen (al is de kans klein dat dit gebeurtquote:Op donderdag 27 september 2007 05:04 schreef Blackadder2 het volgende:
Een paar dagen niet kijken dus...of liever een week, voor de zekerheid.![]()
Als ik me niet vergis is Baboe een naam voor een kindermeisje in Indonesie.quote:Op woensdag 26 september 2007 21:31 schreef robert2006 het volgende:
[..]
dus dennis is baboe, wat een giller, zou je eerder een tulbandfiguur bij denken
Ik heb er ook weer een maandje streams tegenaan gegooid, maar is ze nu weer weg? want zie geen Nadiaquote:Op maandag 24 september 2007 19:45 schreef APK het volgende:
Hmmz, misschien toch maar weer eens een maandje streams kopen.![]()
Wat is dat hier met jullie?
Altijd maar zeiken dat het zo saai is en dan komt er een keer actie en dan is het weer niet goed. [afbeelding]
mooi.quote:Op donderdag 27 september 2007 19:49 schreef schatje het volgende:
Ze is alweer weg. Fysiek geweld richting Lieke.
http://www.clipser.com/watch_video.php?vid=44483&sess=794
bronquote:EXCLUSIEF! NATASIA UIT GOUDEN KOOI GEZET NA VECHTPARTIJ MET LIEKE!
De comeback van Natasia in de Gouden Kooi heeft maar luttele uren geduurd. De diva is namelijk door de beveiliging van de Gouden Kooi, samen met haar zus en haar 'jurist' Matt Hoorn uit de miljonairsvilla gezet na een vechtpartij met Lieke, de vriendin van Huub.
Het kon niet op vandaag in de Gouden Kooi! Een kartuitje, Sylvia op bezoek en toen ging het hek open nog een keer open. Huub en Lieke konden de spanning niet weerstaan en rennen op de rijdende auto af� �Het is gewoon Natasia!�, roept Lieke dolblij uit. De diva wordt hartelijk begroet door de Miljonairs en zoals gebruikelijk voert ze weer het hoogste woord. Ter vergroting van de feestvreugde heeft ze ook haar zus Astrid meegenomen en haar 'jurist' Matt Hoorn.
De schrijvers op de website na de aankomst van Natasia en haar gezelschap vanmiddag: "De dames gaan direct de keuken in, want ze gaan vanavond koken voor de aanwezigen. Brian en Amanda zijn, zoals mocht worden aangenomen, zielsgelukkig met de komst van Natasia. Zal de diva vanavond direct weer de show stelen? En hoe lang blijven de gasten? Vanavond staat er ook nog een ontslagronde op het programma. Wie weet moet één iemand vanavond dit feestelijke gezelschap verlaten�
Nu dat werden er al snel drie, want Natasia, haar zus en haar 'jurist' zijn inmiddels de Gouden Kooi gezet door de beveiliging van de miljonairsvilla na een knokpartij tussen Natasia en Lieke, de vriendin van Huub! De livestreams van De Gouden kooi werden onmiddellijk op zwart gezet nadat de dames elkaar te lijf gingen. Volgens aanwezigen zou Natasia volledig uit haar dak zijn gegaan, waarna de productie van De Gouden Kooi weinig anders restte de zelfbenoemde diva en haar gezelschap met harde hand te verwijderen. (later meer).
quote:Op donderdag 27 september 2007 21:42 schreef Polonium-120 het volgende:
iedere keer dat ik haar zie moet ik mij in houden om niet de ongedierte bestrijding te bellen![]()
quote:Op donderdag 27 september 2007 19:49 schreef schatje het volgende:
Ze is alweer weg. Fysiek geweld richting Lieke.
http://www.clipser.com/watch_video.php?vid=44483&sess=794
Eerlijk gezegd moest ik daar ook meteen aan denken. Ik zag in die filmpjes totaal geen reden. Ze zocht overduidelijk iets om een rel te veroorzakenquote:Op donderdag 27 september 2007 22:43 schreef APK het volgende:
[..]
![]()
Zo kom je lekker makkelijk onder de contractuele verplichting om nog een paar keer op te moeten draven uit.![]()
Het is gewoon een slimme meid.quote:Op donderdag 27 september 2007 23:36 schreef paddy het volgende:
Eerlijk gezegd moest ik daar ook meteen aan denken. Ik zag in die filmpjes totaal geen reden. Ze zocht overduidelijk iets om een rel te veroorzaken
bronquote:Natasia over de escalatie van gisteren!
Wat een heerlijk eetfestijn in de Gouden Kooi had moeten worden is uitgedraaid op een regelrechte matpartij. Het begon allemaal leuk, vriendelijk en als vanouds. Totdat Lieke en Huib na zo’n uurtje gezelligheid mijn zus Astrid die meegekomen was om te koken voor van alles en nog wat uitmaakte en de zusters Blank aan het jennen waren.
Van tevoren had ik de productie ingewreven dat nu ik geen onderdeel meer ben van het Gouden Kooi spel ik het spreekwoordelijk kaas niet van mijn brood af laat eten. Lieke en Huib waren er overduidelijk op uit om onze aanwezigheid danig te frustreren, hetgeen ik beloond heb met een soort van trofee naar haar hoofd te smijten. Wonderlijk genoeg trof het ding haar hoofd, waarna Lieke jankend haar heil zocht bij Huib. Direct daarop kwam Huib en Lieke saampjes vloekend en tierend verhaal halen. Helaas wist Huib te ontkomen en was Lieke niet snel genoeg om een klap in haar gezicht van mij te voorkomen.
Uiteindelijk wist de breedgeschouderde Ad van de beveiliging mij vliegensvlug uit de Gouden Kooi te werken en had inmiddels de regie alle streams op zwart gezet. Natuurlijk verdiend mijn riedeltje geen schoonheidsprijs en had ik zo verstandig moeten zijn het zuigen en sarren van deze twee beroepsquerulanten te negeren.
Tja… Jammer voor mij en helemaal jammer voor hun; met name voor Lieke die met een ijszak op haar achterhoofd en een gehavend gezicht de rest van de avond moet zien door te brengen. Eigen schuld dikke bult zou je kunnen zeggen.
Voor deze escalatie heb ik nog wel de kans gehad uitgebreid met mijn vriendje en vriendinnetjes te heerlijk over van alles en nog wat te babbelen. Eerlijk is eerlijk, zelfs met Jaap had ik vanavond een leuk gesprek. Jaap denkt erover om de Gouden Kooi te verlaten en ik kan hem geen ongelijk geven. Hoe het verder allemaal gegaan is nadat ik uit de Gouden Kooi letterlijk ben uitgegooid, weet ik niet. Hopelijk heeft de butler nog beschuit met muisjes uitgedeeld in verband met de geboorte van haar kleindochter Romy. Van de Surinaamse maaltijd is niets terecht gekomen en hebben ze toch wat te eten gehad.
Direct na de Gouden Kooi ben ik naar Zevenbergen gegaan voor een benefit feest ten bate van stichting NEES.
Dat einde van dat filmpje. Hij maakte een vreugdedans. Hij had die klap niet verwacht, maar was ze dus wel degelijk aan het uitlokkenquote:Op vrijdag 28 september 2007 09:23 schreef schatje het volgende:
Astrid en d'r losse handjes: http://www.clipser.com/watch_video.php?vid=44600&sess=794
Uiteraard!quote:Op vrijdag 28 september 2007 09:49 schreef paddy het volgende:
[..]
Dat einde van dat filmpje. Hij maakte een vreugdedans. Hij had die klap niet verwacht, maar was ze dus wel degelijk aan het uitlokken
Wat uiteraard wel anders uitgelegd zal worden
Dat viel mij vannacht ook op in die text, maar aan de andere kant is het vervoegen van een werkwoord kennelijk te moeilijk, want in diezelfde zin staat "verdiend" waar "verdient" had moeten staanquote:Op vrijdag 28 september 2007 09:13 schreef schatje het volgende:
[..]
bron
Gezien deze boldtekst is dit stuk tekst niet door haarzelf geschreven, maar door haar advocaat.
Klopt kindermeisje of hulpje...dussuh hij mag er trots op zijn ;')quote:Op donderdag 27 september 2007 15:21 schreef RSie het volgende:
[..]
Als ik me niet vergis is Baboe een naam voor een kindermeisje in Indonesie.
leuk koosnaampje wel,.... voor een man.!!
quote:Op vrijdag 28 september 2007 19:58 schreef Mokum020 het volgende:
Al is de leugen nog zo snel.... De miljonair waarmee voormalig Gouden Kooi-bewoonster Natasia schermt, de man met wie zij in een villa aan de Adriatische Kust zou gaan wonen zoals zij deze week zelf vertelde, bestaat niet. De man, Tjeerd Rosbach wel, maar de vermeende miljoenen die hij zou bezitten zijn gebakken lucht. Het hele miljonairsverhaal van Natasia is namelijk door haar jurist Matt Hoorn, op een Amsterdams terras bedacht. Natasia zelf lijkt dat inmiddels ook te weten, want zij vervoegde zich deze week bij het loket uitkeringen in de gemeente Almere, waar ze overigens het deksel op haar neus kreeg! Ze komt namelijk niet in aanmerking voor welke uitkering dan ook!
![]()
www.zijonline.nl
Dat was toch al veel eerder te lezenquote:
Als het in loondienst was heeft ze vast loonstrookjes. Alsof dat wel zou uitmaken omdat je denk ik geen uitkering krijgt als je een contract hebt van zoveel maanden.quote:Op vrijdag 28 september 2007 22:44 schreef APK het volgende:
[..]
Dat was toch al veel eerder te lezen
Natasia vond dat haar werk in DGK als zodanig beschouwd moest worden (terecht overigens), de profiteurs van De Mol noemden het een onkostenvergoeding voor haar kinderen.![]()
Oneerlijk, or whatquote:Op zaterdag 29 september 2007 00:01 schreef schatje het volgende:
Als het in loondienst was heeft ze vast loonstrookjes. Alsof dat wel zou uitmaken omdat je denk ik geen uitkering krijgt als je een contract hebt van zoveel maanden.
Nou hee hoor APK. Ze weet waarvoor ze heeft getekend.quote:
Blijkbaar niet.quote:Op zaterdag 29 september 2007 00:20 schreef schatje het volgende:
Nou hee hoor APK. Ze weet waarvoor ze heeft getekend.
Die loonstrookjes had ze wel, maar Wilgo heeft ze meegenomen .........quote:Op zaterdag 29 september 2007 00:01 schreef schatje het volgende:
[..]
Als het in loondienst was heeft ze vast loonstrookjes. Alsof dat wel zou uitmaken omdat je denk ik geen uitkering krijgt als je een contract hebt van zoveel maanden.
Klopt maar volgens mij kan een inkostenvergoeding niet onbeperkt hoog zijn, En ik heb bedragen gelezen van E1000,- tot E1500,- p/mnd. Das geen onkostenvergoeding.quote:Op zaterdag 29 september 2007 02:25 schreef Tissik het volgende:
Het is dus maar net hoe de werkgever het noemt. Noemt de werkgever het "loon of salaris", dan kom je inderdaad in aanmerking voor een WW-uitkering. Wanneer je echter een "onkostenvergoeding" ontvangt, dan is dat allemaal anders.
Dus als jij 1000 euro kosten maakt voor een ander, en die vervolgens vergoed krijgt, dan is dat volgens jou geen onkostenvergoeding?quote:Op zaterdag 29 september 2007 04:22 schreef it_was_me het volgende:
[..]
volgens mij kan een inkostenvergoeding niet onbeperkt hoog zijn, En ik heb bedragen gelezen van E1000,- tot E1500,- p/mnd. Das geen onkostenvergoeding.
Waarom niet? Wat heeft de hoogte van het bedrag met de aard van de vergoeding te maken?quote:Op zaterdag 29 september 2007 04:22 schreef it_was_me het volgende:
[..]
Klopt maar volgens mij kan een inkostenvergoeding niet onbeperkt hoog zijn, En ik heb bedragen gelezen van E1000,- tot E1500,- p/mnd. Das geen onkostenvergoeding.
Buiten dat.... wie is Huib?quote:Op vrijdag 28 september 2007 09:13 schreef schatje het volgende:
[..]
bron
Gezien deze boldtekst is dit stuk tekst niet door haarzelf geschreven, maar door haar advocaat.
quote:Op zaterdag 29 september 2007 11:55 schreef Gert het volgende:
[..]
Dus als jij 1000 euro kosten maakt voor een ander, en die vervolgens vergoed krijgt, dan is dat volgens jou geen onkostenvergoeding?
quote:Op zaterdag 29 september 2007 12:37 schreef Roquefort het volgende:
[..]
Waarom niet? Wat heeft de hoogte van het bedrag met de aard van de vergoeding te maken?
En dan nog, E 1500,- zou een belachelijk laag loon zijn voor een TV-diva in loondienst.
Wat voor baan is dat precies waarop ze dit als loon zou krijgen dan?
En van de site van SZWquote:Onkostenvergoedingen
Veel werknemers ontvangen maandelijks een vast bedrag aan onkostenvergoeding van hun werkgever. Deze vergoeding kan onder bepaalde voorwaarden belastingvrij worden verstrekt. De onkostenvergoeding is bedoeld als een tegemoetkoming in de kosten die een werknemer moet maken voor de uitoefening van zijn functie. Welke kosten hieronder vallen, hangt voornamelijk af van de functie. De Belastingdienst accepteert deze onkostenvergoeding binnen bepaalde grenzen. Vindt de Belastingdienst dat de onkostenvergoeding te hoog is, dan zal de fiscus (een deel van) de vergoeding als loon beschouwen.
De laatste jaren is de Belastingdienst veel kritischer geworden bij de beoordeling van de vraag of een vergoeding kan worden beschouwd als een onkostenvergoeding. Dit houdt verband met het feit dat veel bedrijven standaard een onkostenvergoeding aan hun werknemers verstrekken.
Het komt dan ook voor dat de Belastingdienst van de werkgever wil weten of de werkelijk gemaakte kosten door de werknemer voor de uitoefening van zijn functie wel overeenkomen met de verstrekte onkostenvergoeding. Op de loonstrook van de werknemer moet duidelijk zijn welk bedrag het loon is en welk bedrag de onkostenvergoeding. Loon en onkostenvergoeding mogen dus niet in één bedrag worden uitbetaald.
quote:Vaste onkostenvergoeding
Het maximale bedrag voor een vaste onkostenvergoeding is per 1 januari 2006 verhoogd tot maximaal ¤ 150,- per maand en maximaal ¤ 1.500,- per jaar. Als u een bijstandsuitkering hebt, dan mag u dit bedrag ontvangen zolang het gaat om vrijwilligerswerk dat noodzakelijk is als opstap naar een (nieuwe) baan. Is het vrijwilligerswerk niet gericht op (her)intreding op de arbeidsmarkt dan bedraagt de maximale onkostenvergoeding ¤ 95,- per maand en ¤ 764,- per jaar.
Als u een maximale vaste onkostenvergoeding krijgt en daar bovenop een vergoeding van werkelijk gemaakte en aangetoonde kosten, dan komt u niet meer in aanmerking voor vrijstelling van belasting- en premieheffing. De vaste onkostenvergoeding en de vergoeding van aantoonbare werkelijk gemaakte kosten worden niet in mindering gebracht op de uitkering. Andere vergoedingen of beloningen voor vrijwilligerswerk worden wel verrekend met de uitkering.
Ah, ik geloof dat er een beetje langs elkaar heen geluld wordt.quote:Op zaterdag 29 september 2007 14:48 schreef it_was_me het volgende:
[..]
[..]
Na wat googlen:
Van de site van de BD
[..]
En van de site van SZW
[..]
Dat gaat over een vaste onkostenvergoeding, vast - naast het salaris voor je vaste baan bij je werkgever dus.quote:Op zaterdag 29 september 2007 14:48 schreef it_was_me het volgende:
[..]
[..]
Na wat googlen:
Van de site van de BD
[..]
En van de site van SZW
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |