abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_53377273
Wordt er dus net aangebeld terwijl ik net uit mijn nest ben; staan er dus twee Jehova's voor de deur. Beginnen ze wat te praten over dat het vreemd is dat God niets van zich laat horen ondanks de ellende in de wereld, maar dat dat snel gaat veranderen.

* Vrouw stopt d'r poot over de deurdorpel , zodat ik de deur dus niet gemakkelijk dicht kan doen.
Ik denk: WTF , en houd dus mijn mond.
Zij: "Kijk, meneer." * Grabbelt in haar tas, pakt een of andere bijbel en gaat dus een of ander vers voorlezen.
Ik:
Zij: Wat vind u daar nou van?
Ik: Wat zou ik daarvan moeten vinden dan?
Zij: Blahblah, ... God ... blahblah ... respect ... blahblah ... binnenkort gaat dat veranderen ... blahblah ... ellende ... blahblah, enz.
Dan duwt ze me dus bijna een tijdschrift in m'n handen. Zij:"Lees het maar, dan komen wij wel terug over een tijdje om te vragen wat u ervan vond."
Ik: "Nee, dat hoeft niet."
Zij: "Hoe denk je over God dan?"
Ik: "Ik ben wel christen, dat geef ik toe, maar ik houd me daar niet extremistisch mee bezig."
Zij: ... "Ok."

Achteraf had ik misschien veel sneller en kortaf duidelijk moeten zijn. Ik heb altijd de gewoonte dat ik die mensen laat praten en zelf weet ik toch dat ik daar niets mee ga doen. Als ze dat tijdschrift had gegeven, was het waarschijnlijk regelrecht de prullenbak ingegaan... Heb daar echt geen tijd voor en geen zin in...

Klacht: Mensen aan de deur die je tijd 'verbruiken'.
pi_53377349
Per direct neer slaan en blijven slaan en later verklaren dat je je aangevallen voelde omdat ze naar binnen stapte 14.gif

oh TS is al een gelovige.... Mooi he dat geloof!
pi_53377360
quote:
Op zaterdag 22 september 2007 12:02 schreef Marurk het volgende:
Wordt er dus net aangebeld terwijl ik net uit mijn nest ben; staan er dus twee Jehova's voor de deur. Beginnen ze wat te praten over dat het vreemd is dat God niets van zich laat horen ondanks de ellende in de wereld, maar dat dat snel gaat veranderen.

[i]* Vrouw stopt d'r poot over de deurdorpel [/i], zodat ik de deur dus niet gemakkelijk dicht kan doen.
Ik denk: WTF , en houd dus mijn mond.
Zij: "Kijk, meneer." * Grabbelt in haar tas, pakt een of andere bijbel en gaat dus een of ander vers voorlezen.
Ik:
Zij: Wat vind u daar nou van?
Ik: Wat zou ik daarvan moeten vinden dan?
Zij: Blahblah, ... God ... blahblah ... respect ... blahblah ... binnenkort gaat dat veranderen ... blahblah ... ellende ... blahblah, enz.
Dan duwt ze me dus bijna een tijdschrift in m'n handen. Zij:"Lees het maar, dan komen wij wel terug over een tijdje om te vragen wat u ervan vond."
Ik: "Nee, dat hoeft niet."
Zij: "Hoe denk je over God dan?"
Ik: "Ik ben wel christen, dat geef ik toe, maar ik houd me daar niet extremistisch mee bezig."

Achteraf had ik misschien veel sneller en kortaf duidelijk moeten zijn. Ik heb altijd de gewoonte dat ik die mensen laat praten en zelf weet ik toch dat ik daar niets mee ga doen. Als ze dat tijdschrift had gegeven, was het waarschijnlijk regelrecht de prullenbak ingegaan... Heb daar echt geen tijd voor en geen zin in...

Klacht: Mensen aan de deur die je tijd 'verbruiken'.
Dat is zo achterhaald .
pi_53377418
Hoax
  zaterdag 22 september 2007 @ 12:14:17 #5
187674 Sigmund666
Do not feed the Residents
pi_53377488
Wegtrappen dat tuig. Geen woorden aan vuil maken, dat ze een leven zoeken!
U heeft de issues, ik heb de tissues.
Your shit's weak! My shit will fuck you up son! YEAH BUDDY!
pi_53377737
je moet zeggen, ik ben een kind van de duivel en dan een gemeen gezicht opzetten
Proud Supporter of Royal Antwerp F.C. !
pi_53377811
volgens mij gaan ze niet op zaterdagochtend langs de deuren, hoor, maar op zondagochtend.

op zaterdag zitten ze in de koningszaal
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
  zaterdag 22 september 2007 @ 12:33:21 #8
165512 MASD
Music is dead.
pi_53377898
ik hou altijd discussies over god met ze worden ze na een tijdje wel moe van en dan gaan ze weg.

anders zeg je gewoon van: "Jouw god bestaat niet/is dood" lijkt mij ook niet dat ze lang zullen blijven
Long live music.
pi_53377900
Leuk, gaat iedereen weer vertellen hoe stoer hij de jehova's heeft weggestuurd
Something good: you look like Snoopy and it makes me smile.
Where you need improvement: you have smelly dog farts.
pi_53377914
Ik heb ze ook wel eens op de zaterdagochtend voorbij zien komen.
Now my death is more than just a sad song.
pi_53377988
quote:
Op zaterdag 22 september 2007 12:33 schreef Kerdaben het volgende:
Ik: "Geen intresse en tot ziens" en toen deed ik de deur dicht
pi_53377991
quote:
Op zaterdag 22 september 2007 12:26 schreef ne0n het volgende:
je moet zeggen, ik ben een kind van de duivel en dan een gemeen gezicht opzetten
'Lang leve de antichrist en het einde van de wereld' op je deur plakken, dan bellen ze al niet aan
pi_53378001
Probeer ze gewoon duidelijk dat maken dat hun god niet bestaat en dat ze zich moeten aansluiten bij jou cult, namelijk de cult die zich inzet om Cthulu weer op aarde te brengen!!
It's about being boss, not being the boss...
  zaterdag 22 september 2007 @ 12:38:24 #14
165512 MASD
Music is dead.
pi_53378019
quote:
Op zaterdag 22 september 2007 12:37 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:

[..]

'Lang leve de antichrist en het einde van de wereld' op je deur plakken, dan bellen ze al niet aan
huisnummer: 666
Long live music.
pi_53378066
nou, ik enkel op de zondag, zaterdag is hun sabbat, maar goed, ms heb ik het mis.

ze wegsturen kan overigens ook met gewoon een vriendelijk bedankje, en zonder discussie van hun kant.
dat ze aanbellen op een tijdstip dat je nog in bed ligt kan vervelend zijn, maar als je niet open doet, kun je ook niet zeker weten dat het om JG gaat.

die stoere verhalen, ik neem ze met een bak zout, en ik heb compleet NIETS met dat geloof of welk geloof dan ook, maar als aanbellen het "ergste' is wat ze doen, valt het allemaal nog wel mee, niet?
je hebt ze met 1 glimlach en een "nee, dank u, geen belangstelling" weer weg.
pi_53378175
quote:
Op zaterdag 22 september 2007 12:29 schreef milagro het volgende:
volgens mij gaan ze niet op zaterdagochtend langs de deuren, hoor, maar op zondagochtend.

op zaterdag zitten ze in de koningszaal
Koninkrijkzaal zelfs.

[ Bericht 1% gewijzigd door Seventees op 22-09-2007 12:51:46 ]
Aka Seventhee, Seventeas, 7-teas, 7, Seven, TTTTTTT, 70s, Settanta
Zus van -Magnolia- *O*
pi_53378303
quote:
Vrouw stopt d'r poot over de deurdorpel
hier had je bij mij nu een hele buurt buiten zien staan om te kijken waar die ijzige gil vandaan kwam

normaal zeg ik gewoon ne dank je maar zodra ze zich gaan opdringen en voeten tussen de deur gaat zetten dan wordt ik pissig
pi_53378398
Bij ons komen ze altijd met 1 man en 1 vrouw die echt ongelovelijk aantrekkelijk is. Goede taktiek vind ik wel.
A little bit hateful
pi_53378434
quote:
Op zaterdag 22 september 2007 12:45 schreef Seventees het volgende:

[..]

Koninkrijkzaal zelfs.
whatever
pi_53378783
Ik schop ze altijd verrot en brand dan levensgroot een antichrist cross op hun voorhoofd.
Roken is lekker
pi_53378840
Zielig geloofsbashtopic van een puberaaltje.
  zaterdag 22 september 2007 @ 13:19:47 #22
109065 sungaMsunitraM
Fancybox is not a function
pi_53378885
quote:
Op zaterdag 22 september 2007 12:33 schreef Kerdaben het volgende:
*deurbel*
Jehova: 'ik kom God brengen '
Ik: 'ehm'
*bloost
[OMFG, help, ménsen Ik kom normaal nooit buiten dus ik weet helemaal niet hoe je met mensen omgaat! HELP! ]
* verlegen naar de grond kijkt
* iets onverstaanbaars mompelt
* foldertje aanneemt
* Jehova's goede dag wenst
* opgelucht deur dichtdoet
* foldertje weggooit
* stoer verhaal op Fok! post over hoe kênkerassertief ik die Jehovaz0rs afpoeierde!
Op donderdag 28 augustus 2008 14:34 schreef Breathtaking het volgende:
:9~
pi_53378929
quote:
Op zaterdag 22 september 2007 13:17 schreef floris.exe het volgende:
Zielig geloofsbashtopic van een puberaaltje.
Maar daar is het geloof ook voor.
  zaterdag 22 september 2007 @ 13:22:59 #24
125126 Mr-Coffee
pissing people off since 1980
pi_53378951
quote:
Op zaterdag 22 september 2007 13:19 schreef sungaMsunitraM het volgende:

[..]

*deurbel*
*bloost
[OMFG, help, ménsen Ik kom normaal nooit buiten dus ik weet helemaal niet hoe je met mensen omgaat! HELP! ]
* foldertje aanneemt
* foldertje weggooit
* stoer verhaal op Fok! post over hoe kênkerassertief ik die Jehovaz0rs afpoeierde!
ROFL.
Set Sail, For Fail.
JA NOU EN,IS GOED VOOR JE!!
pi_53378957
quote:

[..]

*deurbel*
*bloost
* foldertje aanneemt
* foldertje weggooit
Zo stel ik het mij dus ook voor inderdaad .
pi_53378979
quote:
Op zaterdag 22 september 2007 13:21 schreef Heathen het volgende:

[..]

Maar daar is het geloof ook voor.
En jij vindt het gek dat sommige gelovigen overgaan op terrorisme?
pi_53378981
quote:

[..]

*deurbel*
*bloost
* foldertje aanneemt
* foldertje weggooit

ja, en dan wordt het dus ineens

"ik kom het woord van God brengen"
"zet u daar maar neer"

de standaard gelogen gevatheid
pi_53379015
quote:
Op zaterdag 22 september 2007 13:24 schreef floris.exe het volgende:

[..]

correctie : 1 geloof , hè
maar dit gaat over JG en dus gaan we er verder niet op door, leuk geprobeerd wel, meneer, oh nee, mevrouw was het , hè
pi_53379039
quote:
Op zaterdag 22 september 2007 13:24 schreef floris.exe het volgende:

[..]

Wacht even, dus als ik jou bespot heb jij het recht mij te vermoorden?
pi_53379068
pi_53379126
Ik snap niet dat mensen hier zo druk over kunnen maken, als zij daar zich bij vinden dan is dat geen probleem? jullie kunnen heus wel tegen een beetje irritatie....hollanders..
pi_53379148
quote:
Op zaterdag 22 september 2007 13:31 schreef afghan het volgende:
Ik snap niet dat mensen hier zo druk over kunnen maken, als zij daar zich bij vinden dan is dat geen probleem? jullie kunnen heus wel tegen een beetje irritatie....hollanders..
Ben jij de moeder van Ali B?
pi_53387557
Hallo, meneer ik kom een boodschap van god brengen.
Sorry maar ik doe mijn boodschappen altijd bij de AH
pi_53387616
Gister kwam er ook zo'n Jehova aan de deur, heb ik dr ook al een rotschop verkocht

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 22-09-2007 19:51:23 ]
pi_53389663
hallo meneer , ik kom u het licht brengen
heeft u ook spaarlampen ?
  zaterdag 22 september 2007 @ 21:06:56 #36
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_53389771
quote:

Ik:
Dit is mijn favoriete deel van je post.
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
pi_53390615
Een goede vriendin van me is Jehova's getuige... Toen ze er nog niet echt mee bezig was, had ik er geen problemen mee. Maar nu ze er steeds fanatieker mee bezig is (Zich strikt aan de regels houden en langs de deuren gaan (en nee, niet bij mij want ik woon niet in de buurt en mij overhalen heeft geen zin en dat weet ze)) staat de vriendschap onder druk. Ik verlies haar aan dat **** geloof. Erg zonde.
  zaterdag 22 september 2007 @ 21:37:23 #38
165512 MASD
Music is dead.
pi_53390634
quote:
Op zaterdag 22 september 2007 21:36 schreef Ego8 het volgende:
Een goede vriendin van me is Jehova's getuige... Toen ze er nog niet echt mee bezig was, had ik er geen problemen mee. Maar nu ze er steeds fanatieker mee bezig is (Zich strikt aan de regels houden en langs de deuren gaan (en nee, niet bij mij want ik woon niet in de buurt en mij overhalen heeft geen zin en dat weet ze)) staat de vriendschap onder druk. Ik verlies haar aan dat **** geloof. Erg zonde.
zoek een exorsist voordat het te laat is! snel!
Long live music.
pi_53390738
Een goede vriendin en ik (die allebei goed met haar bevriend zijn) weten niet wat te doen.
Maarja, zodra ik er over begin is ze al boos en verontwaardigd... Weinig aan te doen...

En ze 1 keer aan de deur gehad (Had niks met haar te maken), en beleefd de foldertjes aangenomen en toen gingen ze weer weg.
pi_53390940
whehehe je moet zo'n papier versnipperding naast je deur zetten en dan geven ze zon folder en dan jij zo in die papierversnippermachine en dan zo: PWND WIE UNNE JEZUSFREAK!
jovink over bill van tokio hotel: nee maar serieus ik vind het ene best lekker wijf boeiu dat t een kerel is
verhalen uit het leven van DIE FEUERWEHR (mijn blog dus)
Urzaiz op de fiets gespot meter: 0
Urzaiz doelpunten meter: 0
pi_53391451
Misschien geen slecht idee :p
pi_53391911
tvp, dit levert altijd wel leuke matige grappen op.
Bovenstaande post hoeft geen waarheden te bevatten
pi_53392567
Mwah, wel vriendelijke mensen, hoewel lichtelijk irritant. Meestal is het "sorry geen interesse" en *deur sluit* maar laatst maar eens een gesprek aangegaan. Begon ie ook zo'n verhaal te vertellen als in de OP over hoe de wereld naar de tering ging en dat ik wel moest denken dat er in deze wereld geen God zou kunnen bestaan maar blablabla. Toen ging het over armageddon, en of ik niet eeuwig zou willen leven ("nee, dat wil ik niet") en begon hij over hoe het "wetenschappelijk bewezen was dat mensen maar 10% van hun hersenen gebruikten".

Ik: Nee, dat is een mythe
Hij: Oh nee hoor, dat is wetenschappelijk bewezen!
Ik: Nee dat is niet zo.

Even later zijn ze weggegaan en heb ze bedankt voor het leuke gesprek. Nog leerzaam ook: heb nooit geweten dat jehova's niet in een hemel geloven.

Stond wel zo'n typisch grefo (jaja, weet dat ze niet geformatteerd zijn) wijf op de achtergrond, zwijgzaam, nors kijkend en met opgeknoopt haar. Maar die kerel was wel aardig, leek op Hans Pekel .
pi_53396546
Kreeg laatst ook yehova tuig aan de deur en bij mij stopten ze ook hun poten tussen de deur maar de deur stond al wijd open dus ik gooide de deur met volle vaart dicht...

volgende keer ook doen
.mwep
pi_53397160
BWhahahah TS is christen
  zondag 23 september 2007 @ 11:21:03 #46
164290 ouderejongere
jemig de pemig !
pi_53400741
Je hoeft niet met ze te praten. Ik praat wel met ze, maar ik laat er vanaf het begin geen misverstand over bestaan dat ik Katholiek ben en dat ze me niet Protestant kunnen maken.
Jezus redt
[-== Arch Linux ==-]
pi_53419608
quote:
Op zaterdag 22 september 2007 21:06 schreef Federer-fan het volgende:

[..]

Dit is mijn favoriete deel van je post.
Whaha. Herkenbaar?
pi_53419769
Heb ze een keer gigantisch mooi afgepoeierd...

* Ding-dong*
Goedemiddag mijnheer! Wij komen U het licht brengen!
*Gaat met de lamp van de gang knipperen*
Licht genoeg, daahaag!

Hun gezichten .
pi_53420280
quote:
Op zaterdag 22 september 2007 13:31 schreef afghan het volgende:
Knurft.
Roken is lekker
  maandag 24 september 2007 @ 06:20:40 #50
147941 FrancesTheMute
Shockless shackles free you
pi_53423722
quote:
verkapt-ik-ben-christen-topic
pi_53425341
quote:
Op maandag 24 september 2007 06:20 schreef FrancesTheMute het volgende:

[..]

verkapt-ik-ben-christen-topic
LOL. Ik ben daar echt niet trots op ofzo dat ik dat daarom vermeld. Ik ben gewoon gedoopt, heb de communie gedaan en het vormsel. Meer niet. Ga eigenlijk alleen met kerst en Pasen naar de kerk...
pi_53425364
Ik kwam er laatst 2 tegen, uit Amerika, in de stad.
Kwam net uit de shop, tof gesprek met ze gehad
  maandag 24 september 2007 @ 09:59:52 #53
3936 ThE_ED
engu twiekur
pi_53425385
quote:
Op maandag 24 september 2007 09:58 schreef n0r het volgende:
Ik kwam er laatst 2 tegen, uit Amerika, in de stad.
Kwam net uit de shop, tof gesprek met ze gehad
Waren dat geen Mormonen?
[KNE]-Mod
pi_53425402
quote:
Op maandag 24 september 2007 09:59 schreef ThE_ED het volgende:

[..]

Waren dat geen Mormonen?
Nee, we hebben het wel over mormonisme gehad
  maandag 24 september 2007 @ 10:39:26 #55
147941 FrancesTheMute
pi_53426105
quote:
Op maandag 24 september 2007 09:57 schreef Marurk het volgende:

[..]

LOL. Ik ben daar echt niet trots op ofzo dat ik dat daarom vermeld. Ik ben gewoon gedoopt, heb de communie gedaan en het vormsel. Meer niet. Ga eigenlijk alleen met kerst en Pasen naar de kerk...
verkapt-ik-ben-gedoopt-en-heb-communie-gedaan-topic
  maandag 24 september 2007 @ 10:40:23 #56
147941 FrancesTheMute
pi_53426127
quote:
Ga eigenlijk alleen met kerst en Pasen naar de kerk...
verkapt-kijk-mij-zeggen-christen-te-zijn-maar-doe-er-eigenlijk-niks-aan-topic
  maandag 24 september 2007 @ 10:45:20 #57
108312 stijgende_ster
Yeah Kællingebyvej!!!!
pi_53426241
Ik zat laatst eens in zo'n propaganda-blaadje te lezen. Mijn God wat achterlijk zeg! Ze beweerden serieus dingen als: "De economische malaise, die door de mens is veroorzaakt en niet door Jehovah God...", "het ten onder gaan van de huidige wereld, wordt veroorzaakt door de mens", maar dan wel weer: "De welvaart hier in het westen, dankzij Jehovah God" en "de medische vooruitgang, dankzij Jehovah God".

Over "praten naar je eigen straatje" gesproken .
Lijstje: Daryll Ann - Weeps, Daryll Ann - Happy Traum, Maxïmo Park - Our Earthly Pleasures, The Fratellis - Costello Music, Moss - The Long Way Back, Kaiser Chiefs - Yours Truly, Angry Mob, Bette Serveert - Bare Stripped Naked
  maandag 24 september 2007 @ 11:20:08 #58
163094 Ladidadida
En zo is het. En niet anders.
pi_53427252
Wij hebben ook wel eens Jehova's aan de deur. Was ik laatst in de super, en één of andere oude kerel liet allemaal dingen vallen. Dus ik hielp em ff, en hoor em nog zacht vloeken Zegt m'n zusje als die vent weg is: "Dat is die Jehova die altijd bij ons komt!!!!" De schoft
Op vrijdag 6 februari 2009 08:48 schreef ajf het volgende:
Cada día te quiero más que ayer y menos que mañana O+
pi_53427872
quote:
Op maandag 24 september 2007 11:20 schreef Ladidadida het volgende:
Wij hebben ook wel eens Jehova's aan de deur. Was ik laatst in de super, en één of andere oude kerel liet allemaal dingen vallen. Dus ik hielp em ff, en hoor em nog zacht vloeken Zegt m'n zusje als die vent weg is: "Dat is die Jehova die altijd bij ons komt!!!!" De schoft
alsof jij ene haar beter bent dan die jehova's met je christelijk gezeik
underground forever baby
pi_53427913
tvp
"het is toch maar een spelletje"
Ja, maar dit spelletje is GODVERDOMME wel ons leven - FORTUNA SITTARD FOREVER
  maandag 24 september 2007 @ 11:50:02 #61
163094 Ladidadida
pi_53428094
quote:
Op maandag 24 september 2007 11:42 schreef Laton het volgende:

[..]

alsof jij ene haar beter bent dan die jehova's met je christelijk gezeik
Ik vloek iig niet als ik iets laat vallen
  Moderator / Redactie FP maandag 24 september 2007 @ 11:53:37 #62
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_53428195
quote:
Op maandag 24 september 2007 11:50 schreef Ladidadida het volgende:

[..]

Ik vloek iig niet als ik iets laat vallen
"Potverdriedubbeltjsnogantoe!"
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_53428567
Ze komen hier trouwens eigenlijk alleen op donderdagen langs..

Normaal waren ze meestal met z'n 3en.. maar vorige keer kwamen er twee jongens in pak (!!) langs de deur.... was echt zo'n geval van wtf komen die hier nou doen?

Shame trouwens.. waren wel leuke jongens eigenlijk
[Water from the Supermarket - Buy it and it’s yours!]
pi_53428731
quote:
Op zondag 23 september 2007 23:14 schreef Koenz0r het volgende:
Heb ze een keer gigantisch mooi afgepoeierd...

* Ding-dong*
Goedemiddag mijnheer! Wij komen U het licht brengen!
*Gaat met de lamp van de gang knipperen*
Licht genoeg, daahaag!

Hun gezichten .
goed idee voor de volgende keer dat ze langskomen
"There's big, then there's bigger, then there's oh my god its coming this way" - Bob Cicherillo
Where there is no more room in hell, the dead will walk the earth....
pi_53428882
hmm... waarom zeggen ze hier nooit dat ze god/ het licht komen brengen?
pi_53428906
quote:
Op maandag 24 september 2007 12:17 schreef lucky_birdie het volgende:
Inderdaad. Dat zeggen ze hier ook nooit.
pi_53428978
quote:
Op maandag 24 september 2007 12:17 schreef lucky_birdie het volgende:
Omdat ooit iemand dat grapje heeft gehoord, en dat het zich als een inktvlek verspreid heeft... lulkoek dus.

Gewoon een vriendelijk "Dank je maar geen interesse" is hier voldoende. Het valt me alleen altijd op dat die kinderen er zo ongelukkig uitzien, maarja, die hebben er ook niet voor gekozen om nooit een verjaardag of sinterklaas te vieren...
pi_53429078
Daar heb je wel gelijk in trouwens..
Ze nemen ook vaak (jonge) kinderen mee als ze langs de huizen gaan. Een tijd geleden was het heel erg koud buiten, en toen hadden ze ook een jong kind in een kinderwagen mee, met een jurkje aan, en alleen sokken, geen schoenen.. Dat arme kind zag helemaal blauw van de kou!
pi_53429916
De laatste Jehova's die hier aan de deur kwamen gaven alleen een blaadje af en wensten me netjes goeiedag

Ze worden steeds netter en aardiger, maar ik vrees dat (hun) geloof nog steeds niet voor me bestemd is

Verjaardag vieren is uit den boze! En geen alcohol mogen drinken, terwijl Jezus zelf (volgens de normale Bijbel) een stevige feestvierder en wijndrinker was

Gelovigen: leven volgens een sprookjesboek
Jehova's: eerst het sprookjesboek (conveniently) veranderen om daarna te leven volgens je eigen nieuwe versie
There is no life after death, there is only life
pi_53429994
quote:
Op maandag 24 september 2007 12:23 schreef lucky_birdie het volgende:
Daar heb je wel gelijk in trouwens..
Ze nemen ook vaak (jonge) kinderen mee als ze langs de huizen gaan. Een tijd geleden was het heel erg koud buiten, en toen hadden ze ook een jong kind in een kinderwagen mee, met een jurkje aan, en alleen sokken, geen schoenen.. Dat arme kind zag helemaal blauw van de kou!
alsof je kind als jehova opvoeden al niet mishandeling genoeg is..
underground forever baby
  maandag 24 september 2007 @ 13:37:48 #71
147941 FrancesTheMute
pi_53430890
quote:
Op maandag 24 september 2007 12:55 schreef TijnIIE het volgende:

En geen alcohol mogen drinken, terwijl Jezus zelf (volgens de normale Bijbel) een stevige feestvierder en wijndrinker was
ik weet toevallig dat hun wel alcohol mogen drinken, niet tot dronkens toe maar een paar glaasjes kan best zolang je maar niet zat word. maat van me is jehovah getuige en hij drinkt vaak zat een fles mee met ons

maar kgeloof wel dat er andere religies zijn die christelijk zijn die geen alcohol of koffie toelaten...slaat natuurlijk nergens op, net als je zei, jezus dronk zelf ook wijn
pi_53437012
quote:
Op maandag 24 september 2007 09:59 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Waren dat geen Mormonen?
Daar kan je fijn plezier mee beleven : Mormons knock on wrong door

Mijn leerkracht was overtuigd katholiek en meende dat een ernstig debat met die mensen de moeite waard was, en die heeft hen ook effectief binnengelaten. Maar dat heeft hij zich beklaagd.
pi_53437311
ik las: Jehova's aftuigen
Op dinsdag 1 februari 2011 17:41 schreef ß het volgende:
11% per 25 gram? Dus er zit totaal 74,8% zout in?
pi_53438621
quote:

[..]

Beter Christen dan moslim
pi_53438807
quote:
Op maandag 24 september 2007 17:55 schreef afcajos het volgende:
ik las: Jehova's aftuigen
Nee... dat las je niet.
- AFCA -
pi_53438920
quote:
Op maandag 24 september 2007 18:40 schreef MetalSonic het volgende:

[..]

Beter Christen dan moslim
Hoe laat je mensen hier bannen?
pi_53441265
quote:
Op maandag 24 september 2007 18:50 schreef Heathen het volgende:

[..]

Hoe laat je mensen hier bannen?
Zeik niet , het is mijn mening, en als je het niet bevalt dat er hiet nog mensen loyaal zijn aan de christelijke normen en waarden, dan tyf je toch op
pi_53445962
Geloof moeten ze gewoon pauperhard afschaffen.
"het is toch maar een spelletje"
Ja, maar dit spelletje is GODVERDOMME wel ons leven - FORTUNA SITTARD FOREVER
pi_53446914
Dat blaadje was zeker ''de wachttoren'' Erg kansloos tijdschriftje over einde van de wereld (volgens de jehovahs is dat al 4 keer geweest onder tussen, 1914 dacht ik en 1976 ook, maar we leven nog) en erg amerikaanse plaatjes enzo.
Liever 5 in de hand, dan schijten op een natte krant.
  maandag 24 september 2007 @ 22:59:23 #80
185792 pasjesjen
fulltime-Bitch
pi_53446965
quote:
Op zaterdag 22 september 2007 21:02 schreef Martinovibes het volgende:
hallo meneer , ik kom u het licht brengen
heeft u ook spaarlampen ?
Die is net zo als van hallo ik kom het licht brengen
nee bedankt ik heb essent

hallo we komen god/jezus bregen
zet maar in de tuin/schuur/elke andere plek elders in de omgeving daar staan er al 7

TVP
Ik ben niet lullig sommige mensen kunnen gewoon niet tegen de waarheid!
pi_53449366
quote:
Op maandag 24 september 2007 22:57 schreef Aardappelbeertje het volgende:
Dat blaadje was zeker ''de wachttoren'' Erg kansloos tijdschriftje over einde van de wereld (volgens de jehovahs is dat al 4 keer geweest onder tussen, 1914 dacht ik en 1976 ook, maar we leven nog) en erg amerikaanse plaatjes enzo.
Volgens mij was het dat inderdaad. In ieder geval een of ander geschriftje met op de voorkant mensen afgebeeld die de ellende van de wereld moeten uitbeelden.
  dinsdag 25 september 2007 @ 07:32:57 #82
163094 Ladidadida
pi_53451363
quote:
Op maandag 24 september 2007 22:57 schreef Aardappelbeertje het volgende:
kansloos tijdschriftje over einde van de wereld (volgens de jehovahs is dat al 4 keer geweest onder tussen, 1914 dacht ik en 1976 ook, maar we leven nog)
Da's ook zo frappant, aangezien in de Bijbel staat dat je niet mag (en kunt) voorspellen wanneer het einde van de wereld is. Maar Jehova's wel om één of andere reden
pi_53453040
'Goedemorgen meneer! Gelooft u?'
'Ja'
'En wat gelooft u?'
'Ik geloof dat uw gulp nog openstaat'

*Terwijl Jehova naar beneden kijkt, deur dichtgerot*
Slokkie bier
pi_53454804
quote:
Op maandag 24 september 2007 11:20 schreef Ladidadida het volgende:
Tja, als je mensen verbiedt te denken aan een groene ijsbeer, waar denk je dan dat ze uiteindelijk aan zullen denken?
pi_53454980
Mooi bordje ophangen :

Aan de deur word niet gekocht
Aan de deur word niet gegeven
en bekeerd zijn we ook al/
pi_53455205
quote:
Op maandag 24 september 2007 12:55 schreef TijnIIE het volgende:

Verjaardag vieren is uit den boze! En geen alcohol mogen drinken, terwijl Jezus zelf (volgens de normale Bijbel) een stevige feestvierder en wijndrinker was
Koffie uit een fles?

Hier nog nooit een Jehova gezien tbh
In Nomine Patris, Et Filii, Et Spiritus Sancti.
pi_53457713
Gewoon zeggen dat zondag een rustdag is en dat jij het niet op prijs stelt dat ze werken op de dag dat juist god heeft besloten dat je niet moet gaan werken. Wat denken ze wel niet...

Maargoed, ik vertel ze gewoon dat ik niet geloof in sprookjes, werkt meestal wel.
  Redactie Frontpage / Weblog maandag 1 september 2008 @ 20:58:22 #88
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_61302955
quote:
Op zaterdag 22 september 2007 21:48 schreef De_Brandweer het volgende:
whehehe je moet zo'n papier versnipperding naast je deur zetten en dan geven ze zon folder en dan jij zo in die papierversnippermachine en dan zo: PWND WIE UNNE JEZUSFREAK!
!!!!!!!!!!!
ohja ik las dit topic ff door m'n eigen topic:)

Jehova's die niet terug komen
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
  maandag 1 september 2008 @ 21:00:28 #89
165512 MASD
Music is dead.
pi_61303036
quote:
Op dinsdag 25 september 2007 13:09 schreef Blue-eagle het volgende:
Gewoon zeggen dat zondag een rustdag is en dat jij het niet op prijs stelt dat ze werken op de dag dat juist god heeft besloten dat je niet moet gaan werken. Wat denken ze wel niet...

Maargoed, ik vertel ze gewoon dat ik niet geloof in sprookjes, werkt meestal wel.
Zaterdag.
Long live music.
pi_61305126
Hoe kom je erop, een topic over Jehova's...
Dat niet iemand daar eerder op is gekomen zeg...

pi_61306175
quote:
Op maandag 24 september 2007 22:29 schreef Antonio_Azzuri het volgende:
Geloof moeten ze gewoon pauperhard afschaffen.
Uit het middenoosten afkomstige religies misschien .... andere religies hoor je nooit over in negatieve zin maar joden, christenen en moslims slaan elkaar al eeuwen de hersens in.
It's not the position you stand, It's the direction in wich you look !
pi_61336418
quote:
Op maandag 1 september 2008 22:11 schreef De_Fotograaf het volgende:

[..]

Uit het middenoosten afkomstige religies misschien .... andere religies hoor je nooit over in negatieve zin maar joden, christenen en moslims slaan elkaar al eeuwen de hersens in.
Wel eens gehoord van de beeldenstorm of recent nog in Ierland geweest...???
pi_61336571
quote:
Op woensdag 3 september 2008 00:04 schreef FFnog het volgende:

[..]

Wel eens gehoord van de beeldenstorm of recent nog in Ierland geweest...???
waar denk je dat het christendom vandaan komt dan
underground forever baby
pi_61336638
Ik vind die wachttoren altijd wel leuk om te lezen, en neem het ook graag aan van ze.
Zeg altijd gewoon dat ik ook christelijk ben, net als zij. Maar dat ik mijn eigen geloof heb. En dat ik het van veel lef vind getuigen dat ze zo langs de deuren gaan. Vraag of ze ook wel eens succes hebben. En ik wens ze verders een hele goede dag.
Verders nooit problemen met deze mensen.
Make my day!
pi_61336700
Jehova's
Christenen
Islam
Geloof
Satan
† The 3 Kings †
pi_61336721
quote:
Op woensdag 3 september 2008 00:17 schreef TheSorrow het volgende:
Jehova's
Christenen
Islam
Geloof
Satan
Dit berust niet op de waarheid, ik ben een lieve jongen die om iedereen geeft. *kuch*
† The 3 Kings †
pi_61338717
Hier maandagochtend ook. Was ook net uit bed.. Was 11uur ofzo, en hoefde pas om 14uur op de faculteit te zijn. dusja.. Ineens aangebeld en jehovahs getuigeen.. Dt God geweldig was en dat evolutie niet kon bestaan en dat god snel terug zou keren....

En toen kreeg ik deze poster:

Daarna zei ik Tschüss en toen gingen ze gelukkig weg. gelukkig konden ze hun voet niet op de drempel ztten. Zou nml wel raar lijken dat iemand even zn voet 25cm hoger neerzet
so get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind
get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind yea
pi_61338720
Och ze zijn wel schattig.
Ik heb ze ooit eens uitgenodigd voor de koffie.

Ze was wel binnen een kwartier weer weg en noemde mij een ketter en een heiden.
Dat zijn dan toch wel weer oude woorden die je niet verwacht
Vikingen zijn niet dood !
Noorsbloed officiële Fok! Vikingsnelkookpan !
pi_61636735
quote:
Op woensdag 3 september 2008 04:02 schreef Noorsbloed het volgende:
Och ze zijn wel schattig.
Ik heb ze ooit eens uitgenodigd voor de koffie.

Ze was wel binnen een kwartier weer weg en noemde mij een ketter en een heiden.
Dat zijn dan toch wel weer oude woorden die je niet verwacht
Wat had je tegen haar gezegd dan...???
pi_61636832
wij hebben al 20 jaar een stikker langs de deurbel.
Jehova niet gewenst. vet gedrukt.
werk goed.
die lullige reacties van mensen die daar op reageren neem ik maar voor lief,
De Puta Madre
pi_61641009
quote:
Op zaterdag 22 september 2007 12:26 schreef ne0n het volgende:

Bij mij zeiden ze;
"Ik kom god brengen". Ik zei "Zet hem maar in de achtertuin dan"

*edit*
Mm deze is blijkbaar al oud zie ik vorige pagina Sorry :>

[ Bericht 11% gewijzigd door Euner op 15-09-2008 11:52:16 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')