Dat is zo achterhaaldquote:Op zaterdag 22 september 2007 12:02 schreef Marurk het volgende:
Wordt er dus net aangebeld terwijl ik net uit mijn nest ben; staan er dus twee Jehova's voor de deur. Beginnen ze wat te praten over dat het vreemd is dat God niets van zich laat horen ondanks de ellende in de wereld, maar dat dat snel gaat veranderen.
[i]* Vrouw stopt d'r poot over de deurdorpel![]()
[/i], zodat ik de deur dus niet gemakkelijk dicht kan doen.
Ik denk: WTF, en houd dus mijn mond.
![]()
Zij: "Kijk, meneer." * Grabbelt in haar tas, pakt een of andere bijbel en gaat dus een of ander vers voorlezen.
Ik:
Zij: Wat vind u daar nou van?
Ik: Wat zou ik daarvan moeten vinden dan?
Zij: Blahblah, ... God ... blahblah ... respect ... blahblah ... binnenkort gaat dat veranderen ... blahblah ... ellende ... blahblah, enz.
Dan duwt ze me dus bijna een tijdschrift in m'n handen. Zij:"Lees het maar, dan komen wij wel terug over een tijdje om te vragen wat u ervan vond."
Ik: "Nee, dat hoeft niet."
Zij: "Hoe denk je over God dan?"
Ik: "Ik ben wel christen, dat geef ik toe, maar ik houd me daar niet extremistisch mee bezig."
Zij:... "Ok."
Achteraf had ik misschien veel sneller en kortaf duidelijk moeten zijn. Ik heb altijd de gewoonte dat ik die mensen laat praten en zelf weet ik toch dat ik daar niets mee ga doen. Als ze dat tijdschrift had gegeven, was het waarschijnlijk regelrecht de prullenbak ingegaan... Heb daar echt geen tijd voor en geen zin in...
Klacht: Mensen aan de deur die je tijd 'verbruiken'.
Ik: "Geen intresse en tot ziens" en toen deed ik de deur dichtquote:Op zaterdag 22 september 2007 12:33 schreef Kerdaben het volgende:
Leuk, gaat iedereen weer vertellen hoe stoer hij de jehova's heeft weggestuurd![]()
'Lang leve de antichrist en het einde van de wereld' op je deur plakken, dan bellen ze al niet aanquote:Op zaterdag 22 september 2007 12:26 schreef ne0n het volgende:
je moet zeggen, ik ben een kind van de duivel en dan een gemeen gezicht opzetten
huisnummer: 666quote:Op zaterdag 22 september 2007 12:37 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
'Lang leve de antichrist en het einde van de wereld' op je deur plakken, dan bellen ze al niet aan![]()
Koninkrijkzaal zelfs.quote:Op zaterdag 22 september 2007 12:29 schreef milagro het volgende:
volgens mij gaan ze niet op zaterdagochtend langs de deuren, hoor, maar op zondagochtend.
op zaterdag zitten ze in de koningszaal
hier had je bij mij nu een hele buurt buiten zien staan om te kijken waar die ijzige gil vandaan kwamquote:Vrouw stopt d'r poot over de deurdorpel
*deurbel*quote:Op zaterdag 22 september 2007 12:33 schreef Kerdaben het volgende:
Leuk, gaat iedereen weer vertellen hoe stoer hij de jehova's heeft weggestuurd![]()
Maar daar is het geloof ook voor.quote:Op zaterdag 22 september 2007 13:17 schreef floris.exe het volgende:
Zielig geloofsbashtopic van een puberaaltje.
ROFL.quote:Op zaterdag 22 september 2007 13:19 schreef sungaMsunitraM het volgende:
[..]
*deurbel*
Jehova: 'ik kom God brengen'
Ik: 'ehm'
*bloost![]()
[OMFG, help, ménsenIk kom normaal nooit buiten dus ik weet helemaal niet hoe je met mensen omgaat!
HELP!
]
* verlegen naar de grond kijkt
* iets onverstaanbaars mompelt
* foldertje aanneemt
* Jehova's goede dag wenst
* opgelucht deur dichtdoet
* foldertje weggooit
* stoer verhaal op Fok! post over hoe kênkerassertief ik die Jehovaz0rs afpoeierde!
Zo stel ik het mij dus ook voor inderdaadquote:Op zaterdag 22 september 2007 13:19 schreef sungaMsunitraM het volgende:
[..]
*deurbel*
*bloost![]()
[OMFG, help, ménsenIk kom normaal nooit buiten dus ik weet helemaal niet hoe je met mensen omgaat!
HELP!
]
* foldertje aanneemt
* foldertje weggooit
* stoer verhaal op Fok! post over hoe kênkerassertief ik die Jehovaz0rs afpoeierde!
En jij vindt het gek dat sommige gelovigen overgaan op terrorisme?quote:Op zaterdag 22 september 2007 13:21 schreef Heathen het volgende:
[..]
Maar daar is het geloof ook voor.
quote:Op zaterdag 22 september 2007 13:19 schreef sungaMsunitraM het volgende:
[..]
*deurbel*
*bloost![]()
HELP!
]
* foldertje aanneemt
* foldertje weggooit
correctie : 1 geloof , hèquote:Op zaterdag 22 september 2007 13:24 schreef floris.exe het volgende:
[..]
En jij vindt het gek dat sommige gelovigen overgaan op terrorisme?
Wacht even, dus als ik jou bespot heb jij het recht mij te vermoorden?quote:Op zaterdag 22 september 2007 13:24 schreef floris.exe het volgende:
[..]
En jij vindt het gek dat sommige gelovigen overgaan op terrorisme?
Ben jij de moeder van Ali B?quote:Op zaterdag 22 september 2007 13:31 schreef afghan het volgende:
Ik snap niet dat mensen hier zo druk over kunnen maken, als zij daar zich bij vinden dan is dat geen probleem? jullie kunnen heus wel tegen een beetje irritatie....hollanders..
Dit is mijn favoriete deel van je post.quote:Op zaterdag 22 september 2007 12:02 schreef Marurk het volgende:
Zij: "Kijk, meneer." * Grabbelt in haar tas, pakt een of andere bijbel en gaat dus een of ander vers voorlezen.
Ik:
zoek een exorsist voordat het te laat is! snel!quote:Op zaterdag 22 september 2007 21:36 schreef Ego8 het volgende:
Een goede vriendin van me is Jehova's getuige... Toen ze er nog niet echt mee bezig was, had ik er geen problemen mee. Maar nu ze er steeds fanatieker mee bezig is (Zich strikt aan de regels houden en langs de deuren gaan (en nee, niet bij mij want ik woon niet in de buurt en mij overhalen heeft geen zin en dat weet ze)) staat de vriendschap onder druk. Ik verlies haar aan dat **** geloof. Erg zonde.
Whaha.quote:Op zaterdag 22 september 2007 21:06 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Dit is mijn favoriete deel van je post.![]()
![]()
Knurft.quote:Op zaterdag 22 september 2007 13:31 schreef afghan het volgende:
Ik snap niet dat mensen hier zo druk over kunnen maken, als zij daar zich bij vinden dan is dat geen probleem? jullie kunnen heus wel tegen een beetje irritatie....hollanders..
verkapt-ik-ben-christen-topicquote:Op zaterdag 22 september 2007 12:02 schreef Marurk het volgende:
Ik: "Ik ben wel christen, dat geef ik toe, maar ik houd me daar niet extremistisch mee bezig."
Zij:... "Ok."
LOL. Ik ben daar echt niet trots op ofzo dat ik dat daarom vermeld. Ik ben gewoon gedoopt, heb de communie gedaan en het vormsel. Meer niet. Ga eigenlijk alleen met kerst en Pasen naar de kerk...quote:Op maandag 24 september 2007 06:20 schreef FrancesTheMute het volgende:
[..]
verkapt-ik-ben-christen-topic![]()
Waren dat geen Mormonen?quote:Op maandag 24 september 2007 09:58 schreef n0r het volgende:
Ik kwam er laatst 2 tegen, uit Amerika, in de stad.
Kwam net uit de shop, tof gesprek met ze gehad
verkapt-ik-ben-gedoopt-en-heb-communie-gedaan-topicquote:Op maandag 24 september 2007 09:57 schreef Marurk het volgende:
[..]
LOL. Ik ben daar echt niet trots op ofzo dat ik dat daarom vermeld. Ik ben gewoon gedoopt, heb de communie gedaan en het vormsel. Meer niet. Ga eigenlijk alleen met kerst en Pasen naar de kerk...
verkapt-kijk-mij-zeggen-christen-te-zijn-maar-doe-er-eigenlijk-niks-aan-topicquote:Op maandag 24 september 2007 09:57 schreef Marurk het volgende:
Ga eigenlijk alleen met kerst en Pasen naar de kerk...
alsof jij ene haar beter bent dan die jehova's met je christelijk gezeikquote:Op maandag 24 september 2007 11:20 schreef Ladidadida het volgende:
Wij hebben ook wel eens Jehova's aan de deur. Was ik laatst in de super, en één of andere oude kerel liet allemaal dingen vallen. Dus ik hielp em ff, en hoor em nog zacht vloekenZegt m'n zusje als die vent weg is: "Dat is die Jehova die altijd bij ons komt!!!!" De schoft
Ik vloek iig niet als ik iets laat vallenquote:Op maandag 24 september 2007 11:42 schreef Laton het volgende:
[..]
alsof jij ene haar beter bent dan die jehova's met je christelijk gezeik
"Potverdriedubbeltjsnogantoe!"quote:Op maandag 24 september 2007 11:50 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Ik vloek iig niet als ik iets laat vallen
quote:Op zondag 23 september 2007 23:14 schreef Koenz0r het volgende:
Heb ze een keer gigantisch mooi afgepoeierd...
* Ding-dong*
Goedemiddag mijnheer! Wij komen U het licht brengen!
*Gaat met de lamp van de gang knipperen*
Licht genoeg, daahaag!
Hun gezichten.
Inderdaad. Dat zeggen ze hier ook nooit.quote:Op maandag 24 september 2007 12:17 schreef lucky_birdie het volgende:
hmm... waarom zeggen ze hier nooit dat ze god/ het licht komen brengen?
Omdat ooit iemand dat grapje heeft gehoord, en dat het zich als een inktvlek verspreid heeft...quote:Op maandag 24 september 2007 12:17 schreef lucky_birdie het volgende:
hmm... waarom zeggen ze hier nooit dat ze god/ het licht komen brengen?
alsof je kind als jehova opvoeden al niet mishandeling genoeg is..quote:Op maandag 24 september 2007 12:23 schreef lucky_birdie het volgende:
Daar heb je wel gelijk in trouwens..
Ze nemen ook vaak (jonge) kinderen mee als ze langs de huizen gaan. Een tijd geleden was het heel erg koud buiten, en toen hadden ze ook een jong kind in een kinderwagen mee, met een jurkje aan, en alleen sokken, geen schoenen.. Dat arme kind zag helemaal blauw van de kou!
ik weet toevallig dat hun wel alcohol mogen drinken, niet tot dronkens toe maar een paar glaasjes kan best zolang je maar niet zat word. maat van me is jehovah getuige en hij drinkt vaak zat een fles mee met onsquote:Op maandag 24 september 2007 12:55 schreef TijnIIE het volgende:
En geen alcohol mogen drinken, terwijl Jezus zelf (volgens de normale Bijbel) een stevige feestvierder en wijndrinker was![]()
Daar kan je fijn plezier mee beleven : Mormons knock on wrong doorquote:
Beter Christen dan moslimquote:Op maandag 24 september 2007 09:57 schreef Marurk het volgende:
[..]
LOL. Ik ben daar echt niet trots op ofzo dat ik dat daarom vermeld. Ik ben gewoon gedoopt, heb de communie gedaan en het vormsel. Meer niet. Ga eigenlijk alleen met kerst en Pasen naar de kerk...
Nee... dat las je niet.quote:Op maandag 24 september 2007 17:55 schreef afcajos het volgende:
ik las: Jehova's aftuigen
Zeik niet , het is mijn mening, en als je het niet bevalt dat er hiet nog mensen loyaal zijn aan de christelijke normen en waarden, dan tyf je toch opquote:
Die is net zo als van hallo ik kom het licht brengenquote:Op zaterdag 22 september 2007 21:02 schreef Martinovibes het volgende:
hallo meneer , ik kom u het licht brengen
heeft u ook spaarlampen ?
Volgens mij was het dat inderdaad. In ieder geval een of ander geschriftje met op de voorkant mensen afgebeeld die de ellende van de wereld moeten uitbeelden.quote:Op maandag 24 september 2007 22:57 schreef Aardappelbeertje het volgende:
Dat blaadje was zeker ''de wachttoren''Erg kansloos tijdschriftje over einde van de wereld (volgens de jehovahs is dat al 4 keer geweest onder tussen, 1914 dacht ik en 1976 ook, maar we leven nog) en erg amerikaanse plaatjes enzo.
Da's ook zo frappant, aangezien in de Bijbel staat dat je niet mag (en kunt) voorspellen wanneer het einde van de wereld is. Maar Jehova's wel om één of andere redenquote:Op maandag 24 september 2007 22:57 schreef Aardappelbeertje het volgende:
kansloos tijdschriftje over einde van de wereld (volgens de jehovahs is dat al 4 keer geweest onder tussen, 1914 dacht ik en 1976 ook, maar we leven nog)
Tja, als je mensen verbiedt te denken aan een groene ijsbeer, waar denk je dan dat ze uiteindelijk aan zullen denken?quote:Op maandag 24 september 2007 11:20 schreef Ladidadida het volgende:
Wij hebben ook wel eens Jehova's aan de deur. Was ik laatst in de super, en één of andere oude kerel liet allemaal dingen vallen. Dus ik hielp em ff, en hoor em nog zacht vloekenZegt m'n zusje als die vent weg is: "Dat is die Jehova die altijd bij ons komt!!!!" De schoft
Koffie uit een fles?quote:Op maandag 24 september 2007 12:55 schreef TijnIIE het volgende:
Verjaardag vieren is uit den boze!En geen alcohol mogen drinken, terwijl Jezus zelf (volgens de normale Bijbel) een stevige feestvierder en wijndrinker was
![]()
quote:Op zaterdag 22 september 2007 21:48 schreef De_Brandweer het volgende:
whehehe je moet zo'n papier versnipperding naast je deur zetten en dan geven ze zon folder en dan jij zo in die papierversnippermachine en dan zo: PWND WIE UNNE JEZUSFREAK!![]()
![]()
Zaterdag.quote:Op dinsdag 25 september 2007 13:09 schreef Blue-eagle het volgende:
Gewoon zeggen dat zondag een rustdag is en dat jij het niet op prijs stelt dat ze werken op de dag dat juist god heeft besloten dat je niet moet gaan werken. Wat denken ze wel niet...
Maargoed, ik vertel ze gewoon dat ik niet geloof in sprookjes, werkt meestal wel.
Uit het middenoosten afkomstige religies misschien .... andere religies hoor je nooit over in negatieve zin maar joden, christenen en moslims slaan elkaar al eeuwen de hersens in.quote:Op maandag 24 september 2007 22:29 schreef Antonio_Azzuri het volgende:
Geloof moeten ze gewoon pauperhard afschaffen.
Wel eens gehoord van de beeldenstorm of recent nog in Ierland geweest...???quote:Op maandag 1 september 2008 22:11 schreef De_Fotograaf het volgende:
[..]
Uit het middenoosten afkomstige religies misschien .... andere religies hoor je nooit over in negatieve zin maar joden, christenen en moslims slaan elkaar al eeuwen de hersens in.
waar denk je dat het christendom vandaan komt danquote:Op woensdag 3 september 2008 00:04 schreef FFnog het volgende:
[..]
Wel eens gehoord van de beeldenstorm of recent nog in Ierland geweest...???
Dit berust niet op de waarheid, ik ben een lieve jongen die om iedereen geeft. *kuch*quote:Op woensdag 3 september 2008 00:17 schreef TheSorrow het volgende:
Jehova's
Christenen
Islam
Geloof
Satan
Wat had je tegen haar gezegd dan...???quote:Op woensdag 3 september 2008 04:02 schreef Noorsbloed het volgende:
Och ze zijn wel schattig.
Ik heb ze ooit eens uitgenodigd voor de koffie.
Ze was wel binnen een kwartier weer weg en noemde mij een ketter en een heiden.![]()
Dat zijn dan toch wel weer oude woorden die je niet verwacht
quote:Op zaterdag 22 september 2007 12:26 schreef ne0n het volgende:
je moet zeggen, ik ben een kind van de duivel en dan een gemeen gezicht opzetten
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |