LOL. Ik ben daar echt niet trots op ofzo dat ik dat daarom vermeld. Ik ben gewoon gedoopt, heb de communie gedaan en het vormsel. Meer niet. Ga eigenlijk alleen met kerst en Pasen naar de kerk...quote:Op maandag 24 september 2007 06:20 schreef FrancesTheMute het volgende:
[..]
verkapt-ik-ben-christen-topic![]()
Waren dat geen Mormonen?quote:Op maandag 24 september 2007 09:58 schreef n0r het volgende:
Ik kwam er laatst 2 tegen, uit Amerika, in de stad.
Kwam net uit de shop, tof gesprek met ze gehad
verkapt-ik-ben-gedoopt-en-heb-communie-gedaan-topicquote:Op maandag 24 september 2007 09:57 schreef Marurk het volgende:
[..]
LOL. Ik ben daar echt niet trots op ofzo dat ik dat daarom vermeld. Ik ben gewoon gedoopt, heb de communie gedaan en het vormsel. Meer niet. Ga eigenlijk alleen met kerst en Pasen naar de kerk...
verkapt-kijk-mij-zeggen-christen-te-zijn-maar-doe-er-eigenlijk-niks-aan-topicquote:Op maandag 24 september 2007 09:57 schreef Marurk het volgende:
Ga eigenlijk alleen met kerst en Pasen naar de kerk...
alsof jij ene haar beter bent dan die jehova's met je christelijk gezeikquote:Op maandag 24 september 2007 11:20 schreef Ladidadida het volgende:
Wij hebben ook wel eens Jehova's aan de deur. Was ik laatst in de super, en één of andere oude kerel liet allemaal dingen vallen. Dus ik hielp em ff, en hoor em nog zacht vloekenZegt m'n zusje als die vent weg is: "Dat is die Jehova die altijd bij ons komt!!!!" De schoft
Ik vloek iig niet als ik iets laat vallenquote:Op maandag 24 september 2007 11:42 schreef Laton het volgende:
[..]
alsof jij ene haar beter bent dan die jehova's met je christelijk gezeik
"Potverdriedubbeltjsnogantoe!"quote:Op maandag 24 september 2007 11:50 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Ik vloek iig niet als ik iets laat vallen
quote:Op zondag 23 september 2007 23:14 schreef Koenz0r het volgende:
Heb ze een keer gigantisch mooi afgepoeierd...
* Ding-dong*
Goedemiddag mijnheer! Wij komen U het licht brengen!
*Gaat met de lamp van de gang knipperen*
Licht genoeg, daahaag!
Hun gezichten.
Inderdaad. Dat zeggen ze hier ook nooit.quote:Op maandag 24 september 2007 12:17 schreef lucky_birdie het volgende:
hmm... waarom zeggen ze hier nooit dat ze god/ het licht komen brengen?
Omdat ooit iemand dat grapje heeft gehoord, en dat het zich als een inktvlek verspreid heeft...quote:Op maandag 24 september 2007 12:17 schreef lucky_birdie het volgende:
hmm... waarom zeggen ze hier nooit dat ze god/ het licht komen brengen?
alsof je kind als jehova opvoeden al niet mishandeling genoeg is..quote:Op maandag 24 september 2007 12:23 schreef lucky_birdie het volgende:
Daar heb je wel gelijk in trouwens..
Ze nemen ook vaak (jonge) kinderen mee als ze langs de huizen gaan. Een tijd geleden was het heel erg koud buiten, en toen hadden ze ook een jong kind in een kinderwagen mee, met een jurkje aan, en alleen sokken, geen schoenen.. Dat arme kind zag helemaal blauw van de kou!
ik weet toevallig dat hun wel alcohol mogen drinken, niet tot dronkens toe maar een paar glaasjes kan best zolang je maar niet zat word. maat van me is jehovah getuige en hij drinkt vaak zat een fles mee met onsquote:Op maandag 24 september 2007 12:55 schreef TijnIIE het volgende:
En geen alcohol mogen drinken, terwijl Jezus zelf (volgens de normale Bijbel) een stevige feestvierder en wijndrinker was![]()
Daar kan je fijn plezier mee beleven : Mormons knock on wrong doorquote:
Beter Christen dan moslimquote:Op maandag 24 september 2007 09:57 schreef Marurk het volgende:
[..]
LOL. Ik ben daar echt niet trots op ofzo dat ik dat daarom vermeld. Ik ben gewoon gedoopt, heb de communie gedaan en het vormsel. Meer niet. Ga eigenlijk alleen met kerst en Pasen naar de kerk...
Nee... dat las je niet.quote:Op maandag 24 september 2007 17:55 schreef afcajos het volgende:
ik las: Jehova's aftuigen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |