abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 14 oktober 2007 @ 18:33:18 #201
6644 ElizabethR
Bangers & Mash
pi_53929475
quote:
Op zondag 14 oktober 2007 17:22 schreef khiel het volgende:
dag mensen ja gisteren was hier feest en die dames wouwden de foto's zien ,
aleen die twijfelde nog die dachten foto shop maar darana moest het shirt uit en vonden ze het toch wel wat
De ergste fout even benadrukt.

Jongen is meteen van zijn voetstuk gevallen voor mij. Hij staat in het geciteerde topic in FOT afgebeeld als een regelrechte hunk, en dat is ie natuurlijk ook. Maar ik kan niet tegen hunks met een grammaticale afwijking.
Remember all, if you don't sin, then Jesus died for nothing.
Samenzweringstheorieën behoren tot de wetenschap van onwetenden
  zondag 14 oktober 2007 @ 18:42:41 #202
130955 Floripas
Blast from the past
pi_53929652
quote:
Op zondag 14 oktober 2007 18:33 schreef ElizabethR het volgende:

[..]

De ergste fout even benadrukt.

Jongen is meteen van zijn voetstuk gevallen voor mij. Hij staat in het geciteerde topic in FOT afgebeeld als een regelrechte hunk, en dat is ie natuurlijk ook. Maar ik kan niet tegen hunks met een grammaticale afwijking.
Dit is bijna een apart topic waard. Ik kan geen mensen aantrekkelijk vinden die te veel spelfouten maken.
  zondag 14 oktober 2007 @ 18:57:47 #203
6644 ElizabethR
Bangers & Mash
pi_53929966
quote:
Op zondag 14 oktober 2007 18:42 schreef Floripas het volgende:

[..]

Dit is bijna een apart topic waard. Ik kan geen mensen aantrekkelijk vinden die te veel spelfouten maken.
Dat bedoelde ik ook.

We gaan nog even verder.....
quote:
Op zondag 14 oktober 2007 18:28 schreef _evenstar_ het volgende:

ik ben meer voor de leive vrede bewaren dan enzo, en er maar vanuitgaande dat het neit zo bedoeld is.
Frappant, twee keer dezelfde fout.
quote:
Het ging er mij om dat je mijns opzicht overkwam dat kinderen nu eenmaal spontaan moeten zijn, en als mijn dochtertje spontaan is naar jouw zoontje duw je haar weg en ga je als ze op een halve meter afstand is met je ogen draaien en zuchten, nou sorry ik vind dat idioter omdat dat bewust egbeurt als iemand door een beperking een foute reactie heeft , die zij later nog eens inziet en grif toegeeft dat ze er aan moet werken.

oxy zal ook toch eens spullen uiot de stad nodig hebben of een boodschap moeten doen, oxy wil er ook wel eens uit. Waarom zou ze dat niet mogen omdat ze dan een risico loopt,
Risico's loop je altijd met wat dan ook je kunt dingen niet altijd voorkomen helaas.
En wat betreft dat schoppen is niet haar normale manier van reageren., dit gebeurde nu eenmalig, en ja misschien verschil ik hierin van gedachtes/mening.
Maar assirtiviteit trainings etc. en dingen leren zoals dit.. leer je het beste in de praktijk.

Ik ben in sociale gezelschappen erg timide op emzelf en durf niets.. diegene die er de eerste alswel de tweede keer bij waren hebben wel verschil gezien/gemerkt denk ik.

Ik zou ook schrikken en boos worden. maar omdat ik een poosje terug in dezelfde schonen stond als oxy soort van snap ik het wel.
Alleen ik sloeg een kind tegen de hand het ijs uit de hand om mijn kind te beschermen in een reflex mepte ik. Terwijl ik abasoluut nooit mijn kind zou slaan of geweld genruik.
Het was niet hoe mijn normale ik reageerde zeg maar.
En ik denk ook niet dat oxy met haar normale ik reageerde ze schrok net als ik.
Pffffffffffff, hoeveel moeite kost het om een beetje aandacht aan je posts te spenderen??
pi_53932546
Brommer certificaat oefen examen.

Ik had vroe ger een boek je waar in tussen ie de re let ter greep een spa tie stond. Ik vond dat ver rot moei lijk le zen.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  zondag 14 oktober 2007 @ 20:57:16 #205
130955 Floripas
Blast from the past
pi_53932654
quote:
Op zondag 14 oktober 2007 20:52 schreef sigme het volgende:
Brommer certificaat oefen examen.

Ik had vroe ger een boek je waar in tussen ie de re let ter greep een spa tie stond. Ik vond dat ver rot moei lijk le zen.
Niet zo-een-tje met streep-jes?
Als-of je naar je o-ma met een ge-schie-de-nis van car-di-o-vas-cu-lai-re her-sen-bloe-ding-en zit te lui-ste-ren.
pi_53932812
quote:
Op zondag 14 oktober 2007 20:57 schreef Floripas het volgende:

[..]

Niet zo-een-tje met streep-jes?
Als-of je naar je o-ma met een ge-schie-de-nis van car-di-o-vas-cu-lai-re her-sen-bloe-ding-en zit te lui-ste-ren.
Nee maar het was wel een boek je over je zus en dat maak te het wel ex tra las tig .
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_53934081
quote:
Op zaterdag 13 oktober 2007 01:08 schreef Wickedangel het volgende:
quote:
Op vrijdag 12 oktober 2007 15:35 schreef OFfSprngr het volgende:
Dat je muziekale kennis zo beperkt is is sneu te noemen maar dat je Keane werkelijk een van de beste bands van 10 jaar vind is onvergevelijk.
quote:
Ik dacht dat dat mocht. Is me ooit op de basisschool verteld.
(Al was dat wel met het voorbeeld 'ongelooflijk-ongelovelijk".)
pi_53936167
quote:
Op zondag 14 oktober 2007 18:42 schreef Floripas het volgende:

[..]

Dat heb ik ook. Ik kan niet neuken met iemand die zegt: "Ik houdt van je".
  zondag 14 oktober 2007 @ 23:16:33 #209
14142 Daffodil31LE
Pienter Pookje
pi_53936286
quote:
Op zondag 14 oktober 2007 23:12 schreef Isegrim het volgende:

[..]

Dat heb ik ook. Ik kan niet neuken met iemand die zegt: "Ik houdt van je".
Je kunt die persoon natuurlijk ook gewoon even de mond volstoppen, dat schijnt ook lastig te praten
Haha, U schakelt nog. Test een DAF !
  maandag 15 oktober 2007 @ 00:05:35 #210
65151 ArtyShock
Lurker extraordinaire
pi_53937885
quote:
Op zondag 14 oktober 2007 23:16 schreef Daffodil31LE het volgende:
Je kunt die persoon natuurlijk ook gewoon even de mond volstoppen, dat schijnt ook lastig te praten
Tongue-in-cheek-humor. Letterlijk.
Ik een taalpurist? En wat dan nog? Of accepteer je geen kritiek omdat ik geen Neerlandici ben?
pi_53939784
quote:
Op zondag 14 oktober 2007 10:09 schreef LinkseFrieseVegetarier het volgende:

[..]

Eeeh...
Sloeg op:
quote:
Op zaterdag 13 oktober 2007 12:28 schreef gronk het volgende:

[..]

Let maar eens op: zodra mensen meer emotionele lading aan hun teksten willen geven, dan doen ze dat in het engels. Alsof er in onze poldertaal niet genoeg extremen zitten
Alsof onze taal een poldertaal is!
Onderschat nooit de kracht van domme mensen in grote groepen!
Der Irrsinn ist bei Einzelnen etwas Seltenes - aber bei Gruppen, Parteien, Völkern, Zeiten die Regel. (Friedrich Nietzsche)
pi_53939953
quote:
Op zondag 14 oktober 2007 18:57 schreef ElizabethR het volgende:

[..]

Dat bedoelde ik ook.

We gaan nog even verder.....
[..]

Frappant, twee keer dezelfde fout.
[..]

Pffffffffffff, hoeveel moeite kost het om een beetje aandacht aan je posts te spenderen??
Jawel, je hebt wel gelijk. Maar dit is zo verschrikkelijk fout. Met veel typefouten in plaats van spelfouten, dat ik weer mededogen krijg.
Zoals ik het beoordeel is dit een mevrouw uit de lagere klassen. En hoewel we ons Nederlands niet aan haar taalbeheersing moeten aanpassen, vind ik toch dat ze recht heeft op het uiten van haar mening, net zoals jij en ik.
Ik deel je mening: een stoot met een harde g en een wegvallende eind-r die bovendien nog taalfouten maakt, die heeft voor mij afgedaan. En op sommige fora word ik verketterd omdat ik zo zeik over taalfouten van hoogopgeleide gebruikers. Maar dit vind ik toch beter te pruimen.
Der Irrsinn ist bei Einzelnen etwas Seltenes - aber bei Gruppen, Parteien, Völkern, Zeiten die Regel. (Friedrich Nietzsche)
pi_53943214
quote:
Op zondag 14 oktober 2007 21:57 schreef wyccie het volgende:

[..]

[..]

[..]

Ik dacht dat dat mocht. Is me ooit op de basisschool verteld.
(Al was dat wel met het voorbeeld 'ongelooflijk-ongelovelijk".)
Maar... 'ongelovelijk' is óók niet goed!

Er zijn inderdaad twee mogelijke spellingen, namelijk 'ongelooflijk' en 'ongelofelijk'.
  maandag 15 oktober 2007 @ 10:29:14 #214
6644 ElizabethR
Bangers & Mash
pi_53943557
quote:
Op maandag 15 oktober 2007 01:15 schreef Kees22 het volgende:

[..]

Zoals ik het beoordeel is dit een mevrouw uit de lagere klassen. En hoewel we ons Nederlands niet aan haar taalbeheersing moeten aanpassen, vind ik toch dat ze recht heeft op het uiten van haar mening, net zoals jij en ik.
En ik vind dit werkelijk te arrogant voor woorden. Ik beoordeel geschreven tekst van iemand op een internetforum niet naar klassen, maar op grappige of veelvuldige fouten. En dat alleen maar omdat het gewoon geinig is om te zien wat sommige mensen voor fraais uit hun toetsenbord krijgen.

Wat is dat voor absurd gedoe om iemand die je niet persoonlijk kent, maar slechts van wat geschreven tekst, een dergelijk etiketje op te plakken?
  maandag 15 oktober 2007 @ 10:58:40 #215
145172 gronk
adulescentulus carnifex
pi_53944139
Niet mogen generaliseren:
I'm trying to make the 'net' a kinder, gentler place. One where you could bring the fuckin' children.
pi_53958860
quote:
Op maandag 15 oktober 2007 10:29 schreef ElizabethR het volgende:

[..]

En ik vind dit werkelijk te arrogant voor woorden. Ik beoordeel geschreven tekst van iemand op een internetforum niet naar klassen, maar op grappige of veelvuldige fouten. En dat alleen maar omdat het gewoon geinig is om te zien wat sommige mensen voor fraais uit hun toetsenbord krijgen.

Wat is dat voor absurd gedoe om iemand die je niet persoonlijk kent, maar slechts van wat geschreven tekst, een dergelijk etiketje op te plakken?
Bijvoorbeeld:
quote:
Op zondag 14 oktober 2007 18:57 schreef ElizabethR het volgende:
[..]

dinsdag 16 oktober 2007 @ 00:00:37 #217
6644 ElizabethR
Bangers & Mash
pi_53959096
quote:
Op maandag 15 oktober 2007 23:50 schreef Kees22 het volgende:

[..]

Bijvoorbeeld:
[..]
En hoe precies beoordeel ik diegene die die slordige post heeft gedaan naar klasse?? Ik vraag me alleen af waarom iemand niet wat meer aandacht aan een post kan spenderen.

Jij gooit er meteen klassenverschillen tegenaan, en beweert zomaar dat deze mevrouw van 'lagere stand' is.
pi_53959207
quote:
Op dinsdag 16 oktober 2007 00:00 schreef ElizabethR het volgende:

[..]

En hoe precies beoordeel ik diegene die die slordige post heeft gedaan naar klasse?? Ik vraag me alleen af waarom iemand niet wat meer aandacht aan een post kan spenderen.

Jij gooit er meteen klassenverschillen tegenaan, en beweert zomaar dat deze mevrouw van 'lagere stand' is.
Oh, afgaande op de spelling kan ze ook buitenlandse zijn of dyslectisch of bijzonder ongeschoold. Maar afgaande op de beschrijving van haar eigen gedrag, vergelijk ik haar met de buren.

Voor de goede orde: met die buren heb ik liever te doen dan met die autistische afgestudeerden die boven haar wonen! En inderdaad: ik begreep je verkeerd.
  dinsdag 16 oktober 2007 @ 00:12:28 #219
130955 Floripas
Blast from the past
pi_53959380
Is diet iets voor een apart topic? Zo ja, dan doe ik graag mee, want het is een machtig interessant onderwerp.
Zo word ik geacht op de universiteit niet te beoordelen op taalfouten, behalve bij Neerlandici. Maar ik had ook een keer een Duitse student die Middelnederlands deed, en daar een Nederlandse paper over schreef, en natuurlijk stonden daar fouten in, en die liet ik niet meetellen bij het cijfer, maar bij iemand die op een slechte school heeft gezeten moet ik dat wel doen.
Voer genoeg voor een topic.
  Moderator dinsdag 16 oktober 2007 @ 00:17:08 #220
42184 crew  DaMart
pi_53959489
quote:
Op dinsdag 16 oktober 2007 00:12 schreef Floripas het volgende:
Is diet iets voor een apart topic? Zo ja, dan doe ik graag mee, want het is een machtig interessant onderwerp.
Zo word ik geacht op de universiteit niet te beoordelen op taalfouten, behalve bij Neerlandici. Maar ik had ook een keer een Duitse student die Middelnederlands deed, en daar een Nederlandse paper over schreef, en natuurlijk stonden daar fouten in, en die liet ik niet meetellen bij het cijfer, maar bij iemand die op een slechte school heeft gezeten moet ik dat wel doen.
Voer genoeg voor een topic.
Lijkt me een goed plan, zo'n aparte topic .

Dan kunnen we hier weer doorgaan met gniffelen om de taalfouten .
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')