abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_53369091
Dronken Avonturen
Dronken Avonturen #2
Dronken Avonturen #3
Weekend,dus uitgaan!

[ Bericht 16% gewijzigd door Fredo55 op 21-09-2007 22:46:32 ]
Life is Music
pi_53369206
Oops, het moet deeltje 4 zijn.
Life is Music
  vrijdag 21 september 2007 @ 22:43:45 #3
125913 Devolution
Beep beep Richie
pi_53369224
Morgen weer erop uit Al probeer ik het deze keer te minderen aangezien ik zondag weer vroeg op moet.
"You know what Hell really is? It's not lakes of burning oil or chains of ice. It's being removed from God's sight."
pi_53369225
Mijn grootste succestopic
  vrijdag 21 september 2007 @ 22:44:21 #5
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_53369244
quote:
Op vrijdag 21 september 2007 22:43 schreef Fredo55 het volgende:
Oops, het moet deeltje 4 zijn.
Waar is link 3 dan
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
pi_53369260
quote:
Op vrijdag 21 september 2007 22:43 schreef Borkydude het volgende:
Mijn grootste succestopic
Maak jij maar een nieuwe aan,er staat toch deeltje 3.
Life is Music
pi_53369319
quote:
Op vrijdag 21 september 2007 22:44 schreef Fredo55 het volgende:

[..]

Maak jij maar een nieuwe aan,er staat toch deeltje 3.
Dat wil Fiets best ff editten...
pi_53369532
quote:
Op vrijdag 21 september 2007 22:47 schreef Borkydude het volgende:

[..]

Dat wil Fiets best ff editten...
Komt goed.
De eerste keer dat ik goed dronken was,
wist ik de weg niet meer naar huis.
Ben ik maar op de snelweg gaan lopen,ben ik door de politie thuis gebracht.
Life is Music
  PR/Manusje van alles vrijdag 21 september 2007 @ 22:56:24 #9
148800 crew  Surveillance-Fiets
Toezicht is gezond!
pi_53369542
TT fix
Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! Šyvonne
Beste nieuwsbericht ooit op de FOK!frontpage!
pi_53370091
AR doet nooit domme dingen met drank op
pi_53371060
Wederom TVT
pi_53372641
Een vriend van me had op vakantie over zijn K800i gekotst.
dat ding ruikt nu nog...
  Moderator / Redactie FP zaterdag 22 september 2007 @ 01:34:56 #13
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_53373064
quote:
...en de jongen die later thuis is gekomen nog even zoetjes over hetzelfde meisje heen gaat!
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
  zaterdag 22 september 2007 @ 02:10:55 #14
118586 KeessieK
Timmerdude.. :)
pi_53373541
tvp enzulks..
pi_53376532
quote:
Op zaterdag 22 september 2007 02:10 schreef KeessieK het volgende:
tvp enzulks..
pi_53377184
Ik verwacht morgen wat leuks te lezen
Xbox live: Nathan Six
Hattrick: The Yanks
  zaterdag 22 september 2007 @ 15:40:32 #17
125053 stefmans
Ze winnen nooit van de Joden.
pi_53381947
Vanavond weer flink hard gaan
''Feyenoord, het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen'' (Fabio Capello)"
pi_53386873
quote:
Op zaterdag 22 september 2007 11:57 schreef Yankee_One het volgende:
Ik verwacht morgen wat leuks te lezen
Life is Music
pi_53387921
Ik vond dit hier wel passen:
quote:
Een man uit het Groningse Den Andel, wilde afgelopen nacht in een spoorboom klimmen. Waarschijnlijk overmoedig geworden door een flinke hoeveelheid alcohol, dacht de man dat het voor hem een koud kunstje zou zijn.

Helaas bleek dit niet het geval, en de man viel uit de slagboom. Bij de landing kwam hij terecht op zijn achterhoofd. De man is naar het ziekenhuis afgevoerd, zijn letsel is nog onbekend.
Life is Music
pi_53389806
Hihi, mijn eerste keer dronken betekende een Puntenslijpsel die in beha op een balkon stond met vriendinnen, hemdje omhoog, bh laten zien en een vriendin die riep: "WILLEN JULLIE TIETEN ZIEN?" Vrijdag avond, niet ver van de binnestad, Amsterdam, ja hoor er waren best wat mensen die dat wilden. Beha's wel aangehouden, maar toch heel... stout. Het liedje 'My boobs are okay' van Lene Alexander had ons trouwens op dit geniale plan gebracht. En natuurlijk werden er door andere vriendinnen foto's gemaakt die binnen datzelfde weekend door klasgenoten gezien waren. We hebben trouwens wel heel hard wildvreemde mannen uitgescholden voor pedo omdat ze (toen) 16jarige meisjes zo bekeken. Ach ja...

[ Bericht 1% gewijzigd door Puntenslijpsel op 22-09-2007 22:07:43 ]
Live from Chicago
Well behaved women rarely make history
Op dinsdag 29 oktober 2013 16:10 schreef _Ophelia_ het volgende:
PS de AKQSC-cliffhangerkoningin en ongekroond kampioene al dan niet verwacht goede aflopen. ;)
pi_53390660
quote:
Op zaterdag 22 september 2007 21:08 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Typen is niet je sterkste kant of je bent nu ook zat
pi_53391606
quote:
Op zaterdag 22 september 2007 21:38 schreef Autoreply het volgende:

[..]

Typen is niet je sterkste kant of je bent nu ook zat
valt toch wel mee? Een typo'tje
Live from Chicago
PS de AKQSC-cliffhangerkoningin en ongekroond kampioene al dan niet verwacht goede aflopen. ;)
pi_53391884
quote:
Op zaterdag 22 september 2007 22:08 schreef Puntenslijpsel het volgende:

[..]

valt toch wel mee? Een typo'tje
Ik tel er nog wel wat
pi_53393088
quote:
Op zaterdag 22 september 2007 22:16 schreef Autoreply het volgende:

[..]

Ik tel er nog wel wat
serieus?
Live from Chicago
pi_53393436
quote:
Op zaterdag 22 september 2007 22:55 schreef Puntenslijpsel het volgende:

[..]

serieus?
Maargoed, je mag het wel compenseren door die foto's door te mailen hoor
  zondag 23 september 2007 @ 19:37:47 #26
125913 Devolution
Beep beep Richie
pi_53413129
quote:
Op vrijdag 21 september 2007 22:43 schreef Devolution het volgende:
Morgen weer erop uit Al probeer ik het deze keer te minderen aangezien ik zondag weer vroeg op moet.
Helaas, geen gekke dingen gedaan. Behalve liggend uitrusten op straat.. Maat van me had wel een domme actie; hij wilde een flinke trap in de lucht doen, maar toen zakte hij door zijn knie (hij heeft zwakke knie).
"You know what Hell really is? It's not lakes of burning oil or chains of ice. It's being removed from God's sight."
  maandag 24 september 2007 @ 10:41:49 #27
167671 Hijacking
wat is je probleem ?
pi_53426156
met een bureastoel van een berg af van asfalt in de buurt
wonder boven wonder raakte niemand gewond
happen naar de baas
  maandag 24 september 2007 @ 11:50:06 #28
164283 Luco
Buongiorno!
pi_53428098
dit topic is wel een tvptje waard
Ma come piove bene su'gli <a href="http://www.youtube.com/watch?v=Tj9IIfOuYt0" rel="nofollow" target="_blank">impermeabili</a>
  maandag 24 september 2007 @ 16:33:40 #29
157841 my_own
living my life
pi_53435297
in mijn broek plassen. Godzijdank was het op de fiets toen ik bijna thuis was
Fairytales don't always have a happy ending, do they?
  maandag 24 september 2007 @ 16:45:41 #30
191317 Nobu
Nobutada Yakitori
pi_53435638
quote:
Op maandag 24 september 2007 16:33 schreef my_own het volgende:
lol, hoe dronken moet je daar wel niet voor zijn
  maandag 24 september 2007 @ 16:50:58 #31
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_53435790
quote:
Op maandag 24 september 2007 16:33 schreef my_own het volgende:
Dude. .
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
pi_53440265
Ik en een vriend gingen een keer tijdens het stappen ff langs de McDonalds en toen hebben we het dienblad meegenomen
  maandag 24 september 2007 @ 19:38:49 #33
125913 Devolution
Beep beep Richie
pi_53440569
quote:
Op maandag 24 september 2007 19:30 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik en een vriend gingen een keer tijdens het stappen ff langs de McDonalds en toen hebben we het dienblad meegenomen
Wij waren een tijd geleden met een paar anderen in de Mac, en daar was zo'n muurscheiding tussen een gangpad en een paar tafels. In die muur zat een vierkant gat als een soort raam, en een van die gasten die met ons mee was ging er moonen
pi_53532156
quote:
Hihi, mijn eerste keer dronken betekende een Puntenslijpsel die in beha op een balkon stond met vriendinnen, hemdje omhoog, bh laten zien en een vriendin die riep: "WILLEN JULLIE TIETEN ZIEN?" Vrijdag avond, niet ver van de binnestad, Amsterdam, ja hoor er waren best wat mensen die dat wilden. Beha's wel aangehouden, maar toch heel... stout. Het liedje 'My boobs are okay' van Lene Alexander had ons trouwens op dit geniale plan gebracht. En natuurlijk werden er door andere vriendinnen foto's gemaakt die binnen datzelfde weekend door klasgenoten gezien waren. We hebben trouwens wel heel hard wildvreemde mannen uitgescholden voor pedo omdat ze (toen) 16jarige meisjes zo bekeken. Ach ja...
nu 17 dan? want dat liedje is toch echt nieteens een jaar oud of wel?
pi_53541048
quote:
Pics?
AFC Ajax - SS Lazio
29 Aug. Mystery Land 2009
  zaterdag 29 september 2007 @ 15:40:50 #36
191317 Nobu
Nobutada Yakitori
pi_53569052
quote:
Op vrijdag 28 september 2007 12:29 schreef Ordinair het volgende:

[..]

Pics?
pi_53749515
tvp
Beter een gat in je hand, dan een hand in je gat
http://www.flickr.com/photos/unioz/
pi_53760886
Leuk zo een avondje stappen.

Weet amper wat er gebeurd is gister avond. Ik zit nu wel alleen met een fiets die een lekke band heeft omdat een of andere debiel tientalle fietsen heeft lek gestoken. Daarbij heb ik een achterlijke snee in mijn duim waar in plaats van bloed nog de alcohol uit stroomt en bovendien is mijn telefoon (samsung e900) weg.

Drie kwartier moeten lopen naar huis, stomdronken proberen mijn simkaart te blokkeren waarmee mijn moeder mij om half 6 nog mee heeft geholpen .

Met de opmerking leuk he zo een avondje stappen... Als je teveel op hebt rondde mijn moeder het avondje af waardoor ik al tollend in mijn bed heb gelegen om vervolgens de ene kotsaanval af te weren naar de andere.

† In Memoriam † zondag 7 oktober 2007 @ 12:55:54 #39
108371 sinterklaaskapoentje
Wie komt er alle jaren...
pi_53761056
quote:

....lame
:')
  zondag 7 oktober 2007 @ 13:16:10 #40
162594 dikkekaas
crazy legoracer
pi_53761568
quote:
Op zondag 7 oktober 2007 12:48 schreef Koenz0r het volgende:
Leuk zo een avondje stappen.

Weet amper wat er gebeurd is gister avond. Ik zit nu wel alleen met een fiets die een lekke band heeft omdat een of andere debiel tientalle fietsen heeft lek gestoken. Daarbij heb ik een achterlijke snee in mijn duim waar in plaats van bloed nog de alcohol uit stroomt en bovendien is mijn telefoon (samsung e900) weg.

Drie kwartier moeten lopen naar huis, stomdronken proberen mijn simkaart te blokkeren waarmee mijn moeder mij om half 6 nog mee heeft geholpen .

Met de opmerking leuk he zo een avondje stappen... Als je teveel op hebt rondde mijn moeder het avondje af waardoor ik al tollend in mijn bed heb gelegen om vervolgens de ene kotsaanval af te weren naar de andere.

Ik kon ook lopen gisteravond, maar in mijn geval was mijn hele fiets weg.
pi_53763295
Anders vind je je telefoon terug. Op straat. OMG iemand boven in de hemel moet mij wel een puike jongen vinden dat hij/zij mij zoveel geluk gunt.

Nu nog met 2 fietsen aan de hand lopen naar de fietsenmaker. Maar het is kanker lekker weer dusss
pi_53769053
Gister niet uit geweest, ook voort eerst in een halfjaar Maar tis wel goed een keer, iig geen brakke zondag
  maandag 8 oktober 2007 @ 11:15:52 #43
193453 Brillebob
Im not an artard
pi_53786345
quote:
Op zaterdag 22 september 2007 01:04 schreef Robbadefrissa het volgende:
Een vriend van me had op vakantie over zijn K800i gekotst.
dat ding ruikt nu nog...
Verkapt ik heb een stoere telefoon
Lama's pwneren
pi_53798792
quote:
Op maandag 24 september 2007 10:41 schreef Hijacking het volgende:
met een bureastoel van een berg af van asfalt in de buurt
wonder boven wonder raakte niemand gewond

Goed idee!
  dinsdag 9 oktober 2007 @ 13:32:45 #45
193453 Brillebob
Im not an artard
pi_53812673
De eerste keer dat ik dronken was kreeg ik een vreetkick en heb ik 3 broodjes döner gegeten. Toen ben ik bij een vriend blijven slapen, maar wij hadden een weddenschap verloren dus we moesten bij hem in de tuin in een tent slapen. Een hoop gestuntel om dat ding overeind te krijgen maar na een half uur kwam zijn zus aan en die was alleen stoned dus die heeft geholpen, toen stondtie zeg maar soort van. Toen zijn we gaan slapen en heb ik midden in de nacht zijn plantenpot volgekotst, om daarna vredig verder te slapen in de tent
Lama's pwneren
pi_53817880
Wij zijn met onze eindexamenklas (50 man sterk) een weekje naar Center Parcs geweest. Doordat ik op een avond 'iets' te veel gezopen had zijn we bijna van het park afgegooid
pi_53817972
quote:
Op dinsdag 9 oktober 2007 17:42 schreef Irritatie100 het volgende:
Wij zijn met onze eindexamenklas (50 man sterk) een weekje naar Center Parcs geweest. Doordat ik op een avond 'iets' te veel gezopen had zijn we bijna van het park afgegooid
Vertel eens wat meer, zo is er geen hol aan
pi_53824907
quote:
Op dinsdag 9 oktober 2007 17:46 schreef hello_moto1992 het volgende:

[..]

Vertel eens wat meer, zo is er geen hol aan
Ik zie net dat ik dit verhaal een tijdje geleden al in het vorige topic het gepost:
quote:
Op woensdag 11 juli 2007 20:25 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]

Goed bij deze, nog 2 leuke verhalen. Alleen zijn deze 2 verhalen itt mijn eerste verhaal voor een deel gebaseerd op wat anderen mij verteld hebben en op een filmpje wat iemand van mij gemaakt heeft en op youtube heeft gezet (ja, ik sta nu op youtube terwijl ik mezelf met m'n eigen kots zit in te zepen ja . http://www.youtube.com/watch?v=6dZEGAoPobc )

Verhaal 1:

Ik heb dit jaar examen gedaan en bij ons op school is het tradititie dat de docenten dan op een avond vlak voor het examen voor de klas gaan koken (een klas van 56 man, dus dat kan wel). De dag daarna kunnen wij dan kolderdag houden. De nacht tussen dit zogenaamde galgenmaal en kolderdag brengt de zesde klas volgens de traditie altijd door op het schoolplein, wij dus ook.

Maar goed, eerst het eten. De docenten hadden een schitterend buffet voor ons klaargezet, zodat we zelf konden bekijken wanneer en wat we wilden eten. Ik vond het aan tafel echter veel te gezellig en heb dus de hele avond zitten lullen met allerlei mensen en slechts 1 karig gevuld bordje rijst met kip gegeten en 1 of 2 biertje gedronken.

Na deze geslaagde maaltijd keerden we weer huiswaarts. Eigenlijk mochten we van onze rector niet blijven slapen op school, maar traditie is traditie he. Ze had zelfs de politie ingeschakeld om ons bang te maken
Overigens was dit wel waar, we hebben een paar keer de politie gezien, maar het enige wat ze deden was bier brengen
Maar goed, wij dus eerst naar huis om onze spullen te halen om daarna terug te keren naar school, waar de leraren dan niet meer zouden zijn. Tenten opgezet, drank erbij, hartstikke gezellig.

Ik had wel erge dorst dus ik pakte een biertje, een baco, een wijntje en nog maar een biertje. Gevolg: ik had in anderhalve uur tijd 2 liter bier, 2 liter baco en 4 glazen wijn op, en dat allemaal op een zo goed als lege maag
Dat was toch net iets te veel......
Gevolgen:
- op een gegeven moment wil ik gaan pissen. Ik sta op, loop 2 stappen en pleur op mn bek. Toen geprobeerd om op mn knieeen te gaan lopen. Pleur ik nog steeds op mn bek
-daarna weer terug zitten waar ik was. Toen heb ik eens ff lekker over m'n eigen heen gekotst Gelukkig had ik nog een ander shirt bij me, dus ik ben door 3 man overeind gehaald die mij ff omgekleed hebben
Hierna was ik weer iets helderder, dus toen heb ik alleen maar in de bosjes gekotst. Dat weet ik nog wel, dat van over mezelf heen niet
De volgende ochtend te brak zijn om de kolderdag leuk te vinden

Dit was de eerste keer dat ik door drank gekotst had en ik nam mezelf voor nooit meer zoveel te drinken. Dat is niet helemaal gelukt:
Verhaal 2:
Zoals ik al zei was dit jaar mijn examenjaar. We waren op 1 juni klaar met het laatste examen. We hadden met de klas het briljante idee om daarna lekker met zn 56'en een weekje naar CenterParcs te gaan. 4 juni 2007 was het zover: de 6e klas van het Stedelijk Gymnasium Schiedam vertrekt naar het Heiderbos!!!

De eerste dag heb ik me redelijk ingehouden, maar toen dag 2..... De avond begon met een heerlijke mix van nasi en shoarma-vlees (ik heb het niet bedacht hoor....) en een lekker biertje. De avond vorderde en het bier ging er lekker in. Na heel veel bier (niet geteld ) werd het tijd voor iets sterkers. We hadden net voor 100euri aan sterke drank gehaald. Ik kon niet kiezen, dus pakte ik drie glazen en vulde er 1 met Bacardi, 1 met Whiskey en 1 met Jagermeister. Toen lekker drinken, glas voor glas. Na zo van elke drank een paar glazen te hebben weggewerkt werd het wel heel draaierig voor mijn ogen. Dus ik dacht: nou ga ik water drinken, anders ga ik weer kotsten en dat zou ik niet doen!! Helaas waren er geen glazen meer, dus pakte ik een enorme bloemenvaas uit de kast en ging daar lekker water uit lopen drinken. Toen ben ik lekker mijn bedje ingegaan. Dacht ik...........

Ik word de volgende ochtend wakker in een volledig ondergekotste kamer en bed. Ik dus snel douchen en de kamer in. Tot mijn verbazing zie ik daar dat alleen het onderstel van de bank er nog staat. Wat er werkelijk gebeurd is:
Ik dronk water uit de vaas, maar een huisgenoot (die ook al dronken was en even daarvoor in de tuin had gekotst) vond dat ik nog niet genoeg alcohol op had en vulde de vaas niet bij met water, maar bacardi. Ik had dat niet door met mn dronken kop en bleef gewoon lekker drinken. Vervolgens heb ik die hele vaas volgekotst, waarna ik me met mijn eigen kots ging insmeren (zie ook het youtube filmpje). Daarna heeft iemand de vaas weggezet en heb ik de hele bank volgekotst (iemand had de kussens schoongemaakt en in de badkamer gezet (we hadden 2 badkamers)). Daarna vonden mijn huisgenoten het welletjes en brachten mij naar bed. Voor de zekerheid zetten ze nog een teil naast mijn bed. Helaas heb ik toen in mijn slaap de hele kamer ondergekotst, maar het teiltje was nog schoon . Het gevolg hiervan was een officiële waarschuwing, bij de volgende (we hadden er al 1 omdat iemand om 3 uur 's nachts met een gastoeter over het park rondliep ) zouden we van het park verwijderd worden. Overigens is dit niet gebeurd

De volgende dag de hele dag brak op de bank gelegen.....(maar zonder hoofdpijn ). En ik heb de vloer in de slaapkamer zelf weer ontdaan van mijn kots. Sindsdien al een stuk of 12 examenfeestjes gehad, maar niet eens aangeschoten geweest (wel alcohol natuurlijk, maar na 4-5 alweer gestopt)

Dit was nog niet het einde. Mijn ouders verboden mij het om alcohol te drinken tot mijn 18e, dus niks van deze incidenten verteld . Tot de diplomauitreiking. Ik was al bang dat iemand het voor de volle zaal ging vertellen of dat het in 1 of andere presentatie verwerkt zou zitten. Gelukkig was dit niet zo. Helaas hadden we met de klas een jaarboek gemaakt. Iedereen kreeg een altijd vragen die je in moest vullen en dat zou dan verwerkt worden in dat boek. Natuurlijk kreeg iedereen dat boek mee. 1 van de vragen was "je grootste blunder". Ik vul daar dus 2 bovenstaande incidenten in (natuurlijk niet in verhaalvorm ). Thuis gekomen uit de diplomauitreiking willen mijn ouders ook wel ff in dit boek kijken
Gelukkig viel het mee. Het commentaar van mijn vader was dat hij doorgaans wel het toilet haalde, het commentaar van mijn moeder was dat ik voortaan iets minder moet drinken. Oftewel, ik heb nu afgedwongen dat ik moag drinken van mijn ouders

[ Bericht 1% gewijzigd door Irritatie100 op 10-10-2007 10:31:43 ]
pi_53831851
Youtube link is dood .
pi_53831887
Gisteravond met een maat flink bier lopen drinken, daarna nog overgestapt op de Jägermeister . Was dan ook flink dronken toen ik hem op het station zette. Hij had een stoptrein naar Zutphen en het was al half 12 dus hadden we een compleet lege trein voor ons. De Machinist zat alleen maar in zijn cabine .

Gevolg:

Achterste coupé (Is een tweepersoonscoupe met 3 banken naast elkaar) helemaal ondergekotst .
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')