De voorgaande delen:quote:Op zondag 29 oktober 2006 23:50 schreef Agiath het volgende:
Eerste topic ooit van mij waar een deel 2 van is gemaakt....denk ik![]()
OMG! Je zult dit aantreffen!quote:Op vrijdag 21 september 2007 16:36 schreef Ulquiorra het volgende:
[afbeelding]
Stomme Imageshack, heb 'm ff op MySpace geupload.
Geweldigquote:Op zaterdag 22 september 2007 15:18 schreef Knipoogje het volgende:
[afbeelding]
[knip]
Doe de rest zelf maar
Niet in dit nummer!quote:Op zondag 23 september 2007 11:10 schreef Knipoogje het volgende:
Je moet ze wel zelf verzinnen of de allerlaatste van de collectiesites afhalen natuurlijk. Die van JamesBrownie hebben we al gehad
Hovercat
Als je daarmee op een teringzooi aan plaatjes in het topic zetten doelt...quote:Op zondag 23 september 2007 16:06 schreef TheThirdMark het volgende:
Even TVPén omdat dit niet mijn pc is.
Kan ik hem morgen eens even leeg plakken.
Nee dat bedoel ik niet. Bedoel meer met al die plaatjes hier op mijn pc te zetten.quote:Op zondag 23 september 2007 16:17 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Als je daarmee op een teringzooi aan plaatjes in het topic zetten doelt...
Zou je daar alsjeblieft vanaf willen zien, vorige topic is daar ook door verpest.
Duurt veel te lang met laden en nee ik heb geen kutpc.
Hihi, die is tofquote:Op zondag 23 september 2007 23:08 schreef ToT het volgende:
[afbeelding]
Okee, snel gevonden!
(Al deze plaatjes zijn eigenlijk al bekend, maar zo'n verzameling met die smileys er bij is wel geinig.)
Die's liefquote:Op dinsdag 25 september 2007 23:23 schreef Mivea het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=5qO25P4r1o8
Die is Tofquote:Op woensdag 26 september 2007 00:05 schreef jslavenburg het volgende:
[..]
Die's lief![]()
Wat dacht je van deze?![]()
http://video.google.nl/videoplay?docid=2469928627183918026&q=really+expensive+cat+toy&total=30&start=0&num=10&so=4&type=search&plindex=0
Dat beestje wil je toch gewoon tegen de muur gooien.quote:
quote:Op woensdag 26 september 2007 00:28 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Dat beestje wil je toch gewoon tegen de muur gooien.
quote:
quote:Op woensdag 26 september 2007 12:42 schreef nokwanda het volgende:
wat schattig en apart. Ze ziet eruit als een gele kikker
Ik heb het doorquote:Op woensdag 26 september 2007 13:22 schreef TheThirdMark het volgende:
imageshack moet je ook niet gebruiken.
Dies echt geweldig !quote:Op woensdag 26 september 2007 14:57 schreef dennisw het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=Wpv01Yo1igA&mode=related&search=
meooow ^^
quote:
Hij is eng. Ben jij lid van The Adamsfamily?quote:Op donderdag 27 september 2007 21:21 schreef JamesBrownie het volgende:
[afbeelding]
ehm, tja....![]()
Dit is dus mijn nieuwe kat.![]()
quote:
Zoiezo, die humor van hun is meestal gebaseerd op complete vernedering. Maar ja, dat is tenslotte hun cultuur.quote:Op donderdag 27 september 2007 23:30 schreef joanie het volgende:
[..]
![]()
afgebrokkeld staartje, tape op de kat ik vind dat geen humor
. Kutjapanners met hun leedvermaak.
NOT DONE.![]()
Ik weet het, best zielig voor dat beest. Maar toch moet ik steeds weer lachen om dat plaatjequote:Op donderdag 27 september 2007 23:30 schreef joanie het volgende:
[..]
![]()
NOT DONE.![]()
Ah, wat een gemenerts. Zie ik ook dan weer niet de humor van in. Die Japanners zijn idd wel een beetje maf af en toe (lost in Tokyoquote:
quote:Op donderdag 27 september 2007 21:21 schreef JamesBrownie het volgende:
[afbeelding]
ehm, tja....![]()
Zoiets stond ook in de beschrijving, die kat was net bij de dierenarts geweest.quote:Op vrijdag 28 september 2007 22:13 schreef ToT het volgende:
Misschien dat die drunk cat last heeft van de narcose van een onderzoek of operatie bij de dierenarts. Als ze 'm echt dronken hebben gevoerd, is het natuurlijk niet leuk.
dat filmpje is hier al eerder gepost, alleen toen was hij nog dronkenquote:
Ja door mij, ik vind het zo zielig voor dat poessiequote:Op zaterdag 29 september 2007 13:07 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
dat filmpje is hier al eerder gepost, alleen toen was hij nog dronken
best een flinke kat ja, nu je het zegtquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 18:33 schreef Raissa het volgende:
[..]
Is die rechter kat (is het wel een kat?) nou echt zo groot of lijkt dat maar zo?
Die linker is gewoon nog heel klein/jongquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 18:33 schreef Raissa het volgende:
[..]
Is die rechter kat (is het wel een kat?) nou echt zo groot of lijkt dat maar zo?
dat ook, maar check ook de verhoudingen van die grote met de omgeving, toch best flink.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 11:01 schreef KRS het volgende:
[..]
Die linker is gewoon nog heel klein/jong![]()
Geniale post!quote:Op zaterdag 22 september 2007 15:18 schreef Knipoogje het volgende:
[afbeelding]
![]()
[afbeelding]
![]()
[afbeelding]
![]()
[afbeelding]
![]()
[afbeelding]
![]()
[afbeelding]
![]()
[afbeelding]
![]()
[afbeelding]
![]()
[afbeelding]
![]()
[afbeelding]
![]()
[afbeelding]
![]()
[afbeelding]
![]()
[afbeelding]
![]()
[afbeelding]
![]()
Doe de rest zelf maar
welles!quote:Op woensdag 3 oktober 2007 16:46 schreef JamesBrownie het volgende:
Die kat van dat plaatje is helemaal niet groot!
quote:Op donderdag 27 september 2007 21:21 schreef JamesBrownie het volgende:
[afbeelding]
ehm, tja....![]()
quote:Op zondag 7 oktober 2007 23:46 schreef NymphomaniacPhantasy het volgende:
[ afbeelding ]
Ode aan Cris Crocker
quote:Op zondag 7 oktober 2007 23:46 schreef NymphomaniacPhantasy het volgende:
[ afbeelding ]
Ode aan Cris Crocker
OMG!quote:Op zondag 7 oktober 2007 23:46 schreef NymphomaniacPhantasy het volgende:
[ afbeelding ]
Ode aan Cris Crocker
quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 20:10 schreef Woffel het volgende:
Of is dat juist de grap?!
Wahahahaaaaa!!! Die is echt geweldig!!quote:Op zondag 7 oktober 2007 23:46 schreef NymphomaniacPhantasy het volgende:
[ afbeelding ]
Ode aan Cris Crocker
GENIAAL!quote:
Die is ook zwaar goed, eigenlijk moet je dat andere plaatje er even bijzoeken, die van. "Get in the car! Its a lion!"quote:Op woensdag 10 oktober 2007 13:01 schreef Keiichi het volgende:
[ afbeelding ]
Die heb ik nog niet voorbij zien komen volgens mij![]()
ROFLMAOquote:Op donderdag 11 oktober 2007 18:28 schreef dennisw het volgende:
TONIGHT WE DINE IN HELL!
http://www.dumpert.nl/med(...)/this_is_sparta.html
quote:Op woensdag 10 oktober 2007 04:28 schreef Jegorex het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=Qit3ALTelOo
Hey little sparta what is with all the fight
little bitty kitty wanna bite bite bite
Ik heb hier thuis precies zo'n Sparta zitten. Doet alles wat Sparta doet behalve uit het toilet drinken, zij eet liever uit de bloempotten. Ze lijkt ook nog enorm op Sparta.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 04:28 schreef Jegorex het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=Qit3ALTelOo
Hey little sparta what is with all the fight
little bitty kitty wanna bite bite bite
Maar klaag jij ook zo grappig over jouw Sparta als die coole gast in dat liedje?quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 22:10 schreef Kptelmo het volgende:
[..]
Ik heb hier thuis precies zo'n Sparta zitten. Doet alles wat Sparta doet behalve uit het toilet drinken, zij eet liever uit de bloempotten. Ze lijkt ook nog enorm op Sparta.
wat laat met mijn reactie, maar staartloze katten komen voor in Japan, is gewoon een kattenras. (Japanese Bobtail) Plakbandje is wel (beetje) zielug.quote:Op donderdag 27 september 2007 23:30 schreef joanie het volgende:
[..]
![]()
NOT DONE.![]()
Ik heb ook wel eens een plakbandje op mijn kat gedaan, moest er best om lachen eigenlijkquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 00:58 schreef zwemmerseczeem het volgende:
[..]
wat laat met mijn reactie, maar staartloze katten komen voor in Japan, is gewoon een kattenras. (Japanese Bobtail) Plakbandje is wel (beetje) zielug.
quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 11:19 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik heb ook wel eens een plakbandje op mijn kat gedaan, moest er best om lachen eigenlijk
Dat ligt heel erg aan het plakband, maar als ik de plakband die ik normaal gesproken gebruik om mijn pakjes in te pakken op mijn haar plak, voel ik het nauwelijks als ik het eraf trek.quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 14:05 schreef ToT het volgende:
Nou, plak zelf maar een stuk plakband op je haar.
(En trek het er vervolgens van af.)
Dat is niet echt vergelijkbaar. Die kat verliest ook zijn waardigheid. Als je een stuk plakband op de blote kont van JamesBrownie plakt, hier een filmpje van maakt en dat (zonder toestemming) op internet zet. Dat is ongeveer hetzelfde. Schadelijk is het niet, maar leuk is anders... (*)quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 14:05 schreef ToT het volgende:
Nou, plak zelf maar een stuk plakband op je haar.
(En trek het er vervolgens van af.)
Wat een vergelijking!quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 15:09 schreef doka het volgende:
[..]
Dat is niet echt vergelijkbaar. Die kat verliest ook zijn waardigheid. Als je een stuk plakband op de blote kont van JamesBrownie plakt, hier een filmpje van maakt en dat (zonder toestemming) op internet zet. Dat is ongeveer hetzelfde. Schadelijk is het niet, maar leuk is anders... (*)
(*) Het is natuurlijk wel leuk, alleen niet voor het slachtoffer zelf.![]()
Klagen ja, maar als Roxie me weer aankijkt met die ogen van haar....tja...quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 22:56 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Maar klaag jij ook zo grappig over jouw Sparta als die coole gast in dat liedje?
Och stel je niet zo aan man. Die kat is dat over 5 minuten alweer vergeten.quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 15:09 schreef doka het volgende:
[..]
Dat is niet echt vergelijkbaar. Die kat verliest ook zijn waardigheid. Als je een stuk plakband op de blote kont van JamesBrownie plakt, hier een filmpje van maakt en dat (zonder toestemming) op internet zet. Dat is ongeveer hetzelfde. Schadelijk is het niet, maar leuk is anders... (*)
(*) Het is natuurlijk wel leuk, alleen niet voor het slachtoffer zelf.![]()
LOLquote:Op maandag 15 oktober 2007 01:25 schreef Litso het volgende:
[..]
Och stel je niet zo aan man. Die kat is dat over 5 minuten alweer vergeten.
Jaquote:Op maandag 15 oktober 2007 03:31 schreef doka het volgende:
[..]
LOL![]()
PI's negeren, serieus ingaan op een reactie in ONZ... Nieuw hier?
Die is overal al wel een paar keer gepost. Maar het blijft een ontzettende lieve foto.quote:
Zoquote:
Dat matige Engels maakt het af.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 22:39 schreef Knipoogje het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 24 oktober 2007 23:40 schreef Kptelmo het volgende:
[ afbeelding ]
matige paint, ik weet 't
Gezien op de weblog, superquote:Op woensdag 14 november 2007 19:51 schreef nokwanda het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=D1QHS7FLQKU
Volgens mij zijn mijn buren net wakker geworden door mijn gelachquote:Op woensdag 14 november 2007 19:51 schreef nokwanda het volgende:
OMGquote:Op woensdag 14 november 2007 19:51 schreef nokwanda het volgende:
Die eerstequote:Op donderdag 15 november 2007 01:30 schreef withxhonor het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat een cutie !quote:Op maandag 15 oktober 2007 01:14 schreef HAL9000S het volgende:
M'n eigen kat had een encounter met ceiling cat
[ afbeelding ]
OMG!!!11 CEILING CAT IS WATCHING ME MASTURBATE!!!!
Inderdaadquote:
Nu jou poesje nogquote:
Die heb ik al eerder post, paar pagina's terugquote:
Erg leuk deze! Heb em al eens op tv gezien, bij america's funniest home-videos. Ik heb alleen geen idee of ie in dit topic / deze reeks al eerder is gepostquote:Op zaterdag 17 november 2007 19:37 schreef Het_hupt het volgende:
http://nl.youtube.com/watch?v=p7S0uCNvdUk&feature=related
quote:Op maandag 19 november 2007 01:10 schreef PAA-053 het volgende:
Is er een naam voor die geniale foto's in een kader, in zo'n zwart vlak, en dan met zo'n tekst eronder, zoals: Teh Pokumoncardz ... Let me show you to them?
Kat in de zak gekocht?quote:Op vrijdag 16 november 2007 13:12 schreef sweetgirly het volgende:
[..]
Die heb ik al eerder post, paar pagina's terug![]()
Ok wacht...Zie je me of zie je me niet * hide and seek speelt
[ afbeelding ]
Maarten, lieve kat, zo met dat staartje om zijn pootjes(vind ik altijd zo leuk)
Die blik van die katquote:
Aww liev kikkertjequote:
klootzak. Niet grappigquote:
Kan iemand dit verwijderen?quote:
dat wil je niet weten.quote:Op maandag 10 december 2007 19:02 schreef Bellatrix het volgende:
Idd, ik ook niet, kan iemand plaatje eens beschrijven?
Wtf.quote:Op maandag 10 december 2007 19:08 schreef Litso het volgende:
Dat is de serie van dat katje wat in de fik wordt gezet. Ik snap echt niet wat voor zieke mongolen daar plezier in hebben. Even gegastmod dus
Dank jequote:Op maandag 10 december 2007 19:08 schreef Litso het volgende:
Dat is de serie van dat katje wat in de fik wordt gezet. Ik snap echt niet wat voor zieke mongolen daar plezier in hebben. Even gegastmod dus
Normaal gesproken heb ik een hekel aan modjes die een bericht aanpassen zonder er een reden bij te zetten.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |