Ah, wat een gemenerts. Zie ik ook dan weer niet de humor van in. Die Japanners zijn idd wel een beetje maf af en toe (lost in Tokyoquote:
quote:Op donderdag 27 september 2007 21:21 schreef JamesBrownie het volgende:
[afbeelding]
ehm, tja....![]()
Dit is dus mijn nieuwe kat.![]()
Zoiets stond ook in de beschrijving, die kat was net bij de dierenarts geweest.quote:Op vrijdag 28 september 2007 22:13 schreef ToT het volgende:
Misschien dat die drunk cat last heeft van de narcose van een onderzoek of operatie bij de dierenarts. Als ze 'm echt dronken hebben gevoerd, is het natuurlijk niet leuk.
dat filmpje is hier al eerder gepost, alleen toen was hij nog dronkenquote:
Ja door mij, ik vind het zo zielig voor dat poessiequote:Op zaterdag 29 september 2007 13:07 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
dat filmpje is hier al eerder gepost, alleen toen was hij nog dronken
best een flinke kat ja, nu je het zegtquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 18:33 schreef Raissa het volgende:
[..]
Is die rechter kat (is het wel een kat?) nou echt zo groot of lijkt dat maar zo?
Die linker is gewoon nog heel klein/jongquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 18:33 schreef Raissa het volgende:
[..]
Is die rechter kat (is het wel een kat?) nou echt zo groot of lijkt dat maar zo?
dat ook, maar check ook de verhoudingen van die grote met de omgeving, toch best flink.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 11:01 schreef KRS het volgende:
[..]
Die linker is gewoon nog heel klein/jong![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |