Dies echt geweldig !quote:Op woensdag 26 september 2007 14:57 schreef dennisw het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=Wpv01Yo1igA&mode=related&search=
meooow ^^
quote:
Hij is eng. Ben jij lid van The Adamsfamily?quote:Op donderdag 27 september 2007 21:21 schreef JamesBrownie het volgende:
[afbeelding]
ehm, tja....![]()
Dit is dus mijn nieuwe kat.![]()
quote:
Zoiezo, die humor van hun is meestal gebaseerd op complete vernedering. Maar ja, dat is tenslotte hun cultuur.quote:Op donderdag 27 september 2007 23:30 schreef joanie het volgende:
[..]
![]()
afgebrokkeld staartje, tape op de kat ik vind dat geen humor
. Kutjapanners met hun leedvermaak.
NOT DONE.![]()
Ik weet het, best zielig voor dat beest. Maar toch moet ik steeds weer lachen om dat plaatjequote:Op donderdag 27 september 2007 23:30 schreef joanie het volgende:
[..]
![]()
afgebrokkeld staartje, tape op de kat ik vind dat geen humor
. Kutjapanners met hun leedvermaak.
NOT DONE.![]()
Ah, wat een gemenerts. Zie ik ook dan weer niet de humor van in. Die Japanners zijn idd wel een beetje maf af en toe (lost in Tokyoquote:
quote:Op donderdag 27 september 2007 21:21 schreef JamesBrownie het volgende:
[afbeelding]
ehm, tja....![]()
Dit is dus mijn nieuwe kat.![]()
Zoiets stond ook in de beschrijving, die kat was net bij de dierenarts geweest.quote:Op vrijdag 28 september 2007 22:13 schreef ToT het volgende:
Misschien dat die drunk cat last heeft van de narcose van een onderzoek of operatie bij de dierenarts. Als ze 'm echt dronken hebben gevoerd, is het natuurlijk niet leuk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |