OMGquote:Op woensdag 14 november 2007 19:51 schreef nokwanda het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=D1QHS7FLQKU
Die eerstequote:Op donderdag 15 november 2007 01:30 schreef withxhonor het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat een cutie !quote:Op maandag 15 oktober 2007 01:14 schreef HAL9000S het volgende:
M'n eigen kat had een encounter met ceiling cat
[ afbeelding ]
OMG!!!11 CEILING CAT IS WATCHING ME MASTURBATE!!!!
Inderdaadquote:
Die heb ik al eerder post, paar pagina's terugquote:
Erg leuk deze! Heb em al eens op tv gezien, bij america's funniest home-videos. Ik heb alleen geen idee of ie in dit topic / deze reeks al eerder is gepostquote:Op zaterdag 17 november 2007 19:37 schreef Het_hupt het volgende:
http://nl.youtube.com/watch?v=p7S0uCNvdUk&feature=related
quote:Op maandag 19 november 2007 01:10 schreef PAA-053 het volgende:
Is er een naam voor die geniale foto's in een kader, in zo'n zwart vlak, en dan met zo'n tekst eronder, zoals: Teh Pokumoncardz ... Let me show you to them?
Kat in de zak gekocht?quote:Op vrijdag 16 november 2007 13:12 schreef sweetgirly het volgende:
[..]
Die heb ik al eerder post, paar pagina's terug![]()
Ok wacht...Zie je me of zie je me niet * hide and seek speelt
[ afbeelding ]
Maarten, lieve kat, zo met dat staartje om zijn pootjes(vind ik altijd zo leuk)
Die blik van die katquote:
Aww liev kikkertjequote:
klootzak. Niet grappigquote:
Kan iemand dit verwijderen?quote:
dat wil je niet weten.quote:Op maandag 10 december 2007 19:02 schreef Bellatrix het volgende:
Idd, ik ook niet, kan iemand plaatje eens beschrijven?
Wtf.quote:Op maandag 10 december 2007 19:08 schreef Litso het volgende:
Dat is de serie van dat katje wat in de fik wordt gezet. Ik snap echt niet wat voor zieke mongolen daar plezier in hebben. Even gegastmod dus
Dank jequote:Op maandag 10 december 2007 19:08 schreef Litso het volgende:
Dat is de serie van dat katje wat in de fik wordt gezet. Ik snap echt niet wat voor zieke mongolen daar plezier in hebben. Even gegastmod dus
Normaal gesproken heb ik een hekel aan modjes die een bericht aanpassen zonder er een reden bij te zetten.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |