Mensen met een normale instelling hebben alleen paginas 1 en 2.quote:Op vrijdag 21 september 2007 22:41 schreef Crazy-M het volgende:
OMG toeval:
Pagina: 1 2 3
eerste post:
Rene 90 met dat het 123 kilometer verder is
ik moest erg lachenquote:Op vrijdag 21 september 2007 22:09 schreef lj_lightning het volgende:
Het is wel een mega lompe stok gewordendat neemt niet lekker mee in de trein, al helemaal met die ketting eraan
![]()
had het dan zelf gedaan toen die kwijt wasquote:Op zaterdag 22 september 2007 10:58 schreef chatgek het volgende:
Ik stel voor dat we hem weer zoek maken en een Fok! stok maken op normaal formaat![]()
quote:Op zaterdag 22 september 2007 15:35 schreef icebliss het volgende:
Fototoestel vergeten mee te nemenDus daarom maar een foto van de Fokstok die van het zonnetje ligt te genieten in mijn achtertuin.
[afbeelding]
Dan zou ik gaan voor Valkenswaard of Arnhem. Is wel zo lekker als er de vaart nu in blijftquote:Op zaterdag 22 september 2007 18:13 schreef icebliss het volgende:
Ik heb meerdere keuzes. Morgen gaan mijn ouders richting Valkenswaard, Brabant, en ik kan hen bevelen dat ding vast te ketenen aan het plaatsnaambord. Ik kan morgen ook zelf naar Arnhem fietsen, of ik neem hem morgenavond mee naar Amsterdam. Probleem bij dat laatste is dat ik (nog) geen internet op m'n kamer heb, dus dan gaat het langer duren.
quote:Op vrijdag 21 september 2007 17:57 schreef lj_lightning het volgende:
[..]
Ja, nou, dat dus
Als die er maandag nog is, haal ik hem dan op![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |