Nee hoor, jij gaat maar gewoon in Waalwijk carnavallenquote:Op vrijdag 18 januari 2008 13:20 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik kom uit Waalwijk, ik mag toch ook wel komen.![]()
![]()
jij hebt humorquote:Op vrijdag 18 januari 2008 13:42 schreef Leonoor het volgende:
[..]
Nee hoor, jij gaat maar gewoon in Waalwijk carnavallen
Je kunt overal je eigen feestje van maken.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 13:51 schreef goldhorn het volgende:
[..]
jij hebt humorcarnaval in waalwijk
Idd.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 13:51 schreef goldhorn het volgende:
[..]
jij hebt humorcarnaval in waalwijk
Ik heb het niet en daar ben ik heul niet rouwig om ookquote:Op vrijdag 18 januari 2008 15:13 schreef DutchGooner het volgende:
Tis simpel, Carnaval is een gevuul wat je niet aangemeten kan krijgen, dat heb je of dat heb je niet.
In heel m'n leven pas 1x carnaval gemist, omdat ik ziek was.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 15:13 schreef DutchGooner het volgende:
Tis simpel, Carnaval is een gevuul wat je niet aangemeten kan krijgen, dat heb je of dat heb je niet.
quote:Op vrijdag 18 januari 2008 13:20 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik kom uit Waalwijk, ik mag toch ook wel komen.![]()
![]()
Nee maar ik ben wel lief.quote:
Ik heb persoonlijk meer met Jas de Keistamper uit Indegatquote:Op vrijdag 18 januari 2008 14:16 schreef goldhorn het volgende:
een feestje kun je altijd wel maken, maar carnaval is iets meer als een feestje...
kijk maar naar de mensen die in janken uitbarsten als Knillis begraven wordt op dinsdag...
Het kan aan mij liggen, maar volgens mij is dit toch echt een Oeteldonks topic....quote:Op zaterdag 19 januari 2008 08:37 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Ik heb persoonlijk meer met Jas de Keistamper uit Indegat
ik moet juist naar waalwijk op die maandag met carnaval om te gaan werken, welke idioot verzint het om met carnaval met de zaak te gaan oververhuizen?quote:Op vrijdag 18 januari 2008 22:22 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Nee maar ik ben wel lief.![]()
En ik aanbid 's-Hertogenbosch/Oeteldonk, wrom zit ik anders in dit topic.
![]()
Tja 27 jaar in Boxtel gewoond, verklaard de voorkeur wellicht...quote:Op zondag 20 januari 2008 15:53 schreef goldhorn het volgende:
[..]
Het kan aan mij liggen, maar volgens mij is dit toch echt een Oeteldonks topic....
Voor Jas de Keistamper moet je in een boxtels topic zijn....
Wij gaan voor Knillis.
Like me...quote:Op vrijdag 18 januari 2008 14:16 schreef goldhorn het volgende:
een feestje kun je altijd wel maken, maar carnaval is iets meer als een feestje...
kijk maar naar de mensen die in janken uitbarsten als Knillis begraven wordt op dinsdag...
Dat is zo'n geweldig mooi moment vind ik altijd.quote:Op maandag 21 januari 2008 16:33 schreef goldhorn het volgende:
en op dinsdagnacht rond 0.00 uur begraven. In schrikkeljaren mag Hendrien naast Knillis op de sokkel staan.
Bron: wikipedia
quote:'Carnavalsfeest' met Frans Bauer op de Parade
door Marc Brink
22 jan 2008, 03:58 - DEN BOSCH - De TROS wil op maandagavond 28 januari een 'carnavalsfeest' houden op de Parade.
Zangeres Belle Perez presenteert een groot aantal artiesten.
Volgens de omroep gaat het onder voorbehoud om Frans Bauer, Marianne Weber, Helemaal Hollands, Thomas Berge, Charlene, Wolter Kroes, Djumbo, Jan Keizer en Tim Douwsma. De TROS wil het programma op vrijdagavond 1 februari aan de vooravond van carnaval uitzenden.
Horeca-ondernemers aan de Parade willen voor de verkoop van drank tijdens het feest een aantal bars buiten zetten. Morgen neemt de gemeente een beslissing of de tapvergunningen worden verstrekt. Dan is er ook overleg over praktische zaken zoals de aan- en afvoer van spullen voor het muziekfeest.
De Oeteldonksche Club is op de hoogte van het carnavalsfeest waarbij de TROS zorgt voor een 'eigen' prins. De Oeteldonksche Club zal geen bijdrage leveren aan het feest. "Als ik zie om welke artiesten het gaat, dan verwacht ik niet dat het feest veel met carnaval te maken zal hebben", zegt Sander van de Gevel, minister van Pers, Publiciteit en Communicatie van de Oeteldonksche Club.
Van de Gevel: "Het staat de TROS natuurlijk vrij om hier met een vergunning een carnavalsfeest te vieren. Wie erheen wil, moet dat vooral doen. Maar wij zullen dit feest niet aangrijpen om reclame te maken voor Oeteldonk zodat meer mensen vanuit andere steden hier komen. Dat vinden wij niet nodig."
Sorryquote:Op donderdag 24 januari 2008 09:08 schreef oeteltjes het volgende:
he bah tong heb je geen anders nieuws:(
Wel een plofkop hoor, z`n maatje is leuker, en gezelliger.quote:Op donderdag 24 januari 2008 09:12 schreef oeteltjes het volgende:
[ afbeelding ]
speciaal voor de tros onze prins
Vond het op zich wel een leuk idee totdat ik hoorde dat het zogenaamd een Carnavals uitzending was.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 13:10 schreef N.i.c.k het volgende:
Tros muziekfeest weet een maandagavond toch wat op te fleuren. De parade zal niets te klagen hebben gehad.
Gefeliciteerd, je moet je een bevoorrecht mens voelen lijkt me!quote:Op woensdag 30 januari 2008 11:10 schreef MB88 het volgende:
Sinds 2 weken ben ik 'n gelukkige en trotse inwoner van 's-Hertogenbosch. Heb het er al erg naar m'n zin!
Spaatje rood dan maar?quote:Op woensdag 30 januari 2008 11:10 schreef MB88 het volgende:
Sinds 2 weken ben ik 'n gelukkige en trotse inwoner van 's-Hertogenbosch. Heb het er al erg naar m'n zin!
Nu vraag ik me af of er ergens een kroeg/club is waar goeie alternatieve muziek (denk aan rock en metal) wordt gedraaid. De studentikoze tenten ken nu onderhand wel.
Plein 79 is m'n overbuurman en natuurlijk leuk, alleen drink niet niet graag de hele avond H-bier...
Iemand tips?
Thanks!
http://reinonline.blogspot.com/2008/01/phone-ii.htmlquote:donderdag 31 januari 2008
The Phone II
Den Bosch. Er komt een nieuwe serie van het televisieprogramma The Phone. De Avro heeft zes nieuwe afleveringen besteld, die in het voorjaar worden uitgezonden. Vandaag zijn in Den Bosch de opnamen begonnen.
Gister was het echt kut in de club. Hardstyle & R&B met carnavalquote:Op woensdag 30 januari 2008 19:32 schreef Devolution het volgende:
Meer mensen die zaterdag de drie gezusters bezoeken (gratis entree)? Ik kom er normaal nooit omdat ik er geweigerd word, maar deze keer maken ze waarschijnlijk wel een uitzondering.
Mja ik ben gister geweest maar ik weet er niet veel meer van.quote:Op zondag 3 februari 2008 20:40 schreef Roflpantoffel het volgende:
[..]
Gister was het echt kut in de club. Hardstyle & R&B met carnaval![]()
Ik ben vanavond te vinden in de pub!
quote:Op dinsdag 5 februari 2008 09:34 schreef DutchGooner het volgende:
Zo, het wordt maar weer eens bevestigd.
Opbokken met niet-Oeteldonkers tijdens carnaval
quote:Vier mannen (20 en 21 jaar) uit Den Bosch werden zondagnacht aangehouden omdat ze twee portiers van een café aan de Karrenstraat hadden mishandeld.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |