Nou het komt in amerika op tv. Op woensdagavond. maar eventueel hier te verkrijgen op donderdag.quote:Op donderdag 20 september 2007 22:12 schreef l3laster het volgende:
nee wanneer is het op tv gordon ramsay is een held!
Hoezo een held? Wel een held ja, in het tot het bot -onbeschoft- afkafferen van kandidaten. Maar dat schijnt steeds meer in te zijn bij *dat soort* series.quote:Op donderdag 20 september 2007 22:12 schreef l3laster het volgende:
nee wanneer is het op tv gordon ramsay is een held!
BOEHOEHOEquote:Op donderdag 20 september 2007 22:22 schreef morphinum het volgende:
[..]
Hoezo een held? Wel een held ja, in het tot het bot -onbeschoft- afkafferen van kandidaten. Maar dat schijnt steeds meer in te zijn bij *dat soort* series.
hahaha, wel weer erg over the top maar goed, dat scoort blijkbaarquote:Op donderdag 20 september 2007 22:21 schreef tonks het volgende:
Hier een preview
http://www.youtube.com/watch?v=X6tf-dlh5XMDRAMA
Bij mij welquote:Op vrijdag 21 september 2007 08:49 schreef DarkElf het volgende:
[..]
hahaha, wel weer erg over the top maar goed, dat scoort blijkbaar
Nee babylon is een plaats ofzo in New York het restaurant heette Peter'squote:Op zaterdag 22 september 2007 12:33 schreef jurgen. het volgende:
Die aflevering ging trouwens over het restaurant Babylon in NYC
Gordon pakt de watjes, de losers, de sulletjes aan. De echte talenten worden door hem goed geholpen.quote:Op donderdag 20 september 2007 22:22 schreef morphinum het volgende:
[..]
Hoezo een held? Wel een held ja, in het tot het bot -onbeschoft- afkafferen van kandidaten. Maar dat schijnt steeds meer in te zijn bij *dat soort* series.
Voor mij een reden om NIET te gaan downloadenquote:Op maandag 24 september 2007 11:00 schreef tonks het volgende:
Ja die piepjes zijn echt jammer vooral omdat het in deze aflevering ongeveer 50% van al het geluid was.
Alleen moet je dan wachten totdat het in Nederland op tv komt...quote:Op maandag 24 september 2007 11:24 schreef FoXje het volgende:
[..]
Voor mij een reden om NIET te gaan downloadenMaar als je bv Hell's Kitchen ziet, daarin zit al het gevloek wel. De full versie is er dus wel.
Wij hebben Herman den Blijkerquote:Op vrijdag 21 september 2007 14:53 schreef jurgen. het volgende:
Benieuwd wanneer dit naar Nederland komt.
Bij de UK versie had je een paar maanden later wel zoiets ja maar dan kreeg je eerst de vorige keer te zien maar dan wat sneler (35 minuten) en dan de laatste 7 minuten zie je hem er terug naar toe gaanquote:Op zaterdag 29 september 2007 14:00 schreef bob1234 het volgende:
Toenet eindelijk gezien, fantastische aflevering 3 managers voor zo restaurant.
Maar werd toch ff misselijk bij het eten hoe het er allemaal uitzag, en ook bij de vriezer met al die kakkerlakken![]()
Maar wel weer leuk hoe gordon tekeer ging tegen de general manager, jammer dat het veel alleen veel piepjes waren.
Had leuk geweest zoals meer mensen zeggen dat ze na 1 maand nog is terug gaan om te kijken, maar zal vast nog wel in een special gebeuren
quote:Op donderdag 4 oktober 2007 09:24 schreef tonks het volgende:
Beetje een saaie aflevering maar vond het wel erg grappig dat die manager steeds aan het janken was.
Woohooquote:FOX Dreams Up More 'Nightmares'
Network really, really, really likes Gordon Ramsay
October 18, 2007
FOX has ordered up a second helping of Gordon Ramsay's "Kitchen Nightmares." Produced by Grenada America and Optomen Television, "Kitchen Nightmares" features Chef Ramsay giving top-to-bottom overhauls for disastrously failing restaurants.
FOX initially ordered 10 episodes for the Americanized version of the original British format and it's believed that the second season order is comparable.
Airing in the ultra-competitive time 9 p.m. time period on Wednesday nights, "Kitchen Nightmares" has regularly finished fourth in both viewers and in the key 18-49 demo. FOX boasts that the show has represented a 21 percent demo bump over the time period average for the fourth quarter of 2006 and in its most recent airing, "Kitchen Nightmares" came very close to beating NBC's "Bionic Woman" in the young adult demo.
Ramsay is already at work on a new cycle of "Hell's Kitchen" and with a swift "Kitchen Nightmares" turnaround, FOX could become the chef's year-round home.
mooi wark mooi warkquote:
Yep.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 00:16 schreef Bluezz het volgende:
Zijn ze t/m aflevering 5, klopt dat?
Ja nu wel dusquote:Op donderdag 20 september 2007 21:57 schreef tonks het volgende:
Iemand de eerste aflevering al gezien? Ik vond het echt geweldig.
hehe, ja ik heb onlangs zijn boek gelezen, vrij indrukwekkend mag ik wel zeggen. En daar noemde hij wat series die hij had gedaan waarvan ik niet eens wist dat hij ze deed.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 09:05 schreef FoXje het volgende:
Boiling point heb ik ooit (in sub VHS kwaliteit) gedownload. Was wel grappig om hem te zien voordat hij beroemd was. Ook deze serie kun je downloaden, maar dan zijn alle fuck's ed weggepiept. En dat is niet leukDus daarom wacht ik tot hij op TV is hiero.
Zorg anders dat je een schotel hebt en het Sky-pakket en je kan 24 uur per dag Ramsey toen en nu kijkenquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 20:50 schreef sitting_elfling het volgende:
er is trouwens ook nog iets te vinden van hem toen hij bij room 101 britse tvserie kwam.
En ook nog een documentaire over de 'andere kant' van ramsay.
Boiling point heb ik zelf nog niet 'gevonden', ik doe alles via nieuwsgroepen.
dat zou wel heel wicked wezenquote:Op maandag 29 oktober 2007 13:08 schreef thloreg het volgende:
[..]
Zorg anders dat je een schotel hebt en het Sky-pakket en je kan 24 uur per dag Ramsey toen en nu kijken
[ afbeelding ]
Goeie tip! ff binnenhalen.quote:Op vrijdag 2 november 2007 15:00 schreef sitting_elfling het volgende:
Kitchen Nightmares UK 1e aflevering dames en heeeerenvan het nieuwe seizoen 5
veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel beter dan de us versie
loved it!!![]()
![]()
Tip voor straks thuisquote:Op vrijdag 2 november 2007 15:00 schreef sitting_elfling het volgende:
Kitchen Nightmares UK 1e aflevering dames en heeeerenvan het nieuwe seizoen 5
veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel beter dan de us versie
loved it!!![]()
![]()
Zojuist Boiling Point en Beyond Boiling Point binnegehaald.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 13:45 schreef Bluezz het volgende:
Boiling point!!
Het is nog te 'halen'
As we speak
Komt helemaal goed...quote:Op donderdag 8 november 2007 22:25 schreef MrData het volgende:
Mag van mij allemaal in de nieuwsgroepen gepost worden
Heel tofquote:Op donderdag 8 november 2007 22:27 schreef --HOOLIE-- het volgende:
Komt helemaal goed...
IN de planning :
The F Word Season 1
The F Word Season 2
The F Word Season 3
Boiling Point
Beyond Boiling Point
Nog wat losse Ramsay filmpjes en interviews (oa bij Jay Leno)....
Alles bij elkaar 4 of 5 dvd's
Zodra alles klaar is zal ik het hier meldden...
Jullie vonden die sebastians niet leuk? U gotta be joking mequote:Op vrijdag 9 november 2007 12:47 schreef FoXje het volgende:
US gewoon niet kijken. Wel raar dat Gordon zo'n US versie maakt. In Hell's Kitchen is ie ook niet zo leuk.
niet alle us afleveringen waren goed, de 1e met die italianen, dat indische restaurant in NY .. en deze waren toch echt wel goed!quote:Op vrijdag 9 november 2007 18:18 schreef Suerte het volgende:
Ik vind de US seizoenen veel leuker dan de UKvan zowel Nightmares als Hells Kitchen.
Sebastians was een gare afleveringDat menu
![]()
quote:This place brings a hint of Europe to little old Toluca Lake! The servers are fantastic, and the cook is a GOD in the KITCHEN! Menu is Simple but a large selection. The sexxxy pizzas are sooooooo great! You Must Try this Place! And it is not unusual for the owner / chef to come to your table and see how things are going, after actually making our actual dinner. Incredible sandwiches, Incredible fries. It is a shame this place isn't a chain - SOMEONE SHOULD MAKE THIS PLACE A CHAIN! I LOVE this palce. Try the Poutine - it is sooooo good. And the Gravy and Cheese Fries with Mozerella! DELISH! Fun Vibe, Good Feel. TVs EVERYWHERE. Living room style, so comfortable. I wish I could live here but, alas, that cannot be. EAT AT THIS PLACE PLEASE! Their Buffallo Wing flavor is OUTRAGEOUS! The menu is OFF THE HOOK! The handsome waiter is OFF THE CHAIN. I would try the spicy. I wish there were SIX STARS. Or SEVEN. WOW! Anyone who has said they don't like this palce does not know what they are talking about, and are just stuck up people. GOOD EATING, GOOD TIMES! EAT IT UP! YESSS! Soooooo good.
Pros: Cheese Gravy Spicy Shrimp soooooo good.
Cons: I cannot live here.
http://www.theoldestonemill.com/ amateuristische sites all over the placequote:Op zondag 21 oktober 2007 14:29 schreef thloreg het volgende:
Nou aflevering 4 vond ik een beetje een huilie die niet volwassen werd en uiteindelijk zijn 104 jaar oude zaak van zijn vader maar verkocht nadat Gordon de zaak weer op de rails had gezet waardoor de prijswaarde weer steeg. Lafbek
Aflevering 5 vond ik ook maar zo zo en die eigenaar een malloot die maar schreeuwt over zijn 'ticket' in de keuken op de avond dat alles goed moet lopen. Mijns inziens valt reparatie van een nietwerkende printer onder de verantwoording van zijn dikke homo manager. Hoe moet een keuken functioneren als er geen bonnen vanwege een printerfout achterwege blijven? Trouwens zo hard schreeuwen dat al je gasten het horen en zelfs de burgemeester ervan opkijkt is dus echt vragen om weinig tot geen klandizie.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja idd daar moet het nog dramatischer. In de laatste episode hebben ze gewoon woorden erin geknipt bij beelden. Op 12:29 is dat.....dat krijg ik toch echt het gevoel dat ze situaties proberen te creëren die er dan totaal niet zijn of juist groter voor doen dan dat ze zijn.quote:Op zaterdag 10 november 2007 00:34 schreef Jnk18 het volgende:
Echt typisch FOX weer om alles zo te hypen en maar steeds scenes te herhalen. Vind het wel een leuke serie maar de UK versie vind ik veel leuker en uitgebreider, hier zie je alleen gezeik gezeik en nog eens gezeik, en opeens is het restaurant omgetoverd...
MOOI!!!quote:Op woensdag 3 september 2008 10:17 schreef BliksemSchigt het volgende:
Morgenavond begint weer een nieuw seizoen in de US.
Thanks for the reminder! was het alweer vergeten.. chill dat het weer komtquote:Op donderdag 4 september 2008 14:12 schreef dronkeykong het volgende:
Morgen weer Kitchen Nightmares kijken heb er zin an!
quote:Kitchen Nightmares - 2-HOUR SPECIAL
Chef Gordon Ramsay revisits the kitchens of six restaurants that were once on the verge of disaster. Have his improvements become permanent?
een revisit eh? dan hoop ik niet dat er weer een boel oud materiaal tussen zit.. dat deden ze bij de britse versie ookquote:
Ik heb hem ook gedownload, maar het gaat deze keer niet om de peeps, het is een revisit van de restaurants die hij in seiz. 1 heeft bezocht.quote:Op vrijdag 5 september 2008 13:29 schreef FoXje het volgende:
Dit is vast wel te downloaden. Maar dan is alles zeker weggepiept
dat dus!quote:Op vrijdag 5 september 2008 13:50 schreef dronkeykong het volgende:
Vanmiddag even binnenhalen. Maar neem aan dat volgende week pas echt seizoen 2 gaat beginnen?
quote:Op vrijdag 5 september 2008 13:56 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
dat dus!.. en in de aflevering van vandaag zag je al wat 'gunstige
' vooruitblikken.
Ik vond het opzich wel leuk om tezien dat die kerel bij the old stone mill geen fuck veranderd wasquote:Op vrijdag 5 september 2008 18:19 schreef Jnk18 het volgende:
Leuk om te zien dat de meeste restaurants het toch goed doen door Ramsay!
Die ierse en indische vond ik het leukst.
IDD! Altijd zo stubborn he die amerikanen, ongelooflijk..quote:Op vrijdag 12 september 2008 12:07 schreef sitting_elfling het volgende:
Nieuwe aflevering .. en hij is GEWELDIGhahahaha echt weer zo'n heerlijke over the top brute aflevering.
Typisch amerikaanse stomheid. Maar echt leuk om te zien!
De 1e van het nieuwe seizoen
Trouwens.. als hij de keuken gaat inspecteren ..![]()
![]()
![]()
![]()
Het is even wachten tot seizoen 2 van Kitchen Nightmares af is in FOX .. dan zal dat spoedig hier komen denk ik ..quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 17:43 schreef Breakfast het volgende:
Komt er binnenkort weer wat van Gordon op de NL tv ?
Echt he. Dan zegt gordon regelmatig: "Oh god wat is het rustig hier"... Maar natuurlijk is het hele restaurant gesloten in 't begin als hij er voor 't eerst is zodat ze 't lekker kunnen aandikken. Alles voelt gewoon TE nep aan. Maar in de US zullen ze d'r wel van smullen..quote:Op zaterdag 15 november 2008 17:34 schreef golfer het volgende:
Aflevering 7 ook alweer bekeken.
Het wordt steeds meer doorgeproduceerd er er wordt ook steeds meer geacteerd. Nu nauwelijks meer aandacht voor koken, vooral veel aandacht voor de reacties van de restauranthouder en z'n familie en verder natuurlijk aan het einde 1 grote veer in de reet van Ramsay, want die heeft weer iemands restaurant van de ondergang gered.
die bolle is terug?!quote:Op woensdag 22 juli 2009 19:02 schreef Chrizs het volgende:
Kon het Hell's Kitchen topic nie vinden vandaar dat ik het hier maar ff post.
Seizoen 6 is inmiddels begonnen in de US en het zag er wel boeiend uit in de begin intro van afl. 1 (ze zijn inmiddels bij 2)
yup yup verdiende hij ook, kan niet wachten op de volgende.quote:
Inderdaad! Ik heb al enorm veel bijgelezen over hoe en wat over dit gare kut koppel. Echt, zelden, ZELDEN zo'n delusional incapabele trut gezien.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 23:13 schreef MyTiredFeet het volgende:
Hugh Hefner met z'n playmate...
Dit paar had ook maar geen grammetje realiteitsbesef.
Hieronder het "bloggevecht" waarna gerefereerd werd.
Inderdaad.quote:Op zondag 12 mei 2013 09:56 schreef chansadres het volgende:
Dit was inderdaad een mooie aflevering![]()
En het ging al loos toen ze de camera''s aan het installeren waren. Cameraman ertussen.
Check die gasten hun facebook paginaquote:Op maandag 13 mei 2013 17:05 schreef Crientj het volgende:
Wauw. Die mensen.Belachelijk, en nog denken dat ze gelijk hebben betreft alles.
Bestaat dat restaurant nog?
Maar ook echt wat een debielen.. Ik lach me wel dood om al die reacties op hun FBquote:Op dinsdag 14 mei 2013 22:21 schreef sitting_elfling het volgende:
Ik lig hier echt in een deuk, het zijn de meest hersengekke figuren ever. Wat een stelletje randdebielen.
Oh mijn god.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 22:12 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Check die gasten hun facebook pagina![]()
https://www.facebook.com/amysbakingco![]()
![]()
![]()
Geweldig! Die 2 eigenaren reageren op alle negatieve kritiek richting hun kant
GEWELDIG!
Check wat ze schreven:
You are all little punks. Nothing. you are all nothing. We are laughing at you. All of you, just fools. We have God on our side, you just have your sites.
![]()
Hahaha, wat een idioot wijfquote:Op woensdag 15 mei 2013 19:25 schreef MyTiredFeet het volgende:
http://www.buzzfeed.com/r(...)own-on-facebook-ever
Je link werkt niet dus hier het hele artikel:quote:Op maandag 24 maart 2014 22:59 schreef MyTiredFeet het volgende:
Amy’s Baking Co.'s ‘Dr. Phil’, ‘Nightmares’ shows postponed
Was die illegaal ja?quote:Op dinsdag 25 maart 2014 07:44 schreef chansadres het volgende:
[..]
Je link werkt niet dus hier het hele artikel:
http://www.azcentral.com/(...)chen-nightmares.html
Wat een mensen zijn het. En die man word nu gedeporteerd. Alweer 1 persoon minder
Hij is niet door de controle gekomen. Blijkbaar heeft hij een crimineel verleden in Europa. Ze willen voor de rest niet zeggen wat dat inhoud maar het zou niet ernstig zijn.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |