Kan wel ..maar het bijwerken is veel werk .. dus is het handiger het weg te latenquote:Op donderdag 20 september 2007 20:38 schreef Supersheep het volgende:
PhysicsRules heeft sinds het vorige topic dit uit de OP gehaald:
betekent dat die persoon punten heeft gehaald in het vorige topic
betekent dat die persoon ook nog eens gestegen is in de ranglijst
betekent een nieuwe speler in de ranglijst
betekent dat diegene verzuimd heeft een OP te maken of punten bij te werken (-5)
Dit kan terug?
Waarom is dat veel werk dan? Het kost één klikje bij iedereen waarbij je de punten bijwerkt.quote:Op donderdag 20 september 2007 20:40 schreef qonmann het volgende:
[..]
Kan wel ..maar het bijwerken is veel werk .. dus is het handiger het weg te laten
Eerst snel al die smileys verwijderen, punten per persoon aanpassen en meteen die smiley toevoegen kost eigenlijk nauwelijks werk vind ikquote:Op donderdag 20 september 2007 20:45 schreef MadMaster het volgende:
Als je een blanco lijst, zoals nu, hebt wel, anders zoek je je het schompes waar je wat moet toevoegen en waar wat verwijderen...
Doe wat je denkt dat goed is...quote:Op donderdag 20 september 2007 20:50 schreef Supersheep het volgende:
En krijgt barney74 nu een punt in mindering of is dat strenge gedoe weer weg?
Dat komt...quote:Op donderdag 20 september 2007 21:15 schreef Pendri het volgende:
In hoeverre is hier een feitelijk antwoord op?
Scheer je weg, jij!!!!quote:Op donderdag 20 september 2007 21:19 schreef ElizabethR het volgende:
Francis Ford Coppola???
Sorryquote:
Fassbinder dusquote:Op donderdag 20 september 2007 21:26 schreef MadMaster het volgende:
Hij is hier in Nederland vooral bekend van een omstreden toneelstuk van zijn hand...
Hint had niet gehoeven...quote:Op donderdag 20 september 2007 21:26 schreef RoofingBurner het volgende:
Fassbinder
De uitvoering in Nederland van Fassbinder's toneelstuk 'Der Müll, die Stadt und der Tod' werd bestreden door Jules Croiset die er zelfs een in scene gezette ontvoering van zichzelf voor over had om dat kenbaar te maken en ook hiervoor dreigbrieven aan Freek de Jonge schreef.quote:Op donderdag 20 september 2007 21:31 schreef RoofingBurner het volgende:
Het verband met Mulisch en Freek ontgaat me.
Ik geloof niet dat dit zonder meer geraden gaat worden...quote:Op donderdag 20 september 2007 21:31 schreef RoofingBurner het volgende:
Hoe werd de nephaai op de set van Jaws genoemd, en waarom?
quote:200 g roompate - 3 e creme fraiche of slagroom - 3 e rode port of cognac - cayenne peper - toast of stokbrood - kerstomaatjes - augurkjes
Bruce, naar de advocaat van Steven Spielberg. Of hij op de set ook zo werd genoemd weet ik niet, maar dat is het bekendste verhaal wat over de naam van die haai in de rondte gaatquote:Op donderdag 20 september 2007 21:31 schreef RoofingBurner het volgende:
Hoe werd de nephaai op de set van Jaws genoemd, en waarom?
Kijk es een post hogerquote:Op donderdag 20 september 2007 21:56 schreef RoofingBurner het volgende:
Misschien wel beter dat de haai niet gelijk werd geraden, dat was misschien erg verdacht geweest.
Anyway, de haai werd Bruce genoemd, naar de advocaat van Spielberg.
Niet echt lekker zoals Starla zegt, maar wél goed. Masterofdisaster +1quote:Op donderdag 20 september 2007 21:55 schreef MadMaster het volgende:
Likkepot?
quote:Op donderdag 20 september 2007 22:05 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Is dat een guanabana?
hoofdletters Meester, hoofdletters.quote:Op donderdag 20 september 2007 22:15 schreef MadMaster het volgende:
Treble
En de Tour de France gedachte is "Desnoods met doping!"quote:Op donderdag 20 september 2007 22:19 schreef MadMaster het volgende:
7 Posts verschil, fractie van een seconde waarschijnlijk.
Maar we hanteren de Olympische gedachte...
IK GA VOOR GOUD EN NIKS ANDERS!!!![]()
quote:Op donderdag 20 september 2007 22:22 schreef MadMaster het volgende:
Chardonnay?
quote:Op donderdag 20 september 2007 22:29 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Whisky, een kruidnagel en sinaasappelschil? Laatste ben ik niet zeker van
Of een ander sterke drank of een andere warme drank of een andere zoetstof...quote:Op donderdag 20 september 2007 22:31 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Whisky, water en bruine suiker
gomes ja maar ken zn echte naam ook nietquote:Op donderdag 20 september 2007 22:58 schreef MadMaster het volgende:
Adams Family, maar ken z'n naam niet...
Nee, een andere Seanquote:Op donderdag 20 september 2007 23:15 schreef Yurithemaster het volgende:
bean?
Eigenlijk is het Astin, maar dat gaat niemand meer raden.quote:Op donderdag 20 september 2007 23:36 schreef Yurithemaster het volgende:
ashton?
En de mensen die op die plek waren , waren blij dat ze er wasquote:Op vrijdag 21 september 2007 00:14 schreef Yurithemaster het volgende:
Hint: ze was ergens als eerste
quote:Op vrijdag 21 september 2007 03:06 schreef tong80 het volgende:
De boot die als eerste bij De Titanic en haar overlevers was ?
quote:Op vrijdag 21 september 2007 08:10 schreef RoofingBurner het volgende:
Toch verrassend hoeveel sommige mensen weten. Dit gebeurde in 1979, was je er toen al starla?
Biljetten hoeven niet.quote:Op vrijdag 21 september 2007 08:23 schreef RoofingBurner het volgende:
Cent, Nickel, Dime, 50 cent, one dollar, 10 dollar, 50 dollar, 100 dollar, 500 dollar?
een ingeving...quote:Op vrijdag 21 september 2007 08:24 schreef RoofingBurner het volgende:
vergeet de Quarter, die is héél belangrijk natuurlijk voor allerlei automaten.
Miss Love indeed.quote:Op vrijdag 21 september 2007 08:45 schreef starla het volgende:
courtney love?
quote:Op vrijdag 21 september 2007 09:35 schreef steekbal het volgende:
Baskenland
goed genoeg, de internationale dag van de vredequote:Op vrijdag 21 september 2007 09:57 schreef Homdeck het volgende:
was vanochtend op de radio. iets met vrede, volgens mij iets van dag van de wereldse vrede oid
Jarig? Geleficiteerd!quote:Op vrijdag 21 september 2007 10:05 schreef Deceit het volgende:
[..]
danku!!!![]()
indd, wat nou speciale dag vrede...
Ook vaste luisteraar?quote:Op vrijdag 21 september 2007 10:16 schreef Deceit het volgende:
van den brink, carasso en sanders
Je mag nu in alle staten van Amerika legaal een biertje drinken!!!quote:
quote:Op vrijdag 21 september 2007 10:28 schreef Flitspaal het volgende:
Voor het gemak?
quote:Op vrijdag 21 september 2007 10:40 schreef Deceit het volgende:
starla heeft wel een echt antw. maar het komt er op neer, voor het gemak
en herfst is mooiste seizoen van t jaar! wheheh
ik geef toch starla het punt:
MadMaster +1quote:
Net als je vraag van net. Hoe heet een dokter voor vrouwenziekten (wel goed spellen)quote:Op vrijdag 21 september 2007 10:46 schreef starla het volgende:
Dit was echt een briljante vraag met een nog briljanter antwoord![]()
quote:Op vrijdag 21 september 2007 11:06 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
Net als je vraag van net. Hoe heet een dokter voor vrouwenziekten (wel goed spellen)
Vrouwenarts!!!![]()
dan heeft ie er toch 8?quote:Op vrijdag 21 september 2007 11:20 schreef MadMaster het volgende:
PR heeft er genoeg goed...
SD Ram en Floppy's (ik vroeg 'nog') keur ik overigens niet goed.
quote:Op vrijdag 21 september 2007 11:20 schreef MadMaster het volgende:
PR heeft er genoeg goed...
SD Ram en Floppy's (ik vroeg 'nog') keur ik overigens niet goed.
Ik las er eerst ook over heen, omdat er in een regel cd/dvd/blue-ray/hd dvd staat. Dat zijn er vierquote:
harde schijfquote:
Eigenlijk klopt de volgorde niet, maar dat had ik niet duidelijk in mijn vraag staan (dus dat T-Mobile vroeger Ben was).quote:Op vrijdag 21 september 2007 11:38 schreef MadMaster het volgende:
Nu:
Vodafone
KPN
Orange
T-Mobile
Destijds:
Libertel
Ben
PTT Telecom
Telfort
Dutchtone
Klinkt herkenbaarquote:Op vrijdag 21 september 2007 12:14 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Greenhopper?
Greenhopper heette eerst Kermit, maar dat leverde een copyright probleem op met Jim Henson z'n toko en je kon er mee bellen via het Greenpoint netwerk van destijds PTT.quote:Op vrijdag 21 september 2007 12:14 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Greenhopper?
quote:Op vrijdag 21 september 2007 12:41 schreef PhysicsRules het volgende:
Mensen naar een verkeerde website lokken met look-alike websites en mailtjes.
ik leef volledg phonetischquote:
Inderdaad, en geen 4 of 5.quote:Op vrijdag 21 september 2007 12:52 schreef RoofingBurner het volgende:
6 december?
Zijn grafquote:Op vrijdag 21 september 2007 12:53 schreef MadMaster het volgende:
Ik heb letterlijk aan z'n graf gestaan, dooie boel...
6 december, zeg ik nog maar even.
Ga dat Eli wijsmaken.quote:Op vrijdag 21 september 2007 12:58 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
Zijn grafHij leeft nog steeds.[afbeelding]
Fuck, jij bent er nog.quote:Op vrijdag 21 september 2007 13:01 schreef SaskiaR het volgende:
vlakbij schoorl.
Sorry, maar je zult toch echt zelf de kadootjes voor Eli moeten gaan kopen...quote:Op vrijdag 21 september 2007 12:58 schreef PhysicsRules het volgende:
Zijn grafHij leeft nog steeds.[afbeelding]
Ja, misschien wel, maar met name mijn echtgenote ging vorig jaar al bijna door haar knietjes...quote:Op vrijdag 21 september 2007 13:16 schreef SaskiaR het volgende:
Ik lees het nu ja... op zich toch wel mooi om erheen te gaan?
Wie biedt meer?quote:Op vrijdag 21 september 2007 13:23 schreef qonmann het volgende:
likkerbaardedenkoelsissend....lekker en dat is de helft nog maar
starla +1quote:Op vrijdag 21 september 2007 13:57 schreef starla het volgende:
7 up fido dido
Heb het niet gezien, maar er zit maar één post tussen die van jou en Starla, scheelt waarschijnlijk een milliseconde of zo, waarbij die van Starla is net even eerder was (#84 vs. #86)...quote:Op vrijdag 21 september 2007 14:00 schreef rdanjel het volgende:
fido dido ja,
vaag, eerst stond mijn post nog boven starla en nu opeens er onder.
Ik had het toch fout, maar toch is het vaag.
yup, en populier. Flitspaal +1 Populier komt vaker voor.quote:Op vrijdag 21 september 2007 14:57 schreef Flitspaal het volgende:
Wilgen?
daar doe ik niet aan.quote:Op vrijdag 21 september 2007 14:59 schreef rdanjel het volgende:
nou moet je bij Starla eigenlijk een punt weghalen, want punt is toch alleen geldig bij antwoord en een nieuwe vraag?
Tiel had wel een tentoonstelling, maar dat is de eeste keer en ze staan veel langerquote:Op vrijdag 21 september 2007 15:20 schreef rdanjel het volgende:
tiel staat me ook iets van bij
Op de Dam hebben we dat elke dag, levende en statische beelden zelfs...quote:Op vrijdag 21 september 2007 15:13 schreef Flitspaal het volgende:
In welke gemeente in Nederland werd dit jaar voor de vierde keer een twee weken durende openbare, vrij toegankelijke beeldententoonstelling gehouden?
Leuk dat je ER weer bent...quote:Op vrijdag 21 september 2007 15:29 schreef ElizabethR het volgende:
Oisterwijk heeft dat nu al een paar jaar op rij, maar ik weet niet of die bedoeld wordt.
Gisteren deed je niet zo liefquote:
Uiteraard wel.quote:Op vrijdag 21 september 2007 15:29 schreef ElizabethR het volgende:
Oisterwijk heeft dat nu al een paar jaar op rij, maar ik weet niet of die bedoeld wordt.
Altijd hetzelfde is zo'n sleur...quote:Op vrijdag 21 september 2007 15:31 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Gisteren deed je niet zo lief
Sorry hoor, maar ja, ik heb er vlakbij gewoond, en het is dan op de Lind best gezellig met al die beelden en mensen. Lekker druk!!quote:Op vrijdag 21 september 2007 15:32 schreef Flitspaal het volgende:
[..]
Uiteraard wel.
Ze verschijnt en scoort meteen weer!
Schimpy inderdaad. Ik krijg nog steeds rillingen als ik denk aan die reclame dat ie die nagel zo lekker opzij klapt om eronder te kruipenquote:Op vrijdag 21 september 2007 15:37 schreef Homdeck het volgende:
schimpie
Ciao!!quote:Op vrijdag 21 september 2007 15:50 schreef ElizabethR het volgende:
Het was mij weer aangenaam, tot over een week of wat
zo heet ie niet helemaalquote:Op vrijdag 21 september 2007 16:03 schreef Flitspaal het volgende:
Fujijama?
SaskiaR +1quote:Op vrijdag 21 september 2007 16:05 schreef SaskiaR het volgende:
fujimori
weet niet precies, iets met fraude geloof ikquote:Op vrijdag 21 september 2007 16:11 schreef SaskiaR het volgende:
hoezo, wat heeft ie dan misdaan ?
Welke Joodse feestdag is het vandaag, en wat het is het belangrijkste element ervan?
quote:Op vrijdag 21 september 2007 16:11 schreef Flitspaal het volgende:
[..]
Sorry.
Ik had nog een stukje poep tussen mijn tanden..
Geen idee, maar morgen is de Grote verzoendag, wat een vastendag is.quote:Op vrijdag 21 september 2007 16:11 schreef SaskiaR het volgende:
Welke Joodse feestdag is het vandaag, en wat het is het belangrijkste element ervan?
Jom Kipoer, las ik vanmorgen in de Metro, verzoeningsdag of zo...quote:Op vrijdag 21 september 2007 16:11 schreef SaskiaR het volgende:
Moet je momenteel aan een moslim vragen...quote:Op vrijdag 21 september 2007 16:18 schreef SaskiaR het volgende:
Is dat niet zwaar, de hele dag vasten?
(anderzijds moet je wat voor je god overhebben).
Dat hangt ervan af, ik vast heel makkelijk, sommigen vinden het heel moeilijk.quote:Op vrijdag 21 september 2007 16:18 schreef SaskiaR het volgende:
PR +1
Stand deel 1016:
RoofingBurner 3
Hawaii_Tim 4
MadMaster 5
Starla 4
Yurithemaster 1
Tong80 1
PhysicsRules 4
steekbal 1
Homdeck 2
Deceit 1
flitspaal 3
SaskiaR 2
ElizabethR 1
Is dat niet zwaar, de hele dag vasten?
(anderzijds moet je wat voor je god overhebben).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |