yup, en populier. Flitspaal +1 Populier komt vaker voor.quote:Op vrijdag 21 september 2007 14:57 schreef Flitspaal het volgende:
Wilgen?
daar doe ik niet aan.quote:Op vrijdag 21 september 2007 14:59 schreef rdanjel het volgende:
nou moet je bij Starla eigenlijk een punt weghalen, want punt is toch alleen geldig bij antwoord en een nieuwe vraag?
Tiel had wel een tentoonstelling, maar dat is de eeste keer en ze staan veel langerquote:Op vrijdag 21 september 2007 15:20 schreef rdanjel het volgende:
tiel staat me ook iets van bij
Op de Dam hebben we dat elke dag, levende en statische beelden zelfs...quote:Op vrijdag 21 september 2007 15:13 schreef Flitspaal het volgende:
In welke gemeente in Nederland werd dit jaar voor de vierde keer een twee weken durende openbare, vrij toegankelijke beeldententoonstelling gehouden?
Leuk dat je ER weer bent...quote:Op vrijdag 21 september 2007 15:29 schreef ElizabethR het volgende:
Oisterwijk heeft dat nu al een paar jaar op rij, maar ik weet niet of die bedoeld wordt.
Gisteren deed je niet zo liefquote:
Uiteraard wel.quote:Op vrijdag 21 september 2007 15:29 schreef ElizabethR het volgende:
Oisterwijk heeft dat nu al een paar jaar op rij, maar ik weet niet of die bedoeld wordt.
Altijd hetzelfde is zo'n sleur...quote:Op vrijdag 21 september 2007 15:31 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Gisteren deed je niet zo lief
Sorry hoor, maar ja, ik heb er vlakbij gewoond, en het is dan op de Lind best gezellig met al die beelden en mensen. Lekker druk!!quote:Op vrijdag 21 september 2007 15:32 schreef Flitspaal het volgende:
[..]
Uiteraard wel.
Ze verschijnt en scoort meteen weer!
Schimpy inderdaad. Ik krijg nog steeds rillingen als ik denk aan die reclame dat ie die nagel zo lekker opzij klapt om eronder te kruipenquote:Op vrijdag 21 september 2007 15:37 schreef Homdeck het volgende:
schimpie
Ciao!!quote:Op vrijdag 21 september 2007 15:50 schreef ElizabethR het volgende:
Het was mij weer aangenaam, tot over een week of wat
zo heet ie niet helemaalquote:Op vrijdag 21 september 2007 16:03 schreef Flitspaal het volgende:
Fujijama?
SaskiaR +1quote:Op vrijdag 21 september 2007 16:05 schreef SaskiaR het volgende:
fujimori
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |