quote:Op donderdag 20 september 2007 18:35 schreef Memento-Mori het volgende:
* Memento-Mori geeft rubber een biertje
Zeg het maal meneelquote:Op donderdag 20 september 2007 18:34 schreef rubbereend het volgende:
kan ik bestellen?
zekers, had gisteravond nogal last van mn stem, beetje veel staan schreeuwenquote:Op donderdag 20 september 2007 18:35 schreef appelsientje het volgende:
Oi
Hey Rubber, beetje bijgekomen ?
ik neem ze wel één voor éénquote:Op donderdag 20 september 2007 18:36 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Zeg het maal meneel
De selveelstels zitten al klaal
[afbeelding]
ik heb dr zelf ook 1 gepaktquote:Op donderdag 20 september 2007 18:36 schreef rubbereend het volgende:
[..]dank u
waar kan ik jou mee blij maken?
quote:Op donderdag 20 september 2007 18:37 schreef rubbereend het volgende:
[..]
zekers, had gisteravond nogal last van mn stem, beetje veel staan schreeuwen
hoe heeft Appeldinnetje het gevonden?quote:Op donderdag 20 september 2007 18:39 schreef appelsientje het volgende:
[..]
hehe dan ben je niet de enige
Vandaag ook de hele dag last van mijn stem...
op één been kun je niet lopen!quote:Op donderdag 20 september 2007 18:39 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ik heb dr zelf ook 1 gepakt [afbeelding]
quote:Op donderdag 20 september 2007 18:40 schreef rubbereend het volgende:
[..]
hoe heeft Appeldinnetje het gevonden?
Zo'n aziatisch wokmeisjequote:Op donderdag 20 september 2007 18:39 schreef Memento-Mori het volgende:
ik heb dr zelf ook 1 gepakt [afbeelding]
quote:Op donderdag 20 september 2007 18:42 schreef appelsientje het volgende:
[..]
m'n Pa was mee... Appeldinnetje gaat de volgende keer mee
Hopelijk dat ze het leuk gaat vinden
dat kan ik helaas niet vertellen dan worden er hier teveel users jaloers! Maar wil je een keertje meedoen?quote:Op donderdag 20 september 2007 18:44 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Zo'n aziatisch wokmeisje
Rub wat heb jij en sientje gedaan dan dat je zo schor bent???
*niet naleest sometimes*
quote:Op donderdag 20 september 2007 18:45 schreef rubbereend het volgende:
[..]
dat kan ik helaas niet vertellen dan worden er hier teveel users jaloers! Maar wil je een keertje meedoen?
quote:Op donderdag 20 september 2007 18:44 schreef rubbereend het volgende:
[..]oke zo, ik was deze keer met 2 dames in het stadion!
Dat weet je toch?quote:Op donderdag 20 september 2007 18:45 schreef rubbereend het volgende:
dat kan ik helaas niet vertellen dan worden er hier teveel users jaloers! Maar wil je een keertje meedoen?
jij bent een genodigde, je mag zonder een kaartje komen..quote:Op donderdag 20 september 2007 18:53 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Dat weet je toch?
Waar kan ik de kaartjes kopen?
Nooit van gehoord, maar ik hou dan ook niet zo van die wokrestaurants.quote:Op donderdag 20 september 2007 19:26 schreef borisz het volgende:
Wokken was best![]()
zo de 2de helft ajax kijken.
We aten bij Jin Lai, die zit op de prins bernard laan in Haarlem. Vooral voor vis is het een goede.
een overtuigende zege weer zo te zienquote:Op donderdag 20 september 2007 20:26 schreef golfer het volgende:
Rondje op het tactisch vernuft van Henk ten Cate: spelen met 9 verdedigend ingestelde voetballers en dan toch winnen.
Ik vind het best een lieve jongen eigenlijk. Gewone Hollandse jongenquote:Op donderdag 20 september 2007 20:36 schreef Memento-Mori het volgende:
die fries in puberruilheb last van plaatsvervangende schaamte
veel plezier met je unihockey maatjes!quote:Op donderdag 20 september 2007 21:21 schreef EnGCatjuh het volgende:
Ik ga naar mn introductiegroepjereünieborrel
Volgens mij heb ik een fan topic over hem geopend. Ik ben iig een grote fanquote:Op donderdag 20 september 2007 21:14 schreef EnGCatjuh het volgende:
Beerens, het blijft gek dat PSV m niet wilde behouden...
Klopt: Het ultieme Roy Beerens fan-topic.quote:Op donderdag 20 september 2007 21:27 schreef tong80 het volgende:
Volgens mij heb ik een fan topic over hem geopend. Ik ben iig een grote fan
Okquote:Op donderdag 20 september 2007 21:30 schreef golfer het volgende:
[..]
Klopt: Het ultieme Roy Beerens fan-topic.
Voeg dit topic eens toe aan je bookmarks, schurk!quote:
Okquote:Op donderdag 20 september 2007 21:38 schreef RayMania het volgende:
[..]
Voeg dit topic eens toe aan je bookmarks, schurk!
Misschien dat-ie wel weet wat CBGB betekent ...quote:Op donderdag 20 september 2007 21:50 schreef tong80 het volgende:
Ja zag ik ook Doc walgelijk programma. Zou ie weten wat GBGB's betekent ?
dit klinkt als een drug die ik niet ken.... is het wat:?quote:Op donderdag 20 september 2007 21:59 schreef Doc het volgende:
Opgezocht: UG staat voor "Uplifting Gormandizers" waarbij ik mezelf vergeef dat ik dat vergeten was
omfugquote:Op donderdag 20 september 2007 22:13 schreef Againzender het volgende:
[..]
dit klinkt als een drug die ik niet ken.... is het wat:?
Nee, sla ik over.quote:
Wat liev van jequote:Op donderdag 20 september 2007 21:27 schreef Beschouw het volgende:
Is er wat te zuipen hier? Vrouw kijkt naar tv, kan voetbal dus niet zien. Dan maar aan het bier.
Tottenham heeft met 6-1 gewonnen. Het ging alleen om deze wedstrijden niet over de gehele ronde.quote:Op vrijdag 21 september 2007 00:08 schreef -Vaduz- het volgende:
Tottenham verknalt het nog wel voor je.
Slim om de standen niet eerst langs te gaan.quote:Op vrijdag 21 september 2007 00:10 schreef VoreG het volgende:
[..]
Tottenham heeft met 6-1 gewonnen. Het ging alleen om deze wedstrijden niet over de gehele ronde.
Absurd. Ik zou naar huis zijn gegaanquote:Op vrijdag 21 september 2007 01:13 schreef Da_Sandman het volgende:
Bløf was mooi vanavond. Jammer alleen dat de barren tijdens het concert dicht waren.
quote:Op vrijdag 21 september 2007 05:32 schreef tong80 het volgende:
Achteraf toch en vak moeten leren jongen
Flauw hoor dat plaatje. Dat is helemaal niet realistisch ....quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
tijd voor een standbeeld!quote:Op vrijdag 21 september 2007 05:05 schreef tong80 het volgende:
Heb net een record bereikt. Als je op mijn naam klikt heb ik de laatste 46 posts.
Is straks weer anders maar wel even een mijlpaal.
iooMquote:Op vrijdag 21 september 2007 14:42 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
.wuohcseB tem si sneE*
quote:Op vrijdag 21 september 2007 15:50 schreef -Vaduz- het volgende:
.sella tein koo si neella thcavnenjinok nee , retneveD ni thcokeg sajretniw ewueiN
Neequote:Op vrijdag 21 september 2007 17:39 schreef pascalheister het volgende:
thuis
het is zeker een vrouw bos?
Daar heb je helemaal gelijk in. Het is vrij lastig als je een lap tekst achterstevoren wil tikken. Dan moet je erg goed nadenken welke letter eerst komt. Door deze code hoeft dat denken niet meer. En het scheelt een hoop tijd, echt ideaal dus.quote:Op vrijdag 21 september 2007 17:47 schreef Suijk het volgende:
Grappig dat ik nu pas die code zie om je tekst achterstevoren te plaatsen.
Dat maakt het wel een stuk makkelijker.
Wie zijn dat Sjimmie?quote:Op vrijdag 21 september 2007 17:40 schreef sjimz het volgende:
[afbeelding]
Ik heb eindelijk mijn voorbeelden gevonden!
Zet maar eens & #8238 voor je tekst (zonder de spatie).quote:
Zoekt en gij zult vinden. Hij staat in mn post, hint hint.quote:
quote:Op vrijdag 21 september 2007 17:52 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Wie zijn dat Sjimmie?
deze code? Wel apart, nooit eerder gezien. Ik ben weer thuisthuis, helemaal verragd. Veel te weinig slaap gehad vannacht
8238quote:
& #8238Eventjes proberen danquote:Op vrijdag 21 september 2007 17:54 schreef Suijk het volgende:
Zet maar eens & #8238 voor je tekst (zonder de spatie).
Had je toch een vak moeten leren.quote:Op vrijdag 21 september 2007 17:56 schreef sjimz het volgende:
Grappig, deze code kende ik niet.
Maar ja, wat kende ik wel![]()
Quoten en dan de code weghalen en dan previewenquote:Op vrijdag 21 september 2007 17:55 schreef VoreG het volgende:
En hoe wil je dat allemaal geen teruglezen dan?
quote:Op vrijdag 21 september 2007 17:57 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Had je toch een vak moeten leren.
quote:
quote:Op vrijdag 21 september 2007 18:05 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Maar wie zijn die grote voorbeelden van je nou?
De kinderen van de familie Holleeder?quote:Op vrijdag 21 september 2007 18:10 schreef sjimz het volgende:
[..]
[afbeelding]
Wat doe je stoer?!?!?!
Ik hoor dat in die reclames, maar wat is dat nou?quote:Op vrijdag 21 september 2007 18:17 schreef pascalheister het volgende:
Iedereen al een poeremetator besteld?
Nederlanders zoeken massaal naar de poeremetator. Overtoom, een handelaar in kantoorartikelen, noemde het ding in een reclame. Duizenden mensen proberen nu te achterhalen wat het precies is en waar je 'm kunt krijgen. Op één dag werden 35.000 zoekacties op internet geteld.quote:Op vrijdag 21 september 2007 18:18 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Ik hoor dat in die reclames, maar wat is dat nou?
En ik vanmiddag maar handmatig de hele boel typen.quote:
Dat is nou typisch een woord wat hier heel goed inpastquote:Op vrijdag 21 september 2007 18:18 schreef EnGCatjuh het volgende:
Ik hoor dat in die reclames, maar wat is dat nou?
quote:Op vrijdag 21 september 2007 17:54 schreef sjimz het volgende:
[..]
[afbeelding]
Mijn beuninger matties!
Wat voor werk doe je eigenlijk?quote:Op vrijdag 21 september 2007 18:47 schreef rubbereend het volgende:oi
dagje nuttig besteed tot nu toe, paar uur gewerkt, daarna goede vrienden van me naar een bruiloft in Mill gereden, bij thuiskomst gaan slapen, lekker paar uur geslapen, straks pokeren en dan vannacht mag ik ze weer ophalen in Mill
en morgenvroeg weer werken
aangezien ik dat grapje echt al meer dan 100 keer voor mn neus heb gehad herken ik de url zelfs alquote:Op vrijdag 21 september 2007 18:50 schreef borisz het volgende:
tijd voor een grapje
http://nl.youtube.com/watch?v=eBGIQ7ZuuiU
bedrijfsleider op een tuinderij, beetje belangrijk doen enzoquote:
tja ik ookquote:Op vrijdag 21 september 2007 18:56 schreef rubbereend het volgende:
[..]
aangezien ik dat grapje echt al meer dan 100 keer voor mn neus heb gehad herken ik de url zelfs al
alleen krijg ik het meestal beter verborgen voor mn neusquote:
Jij bent vast niet de enige, zuur zeg bij zo'n pot.quote:Op vrijdag 21 september 2007 19:26 schreef Aanvoerder het volgende:
wat een hoerenzooi. Sparta - Slavia is op 8 oktober om 17:15.... Dat red ik natuurlijk never nooit niet als ik moet werken....
Grapjequote:Op vrijdag 21 september 2007 18:50 schreef borisz het volgende:
tijd voor een grapje
http://nl.youtube.com/watch?v=eBGIQ7ZuuiU
Q: What is a Rick Roll/Rick Roll'd/Rick Rolled?quote:Op vrijdag 21 september 2007 19:33 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Grapje
Wat zie ik niet, wat jullie wel zien?
Ik zie gewoon een clip van RIck Astley
Wat heb je allemaal geprobeerd?quote:Op vrijdag 21 september 2007 19:33 schreef Beschouw het volgende:
Halve middag bezig geweest om kaartje voor concert van Coco Rosie te scoren. Nergens gelukt.![]()
Nou wat grappig zegquote:Op vrijdag 21 september 2007 19:35 schreef borisz het volgende:
[..]
Q: What is a Rick Roll/Rick Roll'd/Rick Rolled?
A: (courtesy of Yahoo! Answers)
An internet prank or joke. Rick Roll, Rick Roll'd or Rick Rolling is an internet spam trick in which people
post a link to a Rick Astley video on Youtube, but say the viewers of the video are
being led to another video, usually proof of unconfirmed gaming news or trailers.
![]()
Was ik morgen van plan. Of anders maandag.quote:Op vrijdag 21 september 2007 19:49 schreef -Vaduz- het volgende:
Hmm, erg vreemd zeg. Heb je al gebeld naar Rotterdam?
http://www.off-corso.nl/home.phpquote:Op vrijdag 21 september 2007 19:52 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Was ik morgen van plan. Of anders maandag.
Had het zojuist ook gezien. Maarbij de agenda staat nog steeds:quote:Op vrijdag 21 september 2007 19:56 schreef Bos81 het volgende:
[..]
http://www.off-corso.nl/home.php
en dan klikken op voorverkoop CocoRosie. Momenteel dus nog niet overal verkrijgbaar
Ben waarschijnlijk te ongeduldig geweest. Tof trouwens dat jullie meedenken.quote:Tickets a ¤ 23,- (ex. servicekosten) verkrijgbaar via de voorverkoopadressen van Ticket Service Nederland: De grotere postkantoren, VVV's, GWK stationsfilialen en Free Record Shops, www.ticketservice.nl en de Ticketlijn: 0900 3001250 (45 cpm).
De voorverkoop is vanaf heden gestart via www.nighttown.nl
Ik dacht dat ze in Nighttown speelden?quote:Op vrijdag 21 september 2007 19:41 schreef Beschouw het volgende:
Ticket Lijn gebeld, Postkantoor geweest, winkel met aansluiting Ticket Box bezocht. Allemaal zeiden ze niets te kunnen vinden terwijl internet aangeeft dat ze 16 nov. optreden in Rotterdam (Off Corso).
Daar kan je wel kaartjes bestellen en betalen met creditkaart of Pay Pal, maar dat heb ik niet.
Nee, in Off Corso. 100% zeker.quote:Op vrijdag 21 september 2007 20:07 schreef methodmich het volgende:
[..]
Ik dacht dat ze in Nighttown speelden?
Dat zeiden ze ook overal, vanmiddag. Maar dat vind ik een beetje ver als ze ook in R'dam komen.quote:Op vrijdag 21 september 2007 20:10 schreef rubbereend het volgende:
alleen het Oosterpoort concert is pas in de verkoop via ticketservice
zie nog eens wat van het landquote:Op vrijdag 21 september 2007 20:13 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Dat zeiden ze ook overal, vanmiddag. Maar dat vind ik een beetje ver als ze ook in R'dam komen.
waar ga je heen? Ik ga die dag naar Wir Sind Helden in de Effenaarquote:Op vrijdag 21 september 2007 20:37 schreef Bos81 het volgende:
Praten over concerten/muziek geeft me alleen maar meer zin in woensdag
Je hebt blijkbaar over mijn post eerder vandaag over heen gelezenquote:Op vrijdag 21 september 2007 20:40 schreef rubbereend het volgende:
[..]
waar ga je heen? Ik ga die dag naar Wir Sind Helden in de Effenaar
Misschien zien we elkaar daar welquote:Op vrijdag 21 september 2007 17:08 schreef Bos81 het volgende:
O ja. Ik heb vandaag kaartjes gehaald voor Wir Sind Helden aanstaande woensdag in Eindhoven. Niet helemaal mijn muziek (degene met wie ik mee ga wel), maar toch lijkt het me wel leuk
oke tof, erg leuke muziekquote:Op vrijdag 21 september 2007 20:43 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Je hebt blijkbaar over mijn post eerder vandaag over heen gelezen
[..]
Misschien zien we elkaar daar wel![]()
quote:
van muziek waar je niks om geeft?quote:Op vrijdag 21 september 2007 20:37 schreef Bos81 het volgende:
Praten over concerten/muziek geeft me alleen maar meer zin in woensdag
Ik mag er morgen ook weer om 5 uur sochtends uitquote:Op vrijdag 21 september 2007 20:46 schreef Bos81 het volgende:
[..]Werkze morgen
(ik moet ook, dus niks sarcasme enzo)
Nu al wakkerquote:Op vrijdag 21 september 2007 21:01 schreef tong80 het volgende:
Goeiemorgen
Lekkere blunder van de doelman van VVV
Zeg ga jij eens saomenscholen in kanaolenailantsjiequote:Op vrijdag 21 september 2007 22:14 schreef Eilanden het volgende:
Koet iefening
Valt hier nog wat te zuipen?
Biertje pakt en ronddeeltquote:Op vrijdag 21 september 2007 22:14 schreef Eilanden het volgende:
Koet iefening
Valt hier nog wat te zuipen?
Weiffie, ik ben blij da'k thuis effe lekkuh uit kán rustuh, ik komp hier niet vandaon hoor!quote:Op vrijdag 21 september 2007 22:14 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Zeg ga jij eens saomenscholen in kanaolenailantsjie
Ik heb al lang meegedaan!quote:Op vrijdag 21 september 2007 22:21 schreef Bjoro het volgende:
[SPEL] Wie van de 3 "de doelpunteneditie" #1
hoe vaak moet ik hier nog spammen voordat er eindelijk mensen mee gaan doen![]()
Niet mee eens.quote:
maar tong nog nietquote:
Een echte Brabo aan het woord .. kom niet aan bierquote:Op vrijdag 21 september 2007 22:23 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Niet mee eens.
Er zijn genoeg producten dat bier wordt genoemd, maar niet te drinken is
en Eilanden ook niet...................quote:Op vrijdag 21 september 2007 22:24 schreef Eilanden het volgende:
Een echte Brabo aan het woord .. kom niet aan bier
Wat?quote:Op vrijdag 21 september 2007 22:25 schreef Bjoro het volgende:
[..]
en Eilanden ook niet...................![]()
Dat is dan ook geen bier in mijn ogenquote:Op vrijdag 21 september 2007 22:23 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Niet mee eens.
Er zijn genoeg producten dat bier wordt genoemd, maar niet te drinken is
jij doet ook niet mee........ http://forum.fok.nl/topic/1076273quote:Op vrijdag 21 september 2007 22:27 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Wat?Mag ik niet aan bier komen
quote:
quote:Op vrijdag 21 september 2007 22:37 schreef nieky het volgende:
Hools.
Vanavond maar weer eens naar Film By The Sea, laatste keer van het jaar. Heb nog maar een film gezien, maar is al de vierde avond dat ik ga haha.
minuut 1 en 68 kunnen ook van je lijstje, Vaduzquote:Op vrijdag 21 september 2007 22:33 schreef -Vaduz- het volgende:
Was je niet net ziek geweest?
Dries gemist gelukkig kijk ik nu en zie Wolter Kroesquote:
quote:Op vrijdag 21 september 2007 23:05 schreef Beschouw het volgende:
Stefan Postma heeft nieuwe club: Bruine Ster Belgrado
oh ik bedoelde wolterquote:Op vrijdag 21 september 2007 23:23 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dries gemist gelukkig kijk ik nu en zie Wolter Kroes
Je dacht, ik gooi hem er gelijk uit?quote:Op vrijdag 21 september 2007 23:05 schreef Beschouw het volgende:
Stefan Postma heeft nieuwe club: Bruine Ster Belgrado
Met al dat bier kan ik niet meer zo goed denken.quote:Op vrijdag 21 september 2007 23:41 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Je dacht, ik gooi hem er gelijk uit?
russ ff lekkuh uit jochie, daan ruimt ik de straot wel ff leegh.quote:Op vrijdag 21 september 2007 22:17 schreef Eilanden het volgende:
Weiffie, ik ben blij da'k thuis effe lekkuh uit kán rustuh, ik komp hier niet vandaon hoor!
Hé ik heb er gewerkt hoorquote:Op vrijdag 21 september 2007 23:25 schreef VoreG het volgende:
Burgemeester Brouwer is GESCHOKT!!! van de situatie in Kanaleneiland. Lekkere burgemeester ben je als je al niet wist dat Kanaleneiland zo'n kansloze buurt is.
Hek erom heen en wachten totdat ze uitgehongerd zijn, kansloze debielen daar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |