Ja maar dat is dus het probleem. Dat puntje is vaak helemaal niet zo handig. Te flexibel en dan trek je bijvoorbeeld alleen het puntje eraf. Vandaar de onderkant, die is daar voor gemaakt. Je hebt m ook zo open stiekem.quote:Op vrijdag 21 september 2007 18:12 schreef Listo het volgende:
Aan de andere kant? Er zit toch niet voor niks zo'n handig puntje aan?
Dat heeft de banaan goed afgekeken van de tear-tabs van toetjesverpakkingen en ik zie geen reden om toetjes opeens vanaf de onderkant te openen, dus waarom bananen wel?
quote:Op vrijdag 21 september 2007 18:13 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Ja maar dat is dus het probleem. Dat puntje is vaak helemaal niet zo handig. Te flexibel en dan trek je bijvoorbeeld alleen het puntje eraf. Vandaar de onderkant, die is daar voor gemaakt. Je hebt m ook zo open stiekem.
Ik heb geen nagels en krijg m ook zo open. Die steeltjes zijn veel onhandiger.quote:Op vrijdag 21 september 2007 18:15 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Niet waar, dan moet je met je nagel in dat ding zitten wroeten, terwijl je gewoon een ferm trekje aan dat steeltje bovenop kan geven.
Maar onderkantjes doen het nog veel beter. Dat is het grappige.quote:Op vrijdag 21 september 2007 18:19 schreef clumsy_clown het volgende:
Ligt aan je bananen dan. De steeltjes van de mijne doen het prima
.
Zie je! Aan de onderkant dus!quote:Op vrijdag 21 september 2007 18:21 schreef Ridocar het volgende:
Aan dat bruine dopje. Vroeger trok ik wel eens aan het steeltje, maar dan heb je kans dat je banaan moes wordt.
Gelukkig niet.quote:Op vrijdag 21 september 2007 18:23 schreef jakees het volgende:
Heb je verkering met een aap soms?
Want? Misschien dat heel veel mensen nu wel een veel handigere manier hebben ontdekt om een banaan te openen, maar ben jij gewoon te koppig om het ook te proberenquote:
Een banaan pluk je gewoon van een boom hoor.quote:Op vrijdag 21 september 2007 19:53 schreef JortK het volgende:
Gewoon via het steeltje openmaken... zo heeft God het bedoeld
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |