Ja maar dat is dus het probleem. Dat puntje is vaak helemaal niet zo handig. Te flexibel en dan trek je bijvoorbeeld alleen het puntje eraf. Vandaar de onderkant, die is daar voor gemaakt. Je hebt m ook zo open stiekem.quote:Op vrijdag 21 september 2007 18:12 schreef Listo het volgende:
Aan de andere kant? Er zit toch niet voor niks zo'n handig puntje aan?
Dat heeft de banaan goed afgekeken van de tear-tabs van toetjesverpakkingen en ik zie geen reden om toetjes opeens vanaf de onderkant te openen, dus waarom bananen wel?
quote:Op vrijdag 21 september 2007 18:13 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Ja maar dat is dus het probleem. Dat puntje is vaak helemaal niet zo handig. Te flexibel en dan trek je bijvoorbeeld alleen het puntje eraf. Vandaar de onderkant, die is daar voor gemaakt. Je hebt m ook zo open stiekem.
Ik heb geen nagels en krijg m ook zo open. Die steeltjes zijn veel onhandiger.quote:Op vrijdag 21 september 2007 18:15 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Niet waar, dan moet je met je nagel in dat ding zitten wroeten, terwijl je gewoon een ferm trekje aan dat steeltje bovenop kan geven.
Maar onderkantjes doen het nog veel beter. Dat is het grappige.quote:Op vrijdag 21 september 2007 18:19 schreef clumsy_clown het volgende:
Ligt aan je bananen dan. De steeltjes van de mijne doen het prima
.
Zie je! Aan de onderkant dus!quote:Op vrijdag 21 september 2007 18:21 schreef Ridocar het volgende:
Aan dat bruine dopje. Vroeger trok ik wel eens aan het steeltje, maar dan heb je kans dat je banaan moes wordt.
Gelukkig niet.quote:Op vrijdag 21 september 2007 18:23 schreef jakees het volgende:
Heb je verkering met een aap soms?
Want? Misschien dat heel veel mensen nu wel een veel handigere manier hebben ontdekt om een banaan te openen, maar ben jij gewoon te koppig om het ook te proberenquote:
Een banaan pluk je gewoon van een boom hoor.quote:Op vrijdag 21 september 2007 19:53 schreef JortK het volgende:
Gewoon via het steeltje openmaken... zo heeft God het bedoeld
+1 zinvolquote:Op vrijdag 21 september 2007 19:54 schreef Listo het volgende:
[..]
Want? Misschien dat heel veel mensen nu wel een veel handigere manier hebben ontdekt om een banaan te openen, maar ben jij gewoon te koppig om het ook te proberen
En nu de volgende vraag... wie heeft de bomen geschapen?quote:Op vrijdag 21 september 2007 19:54 schreef crossover het volgende:
[..]
Een banaan pluk je gewoon van een boom hoor.
Dat bruin-zwarte dopje knijp je een beetje in, daarna kun je met gemak het schilletje eraf pellen.quote:Op vrijdag 21 september 2007 20:13 schreef Etcetera het volgende:
hoe moet ik het me voorstellen dat een banaan via de onderkant open gemaakt kan worden
bananen groeien niet aan bomen, maar aan een kruid.quote:Op vrijdag 21 september 2007 19:54 schreef crossover het volgende:
[..]
Een banaan pluk je gewoon van een boom hoor.
mjah... ik denk dat ik er juist dan bananenmoes van ga makenquote:Op vrijdag 21 september 2007 20:38 schreef Ridocar het volgende:
[..]
Dat bruin-zwarte dopje knijp je een beetje in, daarna kun je met gemak het schilletje eraf pellen.
Met een beetje Yoghurt en siroop heb je een hemels toetje!quote:Op vrijdag 21 september 2007 21:48 schreef appelsap het volgende:
Gewoon aan het steeltje, dan maar moes, ook lekker.
Jij snapt het!quote:Op vrijdag 21 september 2007 21:52 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Met een beetje Yoghurt en siroop heb je een hemels toetje! [afbeelding]
De kenner zo te zienquote:Op vrijdag 21 september 2007 21:18 schreef katerwater het volgende:
Het hangt er natuurlijk vanaf in welke staat de banaan zich bevindt:
Bij een groene banaan zul je te steel eraf rukken wegens te stevig. Al raad ik het aan hem nog enkele dagen te laten liggen, want groene bananen zijn niet te vreten![]()
Bij een groengele banaan zul je de steel kunnen gebruiken, want die is dan nog stevig genoeg.
Een gele met kleine vlekjes moet je met je nagel net onder de steel een gaatje prikken, zodat ie makkelijker opengaat.
En als je grote honger hebt of onder dwang een bruine banaan wil opvreten (), doe je die beter open langs de onderkant (het zwarte puntje), om obvious redenen: de welbekende bananenmoes
Smakelijk iedereen![]()
Precies, jij snapt me.quote:Op vrijdag 21 september 2007 19:54 schreef Listo het volgende:
[..]
Want? Misschien dat heel veel mensen nu wel een veel handigere manier hebben ontdekt om een banaan te openen, maar ben jij gewoon te koppig om het ook te proberen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |