ice ice babyquote:Op donderdag 20 september 2007 15:37 schreef -skippybal- het volgende:
[afbeelding]
Lol @ schotes en scheef baardje![]()
de Index, is vlak bij enschede over de grens, maat van me zit daar op kamers en er ging zo'n pendel bus naar de index.quote:Op donderdag 20 september 2007 15:44 schreef Gewas het volgende:
Gatver die gast die die andere gast likt.![]()
Ik weet niet op wat voor plekken jij in Duitsland geweest ben maar ik heb nog nooit zulke mensen gezien in Duitsland.![]()
jaquote:Op donderdag 20 september 2007 16:22 schreef Elixabete het volgende:
TS geilt erop?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 1 februari 2011 17:41 schreef ß het volgende:
11% per 25 gram? Dus er zit totaal 74,8% zout in?
wat let jequote:
Ah ja. Ken het fenomeen.quote:
quote:Op donderdag 20 september 2007 17:46 schreef Beach het volgende:
[afbeelding]
die rechtse ziet er pas duits uit!![]()
![]()
![]()
![]()
hahaha!!1!11quote:Op donderdag 20 september 2007 17:46 schreef Beach het volgende:
[afbeelding]
![]()
![]()
![]()
Iets meer eten en uiteraard wat andere kleding en 't kan nog best wat wordenquote:Op donderdag 20 september 2007 17:48 schreef Beach het volgende:
[afbeelding]
die 'housebroeken' vind ik altijd zo belachelijk![]()
die linker lijkt wel op die pipo van de pedopartijquote:
Best lekker wijf.quote:Op donderdag 20 september 2007 17:46 schreef Beach het volgende:
[afbeelding]
![]()
![]()
![]()
dat is een man! en als je die linkse bedoelt, dat is GEEN lekker wijfquote:
Heeft Karl Noten een michael jackson huidbehandeling gehad dan ?quote:Op donderdag 20 september 2007 18:51 schreef Saak het volgende:
Die rechtse lijkt op mijn idool!![]()
[afbeelding]
Karl noten.....
die rechter lijkt op Matt Dillon.quote:Op donderdag 20 september 2007 18:18 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
die linker lijkt wel op die pipo van de pedopartij
quote:Op donderdag 20 september 2007 18:54 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
die rechter lijkt op Matt Dillon.
sterker nog, tis Matt Dillon.
Misschien wel, hij heeft vast een nieuw leven gestart in duitsland. Zullen we ze waarschuwen daar?quote:Op donderdag 20 september 2007 18:53 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Heeft Karl Noten een michael jackson huidbehandeling gehad dan ?
Op feesten kom je zo ook altijd tegen, en maar shufflen en maar shufflenquote:Op donderdag 20 september 2007 17:48 schreef Beach het volgende:
[afbeelding]
die 'housebroeken' vind ik altijd zo belachelijk![]()
quote:Op donderdag 20 september 2007 19:00 schreef Steve-O het volgende:
Is in nederland toch niet anders?
Het is inderdaad fantastisch hoe snel die lui op kunnen ruimen en hun winkel kunnen sluiten.quote:Op donderdag 20 september 2007 19:04 schreef Saak het volgende:
Aan de grens met tsjechie heb je tenminste van die coole neo nazi's![]()
[afbeelding]
Als je trouwens ooit nog es op vakantie gaat en je weet niet waar, dan moet je naar praag gaan. ben er al 2 keer geweest![]()
Als je dan gaat heb je trouwens vlak over de grens van tsjechie zo'n asia market. echt cool als dan de politie komt dan roept iedereen dat en dan gaat alles dicht, en dan sta je daar![]()
Maar ze hebben daar wel geweldige spullen, bibi guns 15 euro boksbeugels2,50 egt gewoon alles en maar voor een prikkie
Ahhquote:Op donderdag 20 september 2007 19:09 schreef Pendri het volgende:
[..]
Het is inderdaad fantastisch hoe snel die lui op kunnen ruimen en hun winkel kunnen sluiten.
En ik moet zeggen; die polo's van 3 euro zitten prima.
Alleen m'n Rolex van 20 Euro is kapot.![]()
Holy shit dat t-shirt heb ik(tjappie in et midden)quote:Op donderdag 20 september 2007 17:56 schreef afcajos het volgende:
[afbeelding]
en in combinatie met cowboy und indianer worden ze helemaal gek
http://nl.youtube.com/watch?v=Mgyhx-WC7Qk
GANZ GEIL JAWOHL!!!!11
Ja, dat wilde ik nog zeggen. Je had hem bij m'n pa laten liggen.quote:Op donderdag 20 september 2007 19:23 schreef Hanstin het volgende:
[..]
Holy shit dat t-shirt heb ik(tjappie in et midden)
Die kerel rechts doet me wel een beetje aan onze medeforummer Maikuul denken.quote:
Als ik homo was zou hem ik best wel willen doen hoorquote:Op donderdag 20 september 2007 19:32 schreef afcajos het volgende:
string emil is een echte baas![]()
[afbeelding]
Zo te lezen ben je dat al.quote:Op donderdag 20 september 2007 19:51 schreef Rosbief het volgende:
[..]
Als ik homo was zou hem ik best wel willen doen hoor![]()
Net als John de Wolf trouwens, en dan neem ik Arno Kolenbrander ook effe mee.![]()
Wat moet je van me vuile nicht?quote:Op donderdag 20 september 2007 19:54 schreef Terpentin07 het volgende:
[..]
Zo te lezen ben je dat al.![]()
Dan moet je ook niet zoiets schrijven.Bovendien is dit onzin.Blijkbaar kan je niet tegen een grapje.quote:Op donderdag 20 september 2007 19:59 schreef Rosbief het volgende:
[..]
Wat moet je van me vuile nicht?![]()
Blijkbaar kun jij niet tegen mijjn sarceurisme.quote:Op donderdag 20 september 2007 20:16 schreef Terpentin07 het volgende:
[..]
Dan moet je ook niet zoiets schrijven.Bovendien is dit onzin.Blijkbaar kan je niet tegen een grapje.
Blijkbaar niet.Het heet trouwens sarcasme.Maar nu is alles weer goed.quote:Op donderdag 20 september 2007 20:26 schreef Rosbief het volgende:
[..]
Blijkbaar kun jij niet tegen mijjn sarceurisme.![]()
quote:Op donderdag 20 september 2007 19:32 schreef afcajos het volgende:
string emil is een echte baas![]()
[afbeelding]
quote:Op donderdag 20 september 2007 20:46 schreef ikJur het volgende:
Dat zijn geen homo´s dat zijn metroseksuelen
Ik vind het massaal jatten van fietsen fouter.quote:Op donderdag 20 september 2007 22:59 schreef Mailbox het volgende:
ik vind dit een foute topic?
nouja, ik vind dat niet erg vergelijkbaar met deze topic,quote:Op donderdag 20 september 2007 23:00 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Ik vind het massaal jatten van fietsen fouter.
daar was mijn post ook op geinspireerdquote:Op donderdag 20 september 2007 22:42 schreef Pwn_zoon het volgende:
[..]
[afbeelding]
[afbeelding]
Whehe deze moet je kijken
http://www.spfan.nl/episode.php?ep=708
Metro pride!quote:Op donderdag 20 september 2007 22:42 schreef Pwn_zoon het volgende:
[..]
[afbeelding]
[afbeelding]
Whehe deze moet je kijken
http://www.spfan.nl/episode.php?ep=708
Whut the ?!quote:
Hij is gewoon gay uitgeweest hahaquote:Op donderdag 20 september 2007 15:44 schreef Gewas het volgende:
Gatver die gast die die andere gast likt.![]()
Ik weet niet op wat voor plekken jij in Duitsland geweest ben maar ik heb nog nooit zulke mensen gezien in Duitsland.![]()
Ze heeft wel een kotsbek van hier tot Afghanistan.quote:Op donderdag 20 september 2007 18:44 schreef Parafernalia het volgende:
[..]
dat is een man! en als je die linkse bedoelt, dat is GEEN lekker wijf
mooie waardevolle postquote:Op vrijdag 21 september 2007 19:35 schreef Pwn_zoon het volgende:
Whahaha wat een verzameling boykes!
Bitte kommen Sie aus den Wandschrank heraus!![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Nigga please --> Schwartzer bitte
Wat zweeft dat witte T-shirt daar rechts?quote:Op donderdag 20 september 2007 17:46 schreef Beach het volgende:
[afbeelding]
![]()
![]()
![]()
zo'n kerel is ook een mooie reclame voor de dames om naar die single party te gaan hequote:
wow die gast heeft wel enorme oksels danquote:Op zaterdag 22 september 2007 20:05 schreef JanAmsterdamEnzo het volgende:
zie ik daar nou een pluk van ze okselhaar tegen haar nek aankriebelen ?
ownt !
Ik zou ook niet erg gelukkig zijn met die foto's.quote:Op donderdag 20 september 2007 18:26 schreef Sapstengel het volgende:
Ik heb 5 Duitsers in m'n klas. Maar die zijn niet zo erg gelukkig.
Veel emo'squote:Op zaterdag 22 september 2007 23:31 schreef -Willempie- het volgende:
Plaatjes uit een paupertent hier in de buurt!![]()
[afbeelding]
![]()
![]()
![]()
![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Gezellig!!![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Gozer rechts!!![]()
![]()
![]()
TS is gewoon bang omdat ie een dikke doedel krijgt van die Duitsers.quote:
Mooi spul!quote:Op donderdag 27 september 2007 21:00 schreef afcajos het volgende:
Nieuwe verzameling gaySSers
Index is inderdaad wel vet, alleen zo grootquote:Op donderdag 27 september 2007 21:08 schreef -Willempie- het volgende:
[..]
Mooi spul!![]()
Index is trouwens wel een vette tent!![]()
Achterhoek Arena daarentegen![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
Schaam me er voor dat ik er vroeger (lees 5 jaar geleden) regelmatig heen ging.
Dat is toch ook Duitsland.quote:Op donderdag 27 september 2007 21:35 schreef Nies het volgende:
[afbeelding]
Dat zijn almeloërs man![]()
![]()
collega's
![]()
![]()
![]()
Ze mogen ze ook wel houden daarquote:Op donderdag 27 september 2007 21:49 schreef -Willempie- het volgende:
[..]
Dat is toch ook Duitsland.![]()
Bijna dan!![]()
Volgens mij is deze foto in de Hoeve in Groesbeek genomen. Ik zag namelijk een soortgelijke foto met 1 van deze gastjes samen met een vroegere maat van mequote:Op vrijdag 21 september 2007 19:35 schreef Pwn_zoon het volgende:
Whahaha wat een verzameling boykes!
Bitte kommen Sie aus den Wandschrank heraus!![]()
whaha dat dacht ik ook gelijkquote:Op donderdag 20 september 2007 18:54 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
die rechter lijkt op Matt Dillon.
sterker nog, tis Matt Dillon.
edit: oh nee de linker
Zal ik je ff stangen?, ik ben meer dan een half uur bezig met mn haar als ik naar een cybergoth feest ga en ik doe eyeliner op.quote:Op zaterdag 29 september 2007 00:24 schreef covie het volgende:
[afbeelding]
Mannen (jongens) die hun wenkbrauwen epileren![]()
Mannen (jongens) die langer bezig zijn met hun uiterlijk dan hun vriendin [afbeelding]
Mannen (jongens) die make-up gebruiken [afbeelding]
Dan mannen hun vrouwelijke kanten erkennen ok... maar er zijn grenzen![]()
Maar dan zeg je ook wat Cybergothquote:Op zaterdag 29 september 2007 05:18 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
Zal ik je ff stangen?, ik ben meer dan een half uur bezig met mn haar als ik naar een cybergoth feest ga en ik doe eyeliner op.
En Nederland is beter?quote:Op zaterdag 29 september 2007 11:07 schreef Ice_Tea het volgende:
Wat een lelijk volk is het toch ook, scrollend over de foto's op p.1.
Wat de FUCK moet ik met een boksbeugel. Gigantische paupernicht dat je bent.quote:Op donderdag 20 september 2007 19:04 schreef Saak het volgende:
Aan de grens met tsjechie heb je tenminste van die coole neo nazi's![]()
[afbeelding]
boksbeugels2,50 egt gewoon alles en maar voor een prikkie![]()
![]()
Wat een ontzettend lelijk shirtquote:Op vrijdag 28 september 2007 22:26 schreef Da_Ripper het volgende:
yes, gevonden. Hij staat gewoon de OP van het topic : Een normale foto, verneukt door een of andere n00b
Ik ken dus de linker![]()
[afbeelding]
Oh, en het is dus geen duitser
"I'm with stupid".quote:
quote:Op zaterdag 29 september 2007 18:54 schreef Synthesist het volgende:
Wat een paupers. De hitlerjugend was zo slecht nog niet
Is het voortaan verboden te lachen op foto's ?!?quote:Op woensdag 13 augustus 2008 17:27 schreef -Willempie- het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
Je hoeft er niet eens echt moeite voor te doen! Alsof ze met bosjes tegelijk aan komen waaien.
quote:Op woensdag 13 augustus 2008 17:57 schreef --H-I-M-- het volgende:
[..]
Is het voortaan verboden te lachen op foto's ?!?
Man man manquote:Op woensdag 13 augustus 2008 17:27 schreef -Willempie- het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
Je hoeft er niet eens echt moeite voor te doen! Alsof ze met bosjes tegelijk aan komen waaien.
Hahaha, die is misschien wel aan vervanging toe ja. Ik was alweer vergeten hoe hij er uit zag, maar voor de liefhebbers:quote:
Mijn oma is een paar kettingen kwijtquote:Op woensdag 13 augustus 2008 17:27 schreef -Willempie- het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
Heeft zijn moeder met een koe geneukt ofzo, mijn god wat een vlekken!quote:Op woensdag 13 augustus 2008 19:57 schreef tarzan1 het volgende:
[..]
Hahaha, die is misschien wel aan vervanging toe ja. Ik was alweer vergeten hoe hij er uit zag, maar voor de liefhebbers:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 14 augustus 2008 01:30 schreef SolidArt het volgende:
eerder een rasp
Heftigquote:Op donderdag 14 augustus 2008 11:49 schreef metalheadBOC het volgende:
nou de Matrixx in Nijmegen is ook al zo'n loser tent zie onderstaande foto's voor bewijs
schokkendquote:Op donderdag 14 augustus 2008 11:49 schreef metalheadBOC het volgende:
nou de Matrixx in Nijmegen is ook al zo'n loser tent zie onderstaande foto's voor bewijs
Ik zie 2 rode kruizenquote:Op donderdag 14 augustus 2008 11:49 schreef metalheadBOC het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dát zal het zijn!quote:Op donderdag 14 augustus 2008 12:19 schreef Kadafi het volgende:
Wat is dit, ik kan de plaatjes wél zien als ik ze quote, waar ligt dat aan?! Dit topic is gewoon te Duits?
Site doet niet aan hotlinking oidquote:Op donderdag 14 augustus 2008 12:19 schreef Kadafi het volgende:
Wat is dit, ik kan de plaatjes wél zien als ik ze quote, waar ligt dat aan?! Dit topic is gewoon te Duits?
Heb je alles gehad krijg je dit nogquote:Op donderdag 14 augustus 2008 12:26 schreef Daniane het volgende:
[ afbeelding ]
sluit toch perfect aan op TT
Daar ga ik echt naartoe voor al mijn pensioenvragenquote:Op donderdag 14 augustus 2008 15:24 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Heb je alles gehad krijg je dit nog
Dat meisje heeft niet door dat het besmettelijk is.,.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 19:57 schreef tarzan1 het volgende:
[..]
Hahaha, die is misschien wel aan vervanging toe ja. Ik was alweer vergeten hoe hij er uit zag, maar voor de liefhebbers:
[ afbeelding ]
Dat zijn toch niet echt moedervlekken?quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 18:22 schreef Logitik het volgende:
[..]
Dat meisje heeft niet door dat het besmettelijk is.,.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |