Volgens mij is deze foto in de Hoeve in Groesbeek genomen. Ik zag namelijk een soortgelijke foto met 1 van deze gastjes samen met een vroegere maat van mequote:Op vrijdag 21 september 2007 19:35 schreef Pwn_zoon het volgende:
Whahaha wat een verzameling boykes!
Bitte kommen Sie aus den Wandschrank heraus!![]()
whaha dat dacht ik ook gelijkquote:Op donderdag 20 september 2007 18:54 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
die rechter lijkt op Matt Dillon.
sterker nog, tis Matt Dillon.
edit: oh nee de linker
Zal ik je ff stangen?, ik ben meer dan een half uur bezig met mn haar als ik naar een cybergoth feest ga en ik doe eyeliner op.quote:Op zaterdag 29 september 2007 00:24 schreef covie het volgende:
[afbeelding]
Mannen (jongens) die hun wenkbrauwen epileren![]()
Mannen (jongens) die langer bezig zijn met hun uiterlijk dan hun vriendin [afbeelding]
Mannen (jongens) die make-up gebruiken [afbeelding]
Dan mannen hun vrouwelijke kanten erkennen ok... maar er zijn grenzen![]()
Maar dan zeg je ook wat Cybergothquote:Op zaterdag 29 september 2007 05:18 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
Zal ik je ff stangen?, ik ben meer dan een half uur bezig met mn haar als ik naar een cybergoth feest ga en ik doe eyeliner op.
En Nederland is beter?quote:Op zaterdag 29 september 2007 11:07 schreef Ice_Tea het volgende:
Wat een lelijk volk is het toch ook, scrollend over de foto's op p.1.
Wat de FUCK moet ik met een boksbeugel. Gigantische paupernicht dat je bent.quote:Op donderdag 20 september 2007 19:04 schreef Saak het volgende:
Aan de grens met tsjechie heb je tenminste van die coole neo nazi's![]()
[afbeelding]
boksbeugels2,50 egt gewoon alles en maar voor een prikkie![]()
![]()
Wat een ontzettend lelijk shirtquote:Op vrijdag 28 september 2007 22:26 schreef Da_Ripper het volgende:
yes, gevonden. Hij staat gewoon de OP van het topic : Een normale foto, verneukt door een of andere n00b
Ik ken dus de linker![]()
[afbeelding]
Oh, en het is dus geen duitser
"I'm with stupid".quote:
quote:Op zaterdag 29 september 2007 18:54 schreef Synthesist het volgende:
Wat een paupers. De hitlerjugend was zo slecht nog niet
Is het voortaan verboden te lachen op foto's ?!?quote:Op woensdag 13 augustus 2008 17:27 schreef -Willempie- het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
Je hoeft er niet eens echt moeite voor te doen! Alsof ze met bosjes tegelijk aan komen waaien.
quote:Op woensdag 13 augustus 2008 17:57 schreef --H-I-M-- het volgende:
[..]
Is het voortaan verboden te lachen op foto's ?!?
Man man manquote:Op woensdag 13 augustus 2008 17:27 schreef -Willempie- het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
Je hoeft er niet eens echt moeite voor te doen! Alsof ze met bosjes tegelijk aan komen waaien.
Hahaha, die is misschien wel aan vervanging toe ja. Ik was alweer vergeten hoe hij er uit zag, maar voor de liefhebbers:quote:
Mijn oma is een paar kettingen kwijtquote:Op woensdag 13 augustus 2008 17:27 schreef -Willempie- het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
Heeft zijn moeder met een koe geneukt ofzo, mijn god wat een vlekken!quote:Op woensdag 13 augustus 2008 19:57 schreef tarzan1 het volgende:
[..]
Hahaha, die is misschien wel aan vervanging toe ja. Ik was alweer vergeten hoe hij er uit zag, maar voor de liefhebbers:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 14 augustus 2008 01:30 schreef SolidArt het volgende:
eerder een rasp
Heftigquote:Op donderdag 14 augustus 2008 11:49 schreef metalheadBOC het volgende:
nou de Matrixx in Nijmegen is ook al zo'n loser tent zie onderstaande foto's voor bewijs
schokkendquote:Op donderdag 14 augustus 2008 11:49 schreef metalheadBOC het volgende:
nou de Matrixx in Nijmegen is ook al zo'n loser tent zie onderstaande foto's voor bewijs
Ik zie 2 rode kruizenquote:Op donderdag 14 augustus 2008 11:49 schreef metalheadBOC het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dát zal het zijn!quote:Op donderdag 14 augustus 2008 12:19 schreef Kadafi het volgende:
Wat is dit, ik kan de plaatjes wél zien als ik ze quote, waar ligt dat aan?! Dit topic is gewoon te Duits?
Site doet niet aan hotlinking oidquote:Op donderdag 14 augustus 2008 12:19 schreef Kadafi het volgende:
Wat is dit, ik kan de plaatjes wél zien als ik ze quote, waar ligt dat aan?! Dit topic is gewoon te Duits?
Heb je alles gehad krijg je dit nogquote:Op donderdag 14 augustus 2008 12:26 schreef Daniane het volgende:
[ afbeelding ]
sluit toch perfect aan op TT
Daar ga ik echt naartoe voor al mijn pensioenvragenquote:Op donderdag 14 augustus 2008 15:24 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Heb je alles gehad krijg je dit nog
Dat meisje heeft niet door dat het besmettelijk is.,.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 19:57 schreef tarzan1 het volgende:
[..]
Hahaha, die is misschien wel aan vervanging toe ja. Ik was alweer vergeten hoe hij er uit zag, maar voor de liefhebbers:
[ afbeelding ]
Dat zijn toch niet echt moedervlekken?quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 18:22 schreef Logitik het volgende:
[..]
Dat meisje heeft niet door dat het besmettelijk is.,.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |