ice ice babyquote:Op donderdag 20 september 2007 15:37 schreef -skippybal- het volgende:
[afbeelding]
Lol @ schotes en scheef baardje![]()
de Index, is vlak bij enschede over de grens, maat van me zit daar op kamers en er ging zo'n pendel bus naar de index.quote:Op donderdag 20 september 2007 15:44 schreef Gewas het volgende:
Gatver die gast die die andere gast likt.![]()
Ik weet niet op wat voor plekken jij in Duitsland geweest ben maar ik heb nog nooit zulke mensen gezien in Duitsland.![]()
jaquote:Op donderdag 20 september 2007 16:22 schreef Elixabete het volgende:
TS geilt erop?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 1 februari 2011 17:41 schreef ß het volgende:
11% per 25 gram? Dus er zit totaal 74,8% zout in?
wat let jequote:
Ah ja. Ken het fenomeen.quote:
quote:Op donderdag 20 september 2007 17:46 schreef Beach het volgende:
[afbeelding]
die rechtse ziet er pas duits uit!![]()
![]()
![]()
![]()
hahaha!!1!11quote:Op donderdag 20 september 2007 17:46 schreef Beach het volgende:
[afbeelding]
![]()
![]()
![]()
Iets meer eten en uiteraard wat andere kleding en 't kan nog best wat wordenquote:Op donderdag 20 september 2007 17:48 schreef Beach het volgende:
[afbeelding]
die 'housebroeken' vind ik altijd zo belachelijk![]()
die linker lijkt wel op die pipo van de pedopartijquote:
Best lekker wijf.quote:Op donderdag 20 september 2007 17:46 schreef Beach het volgende:
[afbeelding]
![]()
![]()
![]()
dat is een man! en als je die linkse bedoelt, dat is GEEN lekker wijfquote:
Heeft Karl Noten een michael jackson huidbehandeling gehad dan ?quote:Op donderdag 20 september 2007 18:51 schreef Saak het volgende:
Die rechtse lijkt op mijn idool!![]()
[afbeelding]
Karl noten.....
die rechter lijkt op Matt Dillon.quote:Op donderdag 20 september 2007 18:18 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
die linker lijkt wel op die pipo van de pedopartij
quote:Op donderdag 20 september 2007 18:54 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
die rechter lijkt op Matt Dillon.
sterker nog, tis Matt Dillon.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |