Ahhquote:Op donderdag 20 september 2007 19:09 schreef Pendri het volgende:
[..]
Het is inderdaad fantastisch hoe snel die lui op kunnen ruimen en hun winkel kunnen sluiten.
En ik moet zeggen; die polo's van 3 euro zitten prima.
Alleen m'n Rolex van 20 Euro is kapot.![]()
Holy shit dat t-shirt heb ik(tjappie in et midden)quote:Op donderdag 20 september 2007 17:56 schreef afcajos het volgende:
[afbeelding]
en in combinatie met cowboy und indianer worden ze helemaal gek
http://nl.youtube.com/watch?v=Mgyhx-WC7Qk
GANZ GEIL JAWOHL!!!!11
Ja, dat wilde ik nog zeggen. Je had hem bij m'n pa laten liggen.quote:Op donderdag 20 september 2007 19:23 schreef Hanstin het volgende:
[..]
Holy shit dat t-shirt heb ik(tjappie in et midden)
Die kerel rechts doet me wel een beetje aan onze medeforummer Maikuul denken.quote:
Als ik homo was zou hem ik best wel willen doen hoorquote:Op donderdag 20 september 2007 19:32 schreef afcajos het volgende:
string emil is een echte baas![]()
[afbeelding]
Zo te lezen ben je dat al.quote:Op donderdag 20 september 2007 19:51 schreef Rosbief het volgende:
[..]
Als ik homo was zou hem ik best wel willen doen hoor![]()
Net als John de Wolf trouwens, en dan neem ik Arno Kolenbrander ook effe mee.![]()
Wat moet je van me vuile nicht?quote:Op donderdag 20 september 2007 19:54 schreef Terpentin07 het volgende:
[..]
Zo te lezen ben je dat al.![]()
Dan moet je ook niet zoiets schrijven.Bovendien is dit onzin.Blijkbaar kan je niet tegen een grapje.quote:Op donderdag 20 september 2007 19:59 schreef Rosbief het volgende:
[..]
Wat moet je van me vuile nicht?![]()
Blijkbaar kun jij niet tegen mijjn sarceurisme.quote:Op donderdag 20 september 2007 20:16 schreef Terpentin07 het volgende:
[..]
Dan moet je ook niet zoiets schrijven.Bovendien is dit onzin.Blijkbaar kan je niet tegen een grapje.
Blijkbaar niet.Het heet trouwens sarcasme.Maar nu is alles weer goed.quote:Op donderdag 20 september 2007 20:26 schreef Rosbief het volgende:
[..]
Blijkbaar kun jij niet tegen mijjn sarceurisme.![]()
quote:Op donderdag 20 september 2007 19:32 schreef afcajos het volgende:
string emil is een echte baas![]()
[afbeelding]
quote:Op donderdag 20 september 2007 20:46 schreef ikJur het volgende:
Dat zijn geen homo´s dat zijn metroseksuelen
Ik vind het massaal jatten van fietsen fouter.quote:Op donderdag 20 september 2007 22:59 schreef Mailbox het volgende:
ik vind dit een foute topic?
nouja, ik vind dat niet erg vergelijkbaar met deze topic,quote:Op donderdag 20 september 2007 23:00 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Ik vind het massaal jatten van fietsen fouter.
daar was mijn post ook op geinspireerdquote:Op donderdag 20 september 2007 22:42 schreef Pwn_zoon het volgende:
[..]
[afbeelding]
[afbeelding]
Whehe deze moet je kijken
http://www.spfan.nl/episode.php?ep=708
Metro pride!quote:Op donderdag 20 september 2007 22:42 schreef Pwn_zoon het volgende:
[..]
[afbeelding]
[afbeelding]
Whehe deze moet je kijken
http://www.spfan.nl/episode.php?ep=708
Whut the ?!quote:
Hij is gewoon gay uitgeweest hahaquote:Op donderdag 20 september 2007 15:44 schreef Gewas het volgende:
Gatver die gast die die andere gast likt.![]()
Ik weet niet op wat voor plekken jij in Duitsland geweest ben maar ik heb nog nooit zulke mensen gezien in Duitsland.![]()
Ze heeft wel een kotsbek van hier tot Afghanistan.quote:Op donderdag 20 september 2007 18:44 schreef Parafernalia het volgende:
[..]
dat is een man! en als je die linkse bedoelt, dat is GEEN lekker wijf
mooie waardevolle postquote:Op vrijdag 21 september 2007 19:35 schreef Pwn_zoon het volgende:
Whahaha wat een verzameling boykes!
Bitte kommen Sie aus den Wandschrank heraus!![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Nigga please --> Schwartzer bitte
Wat zweeft dat witte T-shirt daar rechts?quote:Op donderdag 20 september 2007 17:46 schreef Beach het volgende:
[afbeelding]
die rechtse ziet er pas duits uit!![]()
![]()
![]()
![]()
zo'n kerel is ook een mooie reclame voor de dames om naar die single party te gaan hequote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |