Misschien wel, hij heeft vast een nieuw leven gestart in duitsland. Zullen we ze waarschuwen daar?quote:Op donderdag 20 september 2007 18:53 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Heeft Karl Noten een michael jackson huidbehandeling gehad dan ?
Op feesten kom je zo ook altijd tegen, en maar shufflen en maar shufflenquote:Op donderdag 20 september 2007 17:48 schreef Beach het volgende:
[afbeelding]
die 'housebroeken' vind ik altijd zo belachelijk![]()
quote:Op donderdag 20 september 2007 19:00 schreef Steve-O het volgende:
Is in nederland toch niet anders?
Het is inderdaad fantastisch hoe snel die lui op kunnen ruimen en hun winkel kunnen sluiten.quote:Op donderdag 20 september 2007 19:04 schreef Saak het volgende:
Aan de grens met tsjechie heb je tenminste van die coole neo nazi's![]()
[afbeelding]
Als je trouwens ooit nog es op vakantie gaat en je weet niet waar, dan moet je naar praag gaan. ben er al 2 keer geweest![]()
Als je dan gaat heb je trouwens vlak over de grens van tsjechie zo'n asia market. echt cool als dan de politie komt dan roept iedereen dat en dan gaat alles dicht, en dan sta je daar![]()
Maar ze hebben daar wel geweldige spullen, bibi guns 15 euro boksbeugels2,50 egt gewoon alles en maar voor een prikkie
Ahhquote:Op donderdag 20 september 2007 19:09 schreef Pendri het volgende:
[..]
Het is inderdaad fantastisch hoe snel die lui op kunnen ruimen en hun winkel kunnen sluiten.
En ik moet zeggen; die polo's van 3 euro zitten prima.
Alleen m'n Rolex van 20 Euro is kapot.![]()
Holy shit dat t-shirt heb ik(tjappie in et midden)quote:Op donderdag 20 september 2007 17:56 schreef afcajos het volgende:
[afbeelding]
en in combinatie met cowboy und indianer worden ze helemaal gek
http://nl.youtube.com/watch?v=Mgyhx-WC7Qk
GANZ GEIL JAWOHL!!!!11
Ja, dat wilde ik nog zeggen. Je had hem bij m'n pa laten liggen.quote:Op donderdag 20 september 2007 19:23 schreef Hanstin het volgende:
[..]
Holy shit dat t-shirt heb ik(tjappie in et midden)
Die kerel rechts doet me wel een beetje aan onze medeforummer Maikuul denken.quote:
Als ik homo was zou hem ik best wel willen doen hoorquote:Op donderdag 20 september 2007 19:32 schreef afcajos het volgende:
string emil is een echte baas![]()
[afbeelding]
Zo te lezen ben je dat al.quote:Op donderdag 20 september 2007 19:51 schreef Rosbief het volgende:
[..]
Als ik homo was zou hem ik best wel willen doen hoor![]()
Net als John de Wolf trouwens, en dan neem ik Arno Kolenbrander ook effe mee.![]()
Wat moet je van me vuile nicht?quote:Op donderdag 20 september 2007 19:54 schreef Terpentin07 het volgende:
[..]
Zo te lezen ben je dat al.![]()
Dan moet je ook niet zoiets schrijven.Bovendien is dit onzin.Blijkbaar kan je niet tegen een grapje.quote:Op donderdag 20 september 2007 19:59 schreef Rosbief het volgende:
[..]
Wat moet je van me vuile nicht?![]()
Blijkbaar kun jij niet tegen mijjn sarceurisme.quote:Op donderdag 20 september 2007 20:16 schreef Terpentin07 het volgende:
[..]
Dan moet je ook niet zoiets schrijven.Bovendien is dit onzin.Blijkbaar kan je niet tegen een grapje.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |