Jij moet vooral zo doorgaan. Je wilt blijkbaar niks leren van de jodenvervolging. En maar doen alsof dat niet meer kan gebeuren.quote:Op donderdag 20 september 2007 14:53 schreef Jalu het volgende:
[..]
Vooral zo doorgaan! Er staat vanzelf een nieuwe Fortuyn op en die zal er dan wel voor zorgen dat hij niet wordt vermoord.
Stel je even aan, ik verdedig helemaal niets. Ik wijs er op dat Wilders op dit moment vooral een reactief politicus is, die reageert op de manier waarop de gevestigde politiek met hem omgaat. De les van Fortuyn zou moeten zijn dat veel mensen niet meer zoveel op hebben met die gevestigde politiek, en de gevestigde politici lijken die les al lang weer te zijn vergeten. Maar Wilders niet, die maakt heel handig gebruik van de minachting van de andere politici jegens hem.quote:Op donderdag 20 september 2007 14:57 schreef SCH het volgende:
[..]
Jij moet vooral zo doorgaan. Je wilt blijkbaar niks leren van de jodenvervolging. En maar doen alsof dat niet meer kan gebeuren.
Een groep mensen stelselmatig als minderwaardig kwalificeren is het ergste wat je kan doen. Puur omdat ze iets geloven of vanwege hun afkomst.
Ongelooflijk dat je dat verdedigt.
Maar ga zo door, als dat het Nederland is waar jij voor kiest. Ik zal er altijd tegen blijven strijden.
Je zou hem er toch zo inschuiven!quote:Op donderdag 20 september 2007 15:12 schreef venomsnake het volgende:
Pfff, wat word ik moe van die stem van Balkenende....
Thieme![]()
[afbeelding]
Ik dacht: 'laat ik het nou niet zeggen..'.quote:Op donderdag 20 september 2007 15:18 schreef Terecht het volgende:
Je zou hem er toch zo inschuiven!
quote:Op donderdag 20 september 2007 15:12 schreef venomsnake het volgende:
Thieme![]()
[afbeelding]
De enige manier waarop ze de belastingbetaler nog waar voor hun geld zou kunnen geven.quote:Op donderdag 20 september 2007 15:21 schreef SteveBallmer het volgende:
[..]
Ik dacht: 'laat ik het nou niet zeggen..'.![]()
"Ik ben Marianne, en ik doe een uil na."quote:Op donderdag 20 september 2007 15:12 schreef venomsnake het volgende:
Thieme![]()
[afbeelding]
Pechtold is af en toe nog wel een luis in de pels voor hem, voor de rest houd hij zich vrij gemakkelijk staande.quote:Op donderdag 20 september 2007 15:25 schreef Shreyas het volgende:
Balkenende is wel sterk bezig vind ik. Rutte en Marijnissen proberen hem steeds verkeerde uitspraken te ontlokken maar daar trapt Balkenende mooi niet in![]()
Viespeuk.!quote:Op donderdag 20 september 2007 15:18 schreef Terecht het volgende:
[..]
Je zou hem er toch zo inschuiven!
Hij zegt gewoon niets. Dat maakt het niet bijzonder boeiend om naar te kijken tot nu toe.quote:Op donderdag 20 september 2007 15:25 schreef Shreyas het volgende:
Balkenende is wel sterk bezig vind ik. Rutte en Marijnissen proberen hem steeds verkeerde uitspraken te ontlokken maar daar trapt Balkenende mooi niet in![]()
Ik heb dat van Pechtold niet gemerkt eigenlijk, maar D66 wordt als partij niet meer erkend door mij, dus misschien dat ik daarom niet zou goed luister als Pechtold aan het woord is.quote:Op donderdag 20 september 2007 15:26 schreef Terecht het volgende:
[..]
Pechtold is af en toe nog wel een luis in de pels voor hem, voor de rest houd hij zich vrij gemakkelijk staande.
Er liggen anders wel kansen voor D66, nu er een "betuttelend" kabinet zit en de VVD in crisis is.quote:Op donderdag 20 september 2007 15:28 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ik heb dat van Pechtold niet gemerkt eigenlijk, maar D66 wordt als partij niet meer erkend door mij, dus misschien dat ik daarom niet zou goed luister als Pechtold aan het woord is.![]()
D66 is afgeschreven, ik verwacht nog meer van de PvdD en SGP.quote:Op donderdag 20 september 2007 15:32 schreef Dodecahedron het volgende:
[..]
Er liggen anders wel kansen voor D66, nu er een "betuttelend" kabinet zit en de VVD in crisis is.
Maar D66 is nog wel vrij bekend.quote:Op donderdag 20 september 2007 15:33 schreef Shreyas het volgende:
[..]
D66 is afgeschreven, ik verwacht nog meer van de PvdD en SGP.
Peilingen zeggen me niet zoveel. Maar we zullen het zien.quote:Op donderdag 20 september 2007 15:35 schreef Dodecahedron het volgende:
[..]
Maar D66 is nog wel vrij bekend.
In de peilingen groeien ze met kleine stapjes.
Dat denk ik ook.quote:Op donderdag 20 september 2007 15:32 schreef Dodecahedron het volgende:
Er liggen anders wel kansen voor D66, nu er een "betuttelend" kabinet zit en de VVD in crisis is.
D66 niet serieus nemen maar Partij voor de Dieren welquote:Op donderdag 20 september 2007 15:33 schreef Shreyas het volgende:
[..]
D66 is afgeschreven, ik verwacht nog meer van de PvdD en SGP.
Ik neem de PvdD absoluut NIET serieus....maar dat geeft ook direct aan hoe ik over D66 denk, die neem ik dus NOG MINDER serieus. Zo duidelijker?quote:Op donderdag 20 september 2007 15:39 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
D66 niet serieus nemen maar Partij voor de Dieren wel![]()
Hij begint over het verbieden van de koran omdat het zonodig geweld zou verheerlijken.quote:Op donderdag 20 september 2007 15:08 schreef Jalu het volgende:
[..]
Stel je even aan, ik verdedig helemaal niets. Ik wijs er op dat Wilders op dit moment vooral een reactief politicus is, die reageert op de manier waarop de gevestigde politiek met hem omgaat. De les van Fortuyn zou moeten zijn dat veel mensen niet meer zoveel op hebben met die gevestigde politiek, en de gevestigde politici lijken die les al lang weer te zijn vergeten. Maar Wilders niet, die maakt heel handig gebruik van de minachting van de andere politici jegens hem.
En dan zeg ik; nou gevestigde politici, ga vooral zou door. Blijf stelselmatig ontkennen dat er problemen zijn ontstaan door de import van de islam in Nederland en neem dus vooral geen maatregelen tegen die excessen. Dat is de perfecte manier om kiezers in de armen van mensen als Wilders te drijven.
Ongelofelijk dat je jezelf zo verheven kunt voelen dat je iemand die de realiteit niet uit het oog verloren is durft te betichten als iemand die niets heeft geleerd van de jodenvervolging. Je hebt geen idee wat voor gevolgen WO2 voor mijn familie heeft gehad en weigert nu te begrijpen dat je om te voorkomen dat het rechts-extremisme serieus voet aan de grond kan krijgen wel zult moeten erkennen dat er problemen zijn. Dat niet doen is JUIST een recept voor herhaling.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |