abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_53328127
quote:
Op donderdag 20 september 2007 14:53 schreef Jalu het volgende:

[..]

Vooral zo doorgaan! Er staat vanzelf een nieuwe Fortuyn op en die zal er dan wel voor zorgen dat hij niet wordt vermoord.
Jij moet vooral zo doorgaan. Je wilt blijkbaar niks leren van de jodenvervolging. En maar doen alsof dat niet meer kan gebeuren.

Een groep mensen stelselmatig als minderwaardig kwalificeren is het ergste wat je kan doen. Puur omdat ze iets geloven of vanwege hun afkomst.

Ongelooflijk dat je dat verdedigt.

Maar ga zo door, als dat het Nederland is waar jij voor kiest. Ik zal er altijd tegen blijven strijden.
pi_53328269
tvp
  Moderator / Redactie Sport donderdag 20 september 2007 @ 15:05:38 #4
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_53328323
gezellig
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_53328328
Zeg SCH, overdrijf je nou niet een klein bit?
pi_53328397
quote:
Op donderdag 20 september 2007 14:57 schreef SCH het volgende:

[..]

Jij moet vooral zo doorgaan. Je wilt blijkbaar niks leren van de jodenvervolging. En maar doen alsof dat niet meer kan gebeuren.

Een groep mensen stelselmatig als minderwaardig kwalificeren is het ergste wat je kan doen. Puur omdat ze iets geloven of vanwege hun afkomst.

Ongelooflijk dat je dat verdedigt.

Maar ga zo door, als dat het Nederland is waar jij voor kiest. Ik zal er altijd tegen blijven strijden.
Stel je even aan, ik verdedig helemaal niets. Ik wijs er op dat Wilders op dit moment vooral een reactief politicus is, die reageert op de manier waarop de gevestigde politiek met hem omgaat. De les van Fortuyn zou moeten zijn dat veel mensen niet meer zoveel op hebben met die gevestigde politiek, en de gevestigde politici lijken die les al lang weer te zijn vergeten. Maar Wilders niet, die maakt heel handig gebruik van de minachting van de andere politici jegens hem.

En dan zeg ik; nou gevestigde politici, ga vooral zou door. Blijf stelselmatig ontkennen dat er problemen zijn ontstaan door de import van de islam in Nederland en neem dus vooral geen maatregelen tegen die excessen. Dat is de perfecte manier om kiezers in de armen van mensen als Wilders te drijven.

Ongelofelijk dat je jezelf zo verheven kunt voelen dat je iemand die de realiteit niet uit het oog verloren is durft te betichten als iemand die niets heeft geleerd van de jodenvervolging. Je hebt geen idee wat voor gevolgen WO2 voor mijn familie heeft gehad en weigert nu te begrijpen dat je om te voorkomen dat het rechts-extremisme serieus voet aan de grond kan krijgen wel zult moeten erkennen dat er problemen zijn. Dat niet doen is JUIST een recept voor herhaling.
pi_53328521
Pfff, wat word ik moe van die stem van Balkenende....

Thieme

"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_53328686
quote:
Op donderdag 20 september 2007 15:12 schreef venomsnake het volgende:

Thieme

[afbeelding]
Je zou hem er toch zo inschuiven!
pi_53328779
quote:
Op donderdag 20 september 2007 15:18 schreef Terecht het volgende:
Ik dacht: 'laat ik het nou niet zeggen..'.
  Moderator / Redactie Sport donderdag 20 september 2007 @ 15:22:47 #10
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_53328827
quote:

Thieme

[afbeelding]

ga madrid kijken ofzo
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_53328881
quote:
Op donderdag 20 september 2007 15:21 schreef SteveBallmer het volgende:

[..]

Ik dacht: 'laat ik het nou niet zeggen..'.
De enige manier waarop ze de belastingbetaler nog waar voor hun geld zou kunnen geven.
pi_53328885
quote:

Thieme

[afbeelding]
"Ik ben Marianne, en ik doe een uil na."
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_53328889
Balkenende is wel sterk bezig vind ik. Rutte en Marijnissen proberen hem steeds verkeerde uitspraken te ontlokken maar daar trapt Balkenende mooi niet in
Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.
pi_53328920
quote:
Op donderdag 20 september 2007 15:25 schreef Shreyas het volgende:
Balkenende is wel sterk bezig vind ik. Rutte en Marijnissen proberen hem steeds verkeerde uitspraken te ontlokken maar daar trapt Balkenende mooi niet in
Pechtold is af en toe nog wel een luis in de pels voor hem, voor de rest houd hij zich vrij gemakkelijk staande.
pi_53328925
quote:
Op donderdag 20 september 2007 15:18 schreef Terecht het volgende:

[..]

Viespeuk.!
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_53328930
quote:
Op donderdag 20 september 2007 15:25 schreef Shreyas het volgende:
Hij zegt gewoon niets. Dat maakt het niet bijzonder boeiend om naar te kijken tot nu toe.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_53328982
quote:
Op donderdag 20 september 2007 15:26 schreef Terecht het volgende:

[..]

Pechtold is af en toe nog wel een luis in de pels voor hem, voor de rest houd hij zich vrij gemakkelijk staande.
Ik heb dat van Pechtold niet gemerkt eigenlijk, maar D66 wordt als partij niet meer erkend door mij, dus misschien dat ik daarom niet zou goed luister als Pechtold aan het woord is.
pi_53329081
quote:
Op donderdag 20 september 2007 15:28 schreef Shreyas het volgende:

[..]

Ik heb dat van Pechtold niet gemerkt eigenlijk, maar D66 wordt als partij niet meer erkend door mij, dus misschien dat ik daarom niet zou goed luister als Pechtold aan het woord is.
Er liggen anders wel kansen voor D66, nu er een "betuttelend" kabinet zit en de VVD in crisis is.
pi_53329102
quote:
Op donderdag 20 september 2007 15:32 schreef Dodecahedron het volgende:

[..]

Er liggen anders wel kansen voor D66, nu er een "betuttelend" kabinet zit en de VVD in crisis is.
D66 is afgeschreven, ik verwacht nog meer van de PvdD en SGP.
pi_53329157
quote:
Op donderdag 20 september 2007 15:33 schreef Shreyas het volgende:

[..]

Maar D66 is nog wel vrij bekend.

In de peilingen groeien ze met kleine stapjes.
pi_53329193
quote:
Op donderdag 20 september 2007 15:35 schreef Dodecahedron het volgende:

[..]

Maar D66 is nog wel vrij bekend.

In de peilingen groeien ze met kleine stapjes.
Peilingen zeggen me niet zoveel. Maar we zullen het zien.
pi_53329225
quote:
Op donderdag 20 september 2007 15:32 schreef Dodecahedron het volgende:
Dat denk ik ook.
Soms blijk je de waarheid alleen te kunnen overbrengen door deze geweld aan te doen.
pi_53329250
quote:
Op donderdag 20 september 2007 15:33 schreef Shreyas het volgende:

[..]

D66 niet serieus nemen maar Partij voor de Dieren wel
Don't cry because it's over. Smile because it happened.
Liefde is een bitch plus een macht der gewoonte
pi_53329264
Wel flauw van Jee-Pee dat hij weigert in te gaan op het voorstel van Wilders, behalve dat hij verwijst naar het schriftelijke antwoord.

Dat doet hij bij anderen ook niet, en het beste kan hij Wilders gewoon goed om de oren slaan met harde feiten en argumenten zodat hij binnen enkele minuten afdruipt bij de interumptiemicrofoon.
pi_53329299
Wat is Wilders flauw zeg. JPB bedoelde heel wat anders met die kennismigranten.
pi_53329309
Ruime WW- en Bijstands- mogelijkheden.
pi_53329332
quote:
Op donderdag 20 september 2007 15:39 schreef ScottTracy het volgende:

[..]

D66 niet serieus nemen maar Partij voor de Dieren wel
Ik neem de PvdD absoluut NIET serieus....maar dat geeft ook direct aan hoe ik over D66 denk, die neem ik dus NOG MINDER serieus. Zo duidelijker?
pi_53329640
Wilders is weer goed op dreef
pi_53329662
quote:
Op donderdag 20 september 2007 15:08 schreef Jalu het volgende:

[..]

Stel je even aan, ik verdedig helemaal niets. Ik wijs er op dat Wilders op dit moment vooral een reactief politicus is, die reageert op de manier waarop de gevestigde politiek met hem omgaat. De les van Fortuyn zou moeten zijn dat veel mensen niet meer zoveel op hebben met die gevestigde politiek, en de gevestigde politici lijken die les al lang weer te zijn vergeten. Maar Wilders niet, die maakt heel handig gebruik van de minachting van de andere politici jegens hem.

En dan zeg ik; nou gevestigde politici, ga vooral zou door. Blijf stelselmatig ontkennen dat er problemen zijn ontstaan door de import van de islam in Nederland en neem dus vooral geen maatregelen tegen die excessen. Dat is de perfecte manier om kiezers in de armen van mensen als Wilders te drijven.

Ongelofelijk dat je jezelf zo verheven kunt voelen dat je iemand die de realiteit niet uit het oog verloren is durft te betichten als iemand die niets heeft geleerd van de jodenvervolging. Je hebt geen idee wat voor gevolgen WO2 voor mijn familie heeft gehad en weigert nu te begrijpen dat je om te voorkomen dat het rechts-extremisme serieus voet aan de grond kan krijgen wel zult moeten erkennen dat er problemen zijn. Dat niet doen is JUIST een recept voor herhaling.
Hij begint over het verbieden van de koran omdat het zonodig geweld zou verheerlijken.

naast dat het een onzinnige argumentatie is, je lost totaal geen geweld er mee op, je veroorzaakt juist een gigantisch gat. Je kunt geen boek verbieden, ook al verheerlijkt het geweld (ik betwijfel of hij de koran heeft gelezen).

Niemand ontkent dat de vrouwenemancipatie bij moslim-gezinnen op een slechter niveau zit dan westerse gezinnen. Maar dat los je niet met het verbieden van wat dan ook.

Heb je een uitspraak van een 'gevestigde poltici' die wilders persoonlijk is aangevallen deze algemene beschouwing? Je kunt WO2 niet met de koran vergelijken. Zou de WO2 voorkomen zijn geweest als 'Mein Kampf' verboden zou zijn?
pi_53329674
"Mensen van goede wil die moslim zijn."

Dat bestaat dus niet volgens Wilders.
pi_53329688
quote:
Op donderdag 20 september 2007 15:51 schreef kreischer2000 het volgende:
Als nar in een circustent doet ie het prima.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_53329693
U bent een bangerik, u doet Nederland in de uitverkoop.
pi_53329696
quote:
Op donderdag 20 september 2007 15:51 schreef kreischer2000 het volgende:
Balkenende pakt hem volledig in
pi_53329711
quote:
Op donderdag 20 september 2007 15:53 schreef golfer het volgende:

[..]

Als nar in een circustent doet ie het prima.
Het is idd prima entertainment op een verder saaie donderdagmiddag
pi_53329714
2e rangs burgers zijn, apen zijn, zwijnen zijn.
pi_53329784
Het viel me trouwens op dat iedereen op hun tafeltje ramde toen JPB Wilder de les las ... behalve Rita Verdonk.
pi_53329797
Kssjt Wilders, terug in je hok.
pi_53329877
quote:
Op donderdag 20 september 2007 15:56 schreef Dodecahedron het volgende:
Het viel me trouwens op dat iedereen op hun tafeltje ramde toen JPB Wilder de les las ... behalve Rita Verdonk.
Over een tijdje kunnen ze in ieder geval met een man of 40 minder op de tafeltjes rammen, stelletje anti-democraten.
  donderdag 20 september 2007 @ 15:59:35 #39
181857 Jovatov
Si fallor, sum
pi_53329879
Het is wel te hopen dat ze vanavond in het journaal etc. Niet alleen Wilders laten zien met z'n haatzaaiende gebrabbel maar ook Balkie's terechte antwoord.
pi_53329914
quote:
Op donderdag 20 september 2007 15:59 schreef BretsiG het volgende:

[..]

Over een tijdje kunnen ze in ieder geval met een man of 40 minder op de tafeltjes rammen, stelletje anti-democraten.
Je hebt het nu over de PVV?
pi_53329927
quote:
Op donderdag 20 september 2007 15:53 schreef venomsnake het volgende:
U bent een bangerik, u doet Nederland in de uitverkoop.
Wie is er nou eigenlijk bang, vraag ik me dan af
  donderdag 20 september 2007 @ 16:02:34 #42
181857 Jovatov
Si fallor, sum
pi_53329980
quote:
Op donderdag 20 september 2007 16:01 schreef NLweltmeister het volgende:

[..]

Wie is er nou eigenlijk bang, vraag ik me dan af
Jep, terechte opmerking van Halsema ook.

Alleen ik vraag me af in hoeverre Wilders anti-islam is of alleen de islam gebruikt als zondebok zodat hij zelf meer zetels/meer macht krijgt.
pi_53329991
quote:
Op donderdag 20 september 2007 15:59 schreef Jovatov het volgende:
Het is wel te hopen dat ze vanavond in het journaal etc. Niet alleen Wilders laten zien met z'n haatzaaiende gebrabbel maar ook Balkie's terechte antwoord.
Deden ze gisteren toch ook keurig met de reactie van Marijnissen en Rutte op Wilders.
pi_53330022
Wilders: 'Bestaande gevallen wordt moeilijk'
Ja, voor je vouw zeker...
pi_53330025
quote:
Op donderdag 20 september 2007 16:02 schreef Jovatov het volgende:

[..]

Jep, terechte opmerking van Halsema ook.

Alleen ik vraag me af in hoeverre Wilders anti-islam is of alleen de islam gebruikt als zondebok zodat hij zelf meer zetels/meer macht krijgt.
Dat vraag ik me ook af. Het klinkt vaak te nep. En als hij zó anti-islam is, dan hadden die VVD'ers dat vroeger toch moeten merken?
pi_53330055
quote:
Op donderdag 20 september 2007 16:02 schreef Chewie het volgende:

[..]

Deden ze gisteren toch ook keurig met de reactie van Marijnissen en Rutte op Wilders.
Ja, klopt. Maar wel alleen in het achtuurjournaal.
pi_53330868
Kom maar op met de tweede termijn.
pi_53331244
Gebbetje tussen Balkie en Rutte
pi_53331461
Het vernielen van een busje is dan ook géén noodweer maar gewoon een wraak-actie.

Even goed wel begrijpelijk natuurlijk.
pi_53331471
Beetje zwak nu, het betoog van Rutte over die zieluhge kweeker die autoruiten had ingeslagen...
De politie kwam erbij nadat ze hadden gehoord dat er een man auto-ruiten aan het ingooien was, logisch dat ze hem dan oppakken voor een avond. Moeten ze dan op die vandaal z'n woord geloven dat hij zichzelf aan het verdedigen was en op goed geloof hem maar vrijlaten?
pi_53331526
De hardcore crimineel, de echte boef
I don't trust books. They're all facts and no heart
Online poker is more addicting than snorting cocaine off Jessica Alba’s tits
Sam Querrey en John Isner, culthelden in wording!
pi_53331530
Die hadkoor boefjes
pi_53331532
quote:
Op donderdag 20 september 2007 16:54 schreef Xith het volgende:
Beetje zwak nu, het betoog van Rutte over die zieluhge kweeker die autoruiten had ingeslagen...
De politie kwam erbij nadat ze hadden gehoord dat er een man auto-ruiten aan het ingooien was, logisch dat ze hem dan oppakken voor een avond. Moeten ze dan op die vandaal z'n woord geloven dat hij zichzelf aan het verdedigen was en op goed geloof hem maar vrijlaten?
Het busje van inbrekers vernielen, die ondertussen rustig in het pand aan het uitzoeken zijn, is zelfverdediging?

Of dat busje moet die kweker hebben willen aanvallen ofzo.
  donderdag 20 september 2007 @ 17:01:31 #54
133414 Joesse
Surrender your ego
pi_53331655
ik kom net pas weer thuis.. is dit de eerste of tweede termijn van t kabinet?
pi_53331658
quote:
Op donderdag 20 september 2007 16:57 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Het busje van inbrekers vernielen, die ondertussen rustig in het pand aan het uitzoeken zijn, is zelfverdediging?

Of dat busje moet die kweker hebben willen aanvallen ofzo.
Vind het ook geen zelf verdediging hoor maar tokkie nederland wel
pi_53331781
Hopelijk vraagt iemand nu of het "gevaar" van Terrorisme betekend dat we liberties moeten opgeven voor vrijheid, en bij een ja van JPB hard terug kaatsen dat Liberty synoniem is aan freedom..
pi_53331841
Goedzo Pechtold, een evaluatie van 'terrorismemaatregelen' zou niet verkeerd zijn.
pi_53331849
"voorzitter, wat ben ik toch redelijk vandaag" Balkenende
pi_53331916
quote:
Op donderdag 20 september 2007 17:01 schreef Joesse het volgende:
1ste
pi_53332032
Pechtold is zo lekker bezig!!

D66
pi_53332695
Rutte is aan het hamsteren.

Gaat het debat vanavond nog verder op tv of wordt het weer online kijken vanavond?
pi_53332792
quote:
Op donderdag 20 september 2007 17:18 schreef Xith het volgende:
Pechtold is zo lekker bezig!!

D66
Als ik hem bij de microfoon zie staan dan denk ik direct: "O jee, daar heb je spuit 11 ook weer"
pi_53332812
quote:
Op donderdag 20 september 2007 17:01 schreef Joesse het volgende:
Eerste termijn, het tweede termijn begint om 19:10 uur
pi_53333281
Zeer waarschijnlijk niet op tv.

Wel op de stream. Deze: mms://213.75.12.106/TKStream3
pi_53334376
Rutte was wel erg zwak vandaag en Wilders haalde z'n normale niveau.
Deuger, Woke & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
pi_53334941
quote:
Op donderdag 20 september 2007 18:41 schreef Klopkoek het volgende:
Rutte was wel erg zwak vandaag en Wilders haalde z'n normale niveau.
Rutte had last van zijn kaak, maar inhoudelijk was hij ook niet erg sterk nee. Wilders zorgde wel voor wat opleving in het debat, maar hij moet uitkijken dat meer en meer mensen hem steeds minder serieus gaan nemen.
pi_53334958
quote:
Op donderdag 20 september 2007 19:00 schreef Shreyas het volgende:

[..]

maar hij moet uitkijken dat meer en meer mensen hem steeds minder serieus gaan nemen.
Dat's zijn doel
pi_53335386
2de termijn @ stream
pi_53335618
Marijnissen predikt de revolutie.
Deuger, Woke & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
pi_53335626
leuk, kamervoorzitter zijn...
pi_53335729
quote:
Op donderdag 20 september 2007 19:23 schreef Klopkoek het volgende:
Marijnissen predikt de revolutie.
Het zijn allemaal hele redelijke moties hoor, geen draconische verhogingen van belastingen of drastische bezuinigingen op aftrekposten, maar met die kleine maatregelen die ze voorstellen proberen ze toch een aantal aardige "extraatjes" voor elkaar te krijgen.

Het zijn geen extreme voorstellen zoals Wilders die heeft, dus ik denk dat er best draagvlak voor zal zijn.
pi_53335793
Zoals het verhogen van het sociaal minimum?
Deuger, Woke & Gutmensch
pi_53335835
quote:
Op donderdag 20 september 2007 19:29 schreef Klopkoek het volgende:
Zoals het verhogen van het sociaal minimum?
Ja, wat is daar mis mee?

Het gaat om 1,5%, dat mag ook wel met die hoge vaste lasten tegenwoordig. Mensen op het sociaal minimum (Bijstandsniveau dus) kunnen vaak maar met moeite rondkomen, of ze zijn genoodzaakt om schulden te maken om rond te kunnen komen.
pi_53335887
quote:
Op donderdag 20 september 2007 19:30 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Ja, wat is daar mis mee?
Je moet eerst kijken hoe je die mensen aan het werk krijgt, zo nodig met extra scholing of (deels) gesubsidieerde arbeid. Wat dat betreft is er een groot verschil tussen sociaal-democraten en socialisten.
Deuger, Woke & Gutmensch
pi_53335935
quote:
Op donderdag 20 september 2007 19:32 schreef Klopkoek het volgende:

[..]

Je moet eerst kijken hoe je die mensen aan het werk krijgt, zo nodig met extra scholing of (deels) gesubsidieerde arbeid. Wat dat betreft is er een groot verschil tussen sociaal-democraten en socialisten.
Óók mee eens. Maar het ene hoeft niet los te staan van het ander wat mij betreft.

Overigens zou het minimumloon van mij ook wel omhoog mogen, zelfs daar kun je tegenwoordig nog maar net van rondkomen. Die 1300 euro is er zo doorheen aan vaste lasten.
pi_53336066
quote:
Op donderdag 20 september 2007 19:34 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Óók mee eens. Maar het ene hoeft niet los te staan van het ander wat mij betreft.
Er moeten keuzes gemaakt worden. Die 1,5% erbij kost nu eenmaal geld. Dat geld kun je beter gebruiken voor gesubsidieerde arbeid ipv die mensen in een uitkering te laten zitten.

Rutte is weer verdergegaan met z'n jankverhaal zie ik nu.
Deuger, Woke & Gutmensch
pi_53336134
quote:
Op donderdag 20 september 2007 19:34 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Overigens zou het minimumloon van mij ook wel omhoog mogen, zelfs daar kun je tegenwoordig nog maar net van rondkomen. Die 1300 euro is er zo doorheen aan vaste lasten.
Wat is er mis met 'net van rondkomen'?
pi_53336154
quote:
Op donderdag 20 september 2007 19:40 schreef the_disheaver het volgende:

[..]

Wat is er mis met 'net van rondkomen'?
Dat je niet kunt sparen voor onvoorziene uitgaven.

Om over geld voor de noodzakelijke ontspanning nog maar te zwijgen.
pi_53336234
CDA heeft ook de smaak te pakken op het gebied van lastenverzwaring als ik het goed heb gevolgd, al moet ik zeggen dat ik met een schuin oor luister.
pi_53336242
quote:
Op donderdag 20 september 2007 19:41 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

onvoorziene uitgave horen ook bij eerste levensbehoefte. Dus of ze net rond komen, of je onderzoek waar je 'net van rondkomen' weg hebt gehaald deugde niet.
pi_53336268
Pechtold weer lekker pittig.
pi_53336280
quote:
Op donderdag 20 september 2007 19:41 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Bedenk ook dat bij veel scholingstrajecten er in sommige gevallen terecht een bijdrage wordt gevraagd van de cursist. Als je net rond kunt komen kun je dat dus wel vergeten. Sommige mensen zitten letterlijk opgesloten in de armoede en komen daar niet meer uit.
Deuger, Woke & Gutmensch
pi_53336309
quote:
Op donderdag 20 september 2007 19:46 schreef Klopkoek het volgende:

[..]

Bedenk ook dat bij veel scholingstrajecten er in sommige gevallen terecht een bijdrage wordt gevraagd van de cursist. Als je net rond kunt komen kun je dat dus wel vergeten. Sommige mensen zitten letterlijk opgesloten in de armoede en komen daar niet meer uit.
Dan ligt daar een probleem, en is de meest effectieve oplossing niet overal 1.5% erbij...
pi_53336323
quote:
Op donderdag 20 september 2007 19:44 schreef the_disheaver het volgende:

[..]

onvoorziene uitgave horen ook bij eerste levensbehoefte. Dus of ze net rond komen, of je onderzoek waar je 'net van rondkomen' weg hebt gehaald deugde niet.
'Onderzoek'

Ik basseer het op eigen ervaringen en mensen uit mijn directe omgeving, vrienden, familie en kennissen die rond het minimumloon verdienen.
pi_53336408
Clown Rutte nu.
Deuger, Woke & Gutmensch
pi_53336458
En het tellen van 'hardwerkend nederland' kan beginnen.

IIIII
pi_53336464
"Dit kabinet pest hardwerkend Nederland".

Alsof je Wilders hoort spreken.
Deuger, Woke & Gutmensch
pi_53336503
quote:
Op donderdag 20 september 2007 19:47 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

'Onderzoek'

Ik basseer het op eigen ervaringen en mensen uit mijn directe omgeving, vrienden, familie en kennissen die rond het minimumloon verdienen.
Zeg dan niets... beleid maken voor 16m door te kijken naar 20 mensen?
pi_53336524
quote:
Op donderdag 20 september 2007 19:46 schreef the_disheaver het volgende:

[..]

Dan ligt daar een probleem, en is de meest effectieve oplossing niet overal 1.5% erbij...
Nogmaals, het ene is niet in strijd met het andere.

Natuurlijk moeten er véél meer mogelijkheden geboden worden tot het volgen van een cursus of het doen van begeleid en/of gesubsidieerd werken om te (re)integreren om uit een vaak uitzichloze situatie te geraken.

Daar is nog een wereld te winnen, tot nu toe is daar veel te weinig mee gedaan, en komen er nog te weinig mensen in aanmerking voor zo'n cursus.

Ik snap ook wel dat werken mensen nieuwe kansen geeft, en zorgt dat mensen weer de weg omhoog kunnen inslaan. Maar zolang dat dit niet lukt door tal van factoren mogen ze van mij best wat minder moeite krijgen om rond te komen.
pi_53336580
quote:
Op donderdag 20 september 2007 19:53 schreef the_disheaver het volgende:

[..]

Zeg dan niets... beleid maken voor 16m door te kijken naar 20 mensen?
Waarom zou het voor de rest van NL anders zijn? Het is niet zo dat waar ik woon de huizen veel duurder zijn, of de levensmiddelen goedkoper, ook de energiekosten zullen niet heel erg afwijken, net als de auto en het minimumloon is voor iedereen hetzelfde.

Dan woon ik nog niet eens in de randstad.
pi_53336630
"Dit kabinet scoort een 5.5 op de schaal van linkse coalities"

"Meneer Slob, U doet wel erg meelevend maar dit is een pésterij van HARDWERKEND Nederland."
Deuger, Woke & Gutmensch
pi_53336684
Over het Burkaverbod: "Rara wie zit er achter die muts"
Deuger, Woke & Gutmensch
pi_53336924
Rutte terugpakken met zijn eigen termen.
pi_53336934
"hardwerkend"

GADVERDAMME wat een kutwoord
pi_53336970
quote:
Op donderdag 20 september 2007 19:53 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Nogmaals, het ene is niet in strijd met het andere.

Natuurlijk moeten er véél meer mogelijkheden geboden worden tot het volgen van een cursus of het doen van begeleid en/of gesubsidieerd werken om te (re)integreren om uit een vaak uitzichloze situatie te geraken.

Daar is nog een wereld te winnen, tot nu toe is daar veel te weinig mee gedaan, en komen er nog te weinig mensen in aanmerking voor zo'n cursus.

Ik snap ook wel dat werken mensen nieuwe kansen geeft, en zorgt dat mensen weer de weg omhoog kunnen inslaan. Maar zolang dat dit niet lukt door tal van factoren mogen ze van mij best wat minder moeite krijgen om rond te komen.
1.5% voor veel mensen is nog meer geld. En dat moet ergens vanaf. Liever naar effectieve maatregelen kijken. En waarom zou je niet mogen eisen dat er wat moeite gedaan moet worden om rond te komen?

Omdat ik meer prioriteit geef aan een goed leraarsalaris, zodat we ook over 10 jaar nog leraren hebben Etc.
pi_53337188
+1 Tichelaar.
-1 rutte laffe reactie geklap.
pi_53337359
Hehe, Tichelaar speelt Rutte door de benen met een dubbele schaar en scoort ook nog eens met een omhaal.
pi_53337419
quote:
Op donderdag 20 september 2007 20:16 schreef Tomatenboer het volgende:
Hehe, Tichelaar speelt Rutte door de benen met een dubbele schaar en scoort ook nog eens met een omhaal.
  donderdag 20 september 2007 @ 20:19:28 #99
133414 Joesse
Surrender your ego
pi_53337441
aahh 'de kloof', die heb ik al een poosje niet gehoord
pi_53337481
quote:
Op donderdag 20 september 2007 20:16 schreef Tomatenboer het volgende:
Hoe?
Deuger, Woke & Gutmensch
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')