quote:Here comes the night
A veil over the light
In the distance some shadows of the clouds in the sky
Ive got to get home, to my child, my wife
Here comes the night
got to get back, got to get me a ride
It looks like the road is swallowing me up
Gotta hurry home, dont dare to look back
Blueville is straight ahead
Another 35 days to go
Another 35 days before it's full
I wish i could pay the sun to run
Then I had some more time, with my wife, my son
Clouds in the sky
Gathering for a fight
Chasing their prey, till it cant go on
I mend my pace, cos my bride is waiting home
Dat is Blue1. Daarmee kom ik rond de 180-190 euro per ticket. Als ik naar Tallinn ga ben ik bijna hetzelfde kwijt als wanneer ik met KLM naar Helsinki ga. Wat is snowflake overigens? Sterling heb ik ook al al geprobeerd met Kopenhagen, Oslo en Stockholm maar dat sluit niet aan. Ik kan ook de Public Express pakken naar Bremen, vandaar naar Tampere vliegen en daar weer een bus/trein pakken. Nadeel is dat ik dan midden in de nacht 1 uur 45 in Groningen moet wachten.quote:Op donderdag 20 september 2007 09:10 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
www.blue1.com al geprobeerd?
Of met een omweg vanaf een Ryanair basis naar een snowflake / blue1 / sterling / easyjet ?
Easyjet vliegt vanuit Berlijn (en Stansted) naar Tallinn voor 56 euro retour. Komt er nog een treinkaartje bij van 60 euro naar Berlijn en twee nachtjes in een hostel daar en in Tallinn (want: leuke stad) en een retourtje met de boot. En zie daar, voor 250 euro heb je niet alleen een retourtje Hellsinki, maar ook nog eens een leuke reis
Je krijgt wel veel meer reis voor je geld; in zo'n bus zit je al voor 2,2 euro per uurquote:Op donderdag 20 september 2007 16:46 schreef Douwe het volgende:
Voor die besparing van 29 euro lijkt dat het me niet waard
Ken je klassiekersquote:Op donderdag 20 september 2007 17:56 schreef Fogel het volgende:
Douw'o Polo?
En een stukje eronder staat:quote:Desde el 1 de mayo de 2005, United Argentina atiende a sus clientes exclusivamente por teléfono o a través de su página en Internet.
Para contactarnos por teléfono, llame desde Buenos Aires al 4316-0777 o desde todo el país al 0 810 777 UNITED (8648)
quote:Departamento Comercial
Teléfono: (54 11) 4316-4744
Fax: (54 11) 4315-1172
* De lunes a viernes de 9:00 a 13:00 y de 14:00 a 18:00 hs
Dirección en Argentina
Torre Catalinas Plaza
Av. Eduardo Madero 900,
Piso 9 - C1106ACV
Ciudad Autnoma de Buenos Aires
Argentina
Is het niet ook een taak van een reisbureau om mensen voor enorme fouten te behoeden, of ze minimaal er attent op te maken (in dit geval dat Helsinki een saaie bedoeling is).quote:Op donderdag 20 september 2007 20:48 schreef DutchTrain het volgende:
Een reisbureau doet als het goed is wat je vraagt en daar betaal je dan voor.
..
quote:1. Imperial War Museum
2. Market Street
3. Trafford Center
4. Old Trafford
5. Deansgate Locks
Het was even een reminder voor me.quote:Op vrijdag 21 september 2007 14:00 schreef DutchTrain het volgende:
Dat lijstje komt me bekend voor...
Vergeet niet dat je dan ook niets vloeibaars mee mag nemen.quote:Op vrijdag 21 september 2007 15:11 schreef flipsen het volgende:
Op de site van Ryan Air hebben ze het over 'tassen' inchecken. Ik neem tch aan dat het hier over ruimbagage gaat, right? Handbagage is toch gewoon mee te nemen (gratis)? Voor 3 dagen Madrid ga ik geen koffer meenemen namelijk...
Manchester heeft ook nog een vrij groot Chinatownquote:
Mag wel, maar niet veelquote:Op vrijdag 21 september 2007 15:50 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Vergeet niet dat je dan ook niets vloeibaars mee mag nemen.
Niet als ik mijn BA ticket kan verzettenquote:Op vrijdag 21 september 2007 08:29 schreef Fogel het volgende:
Je zou toch United vliegen?
http://www.infosys.de/nurabfrage/ daar kan je het vinden en ook meteen zien hoe vol de vlucht zit.quote:Op vrijdag 21 september 2007 22:02 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
United zit om een of andere wazige reden tot de 18e vol dus die wordt het niet.
Iemand een idee vanaf wanneer United vanaf Chicago naar BA direct vliegt?
Handige tool om ook soort vliegtuig en alternatieve vluchten op te zoekenquote:Op vrijdag 21 september 2007 22:06 schreef Fogel het volgende:
[..]
http://www.infosys.de/nurabfrage/ daar kan je het vinden en ook meteen zien hoe vol de vlucht zit.
Ik heb standaard een print bij me met de vluchten van die dag voor het geval dat mijn originele route aangepast moet worden (of dat aan mezelf of aan de luchtvaartmaatschappij ligt maakt daarbij weinig uit). Know your optionsquote:Op vrijdag 21 september 2007 22:22 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Handige tool om ook soort vliegtuig en alternatieve vluchten op te zoeken![]()
En dan verwacht je dat het ding je alle routes op alle dagen met alle maatschappijen laat zien???quote:Op vrijdag 21 september 2007 22:20 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Buenos Aires
Vanwege het wolkenkrabberfestival 25 euro voor 15 minuten over de stad. Tijdens de Wereldhavendagen was het 30 euro voor 20 minuten over de haven.quote:Op zaterdag 22 september 2007 19:40 schreef Jaguarized het volgende:
Quanta kostda?
Koopje zeg.quote:Op zaterdag 22 september 2007 19:46 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Vanwege het wolkenkrabberfestival 25 euro voor 15 minuten over de stad. Tijdens de Wereldhavendagen was het 30 euro voor 20 minuten over de haven.
Anders vanaf 99 euro voor 15 minuten
www.sandair.nl
www.kammair.nl
www.ryanair.com vanaf Eindhoven of www.vueling.com vanaf Amsterdam. Iberia is ook niet al te duur denk ik.quote:Op zaterdag 22 september 2007 19:43 schreef Fogel het volgende:
Voor de Valencia-gangers: hoe zijn jullie daar gekomen? Van Amsterdam naar Parijs naar Valencia met de KLM (en partners), of misschien naar Barcelona gevlogen en vanaf daar de trein gepakt? Vertel, vertel
Ben alvast een beetje de opties aan het bekijken, lijkt erop dat het niet erg makkelijk is om er per vliegtuig te komen vanaf hier.
En voor dat geld krijg je ook nog eens een handgeschreven boardingcard van Rotterdam Airport en kom je in de kleinste terminal die je ooit gezien hebt. Daarbij mag je ook meeluisteren met de radio en foto's maken en filmen tijdens start en landingquote:
Het is een uur geleden afgelopen. Het werd dit jaar voor het eerst georganiseerd en is eigenlijk in drie weken tijd bedacht en uitgewerkt. Over twee jaar is het weer.quote:Op zaterdag 22 september 2007 19:54 schreef Jaguarized het volgende:
Hoe lang duurt dat wolkenkrabberfestival nog? Ik krijg bij Google maar 3 hits...
Okee jammer.quote:Op zaterdag 22 september 2007 19:57 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Het is een uur geleden afgelopen. Het werd dit jaar voor het eerst georganiseerd en is eigenlijk in drie weken tijd bedacht en uitgewerkt. Over twee jaar is het weer.
Voor die rondvluchten moet je altijd tijdig reserveren. Ofwel: er achter proberen te komen wanneer het reserveersysteem online gezet wordt en dan meteen boeken.
www.wolkenkrabberweekend.nl
Er is toch wel een vliegclub in Groningen? Sommige vliegers die aan hun vlieguren moeten komen, zoeken nog wel eens passagiers om te delen in de kosten van een vlucht.quote:
Sluit prima aan op de KLM!quote:Op zaterdag 22 september 2007 20:06 schreef DutchTrain het volgende:
Barcelona moet wel makkelijk te bereiken zijn. Vanaf het vliegveld daar de metrotrein naar Sants en dan verder. Op www.renfe.es kun je onder 'Grand Lineas' de treintijden vinden.
Via Madrid kan ook, daarvandaan rijdt ook een semi HSL en dat is ook een mooie route, maar van vliegveld naar het juiste station is daar weer niet zo eenvoudig.
Misschien www.transavia.com nog een optie?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb inderdaad eens KLM geboekt en in een Transavia vliegtuig gevlogen, als ik het goed herinner was dat naar Madrid, maar weet het niet zeker meer.quote:Op zaterdag 22 september 2007 20:31 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
dat is geen toeval, want KL en Transavia vluchten zullen bij gebleken belangstelling of een tekort aan passagiers ineens van kleur verschieten, zoals ook bij de vluchten naar Berlijn en Madrid, en dan is het handig als het alvast aansluit op de inkomende vluchten
Waar zie je dan hoe vol de vlucht zit?quote:Op vrijdag 21 september 2007 22:06 schreef Fogel het volgende:
[..]
http://www.infosys.de/nurabfrage/ daar kan je het vinden en ook meteen zien hoe vol de vlucht zit.
Schrijf bv 104octtrdams als zoekopdracht (prefix is altijd 1, weet niet waarom, 04oct is de datum, trd is trondheim ams is schiphol)quote:Op zaterdag 22 september 2007 23:40 schreef flipsen het volgende:
[..]
Waar zie je dan hoe vol de vlucht zit?
| 1 2 3 4 5 6 | B0 M0 H0 Q0 K0 L0 T0 E0 N0 V0 W4 2KL/** 1174 J4 C0 I0 Z0 D4 X0 S0 TRDAMS 1410 1640 F70 M 0 DCA /E B0 M0 H0 Q0 K0 L0 T0 E0 N0 V0 W4 3SK 335 C9 D9 J9 Y9 S9 B9 E9 TRDOSL 0610 0710 736 K 0 X7 DCA /E M9 H9 Q0 V0 W0 U0 K0 L0 T0 G9 |
Oh ja, das waar. Een bus kan ook comfortabel zijn... Ik zie toch altijd Eurolines en Greyhound voor me als ik aan reizen per bus denk..quote:Op zaterdag 22 september 2007 23:38 schreef flipsen het volgende:
Moet ik soms weer de foto laten zien van de stoelen in Coche Cama? Het is een genot om in de bus te zitten en het eerste stuk van de route is prachtig. Daarna oogjes dicht.
Voor het woordje "What" hebben ze in Zweden kennelijk een hele zin nodig.quote:Op zondag 23 september 2007 23:36 schreef Thetallguy het volgende:
Kon je dat niet ook al uit het Zweeds halen dan? Zo'm ingewikkelde volzin is het nou ook weer niet
Een Zweedse website had een linkje naar mijn weblog gepost. Ik kan geen Zweeds dus ja, ik wilde even weten wat de titel betekende.quote:Op zondag 23 september 2007 23:39 schreef DutchTrain het volgende:
Toch heb ik nog geen idee waar het over gaat
een autootjequote:Op zondag 23 september 2007 23:39 schreef DutchTrain het volgende:
Toch heb ik nog geen idee waar het over gaat
Is geboekt, nu nog verder aan het invullen wat, waar en hoequote:Op zondag 23 september 2007 23:41 schreef Thetallguy het volgende:
Reis naar ZO Azie inmiddels geboekt of is het italics gedeelte 'in de planning'
Je vraagt er toch naar.quote:Op zondag 23 september 2007 23:50 schreef DutchTrain het volgende:
Ik dacht dat het eindelijk eens minimaal 100 posts niet over auto's zou gaan
We zijn er geweest, maar niet tijdens etenstijd. Verder vond ik Manchester nou niet direct een charmante stad. Om over de lokale vrouwen nog maar te zwijgen. De kwartfinales van het squashtoernooi daarentegen waren fantastisch om te zien.quote:Op vrijdag 21 september 2007 15:53 schreef LangeTabbetje het volgende:
Manchester heeft ook nog een vrij groot ChinatownAls je van Chinees houdt, kun je daar lekker eten
![]()
En in de kleine lettertjes staat dat het eigenlijk een eurolines bus isquote:Op maandag 24 september 2007 17:26 schreef Fogel het volgende:
Ik heb een directe vlucht van Alicante naar Trondheim gevonden voor minder dan 50¤ inkl tax!!
Dan zou ik vanuit Valencia wel een auto huren om in Alicante te komen... de busdienst die tussen beide steden rijd doet er een slordige 5 uur over en gaat kriskras door allemaal bergpassen, dalen, toppen, stranden, neukoorden en is alles behalve zo luxe als de bussen waarin flipsen zich graag laat vervoerenquote:Op maandag 24 september 2007 17:26 schreef Fogel het volgende:
Ik heb een directe vlucht van Alicante naar Trondheim gevonden voor minder dan 50¤ inkl tax!!
Er gaat ook een trein volgens renfe.es, doet er zo'n 2 uur over.quote:Op maandag 24 september 2007 19:21 schreef Douwe het volgende:
[..]
Ik adviseer je dan wel in Alicante een auto te huren... de bus die vanuit Alicante naar Valencia (en vice versa)rijd doet er een slordige 5 uur over, rijd kriskras door allemaal bergen en heeft niet de luxe als de bussen waarin flipsen zich graag laat vervoeren
quote:Op maandag 24 september 2007 18:36 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
En in de kleine lettertjes staat dat het eigenlijk een eurolines bus is
Toch niet met Eurolines he?quote:
Ja die informatie had ik ook... nou deed ik de route wel andersom, maar toen ik in Alicante vroeg waar het treinstation was keek iedereen me aan of ze water zagen branden...quote:Er gaat ook een trein volgens renfe.es, doet er zo'n 2 uur over.
Vroeg je het in het Nederlands of Spaansquote:Op maandag 24 september 2007 23:53 schreef Douwe het volgende:
Ik denk t wel, Jag is toch al eerder per bus naar Londen geweest?
[..]
Ja die informatie had ik ook... nou deed ik de route wel andersom, maar toen ik in Alicante vroeg waar het treinstation was keek iedereen me aan of ze water zagen branden...
Engels... aan mensen die zelf aangaven Engels te spreken (en nee: t waren géén toeristenquote:Op maandag 24 september 2007 23:54 schreef Thetallguy het volgende:
[..]
Vroeg je het in het Nederlands of Spaans
in China kostte het me 3 engelssprekende mensen voor ik er eindelijk eentje vond die ook wist wat ik met 'toilet' bedoeldequote:Op maandag 24 september 2007 23:57 schreef Douwe het volgende:
[..]
Engels... aan mensen die zelf aangaven Engels te spreken (en nee: t waren géén toeristen)
Nee, KLM naar Heathrow.quote:
Nou ja, of ze me begrepen of niet... de meest overtuigende zei: 'Er is helemaal geen trein! Je moet de bus nemen!'. Op zich was de bus wel aardig voordelig, maar één euro per uur... (5 uur voor 5 euroquote:Op dinsdag 25 september 2007 00:09 schreef Thetallguy het volgende:
[..]
in China kostte het me 3 engelssprekende mensen voor ik er eindelijk eentje vond die ook wist wat ik met 'toilet' bedoelde
Voor 270 euro? Nee dankje.quote:Op dinsdag 25 september 2007 00:11 schreef Douwe het volgende:
Zou jij niet een keer VLM gaan proberen vanaf Eelde?
Trip report Groningen - Amsterdamquote:Op dinsdag 25 september 2007 00:27 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Voor 270 euro? Nee dankje.Ik wil nog wel eens voor 70 euro van Amsterdam naar Grunn vliegen.
![]()
quote:Op dinsdag 25 september 2007 00:38 schreef Thetallguy het volgende:
[..]
Trip report Groningen - Amsterdam
quote:them: "Anything to declare?"
Me: "I wasn't aware there were inter-provincial trade limits"
Ja das meestal zo he, Schiphol komt niet naar mij toe.quote:Op dinsdag 25 september 2007 00:34 schreef Douwe het volgende:
Maar nu moet je toch nog met de trein naar Schiphol? Is ook niet goedkoop, en daarbij duurt dat jezus-lang
Nee nee, ik heb ook meteen maar geboekt voor de overige dagen. Mijn favoriete hostel zat helaas al vol.quote:Op dinsdag 25 september 2007 00:34 schreef Douwe het volgende:
En je hebt alleen een hostel voor woensdag? Daarna ga je non-stop door?
En dan koffie met zoveel room en siroopzooi erin dat je de koffie niet proeft kopen?quote:Op dinsdag 25 september 2007 14:29 schreef Jaguarized het volgende:
Morgen maar eens de Starbucks opzoeken op Schiphol.
Juist. De koffietent waar jij een hekel aan hebt ja.quote:Op dinsdag 25 september 2007 15:00 schreef Fogel het volgende:
[..]
En dan koffie met zoveel room en siroopzooi erin dat je de koffie niet proeft kopen?![]()
Ze hebben ook 'Regular' koffie bij Starbucksquote:Op dinsdag 25 september 2007 15:00 schreef Fogel het volgende:
[..]
En dan koffie met zoveel room en siroopzooi erin dat je de koffie niet proeft kopen?![]()
De cappucino is wel redelijk te doen hoorquote:Op dinsdag 25 september 2007 15:00 schreef Fogel het volgende:
[..]
Een broodje haal ik wel bij de supermarkt op Plaza. Als ze geen sashimi hebben dan.quote:Op dinsdag 25 september 2007 16:14 schreef Douwe het volgende:
[..]
Ze hebben ook 'Regular' koffie bij Starbucks
Ik vind vooral dat ze vaak lekkere broodjes hebben
Jij houd alleen van zwarte koffie toch?quote:Op dinsdag 25 september 2007 16:40 schreef Douwe het volgende:
Cappucino is per definitie vies, waar je t ook haalt
Hier kan ik me bij aansluitenquote:Op dinsdag 25 september 2007 17:18 schreef Douwe het volgende:
Er mag alleen eventueel wat rum of whiskey doorheen, maar das alleen op speciale gelegenheden![]()
Dat is net als Belgisch bier en melk met smaak; als je de basis al niet wilt, waarom zou je er dan een onnatuurlijke smaak aan toevoegen om het mensen wel te laten drinkenquote:
Misschien dat Jag er antwoord op kan geven?quote:Op woensdag 26 september 2007 08:04 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Dat is net als Belgisch bier en melk met smaak; als je de basis al niet wilt, waarom zou je er dan een onnatuurlijke smaak aan toevoegen om het mensen wel te laten drinken
Je kunt er ook gewoon zwarte, sterke koffie krijgen hoor.quote:Op dinsdag 25 september 2007 15:00 schreef Fogel het volgende:
quote:Op zaterdag 22 september 2007 19:52 schreef DutchTrain het volgende:
En bij de landing hoeft er niet geklapt te worden![]()
Daar kom ik nooit. Maar ik heb vaker applaus gehoord bij gewone lijndienstvluchten dan bij goedkope vluchten de laatste tijd .quote:Op woensdag 26 september 2007 17:47 schreef maartena het volgende:Doen ze dat nog steeds bij charter-vluchtjes?
Ik hoor het in de VS nooit, maar goed..... daar is vliegen onderhand een veredelde vorm van openbaar vervoer natuurlijk.quote:Op woensdag 26 september 2007 17:52 schreef DutchTrain het volgende:
Daar kom ik nooit. Maar ik heb vaker applaus gehoord bij gewone lijndienstvluchten dan bij goedkope vluchten de laatste tijd .
Vallen low cost carriers bij jou onder gewone lijndiensten? Want dat zijn natuurlijk ook goedkope vluchten.quote:Op woensdag 26 september 2007 17:52 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Daar kom ik nooit. Maar ik heb vaker applaus gehoord bij gewone lijndienstvluchten dan bij goedkope vluchten de laatste tijd .
Nee, bij low cost heb ik volgens mij nog nooit iemand horen klappen. Maar dat komt omdat die natuurlijk omdat daar vooral regelmatige (zaken-)reizigers inzitten.quote:Op woensdag 26 september 2007 23:29 schreef Fogel het volgende:
[..]
Vallen low cost carriers bij jou onder gewone lijndiensten? Want dat zijn natuurlijk ook goedkope vluchten.
Heeft een van jullie trouwens ook de IATA Corporate Air Travel Survey 2007 ingevuld?
Dat is waar. Die heb ik ook een keer gehoordquote:Op vrijdag 28 september 2007 11:08 schreef Thetallguy het volgende:
Tellen de Ryanair-bandjes met geklap na aankomst ook?
Easyjet is de goedkoopste en makkelijkste. Omvliegen met Ryanair is niet echt een optiequote:Op zaterdag 29 september 2007 14:32 schreef UIO_AMS het volgende:
Vliegen met jet2com is me prima bevallen. En geen klappen bij de landing. Komend jaar is de Britse Open Squashkampioenschappen in Liverpool. Welke lowbudgetmaatschappijen vliegen daarnaartoe vanaf Amsterdam? In ieder geval Easyjet, maar weten jullie toevallig meer?
Het is even wennen. Of gewoon terugzetten naar de oudequote:Op maandag 1 oktober 2007 00:26 schreef Thetallguy het volgende:
Ik schrok van de nieuwe layout
Uiteraard. Overigens kwam ik in het niet-Schengen-gedeelte waardoor ik niet naar de Starbucks op Schiphol kon en dus moest wachten tot in Londen.quote:Op woensdag 26 september 2007 10:49 schreef Fogel het volgende:
[..]
Misschien dat Jag er antwoord op kan geven?Of drink je ook pure koffie Jag?
Dus he? Je had 2 vluchten met een transfer, en maar één boardingpass? He, kijk! Das wel handig!quote:Op woensdag 3 oktober 2007 11:58 schreef Fogel het volgende:
Iets positiefs over SAS: twee vluchten op 1 boarding pass! Dit gaat de goede kant op
Inderdaad, de heading is Trondheim-Amsterdam en dan staat eronder TRD-OSL en welke stoel en hoe laat, en de regel daaronder OSL-AMS en stoel en hoe laat. Erg handingquote:Op woensdag 3 oktober 2007 18:45 schreef Douwe het volgende:
[..]
Dus he? Je had 2 vluchten met een transfer, en maar één boardingpass? He, kijk! Das wel handig!
En is de lay out van Nederland nog het zelfde?
quote:Op donderdag 27 september 2007 23:29 schreef Fogel het volgende:
Kan me niet herinneren wanneer ik voor het laatst iemand heb horen klappen in het vliegtuig.
quote:
quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 23:41 schreef Fogel het volgende:
Nu op fok vanuit het vliegtuig, WLAN heeft betere dekking hier in het vliegtuig dan in de terminal!
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 09:53 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
En met de nieuwe PDA layout kun je ook zonder problemen FOK!'en zonder laptop
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 09:54 schreef Fogel het volgende:
Ik ben van donderdag 0:455 tot vannacht 0:135 van huis geweest om een presentatie te houden van 15 minuten... heerlijk, die reviews van internationale projecten![]()
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 10:13 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Daar bestaat zoiets als teleconferencing voor![]()
Volgens de website moet je een formulier invullen en met de originele boardingcard naar Parijs sturen?quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 02:00 schreef Vogue het volgende:
K_Man, die kan je via de website terugclaimen, heb ik ooit een keer gedaan zo, was wel ff een gedoe maar binnen een week had ik mijn milesHoe heb je het gehad trouwens? Heb al even niet in TRV gezeten, zal zo de topics eens doorlezen.
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 11:06 schreef k_man het volgende:
[..]
Volgens de website moet je een formulier invullen en met de originele boardingcard naar Parijs sturen?Ik zal nog eens beter kijken dan. Het betreft ook geen vlucht van KLM, maar van Jet Air, een partner van KLM.
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 14:00 schreef Thetallguy het volgende:
Ga je naar Japan?
Wat enig Douwe!quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 18:46 schreef Douwe het volgende:
Ik ga trouwens morgen naar Kopenhagen! Impulstripje
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 18:46 schreef k_man het volgende:
Nou, ik zal nog 'ns wat vertellen over de vakantie.
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 18:46 schreef k_man het volgende:
quote:Op zondag 7 oktober 2007 10:38 schreef DutchTrain het volgende:
Nog zo'n leuke: http://www.survivorman.ca/
Vanaf vanavond 21.00 op Discovery
We waren met een dertigtal Lotussen.quote:Op zondag 7 oktober 2007 23:13 schreef Fogel het volgende:
Maar in die stukjes natuur valt toch geen auto te spotten?
Over spotten gesproken, deze vond ik een X-aantal weken geleden op het plein hier in de stad:
[ afbeelding ]
Nee, maar niet verwonderlijk in Lampegat / De Lichtstadquote:Op zondag 7 oktober 2007 23:23 schreef Fogel het volgende:
Ik heb vorige week overigens voor het eerst van het bestaan van de Lichtjesroute in Eindhoven gehoord. Kennen jullie het? Vond het er wel leuk uitzien (en de bevrijding met licht vieren is natuurlijk ook symbolisch)
Spannende foto.quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 02:00 schreef Vogue het volgende:
K_Man, die kan je via de website terugclaimen, heb ik ooit een keer gedaan zo, was wel ff een gedoe maar binnen een week had ik mijn milesHoe heb je het gehad trouwens? Heb al even niet in TRV gezeten, zal zo de topics eens doorlezen.
[edit] had er een fotootje bij gezet, maar bij nader inzien sloeg het nergens op, dus weer weggehaald) [/edit]
Jigme, dat is toch wel de meest voorkomende voornaam in Bhutan volgens mij.quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 11:06 schreef k_man het volgende:
En in Bhutan bleek dat onze reisleider bevriend is met Jigme Drukpa. Wie? Jigme Drukpa, de Bhutanese muzikant waarmee Blof heeft samengewerkt tijdens hun Umoja project en de enige Bhutanees met conservatorium.
We hebben dus op een avond in ons hotel een heel bijzonder privéoptreden van deze man gehad.
Voor dat bedrag kun je hiervandaan toch wel een jaar lang elke maand naar Valencia vliegenquote:Op maandag 8 oktober 2007 20:33 schreef Fogel het volgende:
Total: 3822 mi, ik krijg dus iets meer dan 1 gevlogen mile per kroon
(De prijs in Noorse kronen was 3811 NOK)
41¤ per retourtje? Lijkt me wel heel erg goedkoop, maargoed, met al die prijsvechters tegenwoordig is dat misschien wel te doen vanaf vliegvelden met lage belastingen (als ik het goed herinner is ongeveer 100¤ van de ticketprijs belasting).quote:Op maandag 8 oktober 2007 21:18 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Voor dat bedrag kun je hiervandaan toch wel een jaar lang elke maand naar Valencia vliegen![]()
Prrrrrrrrrrrrrr.quote:
De markt is hier te klein voor Ryanair, rond Oslo vliegen ze wel.quote:Op maandag 8 oktober 2007 23:09 schreef Thetallguy het volgende:
Ryanair vanaf Maastricht of Eindhoven red je best voor ¤41 ja
grappig dat TRD-AMS-VLC net lijkt op het kaartje alsof het een directe vlucht is
Niemand... vrienden waren daar voor een korte trip, en zeiden voor de grap: 'Jij komt ook, dus?'. Een dag later bezorgde ik ze de schrik van hun leven door ze klem te rijden voor hun hotelquote:Op zaterdag 6 oktober 2007 19:00 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Wat enig Douwe!Wie heb je daar wonen dat je zo ineens hebt besloten naar Kopenhagen te gaan?
![]()
Beetje op je teentjes getrapt?quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 18:46 schreef k_man het volgende:
Nou, dat vond ik nou ook, de foto was iets te pikant voor een gemiddelde HTL lezerquote:Op maandag 8 oktober 2007 11:35 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Spannende foto.![]()
handig die nieuwe editgeschiedenisfunctie voor mods
Je bent met de auto gegaan?quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 17:49 schreef Douwe het volgende:
Spanair is een prima maatschappij, niets meer, niets minder. Maar ach, jij verafschuwt SAS, en wie is nou toevallig de eigenaar van Spanair...
[..]
Niemand... vrienden waren daar voor een korte trip, en zeiden voor de grap: 'Jij komt ook, dus?'. Een dag later bezorgde ik ze de schrik van hun leven door ze klem te rijden voor hun hotel
Jaquote:
Ja, en dat alles voor 1 nachtje Malmö!quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 20:18 schreef Vogue het volgende:
Malmö is leuk![]()
Lund is nog leuker![]()
Maar jee, met de auto, das nog best een eind
Hee, kijk eens bij mijn laatste vluchtverslag... ik ben minder negatief nu, maar op tijd vliegen kunnen ze nog steeds niet.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 17:49 schreef Douwe het volgende:
Spanair is een prima maatschappij, niets meer, niets minder. Maar ach, jij verafschuwt SAS, en wie is nou toevallig de eigenaar van Spanair...
[..]
Goedkoop!quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 18:13 schreef DutchTrain het volgende:
Voor mij werd het geen Alitalia, noch Finnair, maar toch SAS naar Tokyo.
675 euro voor een retourtje incl tax in het Japanse hoogseizoen
En ik vlieg met een A340 mét personal entertainment. Alleen de overstap op Kopenhagen is wat minder, maar beter dan de overstap in Helsinki natuurlijk.
Is die lounge niet gratis, als ik tegen die tijd eindelijk eens de silver status heb bereikt van SAS EuroBonusquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 21:50 schreef Fogel het volgende:
Goedkoop!
Kastrup, niks mis mee wat mij betreft. 2 rode woesten en een halve liter bier, klassieke pitstop daar![]()
Als je er lang moet zijn ga je gewoon de lounge in (eventueel tegen betaling, 75dkk voor 3 of 4 uur geloof ik)
Ja, zo zijn wij. Hooggewaardeerde users zoals jij moet je af en toe strelen. Digitaal dan.quote:
Permanent of bezoek?quote:Op woensdag 10 oktober 2007 17:48 schreef tevebe het volgende:
Net mijn vlucht geboekt. 4 maart vlieg ik terug naar NL.
Ik las echt 'Chickair'quote:
Ik zag vorige week een ClickAir vliegtuig voorbij taxien op Schiphol en dat zag er prima verzorgd en nieuw uit, niet alsof het uit elkaar zou vallen zoals sommige van de Martinair vliegtuigen bijvoorbeeld.quote:
En dan blijf je in Nederland wonen, of toch maar weer op zoek naar een ander land?quote:Op woensdag 10 oktober 2007 23:16 schreef tevebe het volgende:
[..]
Permanent. Ik zit hier op een werkvisum van een jaar.
Dat probleem had je niet gehad als het een recycletopic was geweest ofzoquote:Op donderdag 11 oktober 2007 15:25 schreef k_man het volgende:
De link (in het sticky topic met overzicht van landen en steden) naar het Barcelona-topic, mag trouwens wel eens aangepast worden. Die link gaat naar deel 2, we zijn ondertussen in deel 4.
Denk je dat de kerk af is nu?quote:Op donderdag 11 oktober 2007 15:21 schreef k_man het volgende:
Ik heb mij voorgenomen tussen Kerst en Oud&nieuw naar Barcelona te gaan.
Da's alweer meer dan tien jaar geleden.
Nee, daarom ga ik juist. Volgens mij kunnen ze daar wel een goede projectleider gebruiken.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 16:02 schreef Fogel het volgende:
Denk je dat de kerk af is nu?
Ik wil eerst mijn school afmaken en daarna kijk ik wat ik wil. Canada is een mooi land, maar of ik er permanent wil wonen weet ik niet.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 09:45 schreef Fogel het volgende:
[..]
En dan blijf je in Nederland wonen, of toch maar weer op zoek naar een ander land?
Vroeger bestond er nog Hooters Airquote:
quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 05:55 schreef maartena het volgende:
[..]
Vroeger bestond er nog Hooters Air
KLM in ieder geval niet meer...quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 13:19 schreef k_man het volgende:
Ach, er zijn nog steeds wel luchtvaartmaatschappijen die het cabinepersoneel duidelijk selecteren op leeftijd en uiterlijk.
Dat zijn echt gestoord lage prijzen!quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 19:01 schreef Thetallguy het volgende:
Enkeltje Maastricht - Milaan geboekt bij Volareweb voor 1 cent. Enkeltje Bergamo - Weeze erbij bij Ryanair voor 5,99 en voor een euro of 14 incl. tax een retourtje Milaan kunnen regelen
Je moet wat als studentquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 21:05 schreef Fogel het volgende:
[..]
Dat zijn echt gestoord lage prijzen!
Er is zo'n maatschappij in de VS waar je vrijwel zeker bij aankomst lid bent geworden van de mile-high club. Weet alleen niet meer de naam van die maatschappij te herinneren.quote:
Kom je ook eens buiten.quote:Op maandag 15 oktober 2007 19:41 schreef Douwe het volgende:
In het nieuws en aanbiedingen topic maakt DutchTrain wel een aardig rekensommetje voor Rotterdam-Maastricht, enkele reis via Milaan... voor maar iets van 35 euroTempting
Met de NS is sneller, goedkoper (25,90¤ 2e klas), je krijgt meer beenplek en minder vervelende controles (en je mag zelfs drinken mee aan boord meenemenquote:Op maandag 15 oktober 2007 19:41 schreef Douwe het volgende:
In het nieuws en aanbiedingen topic maakt DutchTrain wel een aardig rekensommetje voor Rotterdam-Maastricht, enkele reis via Milaan... voor maar iets van 35 euroTempting
TRV meetquote:Op maandag 15 oktober 2007 19:41 schreef Douwe het volgende:
Dat heb ik op het moment ook. Anders wordt oktober de maand waarin ik niet in het buitenland ben geweest. Dat alles omdat afgelopen vrijdag de Duitse Spoorwegen weer eens aan het staken waren en ik op niet verder kon dan station Heerlen.quote:Op maandag 15 oktober 2007 18:50 schreef Douwe het volgende:
Ik stem voor een eindsprint!
Ik heb de ziekelijke neiging om ergens een vlucht heen te boeken, maar heb geen idee waarheen. Iemand tips? 't Moet spotgoedkoop zijn, want in grossier níet in het geld
Wanneer ben je daar?quote:Op maandag 15 oktober 2007 22:52 schreef Fogel het volgende:
TRV meet in Valencia?
Zie PM.quote:
OK. Dat gaat dan niet lukkenquote:Op maandag 15 oktober 2007 23:23 schreef Fogel het volgende:
Zie PM.
Leuke stad. Ik ken nog een goede club daar.quote:Op maandag 15 oktober 2007 22:52 schreef Fogel het volgende:
TRV meet in Valencia?
Waar blijft de rest van dat verslag eigenlijk? Of wilde je op het hoogtepunt stoppen?quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 08:54 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Leuke stad. Ik ken nog een goede club daar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |