Er gaat ook een trein volgens renfe.es, doet er zo'n 2 uur over.quote:Op maandag 24 september 2007 19:21 schreef Douwe het volgende:
[..]
Ik adviseer je dan wel in Alicante een auto te huren... de bus die vanuit Alicante naar Valencia (en vice versa)rijd doet er een slordige 5 uur over, rijd kriskras door allemaal bergen en heeft niet de luxe als de bussen waarin flipsen zich graag laat vervoeren
quote:Op maandag 24 september 2007 18:36 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
En in de kleine lettertjes staat dat het eigenlijk een eurolines bus is
Toch niet met Eurolines he?quote:
Ja die informatie had ik ook... nou deed ik de route wel andersom, maar toen ik in Alicante vroeg waar het treinstation was keek iedereen me aan of ze water zagen branden...quote:Er gaat ook een trein volgens renfe.es, doet er zo'n 2 uur over.
Vroeg je het in het Nederlands of Spaansquote:Op maandag 24 september 2007 23:53 schreef Douwe het volgende:
Ik denk t wel, Jag is toch al eerder per bus naar Londen geweest?
[..]
Ja die informatie had ik ook... nou deed ik de route wel andersom, maar toen ik in Alicante vroeg waar het treinstation was keek iedereen me aan of ze water zagen branden...
Engels... aan mensen die zelf aangaven Engels te spreken (en nee: t waren géén toeristenquote:Op maandag 24 september 2007 23:54 schreef Thetallguy het volgende:
[..]
Vroeg je het in het Nederlands of Spaans
in China kostte het me 3 engelssprekende mensen voor ik er eindelijk eentje vond die ook wist wat ik met 'toilet' bedoeldequote:Op maandag 24 september 2007 23:57 schreef Douwe het volgende:
[..]
Engels... aan mensen die zelf aangaven Engels te spreken (en nee: t waren géén toeristen)
Nee, KLM naar Heathrow.quote:
Nou ja, of ze me begrepen of niet... de meest overtuigende zei: 'Er is helemaal geen trein! Je moet de bus nemen!'. Op zich was de bus wel aardig voordelig, maar één euro per uur... (5 uur voor 5 euroquote:Op dinsdag 25 september 2007 00:09 schreef Thetallguy het volgende:
[..]
in China kostte het me 3 engelssprekende mensen voor ik er eindelijk eentje vond die ook wist wat ik met 'toilet' bedoelde
Voor 270 euro? Nee dankje.quote:Op dinsdag 25 september 2007 00:11 schreef Douwe het volgende:
Zou jij niet een keer VLM gaan proberen vanaf Eelde?
Trip report Groningen - Amsterdamquote:Op dinsdag 25 september 2007 00:27 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Voor 270 euro? Nee dankje.Ik wil nog wel eens voor 70 euro van Amsterdam naar Grunn vliegen.
![]()
quote:Op dinsdag 25 september 2007 00:38 schreef Thetallguy het volgende:
[..]
Trip report Groningen - Amsterdam
quote:them: "Anything to declare?"
Me: "I wasn't aware there were inter-provincial trade limits"
Ja das meestal zo he, Schiphol komt niet naar mij toe.quote:Op dinsdag 25 september 2007 00:34 schreef Douwe het volgende:
Maar nu moet je toch nog met de trein naar Schiphol? Is ook niet goedkoop, en daarbij duurt dat jezus-lang
Nee nee, ik heb ook meteen maar geboekt voor de overige dagen. Mijn favoriete hostel zat helaas al vol.quote:Op dinsdag 25 september 2007 00:34 schreef Douwe het volgende:
En je hebt alleen een hostel voor woensdag? Daarna ga je non-stop door?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |