quote:Here comes the night
A veil over the light
In the distance some shadows of the clouds in the sky
Ive got to get home, to my child, my wife
Here comes the night
got to get back, got to get me a ride
It looks like the road is swallowing me up
Gotta hurry home, dont dare to look back
Blueville is straight ahead
Another 35 days to go
Another 35 days before it's full
I wish i could pay the sun to run
Then I had some more time, with my wife, my son
Clouds in the sky
Gathering for a fight
Chasing their prey, till it cant go on
I mend my pace, cos my bride is waiting home
Dat is Blue1. Daarmee kom ik rond de 180-190 euro per ticket. Als ik naar Tallinn ga ben ik bijna hetzelfde kwijt als wanneer ik met KLM naar Helsinki ga. Wat is snowflake overigens? Sterling heb ik ook al al geprobeerd met Kopenhagen, Oslo en Stockholm maar dat sluit niet aan. Ik kan ook de Public Express pakken naar Bremen, vandaar naar Tampere vliegen en daar weer een bus/trein pakken. Nadeel is dat ik dan midden in de nacht 1 uur 45 in Groningen moet wachten.quote:Op donderdag 20 september 2007 09:10 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
www.blue1.com al geprobeerd?
Of met een omweg vanaf een Ryanair basis naar een snowflake / blue1 / sterling / easyjet ?
Easyjet vliegt vanuit Berlijn (en Stansted) naar Tallinn voor 56 euro retour. Komt er nog een treinkaartje bij van 60 euro naar Berlijn en twee nachtjes in een hostel daar en in Tallinn (want: leuke stad) en een retourtje met de boot. En zie daar, voor 250 euro heb je niet alleen een retourtje Hellsinki, maar ook nog eens een leuke reis
Je krijgt wel veel meer reis voor je geld; in zo'n bus zit je al voor 2,2 euro per uurquote:Op donderdag 20 september 2007 16:46 schreef Douwe het volgende:
Voor die besparing van 29 euro lijkt dat het me niet waard
Ken je klassiekersquote:Op donderdag 20 september 2007 17:56 schreef Fogel het volgende:
Douw'o Polo?
En een stukje eronder staat:quote:Desde el 1 de mayo de 2005, United Argentina atiende a sus clientes exclusivamente por teléfono o a través de su página en Internet.
Para contactarnos por teléfono, llame desde Buenos Aires al 4316-0777 o desde todo el país al 0 810 777 UNITED (8648)
quote:Departamento Comercial
Teléfono: (54 11) 4316-4744
Fax: (54 11) 4315-1172
* De lunes a viernes de 9:00 a 13:00 y de 14:00 a 18:00 hs
Dirección en Argentina
Torre Catalinas Plaza
Av. Eduardo Madero 900,
Piso 9 - C1106ACV
Ciudad Autnoma de Buenos Aires
Argentina
Is het niet ook een taak van een reisbureau om mensen voor enorme fouten te behoeden, of ze minimaal er attent op te maken (in dit geval dat Helsinki een saaie bedoeling is).quote:Op donderdag 20 september 2007 20:48 schreef DutchTrain het volgende:
Een reisbureau doet als het goed is wat je vraagt en daar betaal je dan voor.
..
quote:1. Imperial War Museum
2. Market Street
3. Trafford Center
4. Old Trafford
5. Deansgate Locks
Het was even een reminder voor me.quote:Op vrijdag 21 september 2007 14:00 schreef DutchTrain het volgende:
Dat lijstje komt me bekend voor...
Vergeet niet dat je dan ook niets vloeibaars mee mag nemen.quote:Op vrijdag 21 september 2007 15:11 schreef flipsen het volgende:
Op de site van Ryan Air hebben ze het over 'tassen' inchecken. Ik neem tch aan dat het hier over ruimbagage gaat, right? Handbagage is toch gewoon mee te nemen (gratis)? Voor 3 dagen Madrid ga ik geen koffer meenemen namelijk...
Manchester heeft ook nog een vrij groot Chinatownquote:
Mag wel, maar niet veelquote:Op vrijdag 21 september 2007 15:50 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Vergeet niet dat je dan ook niets vloeibaars mee mag nemen.
Niet als ik mijn BA ticket kan verzettenquote:Op vrijdag 21 september 2007 08:29 schreef Fogel het volgende:
Je zou toch United vliegen?
http://www.infosys.de/nurabfrage/ daar kan je het vinden en ook meteen zien hoe vol de vlucht zit.quote:Op vrijdag 21 september 2007 22:02 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
United zit om een of andere wazige reden tot de 18e vol dus die wordt het niet.
Iemand een idee vanaf wanneer United vanaf Chicago naar BA direct vliegt?
Handige tool om ook soort vliegtuig en alternatieve vluchten op te zoekenquote:Op vrijdag 21 september 2007 22:06 schreef Fogel het volgende:
[..]
http://www.infosys.de/nurabfrage/ daar kan je het vinden en ook meteen zien hoe vol de vlucht zit.
Ik heb standaard een print bij me met de vluchten van die dag voor het geval dat mijn originele route aangepast moet worden (of dat aan mezelf of aan de luchtvaartmaatschappij ligt maakt daarbij weinig uit). Know your optionsquote:Op vrijdag 21 september 2007 22:22 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Handige tool om ook soort vliegtuig en alternatieve vluchten op te zoeken![]()
En dan verwacht je dat het ding je alle routes op alle dagen met alle maatschappijen laat zien???quote:Op vrijdag 21 september 2007 22:20 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Buenos Aires
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |