quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 14:57 schreef k_man het volgende:
Degene die 'm vol maakt opent de nieuwe.
Ik fiets niet als het regent en mijn fiets roest nietquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 15:09 schreef k_man het volgende:
Allemaal jaloezie. Jij mag dan lachen als je een kerel ziet in een gepimpte Audi S8, maar die kerel lacht nog veel harder om jou op je roestige fietsje, door de regen.
De wat?quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 15:20 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Het is wachten totdat de Mythbusters of Brainiacs 'm opblazen
Väth gooit er volgens mij nog een turbo bij. Althans, wel op de SL.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 15:09 schreef k_man het volgende:
Allemaal jaloezie. Jij mag dan lachen als je een kerel ziet in een gepimpte Audi S8, maar die kerel lacht nog veel harder om jou op je roestige fietsje, door de regen.
Dás trouwens dus niet mijn SLK hè, maar wel een erg mooi exemplaar.
Voor Jag: het is een 230K uit 2001, met Väth motortuning (scheelt ruim 30 pk geloof ik) en dus die mooie 17" AMG velgen.
quote:Op donderdag 16 augustus 2007 01:43 schreef flipsen het volgende:
Humor is hier soms ver te zoeken ja... Meeste humor zit doorgaans in de TT, I rest my case...
De termite eropquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 15:20 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Het is wachten totdat de Mythbusters of Brainiacs 'm opblazen
Ja, met dubbele 5-spaaks velgen uiteraard.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 19:27 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
eigenlijk moet er nog wel een caravan bij![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |