Daar is het nu nogal te laat voor, meneer-de-dooddoener.quote:
Truequote:Op woensdag 19 september 2007 21:08 schreef mstx het volgende:
Ze hebben hun doel in ieder geval bereikt (aandacht).
quote:Op woensdag 19 september 2007 21:03 schreef Yorrit het volgende:
gewoon horror beelden en andere shockerende dingen.. niets nieuws voor de hardcore scene.
doen metalbands ook al sinds jaar en dag
geen clip (er zijn sowieso weinig metalclips), maar SS'ers figureren regelmatig in metalsongs..quote:Op woensdag 19 september 2007 21:36 schreef McKillem het volgende:
[..]
De eerste metalband met marcherende SSers in hun clip moet ik nog tegenkomen anders.
quote:Op woensdag 19 september 2007 21:35 schreef LeT0W het volgende:
Super vette trailer! en precies zoals de media het altijd afschilderd!
Laat ze maar lekker lullen! wij weten wel beter!
quote:Op woensdag 19 september 2007 21:38 schreef Yorrit het volgende:
[..]
geen clip (er zijn sowieso weinig metalclips), maar SS'ers figureren regelmatig in metalsongs..
Slayer - Angel of Death om maar een bekende te noemen
Emo'tje van me, het is nog steeds een relaxt cultuurtje, je moet alleen ff wat verder kijken dan je neus lang is. Wat met jou pinokkio-neus angstig moeilijk moet zijnquote:Op woensdag 19 september 2007 21:18 schreef McKillem het volgende:
Opzich een toffe intro. Maar ik vind dat thunderdome van nu echt niets meer.
Vroeger was het relaxed cultuurtje, toen had je nog kaalkoppen met nikes, australians en het was helemaal de shit om vaag te doen.
Tegenwoordig...
quote:Op woensdag 19 september 2007 21:45 schreef Vampz het volgende:
[..]
Emo'tje van me, het is nog steeds een relaxt cultuurtje, je moet alleen ff wat verder kijken dan je neus lang is. Wat met jou pinokkio-neus angstig moeilijk moet zijn
hardcore ligt helemaal niet zo erg meer onder vuurquote:Op woensdag 19 september 2007 21:43 schreef McKillem het volgende:
[..]
Mij nimmer niet opgevallenMaargoed ik neem je woord maar.
Het is natuurlijk wel zo dat de metalhead doorgaans minder een reputatie heeft van racisme en dat metal uberhaupt niet zo'n issue is momenteel en je met dat soort grapjes dus makkelijk wegkomt.
De hardcore scene echter...tjah. Ik denk dat je met dit soort grapjes die vlam die er woed alleen maar voed met petroleum.
Ja emo, wij hebben dit al reeds voor de 3e keer afgesproken dat ik jou zo mocht noemen. Je gaat me niet vertellen dat je het nu voor de 3e keer vergeten bent.quote:Op woensdag 19 september 2007 21:47 schreef McKillem het volgende:
[..]
Ik moet verder kijken dan mijn leus lang is, maar intussen noem jij me wel een emo.
![]()
![]()
quote:Op woensdag 19 september 2007 21:49 schreef Vampz het volgende:
[..]
Ja emo, wij hebben dit al reeds voor de 3e keer afgesproken dat ik jou zo mocht noemen. Je gaat me niet vertellen dat je het nu voor de 3e keer vergeten bent.![]()
echt heel undercover ben je ook niet met je lijpe avatarquote:Op woensdag 19 september 2007 21:49 schreef McKillem het volgende:
[..]
Oh, jij weerDat je die shit onthoud.
http://www.burzum.org/quote:Op woensdag 19 september 2007 21:36 schreef McKillem het volgende:
[..]
De eerste metalband met marcherende SSers in hun clip moet ik nog tegenkomen anders.
quote:Op woensdag 19 september 2007 21:47 schreef Yorrit het volgende:
[..]
hardcore ligt helemaal niet zo erg meer onder vuur
dat is tegenwoordig vooral hiphop wat een verderfelijke invloed op de maatschappij zou hebben.
in de 70s/80s was dat Metal
quote:Op woensdag 19 september 2007 21:51 schreef Vampz het volgende:
[..]
echt heel undercover ben je ook niet met je lijpe avatar
hm ja dat ook nog eens.quote:Op woensdag 19 september 2007 21:52 schreef Nosh het volgende:
[..]
http://www.burzum.org/
Geen SS'ers, genoeg andere gezelligheid.
ja die drugsgebruikende mongolen zullen nooit helemaal geaccepteerd worden. maar ze doen het er natuurljk ook een beetje om.quote:Op woensdag 19 september 2007 21:52 schreef McKillem het volgende:
[..]
Ik merk anders maatschappelijk nog een behoorlijke spanning tegenover de hardcore scene als het ware.
quote:Op woensdag 19 september 2007 21:52 schreef Nosh het volgende:
[..]
http://www.burzum.org/
Geen SS'ers, genoeg andere gezelligheid.
quote:Op woensdag 19 september 2007 21:53 schreef Yorrit het volgende:
[..]
hm ja dat ook nog eens.
een deel van de metalscene gebruikt die shit niet alleen om te shockeren.. ze menen het ook nog
ja zit er vast wel bij bij een aantal idd..quote:Op woensdag 19 september 2007 22:04 schreef McKillem het volgende:
[..]
Zo doen ze het willen geloven idd.
Satanische Black Metal blijft wel 1 van Noorwegens grootste culturele export en hebben in die zin natuurlijk wel een reputatie op te houden.
Extremen verkopen.
Ik heb het idee dat ze daarom zo doen, en dat gedrag ook blijven voortzetten in interviews e.d.
komt omdat het niet wordt gemaakt door/voor racisten.quote:Op woensdag 19 september 2007 22:11 schreef De_Ananas het volgende:
Ken 90% van die nummers maar is mij nooit iets rascistisch opgevallen?
Tzal bes teen hoger percentage zijn dan bijv hip hop luisteraars maar ik heb nog nooit wat gemerkt ergensquote:Op woensdag 19 september 2007 22:15 schreef Yorrit het volgende:
[..]
komt omdat het niet wordt gemaakt door/voor racisten.
maar een klein groepje hardcore luisteraard is toevallig ook racist
De nummers zelf zijn nooit racistisch, echt NOOIT (dan heb ik het over de "commerciele" hardcore, die dus ook op cd's enzo terechtkomt en daadwerkelijk gereleased wordt. Er zijn natuurlijk wel van die amateurbrouwseltjes van van die doe-het-zelvers maar die zul je nooit op een feest horen)quote:Op woensdag 19 september 2007 22:11 schreef De_Ananas het volgende:
Sleeeejooooorrrr.quote:Op woensdag 19 september 2007 21:38 schreef Yorrit het volgende:
[..]
geen clip (er zijn sowieso weinig metalclips), maar SS'ers figureren regelmatig in metalsongs..
Nodig een gezinnetje van 10 man uit Urk uit en je hebt de avond van je levenquote:Op woensdag 19 september 2007 23:55 schreef Koenz0r het volgende:
Zo, dat feest nodigt uit voor een gezellig uitje met het gezin uit Staphorst.
De Noren hebben er feitelijk geen reet mee te maken, alleen Vikernes misschien, maar die werd pas in de bak een overtuigd Odinist, met nog de nodige nazistische trekjes. De halve Russische Black Metal scene daarentegen bestaat uit NS-bandjes. Driekwart daarvan maakt kutmuziek, dus is het niet eens echt de moeite van het aandacht schenken waard.quote:Op woensdag 19 september 2007 21:57 schreef McKillem het volgende:
[..]
Ja, maar die noren zijn een volk apart.Blijft wel metal, point taken.
Al verzetten deze lui zich voornamelijk tegen het christendom, en niet zozeer in het vertrappen van rassen. Hetgeen dat ik mijn optiek nog altijd een beter uitgangspunt is, al is dat natuurlijk een meningskwestie.
Die gaat inderdaad over Josef Mengele, een van de bekendere Duitse artsenquote:Op woensdag 19 september 2007 21:38 schreef Yorrit het volgende:
[..]
A: Het is een ziekelijk vet nrquote:Op donderdag 20 september 2007 13:34 schreef gio_hardcore het volgende:
[..]
Die gaat inderdaad over Josef Mengele, een van de bekendere Duitse artsen.
quote:Op donderdag 20 september 2007 00:43 schreef De_Postbode het volgende:
[..]
De Noren hebben er feitelijk geen reet mee te maken, alleen Vikernes misschien, maar die werd pas in de bak een overtuigd Odinist, met nog de nodige nazistische trekjes. De halve Russische Black Metal scene daarentegen bestaat uit NS-bandjes. Driekwart daarvan maakt kutmuziek, dus is het niet eens echt de moeite van het aandacht schenken waard.
AAAAAAAAACH MAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAN.quote:Op donderdag 20 september 2007 12:23 schreef Verloren_onschuld het volgende:
Een beetje een lompe en ondoordachte trailer, de laatste stuiptrekking van ID&T?
A; Ik heb het niet zo op dat soort muziek, sorry, dus op dit punt ben ik het niet met je eens.quote:Op donderdag 20 september 2007 13:53 schreef Ferdie88 het volgende:
[..]
A: Het is een ziekelijk vet nr
B: Slayer heeft al 1000x moeten uitleggen dat ze niet symphatiseren met de daden/ideeen van Mengele
Jup, ik heb die film gezien en vond het diep-en diep triest dat een mens zo ziek kan zijn. Maar dat betekent niet dat mensen hier niet over mogen zingen. Met stil-zwijgen bereik je ook niksquote:Op donderdag 20 september 2007 14:07 schreef gio_hardcore het volgende:
[..]
A; Ik heb het niet zo op dat soort muziek, sorry, dus op dit punt ben ik het niet met je eens.
B: Ik zeg ook niet dat ze die ideeën/daden symphatiseren, mij maakt het niet uit waar iemand over zingt. Vrije mening enzo. Ik vind wel dat die dingen van Mengele zum kotzen zijn, heb je Boys from Brazil al gezien? Kijk anders een keer The Last King of Scotland eens. Ander persoon, zelfde gedachtengang. Of Hotel Rwanda, ook een erg goede film.
oh ja?quote:Op donderdag 20 september 2007 14:02 schreef McKillem het volgende:
En dit zijn er statisch in ieder geval _veel_ minder dan dat er neonazi gabbers zijn.
ehm thunderdome is sinds 2 jaar geleden volledig overgedragen naar Q-dance. Dus voor je wat blaat doe wat researchquote:Op donderdag 20 september 2007 12:23 schreef Verloren_onschuld het volgende:
Een beetje een lompe en ondoordachte trailer, de laatste stuiptrekking van ID&T?
Helemaal mee eens, alhoewel ik me, door de dunne lijn tussen "zingen over" en "symphatiseren aan", best kan voorstellen dat mensen over de zeik gaan van dergelijke nummers.quote:Op donderdag 20 september 2007 14:18 schreef Ferdie88 het volgende:
[..]
Jup, ik heb die film gezien en vond het diep-en diep triest dat een mens zo ziek kan zijn. Maar dat betekent niet dat mensen hier niet over mogen zingen. Met stil-zwijgen bereik je ook niks
Mag jij je research ook wel beter gaan doen, Q-dance is namelijk altijd al een dochterbedrijf geweest van ID&T, sinds 2006 is het volledig opgegaan in ID&Tquote:Op donderdag 20 september 2007 14:27 schreef SpookY22 het volgende:
[..]
ehm thunderdome is sinds 2 jaar geleden volledig overgedragen naar Q-dance. Dus voor je wat blaat doe wat research
Thunderdome staat jaar en dag bekend om hun trailers en posters.quote:Op woensdag 19 september 2007 21:44 schreef Nosh het volgende:
Ze hebben hun aandacht, ze hebben hun mond-op-mond reclame, en dat met een trucje dat al sinds 1993 gebruikt wordt, toen er een naakt wijf met een duivel op de eerste Thunderdome stond.
Dat ook inddquote:Op donderdag 20 september 2007 15:08 schreef Yorrit het volgende:
Hellraiser was een ander feest toch?
Juist!! die!!quote:
Ken je die laatste ook dan? die klinkt wel nicequote:Op woensdag 19 september 2007 22:11 schreef De_Ananas het volgende:
net gedownload, is niet hetzelfde nummer (verder niks mis met dat nummer)quote:Op donderdag 20 september 2007 15:24 schreef het.ismij het volgende:
laatste nummer is
Paul Elstak & JDA feat. MC Ruffian - Offensive warriors
cd show no fear nr 2 cd 1
UHmzz,..quote:Op donderdag 20 september 2007 15:40 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
net gedownload, is niet hetzelfde nummer (verder niks mis met dat nummer)
hahaquote:Op donderdag 20 september 2007 15:24 schreef MrSleep het volgende:
Nu maar hopen dat er 15 december een bom op de Rai valt. Onze medelanders kunnen dan vervolgens wel hun werk overnemen en zijn veel problemen weer uit het land
Neequote:Op donderdag 20 september 2007 15:42 schreef het.ismij het volgende:
[..]
UHmzz,..
k zou toch zweren dat dat um is,...
Goed planquote:Op donderdag 20 september 2007 15:24 schreef MrSleep het volgende:
Nu maar hopen dat er 15 december een bom op de Rai valt. Onze medelanders kunnen dan vervolgens wel hun werk overnemen en zijn veel problemen weer uit het land
Vreemd dat ik het langharig tuig van "toen" nu vaak op de postkamer zie werken, en de "kaalkopjes" over het algemeen goede banen hebben.quote:Op donderdag 20 september 2007 17:28 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Goed plan![]()
Gemiddeld IQ van Nederlanders stijgt in 1 klap met 10 punten dan![]()
Mss dat, dat wat verduidelijkt.quote:Ik zal maar ff duidelijkheid verschaffen,de trailer is gebaseerd op hoe men in oude horrorfilms van eind jaren 80' Armagedon omschreef,einde van de wereld totale wan-orde en chaos,daar zijn ze gewoon heel goed in geslaagd.Dit deden ze door in een kort ogenblik alle ellende te laten zien wat op dat ogenblik actueel was in de wereld.Het moet een sfeer van paniek omschrijven ,totale pandemonium,zet dat nu eens in het perspectief met Hardcore en denk dan nog eens of je het nog steeds slecht trailer vind ;-)
PS,Drokz en ik komen er ook ergens in voor en wij willen echt niet geassocieerd worden met racisme of wat voor schadelijke beelden ook die hardcore beschadigen. Aan de andere kant laten we hierin ook niet doorschieten."
---Wil er niet teveel over kwijt maar denk je nou echt dat we die naam ooit nog kwijt raken? Misschien dat gasten als Prem nu wel eens gaan terug reageren op onze telefoontjes.Iets wat ze nooit doen als we hem bijvoorbeeld uitnodigen op Hardcore Unite omdat (echt waar) volgens zijn redacteur er niet genoeg verhaal in zit
Nee gappie's van ons in venlo bashen daar zijn ze goed in en nu moeten we ons vandaag verontschuldigen voor zo'n filmpje?
I dont think so,vandaag zijn we echt hardcore
Onze officiele commentaar vandaag: Maak lekker je eigen verhaal ;-)
En zie dit ook als een ;-)
Heb je het hardcoretuig van tegenwoordig al eens bekeken???quote:Op donderdag 20 september 2007 17:38 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Vreemd dat ik het langharig tuig van "toen" nu vaak op de postkamer zie werken, en de "kaalkopjes" over het algemeen goede banen hebben.
Dat kleine groepje extremen is idd een indicatie voor de gehele scenequote:Op donderdag 20 september 2007 17:40 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Heb je het hardcoretuig van tegenwoordig al eens bekeken???![]()
![]()
Kleine groepje? Je moet voor de gein eens hier in de buurt op zo'n feest komen...quote:Op donderdag 20 september 2007 17:45 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Dat kleine groepje extremen is idd een indicatie voor de gehele scene
kom jij daar wel eens?quote:Op donderdag 20 september 2007 17:48 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Kleine groepje? Je moet voor de gein eens hier in de buurt op zo'n feest komen...![]()
Kom voor de gein is naar een TD, weinig van dat soort gasten hoor. Maar goed het boeit me eigenlijk ook weinig meer hoe mensen het zien. Als we maar een tof feest hebben de 15equote:Op donderdag 20 september 2007 17:48 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Kleine groepje? Je moet voor de gein eens hier in de buurt op zo'n feest komen...![]()
"Hier" is Limburg... Alleen al hier in dit dorp lopen er teveel van die kansloze types rond, vaak rond dezelfde leeftijd als ik ben (sommige heb ik bij in de klas gezeten op de basisschool) Hier heb je idd geen grote feesten, maar toch: alleen de hardcorefeesten lopen goed, Als je een keer een house, progressive of minimal avond organiseert komt er geen hond... Organiseer je een hardcore-avond, heb je de tent vol... En ja, ben een keer op een hardcore-avond geweest, ik heb me werkelijk sufgelachen om de ontzettend lelijke mensen die daar op af kwamen...quote:Op donderdag 20 september 2007 17:49 schreef Yorrit het volgende:
[..]
kom jij daar wel eens?
en 'hier in de buurt', weet niet waar dat is maar dat zullen geen grote feesten zijn dus alsnog een vrij klein groepje.. t ligt ook een beetje aan het soort hardcore
tja limburg.. das ook een geval apartquote:Op donderdag 20 september 2007 17:57 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
"Hier" is Limburg... Alleen al hier in dit dorp lopen er teveel van die kansloze types rond, vaak rond dezelfde leeftijd als ik ben (sommige heb ik bij in de klas gezeten op de basisschool) Hier heb je idd geen grote feesten, maar toch: alleen de hardcorefeesten lopen goed, Als je een keer een house, progressive of minimal avond organiseert komt er geen hond... Organiseer je een hardcore-avond, heb je de tent vol... En ja, ben een keer op een hardcore-avond geweest, ik heb me werkelijk sufgelachen om de ontzettend lelijke mensen die daar op af kwamen...
(by the way: in tegenstelling tot mijn username ben ik geen stereotype metalhead)
Hardstylefeest hierzo betekend vrijwel altijd volle bak...quote:Op donderdag 20 september 2007 17:57 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
"Hier" is Limburg... Alleen al hier in dit dorp lopen er teveel van die kansloze types rond, vaak rond dezelfde leeftijd als ik ben (sommige heb ik bij in de klas gezeten op de basisschool) Hier heb je idd geen grote feesten, maar toch: alleen de hardcorefeesten lopen goed, Als je een keer een house, progressive of minimal avond organiseert komt er geen hond... Organiseer je een hardcore-avond, heb je de tent vol... En ja, ben een keer op een hardcore-avond geweest, ik heb me werkelijk sufgelachen om de ontzettend lelijke mensen die daar op af kwamen...
(by the way: in tegenstelling tot mijn username ben ik geen stereotype metalhead)
Nee, serieusquote:Op donderdag 20 september 2007 17:59 schreef Yorrit het volgende:
[..]
tja limburg.. das ook een geval apart
en natuurlijk ben jij geen stereotiepe metalhead.
net als dat hier weinig andere stereotipeen zitten (stereoetiepe fokkers misschien)
ja ik was ook serieusquote:Op donderdag 20 september 2007 18:03 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Nee, serieusIk luister tegenwoordig sowieso niet veel meer naar metal en ga naar feesten als Extrema Outdoor en Solar en zo
Heb ook geen lang haar of zo
Probeer Thunderdome ook eens zou ik zeggenquote:Op donderdag 20 september 2007 18:03 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Nee, serieusIk luister tegenwoordig sowieso niet veel meer naar metal en ga naar feesten als Extrema Outdoor en Solar en zo
Heb ook geen lang haar of zo
t zijn daar ook allemaal idioten,quote:Op donderdag 20 september 2007 18:07 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Probeer Thunderdome ook eens zou ik zeggen
Hardcore is tegenwoordig voor iedereenquote:Op donderdag 20 september 2007 18:09 schreef Yorrit het volgende:
[..]
t zijn daar ook allemaal idioten,
maar het zegt niet heel veel over hun dagelijks leven.
Nog niet al kreeg ik er 5000 euro voorquote:Op donderdag 20 september 2007 18:07 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Probeer Thunderdome ook eens zou ik zeggen
waarom niet?quote:Op donderdag 20 september 2007 20:06 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Nog niet al kreeg ik er 5000 euro voor![]()
quote:Op donderdag 20 september 2007 17:38 schreef MrDoegewoon het volgende:
Vreemd dat ik het langharig tuig van "toen" nu vaak op de postkamer zie werken, en de "kaalkopjes" over het algemeen goede banen hebben.
quote:Op donderdag 20 september 2007 20:14 schreef Yorrit het volgende:
[..]
waarom niet?
omdat je eigenlijk gewoon kortzichtig bent?
ja okee, maar jij gaat er nog naartoe als je betaald word.. dat gaat metalfreak zelfs tever..quote:Op donderdag 20 september 2007 20:18 schreef McKillem het volgende:
[..]
Omdat de kans bestaat dat hij die muziek kut vind? Mij moet je ook betalen om me naar zoiets te krijgen, dit gaat tevens op voor dance, trance, hiphop...eigenlijk alles dat niet-metal is.
quote:Op donderdag 20 september 2007 20:20 schreef Yorrit het volgende:
[..]
ja okee, maar jij gaat er nog naartoe als je betaald word.. dat gaat metalfreak zelfs tever..
maargoed, jij bent dus ook closeminded, als je alleen maar metal trekt
als je iets niet leuk vind oke.quote:Op donderdag 20 september 2007 20:23 schreef McKillem het volgende:
[..]
Closeminded? Je zou het natuurlijk ook gewoon muzieksmaak kunnen noemen.
Als ik Hardcore niets aan vind, ga ik dat op zo'n feest ook niets aan vinden.
In dat perspectief kan ik iedereen die weigert metal feesten te bezoeken ook wel closeminded noemen.
quote:Op donderdag 20 september 2007 20:25 schreef Yorrit het volgende:
[..]
als je iets niet leuk vind oke.
maar als je alleen maar 1 genre leuk vind en geen moeite doet om andere shit te begrijpen..
Ho ho ho, dat is echt niet zo... Maar die herrie die ze draaien houd ik echt geen 5 minuten vol. Dat kun je echt geen muziek meer noemen, sorry, ben zelf ook muzikant, maar ik vind hardcore echt een belediging voor de term muziek....quote:Op donderdag 20 september 2007 20:14 schreef Yorrit het volgende:
[..]
waarom niet?
omdat je eigenlijk gewoon kortzichtig bent?
Nee serieus, ik mis het hele muzikale aspect in die "muziek"... Harde Blackmetal vind ik overigens ook herrie, maar wel nog muziek... Ik vind wel meer soorten muziek niet mooi, maar dat blijft wel muziek... Hardcore heeft dat niet....quote:Op donderdag 20 september 2007 20:59 schreef Catkiller het volgende:
Herrie die ze draaien.. Nee man, lekker naar black metal luisteren waar je een songtekst bij nodig hebt, want anders versta je er geen fuck van en snap je niks van het nummer
Iets niet mooi vinden snap ik, alleen om het meteen af te branden als geen muziek is gewoon weer kansloos..
* Luister zowel hardcore als metal
tsja das een beperking van jou.quote:Op donderdag 20 september 2007 21:02 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Nee serieus, ik mis het hele muzikale aspect in die "muziek"... Harde Blackmetal vind ik overigens ook herrie, maar wel nog muziek... Ik vind wel meer soorten muziek niet mooi, maar dat blijft wel muziek... Hardcore heeft dat niet....
Je had Nightmare Outdoor mee moeten maken afgelopen weekend, daar hadden ze zelfs een hele tent gereserveerd voor Enzymequote:Op donderdag 20 september 2007 20:23 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
Ik hoop dat er weer flink wat artiesten uit de Enzyme stal in de main staan
I knowquote:Op donderdag 20 september 2007 21:15 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Je had Nightmare Outdoor mee moeten maken afgelopen weekend, daar hadden ze zelfs een hele tent gereserveerd voor Enzyme
quote:Op donderdag 20 september 2007 21:17 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
I know
Maar toen was er kermis in het dorp hier... Das ook belangrijk
Inderdaad.quote:Op woensdag 19 september 2007 21:43 schreef Yorrit het volgende:
sowieso beetje raar als je hierdoor een negatief (negatiever) beeld van hardcore krijgt..
dan neem je die shit sowieso te serieus.
het is gewoon om te schockeren net als een gore horrorfilm
http://www.depers.nl/cult(...)ten-hakk%C3%BBh.htmlquote:Thunderdome
Bush, SS' ers en machineseks promoten hakkûh
Door: Floor van Dijck
Gepubliceerd: gisteren 23:57
Update: gisteren 23:58
Wat hebben president Bush, marcherende SS-soldaten, verkrachtingsscènes uit Japanse animatieporno, Ku Klux Klan-moorden, machineseks, drugs en dansende mensen met elkaar gemeen? Op het eerste gezicht niet veel, maar in de hoofden van de makers van het promofilmpje voor de 15e editie van het hardcorefeest Thunderdome blijkbaar alles: al deze beelden komen langs in de nieuwste trailer voor het evenement.
Hardcore feesten hebben een ruig imago, maar wie wel eens op een Thunderdome-feest geweest is weet beter: afgezien van de snoeiharde gabbermuziek en de woest uitziende bezoekers, zijn Thunderdome-feesten overwegend gezellige en geweldloze feesten waar duizenden mensen samen 'hakken'. Waarom wil organisator ID&T in dit promotiefilmpje voor het 15-jarig jubileum van het feest alle vooroordelen over gabbers (gewelddadig, extreemrechts, ordinair en gevaarlijk) nog eens bevestigen? Voorlopig moeten we het doen met de reactie van Thunderdome b.v.: 'geen commentaar'.
quote:Op donderdag 20 september 2007 20:35 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Ho ho ho, dat is echt niet zo... Maar die herrie die ze draaien houd ik echt geen 5 minuten vol. Dat kun je echt geen muziek meer noemen, sorry, ben zelf ook muzikant, maar ik vind hardcore echt een belediging voor de term muziek....![]()
bronquote:Definitie muziek: Kunstvorm die berust op het ordenen van klankfenomenen (tonen en/of geruis). Bewust ritmisch gebruik van klanken of geruisen om daaruit een geheel te maken
truequote:Op vrijdag 21 september 2007 09:24 schreef Ferdie88 het volgende:
Hardcore-lui zijn wannebee's, black-metal lui branden tenminste nog echt kerken plat en aanbidden echt satan![]()
En "wij" worden slecht afgeschilderd.quote:Op vrijdag 21 september 2007 09:24 schreef Ferdie88 het volgende:
Hardcore-lui zijn wannebee's, black-metal lui branden tenminste nog echt kerken plat en aanbidden echt satan![]()
Ik ben blij voor jequote:Op vrijdag 21 september 2007 09:24 schreef Ferdie88 het volgende:
Hebben ze de kans om hun actie of statement uit te leggen, laten ze die kans liggenquote:Op donderdag 20 september 2007 21:25 schreef Sassie het volgende:
Dit bericht stond vandaag in De Pers overigens
[..]
http://www.depers.nl/cult(...)ten-hakk%C3%BBh.html
Fucking slim juist.quote:Op vrijdag 21 september 2007 13:54 schreef MrSleep het volgende:
[..]
Hebben ze de kans om hun actie of statement uit te leggen, laten ze die kans liggen![]()
Ik zie het meer als een gavequote:Op donderdag 20 september 2007 21:11 schreef Yorrit het volgende:
[..]
tsja das een beperking van jou.
sterf jij ontwetende.quote:Op donderdag 8 november 2007 13:58 schreef P0rt0 het volgende:
Thunderdome
Sterf allemaal tering gabbers :R
Mee eensquote:Op donderdag 8 november 2007 15:23 schreef het.ismij het volgende:
[..]
sterf jij ontwetende.![]()
* het.ismij hoopt overgens echt dat dit soort mensen (die crap zoals p0rt0 uitkramen) kapot gaan, ja indd een doodsverwensing.
Verdiepen in thunderdomequote:Op donderdag 8 november 2007 21:42 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Mee eens
Mensen moeten zich eens wat meer verdiepen voordat ze die bullshit uitkramen
die is nog vetter, maar dit is dus de ouwe, vind die nou niet echt schokkend...quote:Op woensdag 7 november 2007 12:16 schreef MrDoegewoon het volgende:
En een nieuwe:
http://www.thunderdome.com/thunderdome2007/
dudequote:Op donderdag 8 november 2007 22:58 schreef chiren het volgende:
[..]
iddAls er iets niet te vinden is in die scene, dan is het wel diepgang
quote:Op vrijdag 9 november 2007 00:21 schreef het.ismij het volgende:
[..]
dude
alle lagen van de bevolking zijn daar vertegenwoordigd, als uitlaatklep/liefhebbers/ noem maar op!
van vbo tot universitair, van advocaat tot bouwvakker,.
it-er tot marketing,
you name it,.. its there..
allemaal met hetzelfde doel! lol met elkaar tijdens een heerlijke beat!![]()
![]()
![]()
Als ik daar naar ga kijken krijg ik een epilepsie aanval.quote:Op woensdag 19 september 2007 20:41 schreef chiren het volgende:
z O M G!
Ze zeggen niet racistisch enzo te zijn, maar ondertussen zit er in die nieuwe trailer wel een dikke mars van een zooi SS-ers en andere sicke shit, zoals een verkrachting en martelingen en vechtpartijen enzo!
Trailer:
http://www.thunderdome.com/
Minstens. Ik voel ook ADHD opkomen.quote:Op vrijdag 9 november 2007 01:08 schreef Juup© het volgende:
[..]
Als ik daar naar ga kijken krijg ik een epilepsie aanval.
de 1e was de officieele kickoff van de reclame campagne.quote:Op vrijdag 9 november 2007 13:19 schreef Nappeklapperapper het volgende:
Nu ik die oude trailer heb gezien denk ik ook dat je het niet over jezelf af moet roepen. Als ik daar een uur naar kijk ben ik behoorlijk aggressief. Terecht ook dat die imho schokkende beelden zijn vervangen door dat andere filmpje.
Ik ga dan ook niet naar Thunderdome
Ignorance is a blessquote:Op vrijdag 9 november 2007 13:40 schreef McGilles het volgende:
Mensen die nog steeds denken dat alleen maar de stereotype gabber te vinden is op een feest als Thunderdome![]()
![]()
Ja.quote:Op vrijdag 9 november 2007 14:14 schreef Nappeklapperapper het volgende:
Stelling 1:
Houden gabbers van gezelligheid?
Definieër: gezelligheid dan eens..quote:
Dude jij bent echt zo stom.quote:Op vrijdag 9 november 2007 14:22 schreef Nappeklapperapper het volgende:
[..]
Definieër: gezelligheid dan eens..![]()
Kaarsjes?
Wurgseks?
Ontbijt op bed?
Blowen met maten?
Ik zou het iig niet weten
Ooo oke, niet een hardcore gabber dus.quote:Op vrijdag 9 november 2007 14:25 schreef het.ismij het volgende:
[..]
Dude jij bent echt zo stom.![]()
Gewoon met maten beetje chillen, wat gamen, gezellig in cafe hangen, biertje doen, wijntje voor de dames, uitgaan, en nee niet alleen hardcore.
En niet blowen slikken snuiven continu.
Sneu en ontwetend figuur.
Dude,..quote:Op vrijdag 9 november 2007 14:30 schreef Nappeklapperapper het volgende:
[..]
Ooo oke, niet een hardcore gabber dus.
Ik ben ook inderdaad erg sneu trouwens![]()
quote:Op vrijdag 9 november 2007 14:30 schreef Nappeklapperapper het volgende:
[..]
Ooo oke, niet een hardcore gabber dus.
Ik ben ook inderdaad erg sneu trouwens![]()
Ten eerste, dit is geen stelling.quote:Op vrijdag 9 november 2007 14:14 schreef Nappeklapperapper het volgende:
Stelling 1:
Houden gabbers van gezelligheid?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |