Daar is het nu nogal te laat voor, meneer-de-dooddoener.quote:
Truequote:Op woensdag 19 september 2007 21:08 schreef mstx het volgende:
Ze hebben hun doel in ieder geval bereikt (aandacht).
quote:Op woensdag 19 september 2007 21:03 schreef Yorrit het volgende:
gewoon horror beelden en andere shockerende dingen.. niets nieuws voor de hardcore scene.
doen metalbands ook al sinds jaar en dag
geen clip (er zijn sowieso weinig metalclips), maar SS'ers figureren regelmatig in metalsongs..quote:Op woensdag 19 september 2007 21:36 schreef McKillem het volgende:
[..]
De eerste metalband met marcherende SSers in hun clip moet ik nog tegenkomen anders.
quote:Op woensdag 19 september 2007 21:35 schreef LeT0W het volgende:
Super vette trailer! en precies zoals de media het altijd afschilderd!
Laat ze maar lekker lullen! wij weten wel beter!
quote:Op woensdag 19 september 2007 21:38 schreef Yorrit het volgende:
[..]
geen clip (er zijn sowieso weinig metalclips), maar SS'ers figureren regelmatig in metalsongs..
Slayer - Angel of Death om maar een bekende te noemen
Emo'tje van me, het is nog steeds een relaxt cultuurtje, je moet alleen ff wat verder kijken dan je neus lang is. Wat met jou pinokkio-neus angstig moeilijk moet zijnquote:Op woensdag 19 september 2007 21:18 schreef McKillem het volgende:
Opzich een toffe intro. Maar ik vind dat thunderdome van nu echt niets meer.
Vroeger was het relaxed cultuurtje, toen had je nog kaalkoppen met nikes, australians en het was helemaal de shit om vaag te doen.
Tegenwoordig...
quote:Op woensdag 19 september 2007 21:45 schreef Vampz het volgende:
[..]
Emo'tje van me, het is nog steeds een relaxt cultuurtje, je moet alleen ff wat verder kijken dan je neus lang is. Wat met jou pinokkio-neus angstig moeilijk moet zijn
hardcore ligt helemaal niet zo erg meer onder vuurquote:Op woensdag 19 september 2007 21:43 schreef McKillem het volgende:
[..]
Mij nimmer niet opgevallenMaargoed ik neem je woord maar.
Het is natuurlijk wel zo dat de metalhead doorgaans minder een reputatie heeft van racisme en dat metal uberhaupt niet zo'n issue is momenteel en je met dat soort grapjes dus makkelijk wegkomt.
De hardcore scene echter...tjah. Ik denk dat je met dit soort grapjes die vlam die er woed alleen maar voed met petroleum.
Ja emo, wij hebben dit al reeds voor de 3e keer afgesproken dat ik jou zo mocht noemen. Je gaat me niet vertellen dat je het nu voor de 3e keer vergeten bent.quote:Op woensdag 19 september 2007 21:47 schreef McKillem het volgende:
[..]
Ik moet verder kijken dan mijn leus lang is, maar intussen noem jij me wel een emo.
![]()
![]()
quote:Op woensdag 19 september 2007 21:49 schreef Vampz het volgende:
[..]
Ja emo, wij hebben dit al reeds voor de 3e keer afgesproken dat ik jou zo mocht noemen. Je gaat me niet vertellen dat je het nu voor de 3e keer vergeten bent.![]()
echt heel undercover ben je ook niet met je lijpe avatarquote:Op woensdag 19 september 2007 21:49 schreef McKillem het volgende:
[..]
Oh, jij weerDat je die shit onthoud.
http://www.burzum.org/quote:Op woensdag 19 september 2007 21:36 schreef McKillem het volgende:
[..]
De eerste metalband met marcherende SSers in hun clip moet ik nog tegenkomen anders.
quote:Op woensdag 19 september 2007 21:47 schreef Yorrit het volgende:
[..]
hardcore ligt helemaal niet zo erg meer onder vuur
dat is tegenwoordig vooral hiphop wat een verderfelijke invloed op de maatschappij zou hebben.
in de 70s/80s was dat Metal
quote:Op woensdag 19 september 2007 21:51 schreef Vampz het volgende:
[..]
echt heel undercover ben je ook niet met je lijpe avatar
hm ja dat ook nog eens.quote:Op woensdag 19 september 2007 21:52 schreef Nosh het volgende:
[..]
http://www.burzum.org/
Geen SS'ers, genoeg andere gezelligheid.
ja die drugsgebruikende mongolen zullen nooit helemaal geaccepteerd worden. maar ze doen het er natuurljk ook een beetje om.quote:Op woensdag 19 september 2007 21:52 schreef McKillem het volgende:
[..]
Ik merk anders maatschappelijk nog een behoorlijke spanning tegenover de hardcore scene als het ware.
quote:Op woensdag 19 september 2007 21:52 schreef Nosh het volgende:
[..]
http://www.burzum.org/
Geen SS'ers, genoeg andere gezelligheid.
quote:Op woensdag 19 september 2007 21:53 schreef Yorrit het volgende:
[..]
hm ja dat ook nog eens.
een deel van de metalscene gebruikt die shit niet alleen om te shockeren.. ze menen het ook nog
ja zit er vast wel bij bij een aantal idd..quote:Op woensdag 19 september 2007 22:04 schreef McKillem het volgende:
[..]
Zo doen ze het willen geloven idd.
Satanische Black Metal blijft wel 1 van Noorwegens grootste culturele export en hebben in die zin natuurlijk wel een reputatie op te houden.
Extremen verkopen.
Ik heb het idee dat ze daarom zo doen, en dat gedrag ook blijven voortzetten in interviews e.d.
komt omdat het niet wordt gemaakt door/voor racisten.quote:Op woensdag 19 september 2007 22:11 schreef De_Ananas het volgende:
Ken 90% van die nummers maar is mij nooit iets rascistisch opgevallen?
Tzal bes teen hoger percentage zijn dan bijv hip hop luisteraars maar ik heb nog nooit wat gemerkt ergensquote:Op woensdag 19 september 2007 22:15 schreef Yorrit het volgende:
[..]
komt omdat het niet wordt gemaakt door/voor racisten.
maar een klein groepje hardcore luisteraard is toevallig ook racist
De nummers zelf zijn nooit racistisch, echt NOOIT (dan heb ik het over de "commerciele" hardcore, die dus ook op cd's enzo terechtkomt en daadwerkelijk gereleased wordt. Er zijn natuurlijk wel van die amateurbrouwseltjes van van die doe-het-zelvers maar die zul je nooit op een feest horen)quote:Op woensdag 19 september 2007 22:11 schreef De_Ananas het volgende:
Ken 90% van die nummers maar is mij nooit iets rascistisch opgevallen?
Sleeeejooooorrrr.quote:Op woensdag 19 september 2007 21:38 schreef Yorrit het volgende:
[..]
geen clip (er zijn sowieso weinig metalclips), maar SS'ers figureren regelmatig in metalsongs..
Nodig een gezinnetje van 10 man uit Urk uit en je hebt de avond van je levenquote:Op woensdag 19 september 2007 23:55 schreef Koenz0r het volgende:
Zo, dat feest nodigt uit voor een gezellig uitje met het gezin uit Staphorst.
De Noren hebben er feitelijk geen reet mee te maken, alleen Vikernes misschien, maar die werd pas in de bak een overtuigd Odinist, met nog de nodige nazistische trekjes. De halve Russische Black Metal scene daarentegen bestaat uit NS-bandjes. Driekwart daarvan maakt kutmuziek, dus is het niet eens echt de moeite van het aandacht schenken waard.quote:Op woensdag 19 september 2007 21:57 schreef McKillem het volgende:
[..]
Ja, maar die noren zijn een volk apart.Blijft wel metal, point taken.
Al verzetten deze lui zich voornamelijk tegen het christendom, en niet zozeer in het vertrappen van rassen. Hetgeen dat ik mijn optiek nog altijd een beter uitgangspunt is, al is dat natuurlijk een meningskwestie.
Die gaat inderdaad over Josef Mengele, een van de bekendere Duitse artsenquote:Op woensdag 19 september 2007 21:38 schreef Yorrit het volgende:
[..]
A: Het is een ziekelijk vet nrquote:Op donderdag 20 september 2007 13:34 schreef gio_hardcore het volgende:
[..]
Die gaat inderdaad over Josef Mengele, een van de bekendere Duitse artsen.
quote:Op donderdag 20 september 2007 00:43 schreef De_Postbode het volgende:
[..]
De Noren hebben er feitelijk geen reet mee te maken, alleen Vikernes misschien, maar die werd pas in de bak een overtuigd Odinist, met nog de nodige nazistische trekjes. De halve Russische Black Metal scene daarentegen bestaat uit NS-bandjes. Driekwart daarvan maakt kutmuziek, dus is het niet eens echt de moeite van het aandacht schenken waard.
AAAAAAAAACH MAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAN.quote:Op donderdag 20 september 2007 12:23 schreef Verloren_onschuld het volgende:
Een beetje een lompe en ondoordachte trailer, de laatste stuiptrekking van ID&T?
A; Ik heb het niet zo op dat soort muziek, sorry, dus op dit punt ben ik het niet met je eens.quote:Op donderdag 20 september 2007 13:53 schreef Ferdie88 het volgende:
[..]
A: Het is een ziekelijk vet nr
B: Slayer heeft al 1000x moeten uitleggen dat ze niet symphatiseren met de daden/ideeen van Mengele
Jup, ik heb die film gezien en vond het diep-en diep triest dat een mens zo ziek kan zijn. Maar dat betekent niet dat mensen hier niet over mogen zingen. Met stil-zwijgen bereik je ook niksquote:Op donderdag 20 september 2007 14:07 schreef gio_hardcore het volgende:
[..]
A; Ik heb het niet zo op dat soort muziek, sorry, dus op dit punt ben ik het niet met je eens.
B: Ik zeg ook niet dat ze die ideeën/daden symphatiseren, mij maakt het niet uit waar iemand over zingt. Vrije mening enzo. Ik vind wel dat die dingen van Mengele zum kotzen zijn, heb je Boys from Brazil al gezien? Kijk anders een keer The Last King of Scotland eens. Ander persoon, zelfde gedachtengang. Of Hotel Rwanda, ook een erg goede film.
oh ja?quote:Op donderdag 20 september 2007 14:02 schreef McKillem het volgende:
En dit zijn er statisch in ieder geval _veel_ minder dan dat er neonazi gabbers zijn.
ehm thunderdome is sinds 2 jaar geleden volledig overgedragen naar Q-dance. Dus voor je wat blaat doe wat researchquote:Op donderdag 20 september 2007 12:23 schreef Verloren_onschuld het volgende:
Een beetje een lompe en ondoordachte trailer, de laatste stuiptrekking van ID&T?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |