Ik ook niet. Ik had er over mogen spreken op een congres, maar dat heb ik laten passeren.quote:Op woensdag 19 september 2007 13:20 schreef broer het volgende:
En Claudia, het zal je niet verbazen, maar: ik.
Over waarom je je scriptie niet hebt omgewerkt naar een artikel?quote:Op woensdag 19 september 2007 13:22 schreef Lienekien het volgende:
Ik ook niet. Ik had er over mogen spreken op een congres
Vind je het nou echt nodig om het over die boeg te gooien?quote:Op woensdag 19 september 2007 13:00 schreef Gellius het volgende:
Heeft drs P er niet eén of ander zouteloos rijmpje op gemaakt?
Wat doe je weer bijdehand, broer.quote:Op woensdag 19 september 2007 13:24 schreef broer het volgende:
[..]
Over waarom je je scriptie niet hebt omgewerkt naar een artikel?
Bah, een gefundeerde mening. Die zijn echt hélémaal uit he.quote:Op woensdag 19 september 2007 13:46 schreef Lienekien het volgende:
En mijn mening wordt ook gedeeld.
http://taaladvies.net/taal/advies/vraag/82/
Er staat nog een onbeantwoord topic met een paar vragen in de topiclijst, geloof ikquote:
Ja gut, sorry.quote:Op woensdag 19 september 2007 13:49 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Bah, een gefundeerde mening. Die zijn echt hélémaal uit he.
Ja hoor, álles goed.quote:Op woensdag 19 september 2007 13:56 schreef LXIV het volgende:
Alles goed in NL?
Ik vond 't heerlijk fris op de fiets, vanochtend. Gistermiddagavond in de regenbui was onaangenaam koud.quote:Op woensdag 19 september 2007 14:01 schreef Z het volgende:
Het is kouwig in Nederland, althans vanmorgen. En aangezien wij hier op kantoor een intelligent klimaatbeheerssysteem hebben is het op kantoor ook stervens koud.
Hoe zullen we dat eens interpreteren Gellius?quote:Op woensdag 19 september 2007 14:03 schreef DevilsAndDust het volgende:
Een heel klein teeveepeetje.
Hmm, dat D&D eigenlijk niets te zeggen heeft maar toch iets wil zeggen in een topic dat in zichzelf nergens over gaat?quote:Op woensdag 19 september 2007 14:08 schreef Z het volgende:
[..]
Hoe zullen we dat eens interpreteren Gellius?
Nog zo'n filisterquote:Op woensdag 19 september 2007 14:17 schreef Bupatih het volgende:
Mensen die hele gesprekken voeren over eten!
Ik weet echt zeker dat er echt helemaal niemand geinteresseerd is in mijn onderzoeksresultaten!quote:Op woensdag 19 september 2007 13:03 schreef Claudia_x het volgende:
Is er toevallig ook nog iemand die niet zijn/haar scriptie gaat omwerken/heeft omgewerkt tot een artikel?
Ik heb ze een keer vermanend toegesproken en toen hebben ze 't een hele tijd niet gedurfd!quote:Op woensdag 19 september 2007 14:39 schreef Bupatih het volgende:
[..]
't Is gewoon zo... "" en "
" en "
".
Jij moet gewoon je mond houden. Je draagt zelf ook niks bij.quote:Op woensdag 19 september 2007 14:39 schreef Bupatih het volgende:
[..]
't Is gewoon zo... "" en "
" en "
".
Anders wel een wassen neus, want hij heeft jouw reactie verder helemaal niet afgewacht.quote:Op woensdag 19 september 2007 14:42 schreef Frollo het volgende:
En dat was heel netjes van je, Gellius.
Een scriptie heb ik nog niet geschreven, mosselen lust ik niet, en niets van wat ik heb te melden zal jullie ook maar enigszins interesseren. Zoiets, was het.quote:Op woensdag 19 september 2007 14:34 schreef Gellius het volgende:
[..]
Hmm, dat D&D eigenlijk niets te zeggen heeft maar toch iets wil zeggen in een topic dat in zichzelf nergens over gaat?
Ik kan natuurlijk niet wachten op het moment dat die jongen even geen zin in werken heeft natuurlijk.quote:Op woensdag 19 september 2007 14:45 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Anders wel een wassen neus, want hij heeft jouw reactie verder helemaal niet afgewacht.
Laat je er dan niet op voorstaan!quote:Op woensdag 19 september 2007 14:46 schreef Gellius het volgende:
[..]
Ik kan natuurlijk niet wachten op het moment dat die jongen even geen zin in werken heeft natuurlijk.
En dat kan niet gevat worden in een PI?quote:Op woensdag 19 september 2007 14:46 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Een scriptie heb ik nog niet geschreven, mosselen lust ik niet, en niets van wat ik heb te melden zal jullie ook maar enigszins interesseren. Zoiets, was het.
Ik ben nog niet zo thuis in het gebruik van PI's. Krijg er ook al altijd commentaar op van Do2.quote:Op woensdag 19 september 2007 14:52 schreef Z het volgende:
[..]
En dat kan niet gevat worden in een PI?
Wanneer treedt het Animal Collective in Nederland op, en waar?
Nee Lienkien.quote:Op woensdag 19 september 2007 14:47 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Laat je er dan niet op voorstaan!![]()
En dat heeft Nederlands gestudeerd. :s. Schaam-te-loos. Wat een onzin.quote:Op woensdag 19 september 2007 13:41 schreef Frollo het volgende:
Dat is nou eenmaal zo ontstaan in het dagelijks taalgebruik.
Volgende vraag.
Als dit serieus bedoeld is, snap ik niet waar je het over hebt.quote:Op woensdag 19 september 2007 12:52 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Vind je het nou echt nodig om het over die boeg te gooien?
Als het goed is heeft Do2 enkele cd's bij zich als ik hem straks zie, dus ik ben benieuwd. Ik heb moeten beloven het een eerlijke kans te geven.quote:Op woensdag 19 september 2007 14:58 schreef Z het volgende:
Ik ben wel een vier keer in een week naar een concert geweest.Dat komt er tegenwoordig niet meer van helaas.
Wellicht dat ik ook even langs hop. Als het niet uitverkoopt. Het prijsnummer wat mij betreft is Leaf House, zoek dat maar eens op.
Wat al niet kan.quote:Op woensdag 19 september 2007 16:38 schreef Dylanesque het volgende:
Een mens kan zomaar duizelig worden van het snel doorlezen van dit topic, zonder te weten waar LPT voor staat.
Ja, ik ben al gewaarschuwd.quote:Op woensdag 19 september 2007 16:36 schreef Z het volgende:
Het is geen easy listening, dus moet je wel even je best doen.
En 'n receptje.quote:Op woensdag 19 september 2007 16:45 schreef Z het volgende:
Met af en toe wat ruimte voor interpretatie.
En toch gaat het best hard.quote:Op woensdag 19 september 2007 16:46 schreef Frollo het volgende:
LangzaamPraatTopic.
O, het was een vraag.quote:Op woensdag 19 september 2007 16:46 schreef Dylanesque het volgende:
Niemand helpt mij ook even uit mijn onwetendheid hier... LPT? Literaire Posts Topic?
Nou, je hebt je vuurdoop ook al gehad.quote:
Stiekem zijn mijn ouders de kattenbezitters, maar ga ik wel vaak langs om met de katten en hond te spelen. Dat telt ook wel tochquote:Op woensdag 19 september 2007 16:53 schreef Frollo het volgende:
Inderdaad, welkom.
Met Dylan heb ik niets, maar kattenbezitters zijn okay.
Een warm welkom, dank!quote:Op woensdag 19 september 2007 16:51 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Nou, je hebt je vuurdoop ook al gehad.
Weesch welkom, Dylanesque! Voeg u vrolijk bij de pratenden.![]()
Oeioei. Dat is geen beste binnenkomer. Jammer!quote:Op woensdag 19 september 2007 17:00 schreef Dylanesque het volgende:
Ik weet helaas geen kamer in Utrecht.
Een opvoedrecept, zogezegd. Voor iemand die niet zo van mosselen houdt. Heel attent van je, Z.quote:Op woensdag 19 september 2007 17:01 schreef Z het volgende:
Een lekker recept voor mosselen dan?
BENODIGDHEDEN:quote:Op woensdag 19 september 2007 17:01 schreef Z het volgende:
Je zocht een lekker recept. Eerst maken en proeven, dán beoordelen.quote:Op woensdag 19 september 2007 17:11 schreef Gellius het volgende:
Dit is echter gewoon een recept voor mosselen..
Die vraag lezende, realiseer ik me ineens dat een meisje in mijn MSN laatst in haar naam iets van 'wie wil er een kamer hebben?' in haar naam had staan... ze woont nog in Utrecht ook.quote:Op woensdag 19 september 2007 16:55 schreef Z het volgende:
Weet je nog een kamer in Utrecht wellicht?
Een lekker recept voor iemand die niet van traditionele mosselen houhououdt.quote:Op woensdag 19 september 2007 17:15 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Je zocht een lekker recept. Eerst maken en proeven, dán beoordelen.
Die arme Erik zal zich genoodzaakt zien een alhier aangedragen kamer af te wijzen. Hij wil niet dat wij ons ermee bemoeien, immers. Daar is hij vrij duidelijk in.quote:Op woensdag 19 september 2007 17:42 schreef Z het volgende:
ZOu briljant zijn als het lukt.
In dat geval presenteer ik hier een handig 3-stappenplan:quote:Op woensdag 19 september 2007 17:47 schreef Gellius het volgende:
[..]
Een lekker recept voor iemand die niet van traditionele mosselen houhououdt.
Ha. Dat komt me bekend voor van die enkele keer dat ik me buiten TTK waag. Maar hier is 't ook niet echt grappig.quote:Op woensdag 19 september 2007 19:48 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
In dat geval presenteer ik hier een handig 3-stappenplan:
Stap 1: Koop mosselen
Stap 2: Gooi de mosselen weg
Stap 3: Bestel pizza
Stappen 1 & 2 kunnen naar eigen inzicht weggelaten worden.
Het woord lekker in combinatie met mosselen.quote:Op woensdag 19 september 2007 17:01 schreef Z het volgende:
Ik ben blijkbaar niet erg origineel. Kende 'm niet.quote:Op woensdag 19 september 2007 19:50 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ha. Dat komt me bekend voor van die enkele keer dat ik me buiten TTK waag. Maar hier is 't ook niet echt grappig.
Nou Gellius, mosselen houden toevallig wel van een wandelingetje! Dus waarom neem je ze niet mee naar het Oosterpark en ga je samen met hen, zittend op een bankje, genieten van de laatste zomerzon?quote:Op woensdag 19 september 2007 20:17 schreef Gellius het volgende:
Okee, okee.Jullie houden niet van mosselen. De teerbeminde houdt niet van mosselen. Ik sta alleen met mijn mosselen. Het is duidelijk hoor.
.
Mosselen kun je het beste dood knuppelen zodra ze aan land kruipen en dan meteen op eten. Zo voorkom je dat de karakteristieke smaak verloren gaat.quote:Op woensdag 19 september 2007 21:01 schreef beeer het volgende:
Moet je mosselen nou beter koken of roosteren? Zelf neig ik naar roosteren maar misschien kan iemand met meer expertise mij daar meer over vertellen.
quote:Op donderdag 20 september 2007 06:29 schreef JAM het volgende:
Gisteren was ik jarig. Voor de mensen die willen weten wat ik heb gedaan, ik kan u zeggen, de perfecte dag, namelijk; geneukt tweemaal, bier gedronken, porterhouse steak gegeten en een pakje blauwe Gauloises opgerookt.
* JAM heeft de leeftijd van 22 jaar bereikt.
Hiep-hoi..
Ik zal mijn recept maar achterwege laten deze keer.quote:Op donderdag 20 september 2007 09:13 schreef Lienekien het volgende:
Ik ga vanavond een curry improviseren.
Simpel toch:quote:Op donderdag 20 september 2007 09:13 schreef Lienekien het volgende:
Ik ga vanavond een curry improviseren.
'Mijn' of 'een'.quote:Op donderdag 20 september 2007 09:16 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Ik zal mijn recept maar achterwege laten deze keer.![]()
Op DaMart en nog een enkeling na, zijn we heel culinair, hier.quote:Op donderdag 20 september 2007 09:16 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Ik zal mijn recept maar achterwege laten deze keer.![]()
Ja, je bent chagrijning, Gellius. Wil je me nu uitschelden of wil je erover praten?quote:
O, ik dacht dat we allemaal literair waren hierquote:Op donderdag 20 september 2007 09:28 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Op DaMart en nog een enkeling na, zijn we heel culinair, hier.
Van harte!quote:Op donderdag 20 september 2007 06:29 schreef JAM het volgende:
Gisteren was ik jarig. Voor de mensen die willen weten wat ik heb gedaan, ik kan u zeggen, de perfecte dag, namelijk; geneukt tweemaal, bier gedronken, porterhouse steak gegeten en een pakje blauwe Gauloises opgerookt.
Hiep-hoi..
...of juist wel!quote:Op donderdag 20 september 2007 11:55 schreef LXIV het volgende:
Het wil niet echt op gang komen, met dat langzaampraten vandaag.
Voel je je alweer wat beter, ook?quote:Op donderdag 20 september 2007 10:00 schreef Claudia_x het volgende:
Ik vind mosselen ook wel lekker.
Dan gooi ik deze topic toch gewoon dicht en open ik een nieuwe!quote:Op donderdag 20 september 2007 12:06 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
Ik vind dat DaMart geen grapjes meer mag maken in dit topic.
Waarom zou je in vredesnaam zoiets doen?quote:Op donderdag 20 september 2007 12:07 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dan gooi ik deze topic toch gewoon dicht en open ik een nieuwe!![]()
Omdat ik in deze topic geen grapjes meer mag maken... Pope zegt niets over een nieuwe topicquote:Op donderdag 20 september 2007 12:10 schreef Gellius het volgende:
[..]
Waarom zou je in vredesnaam zoiets doen?
Je maakte gewoon meteen weer een grapjequote:Op donderdag 20 september 2007 12:11 schreef DaMart het volgende:
[..]
Omdat ik in deze topic geen grapjes meer mag maken... Pope zegt niets over een nieuwe topic.
Ja, dat wel. Maar in al mijn enthousiasme wilde ik even dat grapje makenquote:Op donderdag 20 september 2007 12:13 schreef Gellius het volgende:
Is het niet veel eenvoudiger om pope gewoon te negeren dan zo omslachtig je moderatorstatus erbij te betrekken?
We konden je niet vinden!quote:Op donderdag 20 september 2007 12:30 schreef JAM het volgende:
Zeg, waarom hebben ze mij geen moderator gemaakt?
Kijk, dat is nu net de vraag. Had Eva Braun zo'n enorme dildo-behoefte?- en zo nee, wat moesten de nazi's dan met al dat jodengoud? I like the way you're thinking kid.quote:Op donderdag 20 september 2007 12:36 schreef Z het volgende:
Had Eva Braun dan zo'n enorme dildo-behoefte?
JC, John Belushi, Bredero, noem ze maar op...quote:Op donderdag 20 september 2007 11:38 schreef thaleia het volgende:
Ik ben morgen jarig en dan word ik 33. Ik zie me genoodzaakt dat goed te vieren, omdat het voor de Groten Der Aarde nogal eens hun laatste verjaardag blijkt te zijn.
Proficiat en nog vele jaren! 14.gifquote:Op donderdag 20 september 2007 06:29 schreef JAM het volgende:
Hiep-hoi..
Vergeet Andrew 'The Naked Guy' Martinez niet. In ieder geval; YOUR DAYS ARE NUMBERED, T.quote:Op donderdag 20 september 2007 12:49 schreef Frollo het volgende:
[..]
JC, John Belushi, Bredero, noem ze maar op...
Ik help mee in TTK, omdat Isa de komende tijd niet of nauwelijks online isquote:Op donderdag 20 september 2007 12:37 schreef Z het volgende:
Wat modereer je eigenlijk Damart?
Garnaal van de barbecue.quote:Op donderdag 20 september 2007 11:23 schreef LXIV het volgende:
Tja mosselen. Ik vind dat ze zelf eigenlijk helemaal niet zo veel smaak hebben, maar goed klaargemaakt als Totaalgerecht is het wel aardig. Net zoiets als garnalen, daar zit zonder sausje eigenlijk ook maar bar weinig smaak aan.
Paling is de allerlekkerste vis.quote:Paling of haring daarentegen, die vind ik pas echt lekker. Helaas niet echt te verkrijgen alhier.
Ik mocht ze zelf aanwijzenquote:Op donderdag 20 september 2007 15:30 schreef Z het volgende:
Makreel![]()
Ik heb overigens de pest aan visboeren, ze proberen je altijd enorme hoeveelheden aan te smeren. Als je zegt: "Teww kleine stukjes" pakken ze altijd de twee grootste stukken. Het is dat je niet zonder kunt ...
Nope. En dat voor een IJmuidenaar.quote:Op donderdag 20 september 2007 15:32 schreef LXIV het volgende:
En zelf? Lust je helemaal geen vis?
Wat een mooie retorische vraag, Claudia.quote:Op donderdag 20 september 2007 15:34 schreef Claudia_x het volgende:
Waarom zouden mensen met kinderen eigenlijk meer geld van de overheid moeten krijgen?
Er krijgen zoveel mensen extra geld van de overheid. De categorie "mensen met kinderen" is nog de minst schadelijke, me dunkt.quote:Op donderdag 20 september 2007 15:34 schreef Claudia_x het volgende:
Waarom zouden mensen met kinderen eigenlijk meer geld van de overheid moeten krijgen?
Nee, dat zal best. Vaders rijdt er een mooie wagen van en hangt elke avond de snikkel in de champagne, of niet soms?quote:Op donderdag 20 september 2007 15:36 schreef Z het volgende:
Mij hoor je niet klagen.
Mij ook niet. Al denk ik dat ik met (1) kind netto toch nog slecht af ben met de kinderbijslag.quote:Op donderdag 20 september 2007 15:36 schreef Z het volgende:
Mij hoor je niet klagen.
Merkwaardig. Mijn vader had asperges en aardbeien, maar die lusten we nog steeds.quote:Op donderdag 20 september 2007 15:37 schreef Frollo het volgende:
Mijn ouders waren ook al geen grote viseters. Mijn vader werkte echter in de haven en kreeg regelmatig een partijtje toegestopt. Mijn moeder zo van: 'Hè Piet, wat moet ik hier nou weer mee?' Mijn vader: 'Ja hé, ik liep langs de hal en de jongens hadden wat voor me achtergehouden. Dat is toch leuk, had ik dan moeten weigeren soms?'
Waarop moeder de vis zuchtend toch klaarmaakte en iedereen met lange tanden zat te eten.
Ik ben helemaal niet geïnteresseerd in een utilitaristische redenering. Wat is de rechtvaardiging? Kijk, ik ben tegen herverdeling, maar ik begrijp de redenering erachter wel. Centraal staat meestal dat iemand niets aan zijn situatie kan doen en het een maatschappelijke plicht is om diegene te helpen. Maar de meeste mensen nemen kinderen, ze kiezen ervoor. Waarom moet een ander daar dan voor opdraaien?quote:Op donderdag 20 september 2007 15:39 schreef LXIV het volgende:
[..]
Er krijgen zoveel mensen extra geld van de overheid. De categorie "mensen met kinderen" is nog de minst schadelijke, me dunkt.
Werken&succes zijn ook keuze's. Kijk maar in landen waar de verzorgingsstaat niet bestaat. Of desnoods is afsterven een keuze. Het idee dat iemand (die overheidssteun ontvangt) meestal niets aan zijn situatie kan doen bestrijd ik.quote:Op donderdag 20 september 2007 15:45 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik ben helemaal niet geïnteresseerd in een utilitaritische redenering. Wat is de rechtvaardiging? Kijk, ik ben tegen herverdeling, maar ik begrijp de redenering erachter wel. Centraal staat meestal dat iemand niets aan zijn situatie kan doen en het een maatschappelijke plicht is om diegene te helpen. Maar de meeste mensen nemen kinderen, ze kiezen ervoor. Waarom moet een ander daar dan voor opdraaien?
quote:Op donderdag 20 september 2007 15:56 schreef Claudia_x het volgende:
Halsema zegt net: "Ik wil nog één retorische vraag stellen."
Dan betaal ik dat kind dán wel, hè?quote:Op donderdag 20 september 2007 16:02 schreef LXIV het volgende:
Omdat dat kind later jouw bed gaat verschonen?
Je wordt dement oma, de gulden is nog van voor de oorlog!quote:Op donderdag 20 september 2007 16:04 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Dan betaal ik dat kind dán wel, hè?
Fijn dat je mijn bed verschoond hebt. Hier heb je een gulden.
Weet je wie noodzakelijk zijn voor het land en het algemeen belang dienen? Degenen die geld binnenbrengen. Als er geen geld binnengebracht wordt, valt er geen geld te verdelen. Kinderen zijn strikt gezien niet nodig voor het land, want met immigranten kan de toekomst ook verzekerd worden.quote:Op donderdag 20 september 2007 16:31 schreef Z het volgende:
Als je dat kind ziet als iets noodzakelijks en als algemeen belang voor het land, vind ik het niet gek dat je daar wat voor krijgt. Ik zie het ook niet echt als iets extra's, je krijgt het als je een kind hebt. Iedereen krijgt op een bepaalde manier al wat natuurlijk.
quote:Wij testen wel eens vragenlijsten op invulbaarheid, een algemene uitkomst is dat iedereen zich altijd zorgen maakt of andere mensen de lijst wel zullen begrijpen.
Voor dat kind doe ik met liefde alsof ik dement ben.quote:Op donderdag 20 september 2007 16:46 schreef LXIV het volgende:
[..]
Je wordt dement oma, de gulden is nog van voor de oorlog!
zegt dat kind dan.
Prachtig meisje. Wat een ogen.quote:Op donderdag 20 september 2007 17:33 schreef LXIV het volgende:
Nu kun je het plaatje zien. Een stuk knapper dan Amalia, niet?
Doe mij maar de pubers!quote:Op donderdag 20 september 2007 17:41 schreef Frollo het volgende:
Tussen de 2 en pakweg 8 jaar zijn kindertjes het schattigst, vind ik. Jammer dat je ze niet kunt huren.
Is dit serieus bedoeld?quote:Op donderdag 20 september 2007 17:42 schreef Claudia_x het volgende:
Een combinatie tussen mij en mijn lief zou het summum zijn. Mijn uiterlijk, mijn intellect, mijn humor, mijn sociale vaardigheden, en zijn geduld en rust.
Nee hoor. Al zou een kloon van mezelf wel heel leuk zijn. Kunnen we samen tegen onszelf vier-op-een-rij spelen.quote:
God, ik schrok al.quote:Op donderdag 20 september 2007 17:51 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Nee hoor. Al zou een kloon van mezelf wel heel leuk zijn. Kunnen we samen tegen onszelf vier-op-een-rij spelen.![]()
[afbeelding]
Ze beseft niet aan welk een gelukzalig lot ze deel heeft! Zometeen krijgt ze ook nog eens gratis schoolboeken!quote:Op donderdag 20 september 2007 18:02 schreef Gellius het volgende:
Wat een mooie dochter, L!
Vind jij het ook helemaal niet erg om midden in de nacht die poepluiers te gaan verschonen?quote:Op donderdag 20 september 2007 18:12 schreef Z het volgende:
M'n dochtertje zit op dit moment keihard te poepen, ze zet dan vanuit haar neus druk, en ze duwt haar tong tegen haar verhemelte. Ze maakt er ook soms geluidjes bij. Het gaat echter niet goed, ze kan sinds een week zitten en probeert nu dus zittend te poepen.
Goed punt.quote:Op donderdag 20 september 2007 18:39 schreef LXIV het volgende:
We zitten ook niet in CUL of in F&F. Dus...
Dat doet ze nooit 's nachts. Maar ik zou het niet erg vinden denk, nee.quote:Op donderdag 20 september 2007 18:37 schreef LXIV het volgende:
[..]
Vind jij het ook helemaal niet erg om midden in de nacht die poepluiers te gaan verschonen?
Dat komt omdat jij nog een baardeloos knaapje bent IR.quote:Op donderdag 20 september 2007 18:52 schreef I.R.Baboon het volgende:
Ik vind kinderen altijd vervelend.
Ik dacht vroeger dat mijn kinderwens toch wel toe zou nemen. Maar voorlopig wordt het alleen maar minder.quote:Op donderdag 20 september 2007 18:53 schreef Gellius het volgende:
[..]
Dat komt omdat jij nog een baardeloos knaapje bent IR.
Ik sta er vrij neutraal tegenover. Een paar mosselen vind ik wel okay, maar ik hoef geen heel bord.quote:Op donderdag 20 september 2007 19:05 schreef Gellius het volgende:
Je houdt zeker ook niet van schaaldieren?
Uiteraard niet. Dat is niets voor verstandige mensen.quote:Op donderdag 20 september 2007 19:09 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Maar aan het strand liggen vind ik ook niks.
Weloverwogen beslissingen maken en iets groots.quote:Op donderdag 20 september 2007 19:28 schreef beeer het volgende:
Wat doen verstandige mensen eigenlijk. Dat vraag ik me nou altijd af.
Ik zal jou es negeren, eikel.quote:Op donderdag 20 september 2007 12:13 schreef Gellius het volgende:
Is het niet veel eenvoudiger om pope gewoon te negeren dan zo omslachtig je moderatorstatus erbij te betrekken?
Ik doe het wel es.quote:Op donderdag 20 september 2007 20:09 schreef zodiakk het volgende:
Ik vraag me altijd af of iemand ooit in het bijzijn van de ouders durft te zeggen dat ze hun kind lelijk vinden.
Ik zie het nut daar ook niet van. Je weet ook dat ouders dat niet leuk gaan vinden ookal weten ze het zelf. Dat is hormonaal bepaald.quote:Op donderdag 20 september 2007 20:09 schreef zodiakk het volgende:
Ik vraag me altijd af of iemand ooit in het bijzijn van de ouders durft te zeggen dat ze hun kind lelijk vinden.
Kijk eens in een woordenboek.quote:Op donderdag 20 september 2007 20:54 schreef Tha_Erik het volgende:
Oh, even een vraagje tussendoor:
Ik moet een folder reviseren, allemaal leuk en aardig, het gaat over begraafplaatsen (helemaal niet zo leuk eigenlijk), maar nou stond er me toch een woord wat ik vreemd vond:
Asverstrooiiening
Bestaat het? Zo ja;![]()
! Zo nee; welk woord hoort het te zijn?
Dat is een flinke meid!quote:
Jullie behandelen ook 'cynisme' en 'ironie' in dit blok?quote:Op donderdag 20 september 2007 21:02 schreef Tha_Erik het volgende:
Oh ja, ik had natuurlijk beter moeten weten dan hier een vraag te stellen. Stel je toch voor zeg, dat er een keer een antwoord werd gegeven.
Nee, behulpvaardigheid.quote:Op donderdag 20 september 2007 21:15 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Jullie behandelen ook 'cynisme' en 'ironie' in dit blok?
quote:Op donderdag 20 september 2007 21:19 schreef Lienekien het volgende:
[..]
O, ik zie het al. Contaminaties!
Daar ging het dus net niet om, snap je wel?quote:Op donderdag 20 september 2007 20:04 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
[..]
Ik zal jou es negeren, eikel.
Hè wat.quote:Op donderdag 20 september 2007 21:36 schreef Gellius het volgende:
[..]
Daar ging het dus net niet om, snap je wel?
Jawel hoorquote:Op donderdag 20 september 2007 21:38 schreef Claudia_x het volgende:
Heb jij niet nog een leuke foto, Gellius?
Subtiel.quote:Op donderdag 20 september 2007 21:52 schreef Claudia_x het volgende:
Toch maar eens wat kaas laten staan dan.
quote:Op donderdag 20 september 2007 21:19 schreef Lienekien het volgende:
[..]
O, ik zie het al. Contaminaties!
Met een boek kan het toch wel?quote:Op donderdag 20 september 2007 19:14 schreef Gellius het volgende:
[..]
Uiteraard niet. Dat is niets voor verstandige mensen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |