Nou, als neerlandicus heb je meer over literatuur geleerd en word je dus geacht er meer over te kunnen zeggen dan bijvoorbeeld een econoom of een bioloog.quote:Op woensdag 19 september 2007 11:52 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
[..]
Ik snap het verband niet tussen Neerlandicus zijn en weten wat goed schrijven is. Ik moet de eerste nog tegen komen.
Ik weet niet wat het precies is. Geestelijk ben ik helder, maar als ik iets wil doen, ga ik trillen en breekt het zweet me uit.quote:Op woensdag 19 september 2007 11:54 schreef Gellius het volgende:
Is het griep, Claudia?
Oja. Tuurlijk. Leg 's uit dan. Rede? Jij vindt een hondje redelijker dan een slak?quote:Op woensdag 19 september 2007 11:55 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Als je Kant wat beter zou lezen, zou je dat wél begrijpen.
Dat is raar. je bent niet toevallig net gestopt met roken ofzoiets?quote:Op woensdag 19 september 2007 11:57 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik weet niet wat het precies is. Geestelijk ben ik helder, maar als ik iets wil doen, ga ik trillen en breekt het zweet me uit.Ik zit nu maar een beetje thuis te werken.
Iets over literatuur leren heeft niets te maken met weten wat goed geschreven is, lijkt me.quote:Op woensdag 19 september 2007 11:56 schreef Frollo het volgende:
[..]
Nou, als neerlandicus heb je meer over literatuur geleerd en word je dus geacht er meer over te kunnen zeggen dan bijvoorbeeld een econoom of een bioloog.
Er is sprake van een hiërarchie, ja.quote:Op woensdag 19 september 2007 11:58 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
[..]
Oja. Tuurlijk. Leg 's uit dan. Rede? Jij vindt een hondje redelijker dan een slak?
Het zal wel een nog niet helemaal doorgekomen griepje zijn. Mij kennende ben ik zo weer op de been, als ik maar even een dagje op de bank doorbreng.quote:Op woensdag 19 september 2007 12:00 schreef Gellius het volgende:
[..]
Dat is raar. je bent niet toevallig net gestopt met roken ofzoiets?
Hondjes zijn ook lief (daarmee bedoelen ze dan: hey ik geloof dat zij net zo fungeren als wij (anthropomorf of niet, dat doet er niet toe)) dus we moeten ze niet als middel maar als doel gebruiken (voer geven en redden van dikke wijven), maar slakken die kunnen de tering krijgen die stampen we gewoon kapot.quote:Op woensdag 19 september 2007 12:03 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Er is sprake van een hiërarchie, ja.
En hoe zag jij toepassing van de categorische imperatief voor je, in dit geval?
Je hebt gelijk. Nou, dan is het dus helemaal niet zo erg dat ik het niet weet.quote:Op woensdag 19 september 2007 12:00 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
[..]
Iets over literatuur leren heeft niets te maken met weten wat goed geschreven is, lijkt me.
Ik verwijs naar een willekeurige studiegids. http://studiegids.uva.nl/web/sgs/nl/p/485_17458.html Ik zie hier geen enkel vak wat aan het inzicht in goed schrijven bij zou dragen.
Dat was mijn punt.quote:Op woensdag 19 september 2007 12:09 schreef Frollo het volgende:
[..]
Je hebt gelijk. Nou, dan is het dus helemaal niet zo erg dat ik het niet weet.
Sla pagina 130 van Rachels maar even open: "We can, therefore, use animals in any way we please. We do not even have a "direct duty" to refrain from torturing them. Kant admits that it probably is wrong to torture them, but the reason is not that they would be hurt; the reason is only that humans might suffer indirectly as a result of it (...)."quote:Op woensdag 19 september 2007 12:06 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
Hondjes zijn ook lief (daarmee bedoelen ze dan: hey ik geloof dat zij net zo fungeren als wij (anthropomorf of niet, dat doet er niet toe)) dus we moeten ze niet als middel maar als doel gebruiken (voer geven en redden van dikke wijven), maar slakken die kunnen de tering krijgen die stampen we gewoon kapot.
Gefeliciteerd!quote:Op woensdag 19 september 2007 12:00 schreef Claudia_x het volgende:
Ik heb trouwens inmiddels contact met mijn scriptiebegeleider. En mijn resultaten worden misschien verwerkt in een artikel waarvan ik co-auteur mag worden.
Verman jezelfquote:Op woensdag 19 september 2007 12:36 schreef Frollo het volgende:
Mijn begeleider vindt ook dat ik mijn scriptie moet publiceren, maar ik durf niet. Ze gaan me vast uitlachen en zo.
Hihi.quote:Op woensdag 19 september 2007 12:38 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Verman jezelf. Je lijkt mij verdomme wel.
Het gaat dus nooit over hè, dat je 't even weet.quote:Op woensdag 19 september 2007 12:38 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Verman jezelf. Je lijkt mij verdomme wel.
Als je had gelezen wat ik zei, dan zie je dat ik er vanuit ga dat die mensen niet dieren sparen om hun eigen welzijn te bevorderen, maar om de hond zelf.quote:Op woensdag 19 september 2007 12:17 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Sla pagina 130 van Rachels maar even open: "We can, therefore, use animals in any way we please. We do not even have a "direct duty" to refrain from torturing them. Kant admits that it probably is wrong to torture them, but the reason is not that they would be hurt; the reason is only that humans might suffer indirectly as a result of it (...)."
Ergo, als mensen meer waarde hechten aan honden, dan is het slechter om een hond dood te stampen dan om een slak dood te stampen.
Homoseksualiteit? Ik wist niet dat jij ook homoseksueel was, ookal had ik wel zo mijn vermoedens.quote:Op woensdag 19 september 2007 12:39 schreef Frollo het volgende:
[..]
Het gaat dus nooit over hè, dat je 't even weet.
Mijn begeleider vindt ook dat ik mijn scriptie, als ik theorie weglaat, zou kunnen indikken en opsturen naar allerlei bladen. Maar aangezien ik niet de illusie heb dat ik er de wereld verder mee help en me wel veel tijd zou kosten denk ik dat ik er maar vanaf zie.quote:Op woensdag 19 september 2007 12:00 schreef Claudia_x het volgende:
Ik heb trouwens inmiddels contact met mijn scriptiebegeleider. En mijn resultaten worden misschien verwerkt in een artikel waarvan ik co-auteur mag worden.
Vind je het nou echt nodig om het over die boeg te gooien?quote:Op woensdag 19 september 2007 12:45 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
[..]
Homoseksualiteit? Ik wist niet dat jij ook homoseksueel was, ookal had ik wel zo mijn vermoedens.
Ik moet je teleurstellen, ik ben slechts homosympathisant.quote:Op woensdag 19 september 2007 12:45 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
[..]
Homoseksualiteit? Ik wist niet dat jij ook homoseksueel was, ookal had ik wel zo mijn vermoedens.
shit, ik kan geen leuke boeggrap verzinnen.quote:Op woensdag 19 september 2007 12:52 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Vind je het nou echt nodig om het over die boeg te gooien?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |