Ik ook niet. Ik had er over mogen spreken op een congres, maar dat heb ik laten passeren.quote:Op woensdag 19 september 2007 13:20 schreef broer het volgende:
En Claudia, het zal je niet verbazen, maar: ik.
Over waarom je je scriptie niet hebt omgewerkt naar een artikel?quote:Op woensdag 19 september 2007 13:22 schreef Lienekien het volgende:
Ik ook niet. Ik had er over mogen spreken op een congres
Vind je het nou echt nodig om het over die boeg te gooien?quote:Op woensdag 19 september 2007 13:00 schreef Gellius het volgende:
Heeft drs P er niet eén of ander zouteloos rijmpje op gemaakt?
Wat doe je weer bijdehand, broer.quote:Op woensdag 19 september 2007 13:24 schreef broer het volgende:
[..]
Over waarom je je scriptie niet hebt omgewerkt naar een artikel?
Bah, een gefundeerde mening. Die zijn echt hélémaal uit he.quote:Op woensdag 19 september 2007 13:46 schreef Lienekien het volgende:
En mijn mening wordt ook gedeeld.
http://taaladvies.net/taal/advies/vraag/82/
Er staat nog een onbeantwoord topic met een paar vragen in de topiclijst, geloof ikquote:
Ja gut, sorry.quote:Op woensdag 19 september 2007 13:49 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Bah, een gefundeerde mening. Die zijn echt hélémaal uit he.
Ja hoor, álles goed.quote:Op woensdag 19 september 2007 13:56 schreef LXIV het volgende:
Alles goed in NL?
Ik vond 't heerlijk fris op de fiets, vanochtend. Gistermiddagavond in de regenbui was onaangenaam koud.quote:Op woensdag 19 september 2007 14:01 schreef Z het volgende:
Het is kouwig in Nederland, althans vanmorgen. En aangezien wij hier op kantoor een intelligent klimaatbeheerssysteem hebben is het op kantoor ook stervens koud.
Hoe zullen we dat eens interpreteren Gellius?quote:Op woensdag 19 september 2007 14:03 schreef DevilsAndDust het volgende:
Een heel klein teeveepeetje.
Hmm, dat D&D eigenlijk niets te zeggen heeft maar toch iets wil zeggen in een topic dat in zichzelf nergens over gaat?quote:Op woensdag 19 september 2007 14:08 schreef Z het volgende:
[..]
Hoe zullen we dat eens interpreteren Gellius?
Nog zo'n filisterquote:Op woensdag 19 september 2007 14:17 schreef Bupatih het volgende:
Mensen die hele gesprekken voeren over eten!
Ik weet echt zeker dat er echt helemaal niemand geinteresseerd is in mijn onderzoeksresultaten!quote:Op woensdag 19 september 2007 13:03 schreef Claudia_x het volgende:
Is er toevallig ook nog iemand die niet zijn/haar scriptie gaat omwerken/heeft omgewerkt tot een artikel?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |