Ik ook niet. Ik had er over mogen spreken op een congres, maar dat heb ik laten passeren.quote:Op woensdag 19 september 2007 13:20 schreef broer het volgende:
En Claudia, het zal je niet verbazen, maar: ik.
Over waarom je je scriptie niet hebt omgewerkt naar een artikel?quote:Op woensdag 19 september 2007 13:22 schreef Lienekien het volgende:
Ik ook niet. Ik had er over mogen spreken op een congres
Vind je het nou echt nodig om het over die boeg te gooien?quote:Op woensdag 19 september 2007 13:00 schreef Gellius het volgende:
Heeft drs P er niet eén of ander zouteloos rijmpje op gemaakt?
Wat doe je weer bijdehand, broer.quote:Op woensdag 19 september 2007 13:24 schreef broer het volgende:
[..]
Over waarom je je scriptie niet hebt omgewerkt naar een artikel?
Bah, een gefundeerde mening. Die zijn echt hélémaal uit he.quote:Op woensdag 19 september 2007 13:46 schreef Lienekien het volgende:
En mijn mening wordt ook gedeeld.
http://taaladvies.net/taal/advies/vraag/82/
Er staat nog een onbeantwoord topic met een paar vragen in de topiclijst, geloof ikquote:
Ja gut, sorry.quote:Op woensdag 19 september 2007 13:49 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Bah, een gefundeerde mening. Die zijn echt hélémaal uit he.
Ja hoor, álles goed.quote:Op woensdag 19 september 2007 13:56 schreef LXIV het volgende:
Alles goed in NL?
Ik vond 't heerlijk fris op de fiets, vanochtend. Gistermiddagavond in de regenbui was onaangenaam koud.quote:Op woensdag 19 september 2007 14:01 schreef Z het volgende:
Het is kouwig in Nederland, althans vanmorgen. En aangezien wij hier op kantoor een intelligent klimaatbeheerssysteem hebben is het op kantoor ook stervens koud.
Hoe zullen we dat eens interpreteren Gellius?quote:Op woensdag 19 september 2007 14:03 schreef DevilsAndDust het volgende:
Een heel klein teeveepeetje.
Hmm, dat D&D eigenlijk niets te zeggen heeft maar toch iets wil zeggen in een topic dat in zichzelf nergens over gaat?quote:Op woensdag 19 september 2007 14:08 schreef Z het volgende:
[..]
Hoe zullen we dat eens interpreteren Gellius?
Nog zo'n filisterquote:Op woensdag 19 september 2007 14:17 schreef Bupatih het volgende:
Mensen die hele gesprekken voeren over eten!
Ik weet echt zeker dat er echt helemaal niemand geinteresseerd is in mijn onderzoeksresultaten!quote:Op woensdag 19 september 2007 13:03 schreef Claudia_x het volgende:
Is er toevallig ook nog iemand die niet zijn/haar scriptie gaat omwerken/heeft omgewerkt tot een artikel?
Ik heb ze een keer vermanend toegesproken en toen hebben ze 't een hele tijd niet gedurfd!quote:Op woensdag 19 september 2007 14:39 schreef Bupatih het volgende:
[..]
't Is gewoon zo... "" en "
" en "
".
Jij moet gewoon je mond houden. Je draagt zelf ook niks bij.quote:Op woensdag 19 september 2007 14:39 schreef Bupatih het volgende:
[..]
't Is gewoon zo... "" en "
" en "
".
Anders wel een wassen neus, want hij heeft jouw reactie verder helemaal niet afgewacht.quote:Op woensdag 19 september 2007 14:42 schreef Frollo het volgende:
En dat was heel netjes van je, Gellius.
Een scriptie heb ik nog niet geschreven, mosselen lust ik niet, en niets van wat ik heb te melden zal jullie ook maar enigszins interesseren. Zoiets, was het.quote:Op woensdag 19 september 2007 14:34 schreef Gellius het volgende:
[..]
Hmm, dat D&D eigenlijk niets te zeggen heeft maar toch iets wil zeggen in een topic dat in zichzelf nergens over gaat?
Ik kan natuurlijk niet wachten op het moment dat die jongen even geen zin in werken heeft natuurlijk.quote:Op woensdag 19 september 2007 14:45 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Anders wel een wassen neus, want hij heeft jouw reactie verder helemaal niet afgewacht.
Laat je er dan niet op voorstaan!quote:Op woensdag 19 september 2007 14:46 schreef Gellius het volgende:
[..]
Ik kan natuurlijk niet wachten op het moment dat die jongen even geen zin in werken heeft natuurlijk.
En dat kan niet gevat worden in een PI?quote:Op woensdag 19 september 2007 14:46 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Een scriptie heb ik nog niet geschreven, mosselen lust ik niet, en niets van wat ik heb te melden zal jullie ook maar enigszins interesseren. Zoiets, was het.
Ik ben nog niet zo thuis in het gebruik van PI's. Krijg er ook al altijd commentaar op van Do2.quote:Op woensdag 19 september 2007 14:52 schreef Z het volgende:
[..]
En dat kan niet gevat worden in een PI?
Wanneer treedt het Animal Collective in Nederland op, en waar?
Nee Lienkien.quote:Op woensdag 19 september 2007 14:47 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Laat je er dan niet op voorstaan!![]()
En dat heeft Nederlands gestudeerd. :s. Schaam-te-loos. Wat een onzin.quote:Op woensdag 19 september 2007 13:41 schreef Frollo het volgende:
Dat is nou eenmaal zo ontstaan in het dagelijks taalgebruik.
Volgende vraag.
Als dit serieus bedoeld is, snap ik niet waar je het over hebt.quote:Op woensdag 19 september 2007 12:52 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Vind je het nou echt nodig om het over die boeg te gooien?
Als het goed is heeft Do2 enkele cd's bij zich als ik hem straks zie, dus ik ben benieuwd. Ik heb moeten beloven het een eerlijke kans te geven.quote:Op woensdag 19 september 2007 14:58 schreef Z het volgende:
Ik ben wel een vier keer in een week naar een concert geweest.Dat komt er tegenwoordig niet meer van helaas.
Wellicht dat ik ook even langs hop. Als het niet uitverkoopt. Het prijsnummer wat mij betreft is Leaf House, zoek dat maar eens op.
Wat al niet kan.quote:Op woensdag 19 september 2007 16:38 schreef Dylanesque het volgende:
Een mens kan zomaar duizelig worden van het snel doorlezen van dit topic, zonder te weten waar LPT voor staat.
Ja, ik ben al gewaarschuwd.quote:Op woensdag 19 september 2007 16:36 schreef Z het volgende:
Het is geen easy listening, dus moet je wel even je best doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |