quote:Op donderdag 20 september 2007 06:29 schreef JAM het volgende:
Gisteren was ik jarig. Voor de mensen die willen weten wat ik heb gedaan, ik kan u zeggen, de perfecte dag, namelijk; geneukt tweemaal, bier gedronken, porterhouse steak gegeten en een pakje blauwe Gauloises opgerookt.
* JAM heeft de leeftijd van 22 jaar bereikt.
Hiep-hoi..
Ik zal mijn recept maar achterwege laten deze keer.quote:Op donderdag 20 september 2007 09:13 schreef Lienekien het volgende:
Ik ga vanavond een curry improviseren.
Simpel toch:quote:Op donderdag 20 september 2007 09:13 schreef Lienekien het volgende:
Ik ga vanavond een curry improviseren.
'Mijn' of 'een'.quote:Op donderdag 20 september 2007 09:16 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Ik zal mijn recept maar achterwege laten deze keer.![]()
Op DaMart en nog een enkeling na, zijn we heel culinair, hier.quote:Op donderdag 20 september 2007 09:16 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Ik zal mijn recept maar achterwege laten deze keer.![]()
Ja, je bent chagrijning, Gellius. Wil je me nu uitschelden of wil je erover praten?quote:
O, ik dacht dat we allemaal literair waren hierquote:Op donderdag 20 september 2007 09:28 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Op DaMart en nog een enkeling na, zijn we heel culinair, hier.
Van harte!quote:Op donderdag 20 september 2007 06:29 schreef JAM het volgende:
Gisteren was ik jarig. Voor de mensen die willen weten wat ik heb gedaan, ik kan u zeggen, de perfecte dag, namelijk; geneukt tweemaal, bier gedronken, porterhouse steak gegeten en een pakje blauwe Gauloises opgerookt.
Hiep-hoi..
...of juist wel!quote:Op donderdag 20 september 2007 11:55 schreef LXIV het volgende:
Het wil niet echt op gang komen, met dat langzaampraten vandaag.
Voel je je alweer wat beter, ook?quote:Op donderdag 20 september 2007 10:00 schreef Claudia_x het volgende:
Ik vind mosselen ook wel lekker.
Dan gooi ik deze topic toch gewoon dicht en open ik een nieuwe!quote:Op donderdag 20 september 2007 12:06 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
Ik vind dat DaMart geen grapjes meer mag maken in dit topic.
Waarom zou je in vredesnaam zoiets doen?quote:Op donderdag 20 september 2007 12:07 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dan gooi ik deze topic toch gewoon dicht en open ik een nieuwe!![]()
Omdat ik in deze topic geen grapjes meer mag maken... Pope zegt niets over een nieuwe topicquote:Op donderdag 20 september 2007 12:10 schreef Gellius het volgende:
[..]
Waarom zou je in vredesnaam zoiets doen?
Je maakte gewoon meteen weer een grapjequote:Op donderdag 20 september 2007 12:11 schreef DaMart het volgende:
[..]
Omdat ik in deze topic geen grapjes meer mag maken... Pope zegt niets over een nieuwe topic.
Ja, dat wel. Maar in al mijn enthousiasme wilde ik even dat grapje makenquote:Op donderdag 20 september 2007 12:13 schreef Gellius het volgende:
Is het niet veel eenvoudiger om pope gewoon te negeren dan zo omslachtig je moderatorstatus erbij te betrekken?
We konden je niet vinden!quote:Op donderdag 20 september 2007 12:30 schreef JAM het volgende:
Zeg, waarom hebben ze mij geen moderator gemaakt?
Kijk, dat is nu net de vraag. Had Eva Braun zo'n enorme dildo-behoefte?- en zo nee, wat moesten de nazi's dan met al dat jodengoud? I like the way you're thinking kid.quote:Op donderdag 20 september 2007 12:36 schreef Z het volgende:
Had Eva Braun dan zo'n enorme dildo-behoefte?
JC, John Belushi, Bredero, noem ze maar op...quote:Op donderdag 20 september 2007 11:38 schreef thaleia het volgende:
Ik ben morgen jarig en dan word ik 33. Ik zie me genoodzaakt dat goed te vieren, omdat het voor de Groten Der Aarde nogal eens hun laatste verjaardag blijkt te zijn.
Proficiat en nog vele jaren! 14.gifquote:Op donderdag 20 september 2007 06:29 schreef JAM het volgende:
Hiep-hoi..
Vergeet Andrew 'The Naked Guy' Martinez niet. In ieder geval; YOUR DAYS ARE NUMBERED, T.quote:Op donderdag 20 september 2007 12:49 schreef Frollo het volgende:
[..]
JC, John Belushi, Bredero, noem ze maar op...
Ik help mee in TTK, omdat Isa de komende tijd niet of nauwelijks online isquote:Op donderdag 20 september 2007 12:37 schreef Z het volgende:
Wat modereer je eigenlijk Damart?
Garnaal van de barbecue.quote:Op donderdag 20 september 2007 11:23 schreef LXIV het volgende:
Tja mosselen. Ik vind dat ze zelf eigenlijk helemaal niet zo veel smaak hebben, maar goed klaargemaakt als Totaalgerecht is het wel aardig. Net zoiets als garnalen, daar zit zonder sausje eigenlijk ook maar bar weinig smaak aan.
Paling is de allerlekkerste vis.quote:Paling of haring daarentegen, die vind ik pas echt lekker. Helaas niet echt te verkrijgen alhier.
Ik mocht ze zelf aanwijzenquote:Op donderdag 20 september 2007 15:30 schreef Z het volgende:
Makreel![]()
Ik heb overigens de pest aan visboeren, ze proberen je altijd enorme hoeveelheden aan te smeren. Als je zegt: "Teww kleine stukjes" pakken ze altijd de twee grootste stukken. Het is dat je niet zonder kunt ...
Nope. En dat voor een IJmuidenaar.quote:Op donderdag 20 september 2007 15:32 schreef LXIV het volgende:
En zelf? Lust je helemaal geen vis?
Wat een mooie retorische vraag, Claudia.quote:Op donderdag 20 september 2007 15:34 schreef Claudia_x het volgende:
Waarom zouden mensen met kinderen eigenlijk meer geld van de overheid moeten krijgen?
Er krijgen zoveel mensen extra geld van de overheid. De categorie "mensen met kinderen" is nog de minst schadelijke, me dunkt.quote:Op donderdag 20 september 2007 15:34 schreef Claudia_x het volgende:
Waarom zouden mensen met kinderen eigenlijk meer geld van de overheid moeten krijgen?
Nee, dat zal best. Vaders rijdt er een mooie wagen van en hangt elke avond de snikkel in de champagne, of niet soms?quote:Op donderdag 20 september 2007 15:36 schreef Z het volgende:
Mij hoor je niet klagen.
Mij ook niet. Al denk ik dat ik met (1) kind netto toch nog slecht af ben met de kinderbijslag.quote:Op donderdag 20 september 2007 15:36 schreef Z het volgende:
Mij hoor je niet klagen.
Merkwaardig. Mijn vader had asperges en aardbeien, maar die lusten we nog steeds.quote:Op donderdag 20 september 2007 15:37 schreef Frollo het volgende:
Mijn ouders waren ook al geen grote viseters. Mijn vader werkte echter in de haven en kreeg regelmatig een partijtje toegestopt. Mijn moeder zo van: 'Hè Piet, wat moet ik hier nou weer mee?' Mijn vader: 'Ja hé, ik liep langs de hal en de jongens hadden wat voor me achtergehouden. Dat is toch leuk, had ik dan moeten weigeren soms?'
Waarop moeder de vis zuchtend toch klaarmaakte en iedereen met lange tanden zat te eten.
Ik ben helemaal niet geïnteresseerd in een utilitaristische redenering. Wat is de rechtvaardiging? Kijk, ik ben tegen herverdeling, maar ik begrijp de redenering erachter wel. Centraal staat meestal dat iemand niets aan zijn situatie kan doen en het een maatschappelijke plicht is om diegene te helpen. Maar de meeste mensen nemen kinderen, ze kiezen ervoor. Waarom moet een ander daar dan voor opdraaien?quote:Op donderdag 20 september 2007 15:39 schreef LXIV het volgende:
[..]
Er krijgen zoveel mensen extra geld van de overheid. De categorie "mensen met kinderen" is nog de minst schadelijke, me dunkt.
Werken&succes zijn ook keuze's. Kijk maar in landen waar de verzorgingsstaat niet bestaat. Of desnoods is afsterven een keuze. Het idee dat iemand (die overheidssteun ontvangt) meestal niets aan zijn situatie kan doen bestrijd ik.quote:Op donderdag 20 september 2007 15:45 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik ben helemaal niet geïnteresseerd in een utilitaritische redenering. Wat is de rechtvaardiging? Kijk, ik ben tegen herverdeling, maar ik begrijp de redenering erachter wel. Centraal staat meestal dat iemand niets aan zijn situatie kan doen en het een maatschappelijke plicht is om diegene te helpen. Maar de meeste mensen nemen kinderen, ze kiezen ervoor. Waarom moet een ander daar dan voor opdraaien?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |