Nog een paar dan maar:quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 23:15 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ook uit Airplane:
"We have Clearance, Clarence."
"Roger, Roger."
"What's our vector, Victor?" (dit is een samenvatting)
Ted Striker: My orders came through. My squadron ships out tomorrow. We're bombing the storage depots at Daiquiri at 1800 hours. We're coming in from the north, below their radar.
Elaine Dickinson: When will you be back?
Ted Striker: I can't tell you that. It's classified.
Rumack: You'd better tell the Captain we've got to land as soon as we can. This woman has to be gotten to a hospital.
Elaine Dickinson: A hospital? What is it?
Rumack: It's a big building with patients, but that's not important right now.
![]()
Hanging Lady: Nervous?
Ted Striker: Yes.
Hanging Lady: First time?
Ted Striker: No, I've been nervous lots of times.![]()
Ted Striker: Surely you can't be serious.
Rumack: I am serious... and don't call me Shirley.
![]()
Voor de liefhebber: http://www.imdb.com/title/tt0080339/quotes.![]()
Mijn scangeit zei doodleuk "Zit je in een dip, meid?" toen ik aan kwam kakken met drie doosjes negerzoenen.quote:Op donderdag 20 december 2007 20:57 schreef Ravage het volgende:
Dit topic verdient wel weer een schopje
K stond net in de rij bij de Super de Boer, zegt zo'n kerel voor me tegen het kassameisje:
"Tot sinas!"
(kijkt in z'n mandje, met daarin cola)
"Oh nee, tot cola!![]()
"Ik zal jou eens in een saus douwen met je dip!"quote:Op donderdag 20 december 2007 21:15 schreef zarGon het volgende:
[..]
Mijn scangeit zei doodleuk "Zit je in een dip, meid?" toen ik aan kwam kakken met drie doosjes negerzoenen.
Hahaha... die vond ik dan wel weer heel goedquote:Op donderdag 20 december 2007 21:10 schreef Roi het volgende:
"Hmmm de Beemster...."
In het begin was ie nog leuk... maar ik irriteer me nu ook steeds meer aan mensen die goeiemoggel roepenquote:Op maandag 26 november 2007 21:07 schreef ToriHino het volgende:
Al die 'leuke'' mensen die ineens Goeiemoggel gaan roepen ....
hoe krijg je een olifant in een lucifersdosje?quote:Op zaterdag 22 december 2007 20:09 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Weet niet of deze al geweest is
Hoe stop je 4 koeien in een rode volvo?
- 2 voor en 2 achter.
Hoe zie je dat er 4 koeien in een huis zijn
- Er staat een rode volvo voor de deur
quote:Op donderdag 20 december 2007 23:26 schreef Djeez het volgende:
Ook leuk, ik ben brildragend. Verscheen ik es zonder bril op het werk, collega's vragen waar hij is. "Ik heb nu lenzen" Na een tijdje ineens over de vloer kruipen, en doen of je iets zoekt. "Wat is er?" "Mijn lens, mijn lens. Ik zoek mijn lens!" Haha, en iedereen meezoeken...
Oudste grap ooit.quote:Op zaterdag 22 december 2007 21:35 schreef SlaadjeBla het volgende:
Collega1: Zin in koffie?
Collega2: Ja, lekker!
Collega1: Neem er voor mij dan ook één mee.
"Je veter zit vast" doet het ook altijd goedquote:Op zondag 23 december 2007 13:45 schreef DemonRage het volgende:
Op 1 april: "Hé, je schoenveter zit los!"
über-
In dezelfde trantquote:Op zondag 7 oktober 2007 15:35 schreef Dreammaster het volgende:
Als je iemand iets vraagt en die antwoordt met "Weet ik veel" antwoord ik standaard met "Nee!"
En dat dan tegen iedereen die je tegenkomt.quote:Op zondag 23 december 2007 13:45 schreef DemonRage het volgende:
Op 1 april: "Hé, je schoenveter zit los!"
über-
Ik zeg maar zo ik zeg maar niks.quote:Op zondag 23 december 2007 17:35 schreef Me_Wesley het volgende:
"Ik zeg altijd maar zo... zo"
"Ik wil nog even dit zeggen... dit"
Die stem in dat filmpje van Rembo en Rembo is toch niet Sacco van de Made/Dagobert Duck?quote:
Als hij er al niet in gestaan heeft:quote:Op woensdag 26 september 2007 21:05 schreef Magic-IRC het volgende:
"Wat?"
"60 watt"
"Dus.."
"Doe mij maar een Hilti"
Grappen in de elektrotechniek![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.deal with it
Das Krieg???quote:Op donderdag 18 oktober 2007 11:38 schreef GeFrenzy2 het volgende:
[..]
'Entschuldigung, sie haben etwas verloren'
'Was?'
'Das Krieg.'
quote:Op donderdag 20 december 2007 20:57 schreef Ravage het volgende:
Dit topic verdient wel weer een schopje
K stond net in de rij bij de Super de Boer, zegt zo'n kerel voor me tegen het kassameisje:
"Tot sinas!"
(kijkt in z'n mandje, met daarin cola)
"Oh nee, tot cola!![]()
Gister "Bad Santa" gekekenquote:Op zondag 23 december 2007 17:00 schreef Xrenity het volgende:
[..]
In dezelfde trant
Weet je wat ik tof vind?
Ja.
Zal ik je eens wat vertellen?
Nee.
In beide gevallen vertelt iedereen het stiekem toch.
En dat dan zeggen waar een persoon met polio bij is.quote:Op dinsdag 25 december 2007 07:51 schreef Harajuku. het volgende:
Jeetje, loopt dit nog steeds.
quote:Op zondag 23 december 2007 17:59 schreef Thetallguy het volgende:
Ik heb zo een bijbaantje in een tankstation he. Gisteren kwam er een ambulance tanken, die gast afrekenen en zo. Gaat zn pieper af, hij erop kijken en zeggen: Ik krijg hier net een sproedje
In dat filmpje niet nee, maar in een ander filmpje, die helaas nu verwijderd is, welquote:Op zondag 23 december 2007 17:57 schreef Mister1977 het volgende:
[..]
Die stem in dat filmpje van Rembo en Rembo is toch niet Sacco van de Made/Dagobert Duck?
Luister maar: http://www.youtube.com/watch?v=MOtCfoYWymA de derde stem die zegt: "mijn zuster..." Rembo en Rembo is Maxim Hartman (de meid) en Theo Wesselo (de instructeur).
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |