Helaas kun je na de intro van Leopard alleen nog maar Leopard krijgen bij Apple. En terugstappen naar Tiger is natuurlijk wel mogelijk, maar niet echt iets waarvoor je een Apple koopt (gebruiksgemak).quote:Op woensdag 19 september 2007 14:30 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Als bedrijf zijnde ben je natuurlijk ook gek om meteen over te stappen op het nieuwste besturingssysteem, zou ik iig nog minimaal een jaar mee wachten.. Alle scholen die nu Vista draaien bijvoorbeeld..
Uiteraard niet, maar als de AppleTv nou dezelfde features had. Ach desnoods sloop je de DVD/RW speler eruit om het compacter te maken en minder herrie te laten maken en je giet het in een ander wit jasje. Dan heb je toch echt wel een mooi apparaat van Apple.quote:Op woensdag 19 september 2007 14:30 schreef Jarno het volgende:
Meer kunnen betekent niet automatisch dat het een beter ding is natuurlijk.
Dan mag Mac OS X nog een vrij gebruiksvriendelijk besturingssysteem zijn, maar programma's zoals Adobe CS3 en Final Cut Studio zijn het allang niet meer. Ze zijn zo log en vol features gestopt dat je toch wel enkele "koersoesjes" gevolgd moet hebben om het een beetje fatsoenlijk onder de knie te hebben...quote:Op woensdag 19 september 2007 14:31 schreef Jarno het volgende:
[..]
Helaas kun je na de intro van Leopard alleen nog maar Leopard krijgen bij Apple. En terugstappen naar Tiger is natuurlijk wel mogelijk, maar niet echt iets waarvoor je een Apple koopt (gebruiksgemak).
De CEO van Adobe zegt van niet:quote:Op woensdag 19 september 2007 14:42 schreef Mr.Noodle het volgende:
Ach nou ja, Ik neem aan dat Adobe donders goed weet hoe het met Apple er voor staat en ze zijn denk ik ook wel lid van ADC, dus ze zullen in feite al hun spul kunnen uittesten op die Beta's van Leopard,
Niet volledig getest, heeft met de Beta's ook wel te maken. Ik denk dat ze van Apple ook niet hun Finals op tijd hebben gekregen. Maar er zit ergens vast wel een R&D afdeling met van die bebrilde nerds al het spul al op die Leopard machines uit te testen..quote:Op woensdag 19 september 2007 14:46 schreef Jarno het volgende:
[..]
De CEO van Adobe zegt van niet:
http://core.tweakers.net/(...)est-met-Leopard.html
Waar moet je naar toe dan als Adobe klant?quote:Op woensdag 19 september 2007 14:52 schreef Mr.Noodle het volgende:
Dus ik denk dat alles wel goed komt, anders gaat Adobe heel veel klantjes verliezen..
Fotobewerking Aperture van Apple...quote:Op woensdag 19 september 2007 14:56 schreef Jarno het volgende:
[..]
Waar moet je naar toe dan als Adobe klant?.
naar Windoosquote:Op woensdag 19 september 2007 14:56 schreef Jarno het volgende:
[..]
Waar moet je naar toe dan als Adobe klant?.
Ik heb wel een tijdje gesport met een 60gb iPod, en het kan prima. Het is alleen niet zo heel comfortabel, want het ding weegt nog bestwel iets. Komt bij dat zo'n harde schijf nooit zo heel blij kan worden van al dat geschud. Dus ik heb voor het sporten speciaal een cheap-ass flash-based mp3-spelertje van 512mb gekocht. Meer dan een uur muziek heb ik toch niet nodig.quote:Op woensdag 19 september 2007 15:30 schreef Guppyfriend het volgende:
ik zie alle ontwerpbureau's echt nog niet overstappen naar windows... daarbij werken heel veel ontwerpbureau's ook nog gewoon met CS of CS2. for the time being zal het dus niet zo'n probleem zijn, maar voor mensen die een nieuwe mac kopen is het te hopen dt het tegen die tijd opgelost is.
voor de zekerheid ben ik iig wel blij dat ik m nu al heb, en dat alles gewoon lekker werkt onder Tiger. ik ben er blij mee!
overigens:
[afbeelding]
daar kan dus de classic in. maar hoe bevordelijk is het nou helemaal om met een iPod classic te gaan sporten? joggen/skeeleren en zo bedoel ik dan. kunnen ze daar tegen? iemand ervaringen?
dit omdat ik vanmiddag bij de dixons stond, en ik bijna een classic had gekocht. ware het niet dat het personeel zo schofterig was... dan bestel ik m nog liever online...
dat dacht ik al een beetje, van die harde schijf. het is inderdaad wel een goed idee om een cheap ass-je erbij te hebben, van de kruitvat of zo. dan maar iets minder lang skeelerenquote:Op woensdag 19 september 2007 15:33 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Ik heb wel een tijdje gesport met een 60gb iPod, en het kan prima. Het is alleen niet zo heel comfortabel, want het ding weegt nog bestwel iets. Komt bij dat zo'n harde schijf nooit zo heel blij kan worden van al dat geschud. Dus ik heb voor het sporten speciaal een cheap-ass flash-based mp3-spelertje van 512mb gekocht. Meer dan een uur muziek heb ik toch niet nodig.
In welk programma probeer je dat te doen? Mathcad of dat andere wiskundig programma?quote:Op woensdag 19 september 2007 17:24 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Iemand hier verstand van structural equation modeling en problemen met het berekenen van fit indices als je Windows emuleert...?
thanks! nu nog ergens design premium vandaan downloaden halen.quote:Op woensdag 19 september 2007 07:23 schreef hoj het volgende:
[..]
Zou je kunnen vertellen wat de oplossing voor het probleem is? Mij lukte het ook al niet.![]()
Amos 7.0. Ik heb wel vijf artikelen gepubliceerd met SEM data die ik met v7.0 niet meer goed kan repliceren onder Bootcamp en VMware. Ik probeer nu even v4.0 en v.5.0 uit om te zien of hetzelfde probleem blijft bestaan.quote:Op woensdag 19 september 2007 17:38 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
In welk programma probeer je dat te doen? Mathcad of dat andere wiskundig programma?
quote:Op woensdag 19 september 2007 20:11 schreef Tijn het volgende:
Ik heb gisteren m'n MBP in de trein laten liggen
wtf?quote:Op woensdag 19 september 2007 20:11 schreef Tijn het volgende:
Heb jij die Powerbook 12" nog te koop?quote:Op woensdag 19 september 2007 20:19 schreef Swetsenegger het volgende:
Een Mac of niet? Deel 2
Ik zal nog eens iemand proberen te helpen.
quote:Op woensdag 19 september 2007 20:19 schreef Tijn het volgende:
[..]
Heb jij die Powerbook 12" nog te koop?
Zullen we ff PM'en over de details?quote:Op woensdag 19 september 2007 20:20 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ja, en jij mag hem in dit geval hebben voor 500 euro
quote:Op woensdag 19 september 2007 20:11 schreef Tijn het volgende:
Ik moest gisterenochtend van Vlaardingen naar Hilversum. Ik wilde via Rotterdam naar Utrecht gaan, maar de trein reed niet. Wat kut was, want daardoor ging ik m'n afspraak niet halen. Omdat het niet duidelijk was wanneer er weer wel treinen naar Utrecht zouden rijden, ben ik als een gek via Den Haag, Leiden, Schiphol en Weesp omgereisd naar Hilversum. Tienduizend keer overgestapt en van perron naar perron gerend om nog een beetje op tijd te komen. En in al die hectiek, heb ik m'n laptoptas ergens laten staan.quote:Op woensdag 19 september 2007 20:13 schreef Anthraxx het volgende:
Is die gevonden door de NS of meegenomen door een onbekende? Weet je dat al?.
Gecondoleerd , waarschijnlijk vind je hem niet terug . Want zo eerlijk zijn de meeste lui niet , zeker niet als het om minder blanke mensen gaat. Maar goed erg kut ja Tijn.quote:Op woensdag 19 september 2007 20:11 schreef Tijn het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |