Ja, over een jaar is elke smartphone wel de helft in waarde gedaald, maar dat is niet het punt, smart-ass. Het punt is: wil je'm hebben voordat 'ie officieel in Nederland is?quote:Op woensdag 19 september 2007 11:18 schreef Buschetta het volgende:
QWat ben je dan voor een ongelofelijke dwaas fanboy,..... Wacht een jaar en die dingen kosten niets meer.
ALs je het wel doet.
http://iphone-tips-tricks(...)d-iphone-unlock.html
Tooltje
Smart-asses zullen smart genoeg zijn om in te zien dat het geen ruk intereseert om een speelgoedje een paar maandjes eerder te hebben als je nerd vriendjes.....quote:Op woensdag 19 september 2007 11:23 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Ja, over een jaar is elke smartphone wel de helft in waarde gedaald, maar dat is niet het punt, smart-ass. Het punt is: wil je'm hebben voordat 'ie officieel in Nederland is?
Minder dan een iPod Toch? Ik dacht dat je 400 euro zei? Voor < 300 heb ik ook wel interessequote:Op woensdag 19 september 2007 11:32 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Hoezo dwaas...? Kost minder dan een iPod Touch 8Gb en je kan er nog mee bellen ook. En sinds wanneer beginnen we in dit topic mensen als fanboy te bestempelen...?![]()
Maar goed, ik ga dat ding dus gewoon importeren. Als er meer mensen zijn met interesse, dan kunnen we wellicht de boel ineens laten verzenden.
Ik verkoop mijn oude P990iquote:Op woensdag 19 september 2007 11:40 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Minder dan een iPod Toch? Ik dacht dat je 400 euro zei? Voor < 300 heb ik ook wel interesse
Ben je niet bang dat de unlock procedure dat ding "bricked" ? Of heb je al genoeg research gedaan en is dat ding te flashen met firmware zonder dure kabeltjes enzo (wifi oid). En dat je uiteindelijk je garantie verliest of kan je bijvoorbeeld altijd een hard reset doen om het eindeloos te proberen ?quote:Op woensdag 19 september 2007 11:43 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Ik verkoop mijn oude P990i![]()
Ah. Ik ben bang dat mijn oude, nauwelijks werkende t630 niet zo veel meer gaat opleveren.quote:Op woensdag 19 september 2007 11:43 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Ik verkoop mijn oude P990i![]()
Mijn telefoon is het aan het begeven, ik heb nog een abbonnement dus ik zoek een losse telefoon. Ik wil er eentje met agenda die met iCal werkt (liefst met de verschillende agendatypen) en die ook gewoon contacten kan synchronizeren via OS X. Muziek, fototoestel, internet en al dat soort ongein zijn leuke extra's die niet perse hoeven maar wel leuk zijn.quote:Op woensdag 19 september 2007 12:20 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Amper; iSync werkt niet (tenzij je een omslachtige manier gebruikt), ook niet met de laatste Leopard beta en de PC Suite van Tony Ericsson werkt niet onder OSX.
Of wilde je hem kopen..? Dan werkt ie natuurlijk perfect onder OSX!![]()
Ik heb een Sony Ericsson K800i en die synct prima met iSync, draait muziekjes, en heeft wel een ok internetfunctie (3G, geen WiFi helaas). Ik kan hem zelfs ook gebruiken als bluetooth afstandsbediening.quote:Op woensdag 19 september 2007 12:26 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Mijn telefoon is het aan het begeven, ik heb nog een abbonnement dus ik zoek een losse telefoon. Ik wil er eentje met agenda die met iCal werkt (liefst met de verschillende agendatypen) en die ook gewoon contacten kan synchronizeren via OS X. Muziek, fototoestel, internet en al dat soort ongein zijn leuke extra's die niet perse hoeven maar wel leuk zijn.
Natuurlijk is een iPhone dat alles, maar de vraag is of ik dat 400 euro en het risico waard vind. Die p990 gaat het dan toch maar niet worden, sorry
269 pond is 385 euro, zo veel scheelt het dus ook weer niet.quote:Op woensdag 19 september 2007 13:17 schreef Mr.Noodle het volgende:
Kun ze beter in Engeland halen, omgerekend voor ¤369,- tenminste als je er toch al plant heen te gaan..
En op zich dat ding unlocken en een ander kaartje erin doen is niet zo moeilijk. Dat abonnement zou je toch via iTunes moeten activeren..
Dan heb ik me ergens vergist in de prijs in het lezen van een artikel. Maar goed, Duitsland is dan weer niet zo tofquote:Op woensdag 19 september 2007 13:27 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
269 pond is 385 euro, zo veel scheelt het dus ook weer niet.
...weer!quote:Op woensdag 19 september 2007 13:38 schreef Sjoewe het volgende:
Beter dat er een goeie patch voor de CS3 producten onder Leopard komt, anders naaien ze even een grote groep apple gebruikers
Och, dan is het alleen een kwestie van optimaliseren. Maar het blijft wel gewoon z'n werk doen zoals het nu het doet..quote:Op woensdag 19 september 2007 13:50 schreef Sjoewe het volgende:
64-bit eh...
Maar goed, als commercieel bedrijf en klant van Adobe wil je gewoon een gesupporte oplossing. En als de combinatie Leopard/CS3 dat niet is, kun je dus voorlopig niet over (de vraag is hoe erg dat is natuurlijk). En los daarvan is Adobe gewoon een lui kutbedrijf.quote:Op woensdag 19 september 2007 14:02 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Och, dan is het alleen een kwestie van optimaliseren. Maar het blijft wel gewoon z'n werk doen zoals het nu het doet..
Ik verwacht dat het gewoon onder Leopard blijft werken, wel of niet geoptimaliseerd dan. Zie het als CS2 die je op je Macbook draait, het werkt wel alleen nog niet optimaal qua snelheid. Maar bij de overstap naar Leopard zal de stap kleiner zijn denk ik, je hebt immers geen Rosetta nodig. Het blijft hetzelfde werken zoals in Tiger. Anders zou het mooi zijn, dan kan ik mijn Mac niet updaten naar Leopard, er zit geen 64-bit support in een CoreDuo geloof ik. Ik heb nog gewoon een werkende revisie 1 model i.t.t vele anderen hier...quote:Op woensdag 19 september 2007 14:06 schreef Jarno het volgende:
[..]
Maar goed, als commercieel bedrijf en klant van Adobe wil je gewoon een gesupporte oplossing. En als de combinatie Leopard/CS3 dat niet is, kun je dus voorlopig niet over (de vraag is hoe erg dat is natuurlijk). En los daarvan is Adobe gewoon een lui kutbedrijf.
Het heeft en doet meer dan de AppleTV, maar alleen windows support..quote:Specs
# Type HV356T: USB 2.0 multimedia HDD
# Drive Type: 3.5" SATA hard drive
# Capaciteit: 500 GB
# File Systeem: NTFS / FAT32
# Interface: USB 2.0
# O/S: Windows Vista/XP / 2000 / Me / 98SE
# Media Type: DVD-Video / SVCD / VCD 1.1/2.0 / MPEG-1 / MPEG-2 / DivX3.11 / DivX4.x / DivX5.x /Xvid / JPEG / MP3 / WAV
# File Extensions: dat / mpg / mpe / mpeg / vob / avi / divx / xvid / jpg / jpeg / mp3 / m2p / wav
# Content resolutie: DivX file tot 720 X 576 resolutie / JPEG file tot 5120 X 3840 pixel
# DivX ondertitel formaten: IDX – SUB/SRT/ASS/SSA/SUB (type II)/SMI/PSB
# TV Standard: NTSC / PAL
# Scherm Ratio: 4:3 / 16:9
# Component Video Output: NTSC-480i/480p / PAL-576i/576p /720p
# DAC: Video: 10bit / 54MHz Audio: 24bit / 192KHz
# Power Supply Rating: AC adapter: Input 100~240V 50/60Hz Output DC 12V - 2A
# Afmeting: 196 (L) x 58 (B) x 126 (H) mm
# Gewicht: 894(gw)
# Connectors: USB 2.0 port x 1
# Composite video en stereo audio out jack x 1 (diameter: Ø3.5 - composite kabel meegelever)
# Component video jack (Y/Pb/Pr) x 1 (diameter: Ø3.5 - component video kabel meegeleverd)
# SCART aansluiting
# Coaxial digitale audio connector
# Power jack
Prijs: ¤ 159,95
Allemaal wel leuk, maar als Adobe aangeeft dat Leopard en CS3 geen gesupporte omgeving is, kun je er dus ook niks mee. Iig niet als je als bedrijf ook terug wilt kunnen vallen op support van Adobe.quote:Op woensdag 19 september 2007 14:18 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Ik verwacht dat het gewoon onder Leopard blijft werken, wel of niet geoptimaliseerd dan. Zie het als CS2 die je op je Macbook draait, het werkt wel alleen nog niet optimaal qua snelheid. Maar bij de overstap naar Leopard zal de stap kleiner zijn denk ik, je hebt immers geen Rosetta nodig. Het blijft hetzelfde werken zoals in Tiger. Anders zou het mooi zijn, dan kan ik mijn Mac niet updaten naar Leopard, er zit geen 64-bit support in een CoreDuo geloof ik. Ik heb nog gewoon een werkende revisie 1 model i.t.t vele anderen hier...(afklopt)
Het is een lelijk ding moet ik toegeven, maar het kan meer dan de AppleTv. Waarom kunnen willen ze dat bij Apple niet maken?quote:Op woensdag 19 september 2007 14:26 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Als je de omschrijving en afstandsbediening weglaat, is het net een Airco.
Als bedrijf zijnde ben je natuurlijk ook gek om meteen over te stappen op het nieuwste besturingssysteem, zou ik iig nog minimaal een jaar mee wachten.. Alle scholen instellingen die nu Vista draaien bijvoorbeeld..quote:Op woensdag 19 september 2007 14:27 schreef Jarno het volgende:
[..]
Allemaal wel leuk, maar als Adobe aangeeft dat Leopard en CS3 geen gesupporte omgeving is, kun je er dus ook niks mee. Iig niet als je als bedrijf ook terug wilt kunnen vallen op support van Adobe.
Helaas kun je na de intro van Leopard alleen nog maar Leopard krijgen bij Apple. En terugstappen naar Tiger is natuurlijk wel mogelijk, maar niet echt iets waarvoor je een Apple koopt (gebruiksgemak).quote:Op woensdag 19 september 2007 14:30 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Als bedrijf zijnde ben je natuurlijk ook gek om meteen over te stappen op het nieuwste besturingssysteem, zou ik iig nog minimaal een jaar mee wachten.. Alle scholen die nu Vista draaien bijvoorbeeld..
Uiteraard niet, maar als de AppleTv nou dezelfde features had. Ach desnoods sloop je de DVD/RW speler eruit om het compacter te maken en minder herrie te laten maken en je giet het in een ander wit jasje. Dan heb je toch echt wel een mooi apparaat van Apple.quote:Op woensdag 19 september 2007 14:30 schreef Jarno het volgende:
Meer kunnen betekent niet automatisch dat het een beter ding is natuurlijk.
Dan mag Mac OS X nog een vrij gebruiksvriendelijk besturingssysteem zijn, maar programma's zoals Adobe CS3 en Final Cut Studio zijn het allang niet meer. Ze zijn zo log en vol features gestopt dat je toch wel enkele "koersoesjes" gevolgd moet hebben om het een beetje fatsoenlijk onder de knie te hebben...quote:Op woensdag 19 september 2007 14:31 schreef Jarno het volgende:
[..]
Helaas kun je na de intro van Leopard alleen nog maar Leopard krijgen bij Apple. En terugstappen naar Tiger is natuurlijk wel mogelijk, maar niet echt iets waarvoor je een Apple koopt (gebruiksgemak).
De CEO van Adobe zegt van niet:quote:Op woensdag 19 september 2007 14:42 schreef Mr.Noodle het volgende:
Ach nou ja, Ik neem aan dat Adobe donders goed weet hoe het met Apple er voor staat en ze zijn denk ik ook wel lid van ADC, dus ze zullen in feite al hun spul kunnen uittesten op die Beta's van Leopard,
Niet volledig getest, heeft met de Beta's ook wel te maken. Ik denk dat ze van Apple ook niet hun Finals op tijd hebben gekregen. Maar er zit ergens vast wel een R&D afdeling met van die bebrilde nerds al het spul al op die Leopard machines uit te testen..quote:Op woensdag 19 september 2007 14:46 schreef Jarno het volgende:
[..]
De CEO van Adobe zegt van niet:
http://core.tweakers.net/(...)est-met-Leopard.html
Waar moet je naar toe dan als Adobe klant?quote:Op woensdag 19 september 2007 14:52 schreef Mr.Noodle het volgende:
Dus ik denk dat alles wel goed komt, anders gaat Adobe heel veel klantjes verliezen..
Fotobewerking Aperture van Apple...quote:Op woensdag 19 september 2007 14:56 schreef Jarno het volgende:
[..]
Waar moet je naar toe dan als Adobe klant?.
naar Windoosquote:Op woensdag 19 september 2007 14:56 schreef Jarno het volgende:
[..]
Waar moet je naar toe dan als Adobe klant?.
Ik heb wel een tijdje gesport met een 60gb iPod, en het kan prima. Het is alleen niet zo heel comfortabel, want het ding weegt nog bestwel iets. Komt bij dat zo'n harde schijf nooit zo heel blij kan worden van al dat geschud. Dus ik heb voor het sporten speciaal een cheap-ass flash-based mp3-spelertje van 512mb gekocht. Meer dan een uur muziek heb ik toch niet nodig.quote:Op woensdag 19 september 2007 15:30 schreef Guppyfriend het volgende:
ik zie alle ontwerpbureau's echt nog niet overstappen naar windows... daarbij werken heel veel ontwerpbureau's ook nog gewoon met CS of CS2. for the time being zal het dus niet zo'n probleem zijn, maar voor mensen die een nieuwe mac kopen is het te hopen dt het tegen die tijd opgelost is.
voor de zekerheid ben ik iig wel blij dat ik m nu al heb, en dat alles gewoon lekker werkt onder Tiger. ik ben er blij mee!
overigens:
[afbeelding]
daar kan dus de classic in. maar hoe bevordelijk is het nou helemaal om met een iPod classic te gaan sporten? joggen/skeeleren en zo bedoel ik dan. kunnen ze daar tegen? iemand ervaringen?
dit omdat ik vanmiddag bij de dixons stond, en ik bijna een classic had gekocht. ware het niet dat het personeel zo schofterig was... dan bestel ik m nog liever online...
dat dacht ik al een beetje, van die harde schijf. het is inderdaad wel een goed idee om een cheap ass-je erbij te hebben, van de kruitvat of zo. dan maar iets minder lang skeelerenquote:Op woensdag 19 september 2007 15:33 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Ik heb wel een tijdje gesport met een 60gb iPod, en het kan prima. Het is alleen niet zo heel comfortabel, want het ding weegt nog bestwel iets. Komt bij dat zo'n harde schijf nooit zo heel blij kan worden van al dat geschud. Dus ik heb voor het sporten speciaal een cheap-ass flash-based mp3-spelertje van 512mb gekocht. Meer dan een uur muziek heb ik toch niet nodig.
In welk programma probeer je dat te doen? Mathcad of dat andere wiskundig programma?quote:Op woensdag 19 september 2007 17:24 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Iemand hier verstand van structural equation modeling en problemen met het berekenen van fit indices als je Windows emuleert...?
thanks! nu nog ergens design premium vandaan downloaden halen.quote:Op woensdag 19 september 2007 07:23 schreef hoj het volgende:
[..]
Zou je kunnen vertellen wat de oplossing voor het probleem is? Mij lukte het ook al niet.![]()
Amos 7.0. Ik heb wel vijf artikelen gepubliceerd met SEM data die ik met v7.0 niet meer goed kan repliceren onder Bootcamp en VMware. Ik probeer nu even v4.0 en v.5.0 uit om te zien of hetzelfde probleem blijft bestaan.quote:Op woensdag 19 september 2007 17:38 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
In welk programma probeer je dat te doen? Mathcad of dat andere wiskundig programma?
quote:Op woensdag 19 september 2007 20:11 schreef Tijn het volgende:
Ik heb gisteren m'n MBP in de trein laten liggen
wtf?quote:Op woensdag 19 september 2007 20:11 schreef Tijn het volgende:
Heb jij die Powerbook 12" nog te koop?quote:Op woensdag 19 september 2007 20:19 schreef Swetsenegger het volgende:
Een Mac of niet? Deel 2
Ik zal nog eens iemand proberen te helpen.
quote:Op woensdag 19 september 2007 20:19 schreef Tijn het volgende:
[..]
Heb jij die Powerbook 12" nog te koop?
Zullen we ff PM'en over de details?quote:Op woensdag 19 september 2007 20:20 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ja, en jij mag hem in dit geval hebben voor 500 euro
quote:Op woensdag 19 september 2007 20:11 schreef Tijn het volgende:
Ik moest gisterenochtend van Vlaardingen naar Hilversum. Ik wilde via Rotterdam naar Utrecht gaan, maar de trein reed niet. Wat kut was, want daardoor ging ik m'n afspraak niet halen. Omdat het niet duidelijk was wanneer er weer wel treinen naar Utrecht zouden rijden, ben ik als een gek via Den Haag, Leiden, Schiphol en Weesp omgereisd naar Hilversum. Tienduizend keer overgestapt en van perron naar perron gerend om nog een beetje op tijd te komen. En in al die hectiek, heb ik m'n laptoptas ergens laten staan.quote:Op woensdag 19 september 2007 20:13 schreef Anthraxx het volgende:
Is die gevonden door de NS of meegenomen door een onbekende? Weet je dat al?.
Gecondoleerd , waarschijnlijk vind je hem niet terug . Want zo eerlijk zijn de meeste lui niet , zeker niet als het om minder blanke mensen gaat. Maar goed erg kut ja Tijn.quote:Op woensdag 19 september 2007 20:11 schreef Tijn het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |